Sari la conținut

tuning

Super Membru
  • Număr conținut

    524
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    ciocirlanflorin@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Dr.Tr.Severin
  • Carnet moto din
    de mult
  • Motocicleta
    bmw r1200 gs,hornet 900,yamaha 400,beta
  • Numar Moto
    MH
  • Club
    ALMOST LONELY

Vizitatori Recenți Profil

1.260 citiri profil

tuning's Achievements

  1. sal!

    ti-am gasit doar un capac pt.yamaha xs400daca te ajuta cu ceva,ti-l pot trimite ..nu te costa nimic,doar transport

  2. Sal! Stie cineva ce motoare se potrivesc (ani) la modelul r1200 gs din 2007? Al meu a cedat si am gasit modelul din 2004-2007...sunt diferente...este ok?
  3. Gasesti prin tara spite second...stiu ca am cautat si am gasit,dar nu a mai fost cazul sa le iau
  4. Toate piesele le-am facut rost in mare majoritate de la prieteni Jantele sunt destul de scumpe dar eu am avut noroc si le-am luat la un pret foarte bun Spitele ti le poate face un meserias din electrozi de inox,inclusiv piulitele deci nu ar trebui sa fie o problema Eu am avut jante si butuci cu 36 de spite,fiind pe 17 ca marima...personal nu iti recomand sa pui jante pe 18,fiind greu de gasit cauciucuri la un pret rezonabil. Ce mai recomand,este vopsitul in camp electrostatic,nefiind foarte scump si rezultatele in timp se vor vedea » Post actualizat in 27 Mar 2018 06:32 Totul a fost reconditionat si in consecinta schimbat.
  5. Jantele sunt Akront,foarte usoare,spitele sunt custom din inox si butucii sunt de la un Suzuki DR,modifica cel din fata pt disc de frana de Yamaha r1 2004 de 320mm. » Post actualizat in 26 Mar 2018 07:54 Din punctul meu de vedere,jantele sunt foarte importante in orice proiect... A fost foarte greu de modificat,sudata,centrat,echilibrat si bucsat,dar am avut tot timpul din lume,lucrand dupa job, de la ora 17 pana cand ma tineau curelele. Singura piesa nemodificata a fost rezervorul,in rest totul s-a eliminat sau s-a repozitionat.Am inceput cu furca,care este de Ducati,inclusiv etrierul brembo,pentru care si discul de 320 de yamaha..de ce nu am folosit disc de ducati este pt ca interiorul discului de ducati este mic si nu imi permitea sa ajung la spite..bla bla..La jug am folosit rulmenti conici modificand axul,inclusiv pentru a folosi surubul original de la XS,fiind cromat si dupa parerea mea aratand mai bine asa. Codita avand unghiuri foarte ciudate,a fost putin de munca pt a o centra si dupa toate astea m.am apucat de saua care a iesit exact ce trebuie,fiind din aluminiu partea de sustinere. Sub sa am construit o cutie unde sa ascund tot ce e electric si electronica de la aprindere (PAMCO).
  6. Multumesc! Mai am aripile de fabricat si cateva chestii ,dar in mare este ce trebuie.
  7. Salutare! am schimbat placutele fata la Hornet 900 si scartaie ca dracu'...sunt Ferodo platinum series.. Ideea este ca,cu cele vechi nu faceau galagia asta... Sa fie atat de proaste sau sa fie ceva normal la seria asta?
  8. Sal! Verifica si robinetul vacumatic ce-l ai pe rezervor..de multe ori se intampina probleme acolo,nedeschizand cand si cum trebuie.
×
×
  • Creează nouă...