-
Număr conținut
95 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Locatie
Alba Iulia
-
Carnet moto din
2007
-
Numar Moto
...
-
Club
...
Informații profil
-
Motociclete detinute
piaggio ciao
vladut_ab's Achievements
Newbie (1/14)
-
vand aprilia rally racire pe lichid, frane disc, kit polini corsa original Italia, toba leovince rr, variator top performances, arculete ambreiaj malossi mhr, carburator 12mm, consum mediu 3%, ingrijit, stare optica excelenta, rulaj aproximativ 8000 km cu kitul polini (motorul e ca si nou). performanta la consum mic si pret de criza: 550 euro. contact: vlahdutzu@yahoo.com Mesaj completat poze:
-
daca ai noroc iei 120 cu kit de 50 dar nu ala stock, un hebo pe un segment . ai grija ca majoritatea filtrelor de aer necesita carb >=17,5. eu zic ca daca ii pui si aprindere (si toba calumea bineinteles) vei lua 110 poate chiar 120 pe ceas, nu reali. cat priveste estetica eu zic ca merita sa pui un inaltator pt ca e putin cam lowrider - vezi ca sunt pe darycom.ro la 35 de lei parca. asfalt neinghetat bestia mea: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=150897 @sorin: eu stiu un sr preparat dar cu toba stock care ia 105 reali . si legat de semnatura ta: "Top Speed : 90 - 95 km/h with a GOOD acceleration"
-
Cei care statzi la bloc unde va tzinetzi scuterele
topic a răspuns lui vladut_ab în adixpul Discutii generale
la fel si eu, doar ca il urc si il cobor pe o scandura...eu singur -
stie cineva care e cantitatea de proteina recomandata zilnic pt un ciobanesc german ?
-
carburator infundat cel mai probabil
- 4.229 răspunsuri
-
daca intrai pe linku ala care l`am postat scuteai multe logari pe forum....in fine. cvt`ul (transmisia scuterului) functioneaza cam ca si transmisia la un mtb (daca lantu e pe foaie mica si pinion mare ai sprint mai bun; daca e pe foaie mare si pinion mic ai viteza mai mare). daca rolele sunt grele ( de ex cum sunt ale tale) e ceva normal sa nu se apropie asa repede fuliile variatorului...prin urmare castigi sprint. bun....de acum incolo intervine puterea motorului - daca are cativa ponei mai sanatosi va reusi sa iti ridice rolele pe variator, deci sa creasca viteza...daca nu, nu . ar fi de precizat ca daca ai un kit de 70, un carb >=19, toba si filtru sport, cu rolele alea poti sa castigi mult top speed pt ca sunt grele si imping cureaua destul de sus (am obs ca ai ditech deci prob carbului e oarecum rezolvata). in fine, pune`le si zi`ne si noua ce`ai castigat
-
Problema Mare Peugeot Jetforce 50
topic a răspuns lui vladut_ab în Alexoneul Service si intretinere curenta
injectoru`... totusi, pana ajungi la ceva service specializat incearca sa cureti filtrul de aer (scoti buretele si il speli cu apa si detergent de vase...sau benzina) -
Problema Mare Peugeot Jetforce 50
topic a răspuns lui vladut_ab în Alexoneul Service si intretinere curenta
daca nu sta la ralantee e posibil sa fie problema cu injectoru....sau cu debitul de aer. turatia la maxim are un sunet 'nervos' sau 'gatuit' ? daca e nervos ai probleme la transmisie...cel mai probabil cureaua. daca e gatuit - injector nasol. -
alege alta toba...gen polini for race :X
- 4.229 răspunsuri
-
cu benzina
- 4.229 răspunsuri
-
http://www.easyparts.nl/showarticles_info/...orizontaal.html http://www.easyparts.nl/showarticles_info/...F10-Racing.html http://www.easyparts.nl/showarticles_info/...laguti-F10.html
-
e super...doar ca e posibil sa se inregistreze albaiulieni care nu stiu de motociclism.ro, deci nu pot primi raspunsuri la eventualele intrebari (de service spre ex). fa si tu un link jos spre motociclism edit: sa ne anunti cand e gata sa putem posta :>
-
depinde de sunet...se poate sa fie uzata cureaua, sa fie sparta vreo rola, sa fie uzate rolele
- 4.229 răspunsuri
-
in primu` rand bun venit pe forum !...noi oricum ne cunoastem din vedere . lista ii lunga si tre sa schimbi (cam) TOT: >kit polini evo pe un segment (sau malossi/ 2 fast/cristofolini) - poate merge si un polini corsa (cum am eu :>) desi ma indoiesc >ambielaj racing, preferabil polini >carb de 28 >toba polini for race 3 sau chiar mai calumea... >filtru polini (deala albastru ce arata ca un shaker proteic) >transmisie malossi (adica variator, ambreiaj, role, curea, arc, arculete) >aprindere polini sau malossi >bujie racing (de ex ngk b10evx sau ngk b8egv) >daca ca toate astea nu se intinde la 140 ar trebui sa schimbi si pinioanele din grup ar fi de precizat ca 140 km/h pe ceas de scuter nu sunt nici pe departe atat...tot timpu` aud pe cate unu care se lauda cu scuterasu lui de 49 stock ca ii mege 100; ideal ar fi sa-si revina din amnezie sau sa se kilometreze cu un gps mai intai scoate-i limitarile si o sa vezi ca cel putin o luna o sa fii fericit si nu-ti mai trebuie 140 ...eventual treci drumu pana la mine si il rezolvam