Sari la conținut

M@TRIX

Membru
  • Număr conținut

    133
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    send PM for YM!

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Piatra Neamt si Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Malaguti F12 LC Digit Kat

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Malaguti F12 LC TDS Digit

M@TRIX's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Fugi calare ca habar n-ai ce-i cu tine,te face minarelli de 70cc fonta de nu stii cate urechi ai,eu am f12 cu set de 70cc de fonta(racire pe lichid),transmisia modificata destul de putin,carb de 21,cutie de viteze malossi si o teava racing hand made(prin hand made,nu ma refer la modelul"handmade" de la leovince)si ca sa vezi,imi merge 110,dupa bordul unui audi a4.(sa mai zic ca transmisia e configurata pt demaraj?).Si ca veni vorba de consum,cat crezi ca imi consuma?4% blana si 3% mers chill pana la 80km/h.Deci sandu te face lejer cu f15-le lui;)
  2. Intradevar e un MBK Stunt,frumos model,buna motorizare,se gasesc piese la greu pt el,felicitari si sa te bucuri de el.
  3. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...997-255344.html uite ca sunt si la noi,si am mai vazut acum cateva luni si alte anunturi cu honde din astea.Nu stiu cum se comporta,banuiesc ca se comporta bine mai ales la drum intins,avand in vedere dimensiunile.Este si atas pt modelul asta de scuter,am vazut acum ceva timp, pe bikepics parca:-? LE:uite am gasit si o poza cu o honda helix cu atas http://lh5.ggpht.com/_bD11zKvar2o/ScegesPT...%5BUNSET%5D.jpg
  4. De scuter nu stiu dar motocicleta este sigur,am vazut una ft faina de enduro cu motor de 800cc diesel.
  5. Ai un carburator prea mare.(ii da prea multa benzina motorului si acesta nu dovedeste sa o arda)
  6. VAND Janta fata+guma si pt Malaguti F12/F15 si cred ca sa mai potriveste si pe alte modele+janta spate tot de pe F12 care se potriveste si pe f15/sr/aerox+inca vreo cateva modele minarelli cu frana disc spate.Mai vand si un carburator de 19mm Dellorto PHBG AS.janta fatza+guma 150lei(guma are 500km), carburatorul 150lei.La carburator mai dau si o galerie de admisie corespunzatoare,janta spate 100lei.Mentionez ca jantele sunt de culoare alba si sunt in stare impecabila,doar cea de spate are cateva zgarieturi. CONTACT id: matrix_ciprian Mesaj completat Mai am si un variator Malossi Multivar NOU,un filtru polini evo si un carburator de 21mm aproape NOU cu soc POLINI. Add matrix_ciprian daca esti interesat.
  7. Man,sincer intrebarea ta nu isi are rostul.Nu e logic ca daca ai banul iei kitul over range?Intre variatorul malossi MHR multivar si malossi Multivar nu e nici o diferenta,e acelasi variator sub 2 denumiri,uitate si pe easyparts la codurile celor 2 ca sunt la fel pt acelasi model de scuter,deci cele 2 variatoare sunt defapt unul si acelasi dar sub 2 denumiri.Nu mai am chef sa zic mai multe pt ca probabil ti-ai dat seama singur care e alegerea corecta si dc.Pt restu mai vbm pe mess.
  8. hahahaha,mega tare,am citit tot ce ati scris pe aici si vreau sa va spun ca rad cu lacrimi=))
  9. Cumpar muzicuta cu lamele de carbon sau lamele de carbon de pus pe muzicuta stock.PT MINARELLI.
  10. Aici am discutat pe mess, nu mai are rost sa postez toate detaliile.
  11. Man te asigur ca o sa-ti mearga ca pl cu arculete albastre,alea sunt de viteza si automat daca le pui iti trebuiesc si role mai grele decat stock,nush cate grame dar mai grele ca cele stock.Eu am arculete rosii si role de 4.5gr. Iti trebuie un creier,daca n-ai desfacut in viata ta un ambreiaj sau un variator mai bine taci in plm din gura,de-o bucata de vreme numa specialisti ca tine si daddyf12 dau sfaturi aici pe forum.Iti spun eu ca sunt atatia in tara asta care repara scutere si nu folosesc pistol pneumatic sa desfaca piulita de la ambreiaj sau variator.Exemplu:ca sa desfaci piulita la variator faci rost de o bujie veche,stricata nu conteaza starea ei,doar sa aiba filetul bun si sa fie mai lunga incat sa atinga in piston,o infiletezi la capat si in felu asta blochezi pistonul sa-si mai faca cursa cand desfiletezi piulita de la variator.La ambreiaj ai nevoie de o cheie pt desfiletat piulita aia centrala si de inca o cheie,cva cu dinti care sa ii bagi in gaurile alea de la clopotul de ambreiaj si in felu asta blochezi ambreiajul si poti desfileta.Eu pt blocat ambreiajul foloseam o cheie din aia care vine in cutie la flexuri,e cheie pt strans piulita care tine discul.Sper ca v-am fost de folos.
×
×
  • Creează nouă...