Jump to content

challenger

Super Membru
  • Content Count

    568
  • Joined

  • Last visited

About challenger

  • Rank
    Incepator profesionist ...

Contact Methods

  • Yahoo
    gabrielmaries2002@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Dej
  • Carnet moto din
    1998
  • Motocicleta
    Yamaha TT600E
  • Numar Moto
    CJ72WTF
  • Club
    Tenere Club Romania

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    KTM 125, XT600, RM250, TT600

Recent Profile Visitors

525 profile views
  1. Mda, pai daca sti diferenta, atunci cauta un EXC200-250-300 cat mai decent. Bine, mai exista si Husqvarna si Husaberg, Beta si alte minuni...bani sa fie ! Am inceput pe 2t, acuma am 4t, dar 2t e fun de tot, chiar e misto, merita sa incerci. Te-as mai sfatui sa rogi un administrator sa-ti mute topicul la locul lui, nu de alta, dar enduristii se invart mai mult pe acolo ( https://motociclism.ro/forum/303-totul-despre-motocicletele-offroad/ ). Nu stiu daca cu un cross castigi chiar asa mult la kilograme sa merite in fata unui enduro dedicat, plus ca nu-l poti inmatricula... Oricum, bafta la gasit motorul care-l cauti !
  2. Mai bine decat ti-a spus Raul, nu putea nimeni sa-ti spuna !
  3. Pai daca vrei sa faci enduro, ia-ti motor de enduro...nu "cross", eu zic sa incepi prin a face diferenta, apoi sa vezi ce motor doresti. daca ai nevoie de sfatul unui cunoscator, schimba titlul, cauta enduro nu cross, si asa s-ar putea sa primesti niste sfaturi mai profi... La bugetul ala probabil te vei incadra la un KTM exc decent...Las pe altii mai in domeniu sa-ti dea sfaturi.
  4. Yuupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Eu speram totuşi la Africa, dar buni şi arabii...Măcar se schimbă peisajul...
  5. Băi frate, da nu-i mai bate nimeni/niciodată pe ăștia de la KTM? Acuma serios, chiar așa bună echipă are KTM ( nu mă refer doar la piloți, ci la echipa în sine), sau celelalte mărci/ uzine nu investesc în aspectul ăsta ( ompetițional)? Am o părere foarte bună despre Honda sau Yamaha, dar văd că, la acest capitol, nu reușesc decât să se apropie de podium și asta an de an, oricât ar insista. KTM îi KTM și gata !
  6. Vorbeam si noi..vorbe, nu cred ca se va reveni pe vechiul traseu, pana la urma chiar organizatorii spuneau ( daca nu ma insel) ca sunt in tratative cu alte tari din Africa pentru un posibil itinerar de desfasurare a cursei. Treaba cu vechiul traseu, era asa de nostalgie... Daca l-au dus in America se Sud, pot la fel de bine sa-l duca in Rusia sau Australia... Vom vedea...
  7. Pana la urma, peste tot e vorba de bani care, banuiesc eu, nu-s deloc putini... Atat pentru tarile implicate, cat si pentru competitia in sine. Nu am habar de costuri, dar banuiesc ca sunt imense, iar eventualele state pe teritoriul carora s-ar dori desfasurarea cursei, clar ar dori sa le iasa ceva si lor, nu mai zic de autoritati corupte, etc...
  8. Clar terenul din America de Sud e mult mai complex, dar se pare ca au probleme din ce in ce mai mari cu organizarea competitiei acolo ( lipsa de interes a unor tari ), iar aducerea competitiei inapoi in Africa, mai ales pe alte rute din alte tari, va aduce un aer nou si, poate, o relansare in forta a Dakar-ului. Nu stiu, poate doar mie mi s-a parut, dar festivitatea de deschidere a Dakar-ului de acum doua zile, a parut asa ca o manea...nu a mai avut aspectul ala foarte festiv din alti ani ... In alta ordine de idei, prima etapa din Mauritania a Africa Eco Race, s-a anulat din cauza vremii care nu a permis organizatorilor desfasurarea etapei in conditii de siguranta.
  9. Si a inceput Dakarul.... Dupa o prima etapa, cu 247 km de legatura si doar 84 km de speciala, intre Lima si Pisco, pe primul loc se situeaza Barreda Bort (Honda), dar undeva, nu departe in spate, pandeste toata echipa KTM, care asteapta doar momentul potrivit... Mani a terminat etapa pe 67, sa speram ca mana o sa-l lase sa ajunga la finish pe un loc cat mai bun.
  10. Africa Eco Race clar nu are cum concura cu Dakar-ul, dar este o cursa ceva mai accesibila ca pret pentru concurenti, plus ca se desfasoara pe traseul istoric al cursei. In ultimii ani, a castigat adepti din ce in ce mai multi si cursa a castigat ceva notorietate. Este diferenta mare intre ele, dar si Dakar-ul incepe sa fie din ce in ce mai "fitzos"... Oricum ar fi, sa ne bucuram de cat mai multe curse faine de acest gen, cu cat mai multi romani la start...si la finish, bineinteles.
  11. Pe viitor, se pare ca se anunta ceva schimbari/restrictii la Dakar - clasa moto, datorate vitezei din ce in ce mai mari cu care pilotii de top ruleaza in ultimii ani :https://www.hartenduro.at/stories/we-must-slow-down-the-dakar-and-why-that-wont-happen-at-dakar-2019/?fbclid=IwAR30ZgDsdgM-XImEzD-ewKN8c_YXWaPNXpYO9c28k4ghNBt3pJ0fKRdbIVw.
  12. Sincer, m-as bucura sa mai vad odata Central Europe Rally din 2008, tot o solutie de avarie a Dakarului din acel an. Oricum, sper sa gaseasca o solutie care sa readuca Dakarul "la baza" si sa-si mentina spiritul si locul in fruntea competitiilor cu renume a sporturilor cu motor. Si daca tot am inceput prin a pomeni de Claudiu Barbu la AER 2019, acesta continua cursa cu unele mici probleme tehnice si o gramada de oboseala si frig. Dupa Etapa 3, acesta se claseaza pe locul 33 la general. Sa-i tinem pumnii si sa speram ca va reusi sa termine pe un loc cat mai bun !
  13. Problema insecuritatii a existat mereu, dar din 2007 s-a agravat si nu au fost dispusi sa-si asume riscuri.. Sunt curios, daca Dakar se va intoarce unde ii este locul adica in Africa, cum vor rezolva problema securitatii, fiindca terorismul e foarte prezent in multe tari africane si va fi foarte dificil sa creezi un climat de securitate pe un itinerar de cateva mii de kilometri in 2-3-4 tari... In alta ordine de idei, considerand ca vor vrea sa aiba finish-ul la Dakar, vor fi nevoiti sa se sincronizeze oarecum cu cei de la Africa Eco Race, care " se joaca" pe itinerarul Dakarului original si cam in aceiasi perioada... In orice caz, cred ca, pana la urma, Dakar se va intoarce acasa, in Africa... sau, de ce nu, in Rusia
×
×
  • Create New...