Jump to content

challenger

Super Membru
  • Content Count

    574
  • Joined

  • Last visited

About challenger

  • Rank
    Incepator profesionist ...

Contact Methods

  • Yahoo
    gabrielmaries2002@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Dej
  • Carnet moto din
    1998
  • Motocicleta
    Yamaha TT600E
  • Numar Moto
    CJ72WTF
  • Club
    Tenere Club Romania

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    KTM 125, XT600, RM250, TT600

Recent Profile Visitors

633 profile views
  1. Știu că există posibilitatea, dar mă gândeam că sunt pățiți aici care pot detalia.
  2. Salut! Care este procedura de inscriere in circulatie a unei motociclete aduse dintr-o tara UE acum 5 ani, neinmatriculata si actele pierdute ? Ma intereseaza strict procedura, costuri si durata, fara comentarii care nu-si au rostul. Multumesc!
  3. Salut! M-ar interesa niște păreri avizate în legătură cu KTM Exc 400 din 2004. Știu, e cam vechi, dar atât se poate....
  4. Mda, pai daca sti diferenta, atunci cauta un EXC200-250-300 cat mai decent. Bine, mai exista si Husqvarna si Husaberg, Beta si alte minuni...bani sa fie ! Am inceput pe 2t, acuma am 4t, dar 2t e fun de tot, chiar e misto, merita sa incerci. Te-as mai sfatui sa rogi un administrator sa-ti mute topicul la locul lui, nu de alta, dar enduristii se invart mai mult pe acolo ( https://motociclism.ro/forum/303-totul-despre-motocicletele-offroad/ ). Nu stiu daca cu un cross castigi chiar asa mult la kilograme sa merite in fata unui enduro dedicat, plus ca nu-l poti inmatricula... Oricum, bafta la gasit motorul care-l cauti !
  5. Mai bine decat ti-a spus Raul, nu putea nimeni sa-ti spuna !
  6. Pai daca vrei sa faci enduro, ia-ti motor de enduro...nu "cross", eu zic sa incepi prin a face diferenta, apoi sa vezi ce motor doresti. daca ai nevoie de sfatul unui cunoscator, schimba titlul, cauta enduro nu cross, si asa s-ar putea sa primesti niste sfaturi mai profi... La bugetul ala probabil te vei incadra la un KTM exc decent...Las pe altii mai in domeniu sa-ti dea sfaturi.
  7. Yuupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Eu speram totuşi la Africa, dar buni şi arabii...Măcar se schimbă peisajul...
  8. Băi frate, da nu-i mai bate nimeni/niciodată pe ăștia de la KTM? Acuma serios, chiar așa bună echipă are KTM ( nu mă refer doar la piloți, ci la echipa în sine), sau celelalte mărci/ uzine nu investesc în aspectul ăsta ( ompetițional)? Am o părere foarte bună despre Honda sau Yamaha, dar văd că, la acest capitol, nu reușesc decât să se apropie de podium și asta an de an, oricât ar insista. KTM îi KTM și gata !
  9. Vorbeam si noi..vorbe, nu cred ca se va reveni pe vechiul traseu, pana la urma chiar organizatorii spuneau ( daca nu ma insel) ca sunt in tratative cu alte tari din Africa pentru un posibil itinerar de desfasurare a cursei. Treaba cu vechiul traseu, era asa de nostalgie... Daca l-au dus in America se Sud, pot la fel de bine sa-l duca in Rusia sau Australia... Vom vedea...
  10. Pana la urma, peste tot e vorba de bani care, banuiesc eu, nu-s deloc putini... Atat pentru tarile implicate, cat si pentru competitia in sine. Nu am habar de costuri, dar banuiesc ca sunt imense, iar eventualele state pe teritoriul carora s-ar dori desfasurarea cursei, clar ar dori sa le iasa ceva si lor, nu mai zic de autoritati corupte, etc...
  11. Clar terenul din America de Sud e mult mai complex, dar se pare ca au probleme din ce in ce mai mari cu organizarea competitiei acolo ( lipsa de interes a unor tari ), iar aducerea competitiei inapoi in Africa, mai ales pe alte rute din alte tari, va aduce un aer nou si, poate, o relansare in forta a Dakar-ului. Nu stiu, poate doar mie mi s-a parut, dar festivitatea de deschidere a Dakar-ului de acum doua zile, a parut asa ca o manea...nu a mai avut aspectul ala foarte festiv din alti ani ... In alta ordine de idei, prima etapa din Mauritania a Africa Eco Race, s-a anulat din cauza vremii care nu a permis organizatorilor desfasurarea etapei in conditii de siguranta.
×
×
  • Create New...