Sari la conținut

p-s

INACTIV
  • Număr conținut

    33
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.cipson.ro

Profil

  • Locatie
    Brasov
  • Carnet moto din
    2003
  • Numar Moto
    BV 88 PIF

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha Virago 250

p-s's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. p-s

    12.06.2007

    Salut Dorule, acum am intrat si eu pe forum si mi-am zis sa verific spusele lui Lenghel cum ca ti-ai fi rupt .... vad ca din pacate nu a fost o gluma. Oricum chiar daca ai schimbat stilul, noi te mai asteptam pe la Brasov la o tura de anduranta, cand o sa te simti mai in putere. Avem de gand Cheile Bicazului si mai multe....da-ne un semn daca vrei sa ni te alaturi. Salut si mai bine da o fuga la o banca de sperma ca nu se stie niciodata, poate vrei sa ai copii vreodata... Numai bine.
  2. Revin cu programul, pentru cei interesati: Plecare 17 iunie-Brasov, sosire, in jurul datei de 30 iunie. Pentru fiecare din orasele de mai jos sunt prevazute vizite in cele mai importante locatii ale lor: Budapesta (H), Graz (A), Bologna (I), Florenta (I), Roma (I), Rimini (I), Venetia (I), Viena (A). Cazarea se face la hosteluri. Traseul are aproximativ 5.000 de km. Deocamdata sunt 2 motociclete: Ducati Multistrada 620 si Aprilia Pegaso 650 i.e. Cei interesati de alte detalii, scrieti aici !
  3. Salut, daca e cineva interesat de o excursie la World Ducati Week si inainte la European Multistrada Meeting, aici e locul unde ne facem planurile, bugetele si traseele. Este vorba despre doua evenimente separate, primul European Multistrada Meeting, organizat cu sprijinul Ducati de catre cineva din UK, in perioada 21-24 iunie si al doilea, World Ducati Week, organizat de Ducati in perioada 25-30 iunie 2007. Pentru mai multe detalii astept doritori, ducatisti si nu numai.
  4. Salut, astea-s jucariile mele. Si astia suntem noi: P.S. Jucaria cea mica e de vanzare!
  5. Am un nod in gat scriind aceste randuri, nu credeam ca voi posta vreodata la aceasta rubrica. Am crescut impreuna cu Bogdan fiind vecini de palier si este de necrezut ceea ce i s-a intamplat. Este foarte greu sa te gandesti ca prietenii copilariei pot disparea intr-o clipa, mult prea devreme...Odihneasca-se in pace!
  6. Salut, ma bag si eu... Mandru posesor de Multistrada 620 Dark, nou. Avand in vedere ca vin de pe un chopper (Virago 250), pe care incepuse sa ma cam doara spatele...oscilatii, vibratii, frane slabe, consider ca am facut o alegere potrivita. Nu am vazut in topic nici un posesor de Multistrada, nici macar de 1000, daramite de 620, asa ca atunci cand apari, da-mi de stire ca am o multime de nedumeriri... Pana una alta, am facut doar 500 de km cu ea, dar ca si placere echivaleaza cu 4.000 pe Virago, asa ca va recomand tuturor macar sa incercati o tura pe un Ducati, oricare ar fi el!
  7. p-s

    am shi eu nishte intrebari

    0723204568, Sorin, Brasov, doar pentru plimbarici linistite (250 cmc)...
  8. p-s

    Extreme handlebar

    Trimite-mi un desen cotat, daca se poate in AutoCad, si-ti trimit un pret. Executia are loc in Brasov, la o firma specializata in inox, firma cu care colaborez pentru accesorii moto. Numai bine.
  9. Salutare, sunt brasovean si motociclist, nu cunosc detalii despre anularea intalnirii sau motivele acesteia, tot ce vreau sa va spun este ca Bull Bikers, nu reprezinta, din punctul meu de vedere, un club din care, ca motociclist obisnuit, sa vrei sa faci parte. Nu ma caracterizeaza nici plecarea pe o roata de la semafor, nici ambalarea excesiva (pana la rateuri) in centrul istoric al orasului, nici macar "plimbarile" in imprejurimile orasului la viteze ametitoare, nici scamatoriile de orice fel pe drumurile publice. Acestea se pare ca sunt insa "lege" pentru o parte din membrii clubului, deci o mare parte din motociclistii brasoveni aleg sa ramana departe de acestia, poate de aici si lipsa de implicare in organizarea intrunirii.
  10. Bateria a fost descarcata..E de inteles, avand in vedere faptul ca a stat 2 luni nepornita, in Romania, si cine stie cat in Germania. Problema s-a rezolvat deci declar topicul inchis. Salut.
  11. Maine dimineata, sambata, iau bateria de la mester si va dau de stire. Va salut!
  12. Cred ca am identificat problema, reusind sa o pornesc fara nici o problema cu ajutorul unor cabluri legate la bateria de la masina. In consecinta, bateria este la un mester care va verifica concentratia aciului, o va incarca la redresor si imi va da verdictul. Va salut!
  13. Am o problema, poate ma ajutati...e vorba de o Yamaha Virago 250 si cand in sfarsit am primit numerele de inmatriculare, surpriza...nu mai porneste.. Am impins-o, a pornit, cand am ajuns la benzinarie, s-a oprit motorul la relanti. Dupa mai multe teste mi-am dat seama ca atunci cand e farul aprins se opreste. Am desfacut saua si am trecut la masuratori pe baterie. Bateria, in repaus are 11,29 V, cand apas butonul de pornire scade la 3 V. Dupa ce o pornesc impinsa, cand aprind farul, tensiunea scade treptat pana se opreste motorul. Cu farul stins se pastreaza o valoare cuprinsa intre 11 si 12 si ceva, in functie de turatia motorului. Cand am incercat sa o mai pornesc de la buton se aude un carait dintr-un dispozitiv aflat in fata bateriei, o chestie rotunda in care intra un fir de la borna de +. Precizez ca nivelul electrolitului in baterie e la limita. Va salut si va multumesc anticipat.
  14. Gata, am gasit corespondenta, poate mai intereseaza si pe altcineva: 1 psi = 0.06895 bar si 1 bar = 14.50326 psi. Salutare!
  15. 3.00-18 - asa scrie pe cauciuc si asa e dat si pe net. Am omis sa va spun ca e vorba de Yamaha Virago 250, 140 kg + 85 eu, are si abtibild cu presiunile in functie de incarcatura dar nu stiu corespondenta intre psi si bar. Daca ma puteti ajuta, v-as ramane indatorat.
×
×
  • Creează nouă...