Sari la conținut

nsrhonda

Membru
  • Număr conținut

    45
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2006

nsrhonda's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. si daca ii rezolv lama aia sa mearga o sa aiba top speed mai mare si o sa se tureze pe rosu pana la capat (stiam ca poweru are treaba doar in turele joase) ?
  2. si daca ii rezolv lama aia sa mearga o sa aiba top speed mai mare si o sa se tureze pe rosu pana la capat (stiam ca poweru are treaba doar in turele joase) ?
  3. fratilor ce benzina ii trebuie la o aprilia 125cmc din '95 ? cu plumb sau fara ? eu bag fara dar citisem pe ceva site american ca astea mai vechi merg cu benzina cu plumb. Powervalvu e dus,deci l-am scos insa tot nu se tureaza pana pe rosu,doar pana pe la vreo 10-11 mii si de mers urca bine pana pe la 100 dar dupaia pana la 120 merge greu si cam ala e top speed. Sa fie asa diferenta de la benzina ?
  4. cat costa un powervalve ? ca a meu e bulit, e rupt si cablu si simeringu e dus,de unde as putea face rost si cu cat ? pt aprilia rs din 95
  5. sa va zic eu o concluzie la care am ajuns zilele astea,si la ce diferente vad eu intre cele doua. Nsr tinde spre sport-touring ,daca putem discuta de asa ceva la clasa asta,e mai micuta,consuma mai putin,pozitia e mai relaxata,are pe toate modelele prostia aia in spate de care se poate tine pasageru,saua e dintr`o bucata,totul fix ca si la cbr f4 de exemplu(nu sport),in plus mananca extrem de putin in comparatie cu aprilia. Aprilia este mai mare putin,saua e din 2 bucati,pozitia e mai sport,(eu am aprilia,dar va spun ca un prieten ce are nsr s-a urcat pe al meu si a zis ca pozitia e mai aplecata,pedalele mai in spate,mai sport pozitia),mananca desigur mai mult(cu mult),ai putea spune ca e mai puternica,si la demaraj,nu ma bag la top speed pt ca difera,depinde de model. Eu la concluzia asta am ajuns,ca nsr tinde spre sport-touring si aprilia la super-sport,din noua mentionez daca putem discuta de asa ceva la clasa asta..parerea mea. nu tin partea la nici una,la fiabilitate nu ma bag pt ca e relativa treaba,a meu poate trai 10000 de ani numa pe benzina si ulei indiferent ca e nsr sau aprilia si al tau poate muri din zi in zi ,din nou indiferent ca e nsr sau aprilia,exagerez desigur). Cum o tii ,asa o ai.
  6. pe aia de la RAR ii doare la banana,eu am fost saptamana trecuta cu el(adus din germania)sa imi faca toata polologhia la el, omologare si prostii si mi-a verificat seriile,atat,dupa care mi-a zis sa revin ziua urmatoare pt carte(precizez ca si toba mea e carbon). Nu o sa te puna sa il pornesti sau ceva,ca nu au chef,se grabesc,au masini pe cap. Cel putin la mine in oras asa e.
  7. am o aprilie din 98 unde sa aiba limitatoarele ? merge cu greu un pic peste 100 ,poate mai mult da ia prea greu si nu am unde ii da,se tureaza pana pe la 9-10 mii da nu sare dupa 7-8 mii cum ar trebui sa sara.sub sa(a pilotului) am doar recipientu de ulei din cate am observat. Toba arata ca una din carbon dar cica astea ar veni asa din fabrica,sa fie in toba sau carburator ? Idei, cineva?
  8. am si eu mai multe intrebari,mi-am luat o aprilia rs nu stiu daca e 95 sau 98 ca intr-un act scrie ceva in altu altceva,o sa ramana de aflat dupa ce il duc la RAR(e din germania adus). In primul rand cum e robinetul de benzina pornit ? l-am pus in jos si a curs pe la carburator printr-o gaurica (dinaia ca o putsa aflata chiar la baza,unde sunt pompitele alea pe interior,) afara benzina,daca il puneam la orizontal nu mai picura,in alta pozitie curgea benzina din el. Dupaia ,de cat e rezervoru,si cand se aprinde martorul de benzina,cati litri mai am in rezervor ? Buloanele alea de la capetele ghidoanelor se dau jos daca desurubez surubul de la capat sau sa nu ma bag acolo ? Si mai zicea omu care mi l-a adus ca e limitat la 130 la ora si cica ar fi din carburator, are dreptate ? toba pare sa fie din carbon deci probabil nu are in toba limitarea. Daca este carburatorul,ce limitare poate sa aiba ? Ce bujie ar fi de preferat sa folosesc pe ea ? este BR8 originala cu care am venit dar am auzit ca se pot folosi si BR9 si BR10 la fullpower sau asa ceva. Si pentru lant ce ati putea sa imi recomandati ca nu arata tocmai ok,motorul a stat 6 luni nepornit,bateria i-am schimbat-o,ulei i-am pus, ce sa mai lucru la el ? Benzina cred ca e aceeasi cu care a stat 6 luni,e posibil sa nu imi porneasca din cauza asta si sa scuipe orice bujie ii pun sau e de la carburator ? am completat-o oricum cu benzina 98 fara plumb. mersi anticipat.
  9. sa nu sariti cu pietre,dar face vreo diferenta la sunet(ca din putere cred ca defapt chiar pierd) daca ii pun la rs de 125 finala de rs de 250 sau poate chiar mai mare ?
×
×
  • Creează nouă...