Sari la conținut

Xtreman

INACTIV
  • Număr conținut

    41
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.xtremmotto.ro
  • Yahoo
    xtremanf1

Profil

  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    cbr
  • Numar Moto
    bn90 xxl
  • Club
    Transilvania Bikers 1990

Informații profil

  • Motociclete detinute
    mobra, etz251, gsxf, cbr

Xtreman's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. salut eu cred ca problema e pana de la volanta magnetoului (se foarfeca pana la pegaso)
  2. salut caut un cdi de aprilia sr 50!!! daca stiti de unde gasesc un cdi de sr 50 trimiteti-mi un pm sau daca aveti o poza cu cdi-ul (mi s-a furat si nu stiu cum arata) Va multumesc
  3. Nu e deloc ok sa bagi ulei de maisna in motocicleta chiar si pentru pastrarea peste iarna(cand o sa pui iar ulei de moto o sa spumeze) Uleiurile de moto au alte norme (ex. API: SG, JASO: MA pentru uleiurile full sintetice).Cele de masina de obicei au in compozitie si tot felul de aditivi, aditivi care nu fac deloc bine ambreajului umed (aditivii se depun pe suprafata ambreajului, facindu-l sa patineze -nu e vrajeala-).Singurul aditiv pentru motociclete care chiar functioneaza cum trebuie este produs de "liqui molly" In mare diferenta dintre uleiurile de auto si cele de moto cam asta e! Nu va zgarcitzi cu voi insiva! Cumparati pentru "jucariile" voastre ce-i mai bun! Fiecare motor are un ulei preferat Cu un ulei bun o sa observati ca motorul nu se supraincalzeste vitezele se schimba mult mai frumos, iar durata de viata a motorului creste RIDE SAFE
  4. curata filtrul de aer, carburatorul, asigura-te ca bujia e cea care trebuie la RS, vezi daca nu e infundata toba,curata si sistemu de alimentare (rezervor robinet vacumatic) ,regleaza carburatoru(invartzi incet de surubul pilot sau spes stanga sau spre dreapta pana cand motorul ajunge la turatia maxima(reglajele astea le faci in relanti si cu motorul cald)) SR-ul are power valve - nu-mi amintesc- daca are verifica dac functioneaza (e montat pe evacuare)
  5. Va anuntam ca organizam un concurs enduro la Cluj-Napoca. Concursul este organizat de Clubul Transilvania Bikers. Ne-am straduit sa facem un traseu care sa placa tuturor. Concursul este structurat pe categorii (incepatori si avansati), avand un grad de dificultate care sa satisfaca atat incepatorii cat si pe cei mai avansati. Evenimentul se va desfasura in data de 11.11.06. in padurea Faget, premiile vor fi in valoare de 2500 ron. Se va organiza si un trseu pentru ATV impartit pe doua clase, respectiv sub 300 cc si peste 300 cc. Informatii si detalii la nr. tel. 0745-128385 Dan Morar sau 0744-795085 Rusu Radu Vom reveni cu regulamentul particular al concursului
  6. statzi linistitzi ca e pentru toata lumea Ride safe
  7. Pentru cazare si rezervari sunati la 0742 885 727-Edy
  8. "capetele de ghidon" au un efect antivobling si sunt destul de importante! Ai grija si la masa(greutatea) lor, deoarece are si aia importanta. In principiu cu cat mai grele cu atat mai bine(nici nu exagera)(tre sa aiba intre 100-300g\ bucata), cu cat mai usor cu atat mai mic efectul antivobling
  9. aici mai gasiti detalii despre locatie Detalii
  10. Mai pun si niste poze cu locatia intalnirii (pavilioane si camere) Transilvania Bikers MC Si ceva din imprejurimi Pentru informatii suplimentare sau rezervari sunati la: 0744 24 85 01 Ocsi 0741 40 57 58 Laurentiu Buia(Xtreman) 0745 12 83 85 Dan Morar sau e-mail: laurentiu.buia@personal.ro
  11. Va atasez o harta cu locatia intalnirii Pentru informatii suplimentare sunteti rugati sa sunati la numerele de telefon: 0744 24 85 01 Ocsi 0741 40 57 58 Buia Laurentiu 0745 12 83 85 Morar Dan sau e-mail: laurentiu.buia@personal.ro
×
×
  • Creează nouă...