Jump to content

JIJ

INACTIV
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

About JIJ

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Carnet moto din
    2005
  1. Nu am absolut niciun act pe acest cadru. Din spusele voastre, cadrul nefiind piesa de schimb n-o sa reusesc sa-l omologhez. De suduri si pansonat n-am de gand sa ma apuc, speram sa fie o metoda mai usoara. O sa verific si in baza de date a politiei daca piesa provine de la o motocicleta furata peste cateva zile. Sper sa nu am aceasta neplacere, mai ales ca l-am luat in 2007 si nu-mi mai amintesc nici macar numele vanzatorului, n-as putea deci sa ajut politia prea mult.
  2. Salut, am o problema. In urma cu ceva vreme am avut o tranta in urma careia am fost nevoit sa schimb cadrul motocicletei. Am cumparat un cadru, insa cel ce mi l-a trimis nu a binevoit sa imi trimita si actele pt el, apoi nu a mai fost de gasit. Am montat totusi acest cadru fara acte pe motocicleta si intrebarea este ce pot face sa intru in legalitate cu motocicleta cu noul cadru. Multumesc oricui ma poate ajuta cu un sfat.
  3. V-am multumit tuturor pt sfaturi in al doilea post al meu, imi cer scuze ca nu mi-am dat seama ca trebuie sa repet la fiecare post. Pinionul a fost cu un dinte mai mare decat cel vechi, si totusi s-a potrivit. Multumesc pt sfaturi si mustrari!
  4. Nu zic ca n-ai dreptate, s-ar putea sa fie, insa ochiul meu neantrenat n-a vazut nici o diferenta intre ea si restul. Am dat bascula jos si l-am montat asa, s-a potrivit perfect si am lasat lipiciul ala pe lant desi mi se pare un mare aspirator de mizerie
  5. La service vreau sa evit sa merg doar pt ca nu am nici unul in oras. Speram sa fie vreo smecherie cu zaua aia desenata cu verde si sa scap de dat jos bascula. Nu am menghina pt lant si nici za de legatura prin urmare o sa dau jos bascula si o sa ma rog sa se potriveasca lantul la fix pt ca este pt modelul motocicletei mele. Unsoarea aia lipicioasa cu care vine lantul din fabrica se curata sau se pune pe motoreta asa cum e? Pt ca in clipul trimis mai sus de MadMike vad ca l-au lasat asa, dar pe ambalajul lantului scrie ca se spala cu apa sau gaz, apoi se usuca si lubrifiaza... Multumesc pt sfaturi!
  6. mi-am cumparat un kit de lant regina si vreau sa-l montez singur insa nu am mai schimbat niciunul pana acum deci nu sunt foarte sigur cum se face. am dat jos pinionul, foaie si lantul cel vechi. Din ce intelesesem eu, procedura este urmatoarea ca sa le pun pe cele noi: -montez pinionul -montez foaia -pun roata si o dau maxim in fatza -masor lantul, il tai si-l nituiesc (este lant pe nituri, nu cu sigurantza) Problema mea este ca lantul cel nou in cutie nu l-am gasit desfacut cum ma asteptam, ci inchis intr-o bucla ca atunci cand este pus pe motocicleta, cu toate zalele nituite perfect. Una dintre zale este desenata cu verde si nu sunt sigur ce reprezinta asta pt ca este la fel de bine nituita ca toate celelalte, deci nu se poate desface de acolo. Are cineva idee cum il pot desface sa-l pun pe motor si cum il pot inchide la loc?
  7. JIJ

    Scorpion Exo400

    "Curajosi" sunt aia de nu poarta casca deloc. Asta ca sa nu le zic retardati. Eu o sa ma risc asa pana fac bani de o alta casca. Daca eram sef de patron imi luam cate un x-spirit diferit pt fiecare zi din saptamana.
  8. JIJ

    Scorpion Exo400

    Am 2 exo 700 si una 400. pot sa-ti spun despre 700 ca vajaie destul de tare, viziera mi se abureste doar daca port o cagula pe dedesupt, dar asta banuiesc ca se intampla la mai toate castile, cu pinlock sau fara. Mai nou imi intra un vant in casca de ma trage curentul la ureche, dar nu pot sa spun daca este din cauza ca pur si simplu s-a mai largit sau ca am percutat un cap de asfalt de mi-a sarit viziera.
  9. am eu, dar are 133 mb nush cum pot sa ti-l trimit. eventual da-mi un pm cu mailul tau si-l trimit pe transfer.ro daca stii vreo metoda mai la-ndemana lumineaza-ma si facem asa
  10. JIJ

    Accident Cu Pumni

    trebuia batut mai rau. mie mi-a iesit unu in fata l-am ferit si am cazut, a luat niste puncte (vreo 3) pe nalizare si atat. gaboru imi zice "pai daca n-a fost contact ce sa fac? n-am dovezi ca ti-a iesit in fata" adica trebuia sa intru in el, sa-mi ramana piciorul pe sosea ca sa-mi repare asigurarea motoru, eventual sa ramana si boul fara permis. asa e cand esti mic, te feresti, ca daca aveam hummer ma suiam eu pe el cu toata placerea si exista contact.
  11. daca reusesti sa ii faci sa-ti plateasca reparatia si duci motorul intr-un service te scoti, daca vrei sa iti iei doar banii de la ei si ti-o repari singur cu vreo 10-15 mil,, eu zic sa nu te freci pe maini gandindu-te la un profit de vreo 120 mil. asa am facut si eu, mi-am reparat-o in regie proprie dar au asigurarile multe metode sa te traga la pix. in primul rand se plateste doar vreo 60 % din suma de pe deviz, apoi iti mai trage un verdict cum ca motorul avea o stare de intretinere medie, nu buna, si o sa scada drastic suma care o incasezi. una peste alta daca ii convingi sa-si asume reparatia, baga motorul in service si capatuieste-l cu piese noi si frumoase. bafta maxima, stiu prin ce treci
  12. Ms frumos, cred ca o sa imi trag un dunlop. Banuiesc ca n-are treaba daca merg cu Michelin pe fata si Dunlop pe spate
  13. Nu pot sa ma hotarasc intre Dunlop si Continental. Ma poate sfatui cineva care are sau a avut asa ceva ce gume sa-i pun?
  14. da, dintr-o data. ma gandesc ca e din ambreiaj, ca am patit-o exact dupa cateva incercari sa ma ridic pe-o roata in care sincer am cam bruscat ambreiaju.
×
×
  • Create New...