Sari la conținut

dragossss

Membru
  • Număr conținut

    50
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    dragos_8_6

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Sibiu
  • Carnet moto din
    Pe enduro din 2010
  • Motocicleta
    KTM 300 EXC
  • Club
    X-ENDURO Iasi

Informații profil

  • Motociclete detinute
    yamaha wr 426F KTM 200 exc Husqvarna FE350 KTM 300 exc

Vizitatori Recenți Profil

704 citiri profil

dragossss's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Acum am kitul de jiglere si merge foarte bine. Singurul lucru pe care as vrea sa il elimin e pierderea de benzina pe furtunele de refulare. Daca franenz mai tare,picura. daca o inclin,. curge , daca e urcarea abrupta , iar picura , pe coborare, picura ….picura incontinu, si pe remorca picura daca nu golesc carburatorul inainte. Si asta e un comportament general, nu numai la mine. Am incercat sa mai cobor nivelul de benzina din camera , dar ramane fara benzina pe urcarile lungi cand mergi in full gaz. Si eu speram la o rezolvare cu carburatoarele astea lectron sau smartcarb. Si nu vreau sa cumpar una pe injectie 2T....
  2. Salut, a incercat cineva acest tip de carburator? (smartcarb). Am tot vazut review-uri pe youtube, dar aia merg foarte putin pe hard. Si m-ar interesa daca da motocicletei cuplu la ture joase/ consum... Si eventual de unde se poate achizitiona. Pt ktm exc 300.2017
  3. eu am avut 13-50 ...dar depinde cate kg ai
  4. Salut, folosesc si eu tubliss de ... vreo 15 ore ( cam 5 iesiri ). Pot sa zic ca este o investitie buna pana acum. Legat de etansietate ...eu am facut un experiment. Am folosit un cauciuc vechi ( mitas ef07 verde) care a fost folosit pe camera inainte si cu 2 rimlock-uri. Nu am avut bani sa cumpar unul nou si am zis sa incerc fiind aproape sigur ca va scapa aer ca pe siteul oficial zice clar sa folosesti unul nou . Spre surprinderea mea nu pierde aer deloc. Masor presiunea inainte de fiecare iesire si chiar si dupa 3 saptamani de stat in garaj, aceeasi 0.5 bari ma asteapta in cauciuc. Am folosit cam 200 ml de apa cu detergent de vase la montaj . Am pus-o pe toata sa fiu sigur ca totul de uns cum trebuie. Ca aderenta se simte clar diferenta intre tubliss si camera . mai ales ca am folosit acelasi cauciuc in ambele conditii, Daca nu mergi cu " vacuum" in roata, tublisul nu are cum sa se strice. Am vazut la multi prieteni cum l-au ros, dar ei incercau sa compenseze lipsa tehnicii cu desunflarea cauciucului. Pana acum cred ca e cea mai buna solutie si spun asta dupa ce am mers si cu musse si cu camera groasa/ subtire. Cica ar mai fi o solutie ..ceva musse care se unfla dar tot nu are cum sa bata tublissul la capitolul aderenta. La urmatorul cauciuc am sa folosesc foarte putina apa cu sapun si dupa montaj am de gand sa pun o solutie antipana. A mai incercat cineva si varianta asta?
  5. Inclin sa schimb si eu 200-le pe un 300 doar pentru pornirea la buton, furcile 4CS dar inca nu sunt convins ca vreau sa accept cele 5 kg in plus... 2 filme de pe la iesiri (ceilalti 2 sunt cu 300 exc , in ambele filme)
  6. Salutare, as vrea sa imi zic si eu parerea despre KTM 200 testat pe plaiurile Sibiului. Ca sa incep cu inceputurile, m-am apucat de enduro pe yamaha wr 426 prin 2010 si in urma cu 2 ani am vrut sa fac o schimbare cu ceva mai usor. Am vrut cea mai usoara motocicleta de enduro posibil in momentul respectiv si am ales 200 EXC 2010. Deci am trecut de la 112 kg la gol la 97kg . Schimbarea a fost fenomenala , nu-mi venea sa cred ce mult inseamna acele kilograme in minus. O data cu reducerea greutatii , mi-am permis sa abordez urcari mult mai tehnice care implica pivotarea motcicletei , plecari in rampa din unghiuri foarte mari, urcari care au fost anul asta la Romaniacs la nivel de expert / profi. Un foarte mare avantaj ar fi ca nu se supra incalzeste, nu fierbe motorul. Paraurile stancoase cu praguri si lemne cazute sunt o joaca cu 200-le. Pe coborari , greutatea ei isi spune cuvantul. Poti schimba foarte usor directia de mers fara sa te lupti cu o inertie mare impusa de greutate ( diferenta observata foarte bine fata de un husaberg 300 care are 5 kg in plus). Saua este mai joasa decat la 300exc si foarte putin mai joasa decat la Free Ride 250 (2014). Am avut ocazia sa merg si cu freeride 250 dar nu foarte mult. Tin sa precizez ca 200-le l-am reglat maxim pe inaltime pt ca eu sunt mai " lung" , am 186 si 78kile la " gol" . Sa va povestesc acum putin despre motor+ cutie 200-le fiind totusi o capacitate mica , cuplul motocicletei a fost castigat din rapoartele cutiei de viteza. Treptele sunt mai scurte ca la 300 si apropiate ca raport de 250 FR. asta se traduce prin viteza mai mica de "croaziera" ( mers pe creasta) dar un cuplu apropiat de 300 exc in treptele 1 si 2 . Acest aspect poate fi un avantaj , dar si un dezavantaj in functie de nivelul de pregatire al fiecaruia. Exemplu concret: pe o urcare de inclinatie medie in care daca te opresti nu mai poti pleca in sus decat prin pivotare( zig zag) .. cu 200-le poti tine motorul turat mediu, inainte de valva si sa urci liniar cu viteza 1 si totul sa se intample constant la o viteza de 15-20 km/h ( cu balans si toate echilibrarile necesare+ ambreiaj pt aderenta + incarcat fata/ spate etc..) totul fiind foarte controlabil datorita vitezei scazute. Varianta 2 Aceeasi urcare cu un motor mai mare ( 250 / 300) care are cutia mai lunga in trepte ,se desfasoara la o viteza ceva mai mare care pune la incercare indemanarea fiecaruia.E mai dificil sa treci peste obstacole cu viteza mai mare daca nu ai pregatirea necesara, dar poate fi si un avantaj daca ai atins un anumit nivel de pregatire/ experienta. Vorbesc despre urcari lungi (aprox 500m sau mai mult unde urcarea nu se bazeaza pe viteza , ci pe aderenta) Despre power valve: Destul de violent si trebuie ceva indemanare cand se deschide . Daca esti in camp deschis pe traseu de viteza e ok , e amuzant , dar daca esti pe urcari dificile trebuie sa ai ceva experienta ca sa o deschizi cand vrei si sa o folosesti pt ce a fost facuta. -250FR-nu are power valve deci este ceva mai liniar decat 200-le dar mai puturos. Am parcurs si eu traseul pe la lacul Iezer dar am coborat pana la lac si m-am intors prin scurgerea lui inspre gura raului. Pe creasta ar fi nevoie de ceva viteza in plus, si ar fi mai confortabil un motor mai mare. Dar daca nu mergi la curse unde esti contra timp ... de poti deplasa lejer si cu 200-le. PRO 200 Suspensiile , pornirea la pedala (Am vazut multi cu FR care plangeau langa motorete ca nu stiu ce probleme aveau la pornire) PV, frane, ciclistica PRO FR greutate ceva mai mica si atat Am facut acest review din punct de vedere hard enduro, NU extrem , NU plimbari pe poteci pe crestele muntilor ( trasee de bicicleta) . As putea sa fac o comparatie mai buna intre 200 si 300 exc pt ca le-am testat pe amandoua in aceleasi conditii si pe acelasi traseu, dar nu am vrut sa ma abat de la subiectul 200/ FR. Daca e cineva interesat , pot reveni si cu niste filme facute pe traseu cu 200-le Sa nu uit, merg cu raport 13/50. Numai bine
  7. Salut, ma poate ajuta cineva cu un manual de service pt ktm 200 exc 2010 ?
  8. Asa cum zicea si Leandro sistemul se gaseste si la biciclete, numai ca acestea mai au o "potcoava" imediat deasupra rotii ce rigidizeaza ansamblul. O furca de bicicleta are astfel 3 drepte de rezistenta: axul rotii , potcoava si jugul. Eu cred ca rulmentii rotii de la moto vor fi solicitati cu forte ce actioneaza directional opus , ceea ce va duce la o uzura prematura a acestora. Dar dupa cum se observa tendinta e sa se renunte la fiabilitate si durabilitate in favoarea performantelor. Ca masinile de formula 1 ce tin o cursa si atat. Daca tin mai mult inseamna ca e prea mult material pe ele si sunt prea grele. Si daca tot s-a facut si o paralela intre biciclete si moto enduro, tehnologia ce se gaseste pe cadrele/furcile motoretelor de enduro e undeva cu vreo 10-15 ani in urma tehnologiilor folosite la biciclete.
  9. Vand Yamaha wr 426 f 2001 , mai multe detalii pe http://mercador.ro/oferta/vand-enduro-yamaha-wr-426-f-2001-ID1ladP.html#ae37223876
  10. multumesc pentru raspuns...totusi daca mai sunt si alte pareri le astept .
  11. Buna, o intrebare am si eu ...si-a servisat cineva amortizorul spate ( wr 426 f 2001)? Al meu incepe sa piarda ulei si deja au aparut simptome la rebound. Nu m-as baga sa-l desfac pt ca in manualul de service nu prea e detaliat acest subiect. Imi poate recomanda cineva un service bun unde l-as putea trimite? Va multumesc.
  12. pt problema cu incalzitul mototrului...conteaza foarte mult si antigelul folosit. incearca sa cumperi antigel nou si pune.l in concentratie 50-50. (asa scrie in manual pt 426). unui amic de.al meu ii fierbea motorul la un 450 -2003 in 5-10 min dupa ce il pornea. a rezolvat problema schimband antigelul.
  13. Vand cauciucuri cu "cuie" pt gheata, zapada. pret 200 ron (fata + spate) p entru mai multe poze si detalii contact yahoo msg dragos_8_6 http://imageshack.us/photo/my-images/811/20120204171659.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/824/20120204171734.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/833/20120204171624.jpg/
  14. Ar mai fi o solutie care merge incercata iarna. Demontezi cotul, pui putina apa in el si astepti sa inghete.Cand gheata se dilata cotul se indrepta. Metoda asta a fost probata cu succes pe un wr 426.
  15. Cumpar capac stanga de la magnetou pentru yamaha wr 426 F. Contact Yahoo msg dragos_8_6
×
×
  • Creează nouă...