Jump to content

dmikel

Membru
  • Content Count

    103
  • Joined

  • Last visited

About dmikel

  • Rank
    Incepator

Recent Profile Visitors

324 profile views
  1. Husqwarna este doar mai greu de intretinut si nu ofera nici un avantaj fata de ktm. De ce este mai greu de intretinut: suspensii 4cs mai pretentioase semicadru plastic pe spate progresiv
  2. Stai linistit cu tampeniile americanilor, lectron, smartcarb ca arunci banii aiurea pe geam. Pune kit.ul de la ktm pe carb.ul original sau asteapta sa apara vreun keihin de 36 pe olx. Sau nou de aici https://jdjetting.com/product/jdkh38-keihin-38mm-pwk-airstryker-ag-short-body-w-jet-kit-250-300/ https://jdjetting.com/product/jdkh45-keihin-36mm-pwk-airstryker-ag-250-300-short-body-w-jet-kit/ Eu as lua 36 ca da mai mult cuplu, consum mai mic etc
  3. nici 4860 4CS nu este relevant, codul este ceva gen 14187B02LS
  4. Wp cs4 nu e cod, e o denumire generic gen samsung s6. Codurile au alta forma si sunt diferite de la an la an, daca te uiti atent pe furcile tale o sa vezi codurile, le regasesti si in manual la sectiunea suspensii.
  5. instalatia eléctrica, trebuie neaparat sa vezi un far functional impreuna cu roata spate pe 18. Daca nu exista aceste 2 elemente treci mai departe.
  6. vad ca tii neaparat sa arunci 500 la gunoi
  7. aceleasi pe care le folosim si cu camera sau mousse » Post actualizat in 30 Jan 2016 15:15 cauciucul de enduro /cross nu trebuie montat cu aparatul vietii de la vulcanizare, ci cu leviere. Astfel nu o sa mai fie nevoit sa dea cu vaselina.
  8. Sunt mai bune 4cs cand vin de la mama lor, insa depinde de foarte multi factori pt. ca tu iei mobra second. La 4cs sunt mai mai putini mecanici dibaci care le fac calumea. O 4cs prost reglata va fi mai slaba decat o oc bine pusa la punct. Cele mai bune setari din modelele mai vechi 4cs au fost pe husaberg 2011-2013. Eu in locul tau as cauta asa ceva. Era una de vanz. pe forum la Sher sau asa ceva. Eu zic ca merita 3800 fiind Husaberg 2012 fata de un ktm exc ( nu six day) 2010 la 3000 sa zicem
  9. vezi ca nu ai ales modelul care trebuie , alege din lista 250 exc e-start(eu)» Post actualizat in 27 Jan 2016 04:41 exact, mare diferenta nu simtim noi, conteaza mai mult sa fie motorul, ambreeajul ok pt. ca acolo simti diferente intre una buna si una praf. Si la fel de adevarat este ca un 2010 cu suspensiile ok in parametrii va fi mai buna decat un 2015 cu suspensia varza.» Post actualizat in 27 Jan 2016 04:50 Cadrul de 2008-2011 a fost ok, l-au tinut pe Husaberg pana in 2013. » Post actualizat in 27 Jan 2016 04:58 Diferente de greutate nu sunt intre 2010 si 2011, eventual cele 2 pinioa
  10. In 2010 au bagat prima oara estart, am avut eu, 5 viteze. Aveam acte carti serie vizibila etc, deci nu vb. povesti. 2011 e identica in afara cutiei care a trecut la 6 viteze. 2012 are alt cadru , prin asta se schimba multe, inaltime mai mica cu 2,5 cm ca 2008-2011, posibil alte prinderi etc. In 2009 au imbunatatit suspensia fata iar in 2010 suspensia spate. Motorul e la fel, pana 2016, difera muzicuta, setari carb, chiuloasa si alte frectii insa in mare e la fel. Eu zic ca de la 2010 (ca sa prinzi si upgradeul de susp. spate) in sus sunt ok toate, in functie de stare. Ar merita si cu 6 viteze
  11. Omu vroia hard, cu 4t-ul mai greu ....
  12. Pai toate (450, 500 etc) sunt bune la Dakar, ca tot e la moda in aceasta perioada La romaniacs profi unul singur a fost pe 4t, pilot de uzina yamaha , banuiesc ca pt. ca yamaha nu avea mobra enduro in 2t asta vara. Fac pariu insa ca la vara o sa apara pe 2t-ul pe care l-a scos intre timp yamaha
  13. Pai toti care fac trasee o idee mai dificile (nu neaparat hard) incearca sa scape de 4 anotimpuri. In rest motoarele sunt ok
  14. asv shorty, in ro ar fi in jur de 270 ron o maneta. sfatul meu este insa sa te obisnuiesti cu cele stock, mai regleaza pozitia lor, sunt cele mai bune daca nu le rupi. cele care le prezinti sunt mult inferioare fata de asv din toate pct. de vedere.
×
×
  • Create New...