Sari la conținut

clau_84

Membru
  • Număr conținut

    72
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    tg mures
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    husky te 310
  • Numar Moto
    ms 31 HQY
  • Club
    mtp racing

clau_84's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. salut am un sm de 125 2t 2008 2500 euro stiu ca e interesant de mers cu el are si ceva power si gasesti si piese
  2. am facut o mica precizare .... categoria la care merg eu la A nici nu fac 500 de m de la start
  3. count me in... dar vreau nr 1 din categorie sa nu am trafic
  4. da trebuie sa il duci la un service care sa aiba tester pt piaggio, eu stiu in mures si in bucuresti (da-mi un mesaj si iti dau mai multe info dc vrei)..... dar tot ce e 50cc pe injectie nu e foarte fiabil si is niste motoare destul de greu de reglat incat sa mearga bine
  5. aveti dreptate dar trebuia totusi sa ai mult curaj sa te dai cu un motor si cu un echipament de genu ala la curse si asta nu poate nimeni nega........ sunt f multe marturii de la pilotii de formula 1 de exemplu in care pilotii de azi nu ar pilota o masina din anii 60, 70 cand apoape nu aveau nici un fel de protectii, frane mult mai slabe fata de ce au acum desi vitezele nu erau inferioare
  6. am primit pe mail de la un amic un link foarte interesant cu clipuri de la campionatul nostru de cross din 1969 http://www.britishpathe.com/record.php?id=83417 pe langa faptu ca astia erau "adevaratii barbati", nu ca noi domnisoare cu orteze, cu leatt brace, cu casti "cu bot" si din carbon, cu armuri, ochelari anti aburire.... cu akrapovic-uri, triple clampuri si toate cele, ei aveau si performate, dar aveau de partea lor si un public numeros - peste 10.000 spre deosebire ce vremurile noastre unde bate vantu la majoriatea curselor de corss si enduro sa speram ca o sa ajungem si noi cei viteji la asemenea rezultate, poate la anu la etapa de WEC
  7. acum e deja timpu de hibernare (pt multi )dar pana vine vremea buna o sa am si 300 2t si 310 si 449 si at puteti alege oricare din ele....
  8. uite aici cateva pareri care nu cred ca sunt subiective ca la noi: http://www.moto.it/prove/husqvarna-gamma-2...lta-pagina.html sus in colt in dreapta este si un google translate si se pot selecta si engleza dar si ROMANA
  9. se poate face f usor si noi deja suntem obisnuiti cu amortizoarele sachs, il trimiti la mures la motoplus paneuro (importatorul husky) si acolo florian il face ca nou
  10. testele pt modele 2011 au aparut in motociclismo in luna sept daca bine tin minte Mesaj completat cine vrea poate sa afle mai multe info de la: http://www.moto.it/prove/husqvarna-gamma-2...lta-pagina.html Mesaj completat sus in colt in dreapta este si un google translate si se pot selecta si engleza dar si ROMANA
  11. pai prima data am sa aduc te 310 si 449 care sunt si noutatile in gama 2011, iar de 2t sunt cateva pe la noi si cu oameni care se mai dau si la curse care pot sa isi exprime o opinie (bart de la cluj sau tudor de la bistrita- i-ati vazut la maniaco depresiv) Mesaj completat alin.gurghean@paneuro.ro sau 0762254474
  12. preturi mici nu exista ........ te 310 in italia si in germania costa 8100 euro, iar te 449 costa 8450 euro doar in romania exista preturile astea "de criza" deci nu ai de ce sa iti faci griji la "calitate" din pct de vedere al pretului
  13. doamna criza a ajuns la toata lumea ..... ideea e ca sunt modele 2011 si nu stiu cati importatori au deja 2011 pe stoc disponibile la drive test..... eu stiu cum e te 250 2010 care e taticul la te 310 iar in termeni de greutate suspensii si manevrabilitate nu am nici un repros, as vrea mai multa putere (dar sa nu uitam ca e 250 totusi ) ceea ce o sa si fie disponibila la te 310 care fata de modelul anterior e mai usor cu 5 kg, mai puternic si la cuplu si la cai ..... am avut si modelul vechi si nu am simtit lipsa de putere ci din contra de multe ori mai multa decat aveam nevoie, deci modelul nou ar trebui sa fie superior din toate punctele de vedere alegerea e grea pentru cine se gandeste la 310 sau la 449 si dif majora este la stilul de pilotaj unde fiecare stie cu ce e obisnuit, ce vrea sa faca mai departe si unde vrea sa ajunga ...... unul e "tractoras" si celalat e "bicicleta"
  14. clau_84

    Husqvarna 125 SMS

    din ce stiu eu nu se poate pune pe sm enduro ci doar invers (sist de frana nu potriveste si cursa la suspensie e mai scurta si prea rigida - nu poti trece peste obstacole)
  15. s-a schimbat 0762254474... alin si florian are alt numar si dc il vrei trimite un mesaj
×
×
  • Creează nouă...