Jump to content

Papy_bm

INACTIV
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

About Papy_bm

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    bagabooo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    London, UK
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Suzuki SV650
  • Numar Moto
    UK

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki SV650/Let's 2
  1. Are cineva un tutorial cum sa sincronizez cei 2 cilindri pe SV1000 ? Sau ce alte cauze mai pot avea, pentru ca mi se pare ca am prea multe vibratii intre 5000-7000 rpm. Multumesc
  2. Scenariu perfect pentru "un film de groaza..." cred ca chiar am noroc (norocul incepatorului) , Ploaie torentiala , cauciucuri reci 130km la ora... ce e cel mai rau ce se poate intampla? Daca eram in romanaia ma asteptam la o groapa in mjloculul drumului, sau la un canal ceva. Dar pe autostrada in uk am spus ca sunt "safe" asa ca merge. Asta pana cand intro curba, dau peste niste chestii de scurgere a apei, un fel de canale facute din metal. Ei bine, cauciucul rece in momentul cand a atins metalul ud a luato razna. Roata de fata a inceput sa pice sub bine, iar cand a prins asf
  3. hei ca am lipsit ce gratar ? unde poate vreau si eu mai ales ca acum am mai mari sanse sa vin cu motoru in romania detaliii detalii pls
  4. De departe cea mai buna idee... eu as face asta lege: obligatorie pentru toti politistii sa poarte un girofar de ala portocaliu pe varful castii si pana si pe sepcile lor . Macar asa as rade si eu cand vad politistiii uitati si voi ce funny e
  5. tocmai saptamana trecuta mam gandit si eu sa imi cumpar o trusa de primajutor si sa o pun sub scaun, dar mam gandit ca pentru ce? pentru ca daca eu voi pica stiu ca sigur nu o sa mai fiu instare sa ma bandajez singur aiai clar . deci nu le vad rostu. si unde sa pui toate astea oricum? poate un extintor ar fi bun aia da, in caz ca e ceva, sa nu astept pana arde tot motorul si sa pot sa sting eu cand e vorba de un incendiu mic, dar restu mi se par doar ca ocupa spatiu pentru mine. p.s. mai bine imi pun o trusa de scule, costumul de ploaie si kitu de reparat pana daca ma duc la un drum lu
  6. eu zic sa iti alegi una cu aceleasi dimensiuni, inaltime-latime-lungime(astfel incape in locasul ala), si un amperaj cat mai mare. Eu gasisem niste varta de 18-20 amperi asa, si chiar daca e cu acid, e ok, pentru ca la sv meu si cred ca si cele noi, bateria sta aproape drept in locasul ei, nu cred ca ar avea scurgeri atunci. Inca nu am cumparat, bateria, dar pana la iarna si eu trebuie sa cumpar,ca de fiecare data cand se lasa frigul, un lucru e clar, trebuie sa pun jump-starterul pe ea
  7. da am o alarma instalata. si am si semnalizarile cu leduri, leduri la care nu am pus rezistenta si le folosesc asa de mai bine de o luna. Iar cand nu au rezistetna aia in + semnalizarile atata ca palpaie putin mai rpd, exact ca si atunci cand e ars becul. ceea ce nu ma deranjat. faza ciuata e ca acum se stinge cu totul, si revine doar cand fojez motorul intra 3a sau a 4a. Atunci dintrodata sare toate la loc, si merge ok. dar in momentu cand scot din viteza, sau schimb dintra 2a in a1a (pentru ca evident , trece prin neutru) bordul se stinge iar cu totul. Incercasem sa activez/deza
  8. Ok. Iar revin cu intrebarile mele super lungi si complicate . Vi sa mai intamplat ca in timp ce mergeti sa o ia razna bordu? Nu am umblat cu motoru de vreo 5 zile, si azi il pornesc, dau la drum si vad ca acu vitezometrului sare sus jos. Asta se mai intampla si inainte, la fel si faza cu turometru, catodata nu "se aprinde" dar dupa un gaz bun pana in 6krpm isi revine. La fel am facut si acum dar tot bordu a luato si mai rau razna. Se stingea si se aprindea, acurile sareau zici ca "dansau" pe ceva muzica cu un bas si ritm tare urat.... . Apoi sau stins detot nimic nu mai
  9. -1 la benzina . Acolo depinde de ce motor ai si cum mergi cu el. si daca eu pe un sv650 2001 am scos un consum de 7% mergand la munca, nu vreau sa stiu cat ar consuma unu cu un motor 1000cc. E cel mai bun mod de a merge la munca oricum. mai ales cand pe autostrada sunt cozi de kilometrii intregi unde nu se circula nici cu 5 km/ora, cu motocicleta treci lejer cu 50 printre masini atata timp cat nu exista si tarani cu "masina lata" care stau pe mijloc. Sau astia "dubistii" care niciodata nu iam vazut sa mearga cu dubele lor frumos pe margine. Eu folosesc zilnic motru . Pacat ca na
  10. ce pasta de polish ai aplicat? si eu saptamana trecuta am incercat sa vad daca pot sa o lustruiesc si am pus putin T-Cut a iesit numa bine. Nu e "oglinda" dar a curatat foarte bine tot cleiul ars ce era pe toba, clei care a picat de pe un copac sub care tineam motocicleta. Saptamanile ce urmeaza si eu vreau sa iau smirghelul si sai dau bataie. Poate pui si niste poze sa vedem cum a iesit.
  11. ce prostie mai e si asta? . Ma refer ca Ei il filmeaza cu radarul DIN FATA si apoi i da amenda? de cand are motocicleta numerele de inmatriculare in fata?. E culmea nesimtirii din partea politistilor.Nu ca motociclistul nu a fost, la viteza aia... Poi daca si politisti din anglia ar fi asa nu cred ca ar mai avea nici un motociclist carnet. de ce? pentru ca si aici radarele de viteza medie(cele vechi,care oricum sunt majoritare) iti fac poza Din fata, pe cand cele care iti iau viteza pe loc te filmeaza din spate. De exemplu eu fac naveta cu motoru pe o bucata de 16 km de autostrada. Are ambe
  12. nu imprastiu experienta, zic ce am simtit eu si ce am mai citit si am aflat. iar chestia cu efectul giroscopic daca nu crezi ia o roata de bicicleta, sau ceva circular, care sa il poti tine in mana. invarte roata, si apoi incearca sa o inclini in stanga sau in dreapta. Ai sa vezi ca cu cat roata se invarte mai rpd, cu atat mai greu iti este sa o inclini. uite si un mic video gasit asa la repezeala.
  13. Da pentru cine zice ca nu e bine sa faci wheele la viteza mare. tin sa va contrazic. Dimpotriva, cu cat e viteza mai mare cu atat e mai stabila motocicleta si e mai greu de picat. Toti motociclistii ar trebuii sa cunoasca efectul giroscopic care il au rotile,mai ales expertii care zic ca "orice prost cu 100kilograme si 200 cai pot face un wheelie". Da am pus roata fata Nu odata stramb jos, de multe ori era asa de virata fata ca cauciucul fluiera "ca inainte de accidend" sunetul ala de roti blocate inainte de accidente cred ca il stim cu totii. Cand a atins asa solul, aveam sigur peste 100km pe
  14. Asa. Am schimbat metoda. Ca sa explic, inainte piscam ambreajul in acelasi timp cand dadeam acceleratia. Acum , am facut asa : intai gas cat "consider eu" cam deobicei jumatate din acceleratie,lasam sa urce la vreo 4 mii iar apoi piscam ambreajul. Asa am reusit sa il ridic. Am pus poze jos. Nu e foarte sus, dar e bine pentru prima zi de incercari. SI am reusit sa fac si 1 wheele lung dint`run capat in altu al parcarii, dar ala a fost din noroc. e greu sa explic cum am facut, a fost ciudat nimerisem la fix echilibrul. Am obs ca la viteza mai mare e mai stabil. Si am pus si roata fata de catev
×
×
  • Create New...