Sari la conținut

bucs

EX+
  • Număr conținut

    70
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Bucuresti
  • Numar Moto
    B-91-UCS

bucs's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Cum e cu cruiseru pe curbe, ai putut sa te apleci in limite decente? sau se atingea de asfalt?
  2. Castraveciorii bulgaresti pot fi colectati chiar inainte de intalnire, si chiar de la colegi de pasiune moto, si chiar vecini ) vezi, totul e relativ..
  3. Am si eu de curand un Ducati ST2 din 2001. Senzatia e interesanta.. deocamdata n-am putut sa-i descopar "valentele" de super motor, dar promite
  4. Salut Marcos, Ma bucur sa aud ca esti cat de cat bine.. bafta maxima..
  5. Evident, ai dreptate. Ma gandeam insa la ce poti face tu, cu competentele tale si cu capul tau, in niste conditii date - cum apar conditiile astea, e o treaba pe care nu poti s-o controlezi, indiferent ca se cheama masina iesita aiurea, balega in mijlocul drumului, pata de ulei in curba, copac cazut etc.
  6. Nu-mi vine sa cred! eram la geam, luam o pauza de uitat in monitor, si vad un motociclist care venea pe Floreasca, spre soseaua Pipera. Un endurache. Ma bucur in gand, uite ce misto, a venit caldura, norocosii care au motociclete le-au scos la plimbare.. Se opreste la stop (intersectia Floreasca - Pipera, la Porsche Romania si turnul Oracle), face stanga pe Pipera spre Caranfil, se strecoara elegant pe langa niste masini, drumul se elibereaza si il urmaream visator cum se indeparta - nu mai avea nici o masina in fata - si de pe o straduta in dreapta, imediat dupa un Petrom, oarecum in dreptul statiei de metrou Aurel Vlaicu, iese o masina albastra care vroia sa faca stanga, si se opreste undeva la mijlocul drumului, deci ocupa un sens intreg. Adica a iesit in fata motorului si i-a ocupat tot sensul. Motocicleta era destul de aproape, si avea ceva viteza - nu exagerat, da era in accelerare dupa ce scapase de niste masini. A franat, ma gandeam "ia uite-l ma si pe taranu asta cu masina, cum iese ca balega in mijlocu drumului, sa se rupa omu asta saracu in frane.." si franeaza, franeaza, si dintr-o data intra in aripa fata a masinii si face un flic flac peste capota, cu tot cu motor!! Nu-mi venea sa cred! Stateam si ma uitam ca prostu de la geam, din turnu oracle, cum se strangea lumea in jurul amaratului cazut acolo.. Am coborat si eu, m-am dus pana acolo, a venit o salvare destul de repede, maxim 10 minute, dar politia nu venise nici macar dupa juma de ora. Era plin de tigani, nu stiu de unde naiba s-au strans atatia, baiatul ala era pe jos - am inteles ca se lovise la spate, dar era constient. Avea echipament, geaca, pantaloni, casca, manusi. Au venit astia cu salvarea, i-au pus un guler, l-au pus pe o targa si l-au bagat in duba. Sper ca nu s-a lovit prea tare, nu avea viteza mare la impact, apucase sa incetineasca aproape de oprire - doar a sarit pe spate peste capota masinii, si a cazut pe partea cealalta. Masina era o Skoda Fabia albastra, si soferul ei era o femeie, tanara, amarata, care plangea pe acolo, cu javrele alea colorate care ranjeau si faceau haz pe cate luni/ani o sa ia.. Cum or putea oamenii astia sa se bucure de nenorocirea altora, nu pot sa inteleg.. Mi-era mila si de motociclist, si de fata aia - incredibil cum se poate schimba viata omului asa, cand iesi in pauza de masa si nu esti atent juma de secunda, sau intri cu 1 metru mai mult in strada. Ma gandesc ca s-ar fi putut evita ciocnirea daca motocicleta ar fi avut frane mai puternice, sau daca motociclistul ar fi facut o manevra de evitare, din sens opus nu venea nimeni, si masina se oprise de vreo 2 secunde deja in mijlocul drumului, cand motociclistul a inceput sa franeze.. probabil in momentele alea nu prea te mai gandesti, actionezi la instinct. Instinctul lui a fost sa stranga frana, si a sperat ca se opreste... Sper sa auzim vesti bune despre cel lovit. Fiti atenti baieti, dupa pauza mare din iarna e probabilitatea cea mai mare de tolaneala...
  7. Vin si eu, dar au anuntat ca o sa ploua, si parca vad ca o sa fie 2-3 motoare, ca saptamana trecuta Cu lantu ala, bine ca am aflat si eu ca nu se da cu benzina - si bine ca mi-a fost lene sa-l spal pana acuma, ca sigur l-as fi spalat cu benzina...Mersi baieti! In alta ordine de idei, azi dimineata mi-a cazut motorul de pe cric, in fata garajului - exact ca-n filmele cu prosti... Probabil uitasem ca motorul te poate surprinde oricand, cu orice, si cineva a vrut sa-mi aduc aminte. Multumesc si pentru asta Ne vedem la arc, cati om fi.
  8. Eu am un spray de uns doar - teoretic ar trebui si curatat lantul inainte, am inteles ca merge si cu benzina, sau gaz, si pe urma dat cu spray de uns. Bai Bronto, ce motor ai tu acolo frate, de curse? auzi, nu se da lantu jos din zale.. Daca lantul e uzat si au joc zalele, sau s-a stricat vreo imbinare de-aia, poate bagi un schimb de lant in bugetul pe luna asta
  9. Bai, si eu tot manualul in germana il am - Reparatur Anleitung, un pdf de vreo 120 de pagini. Mai am si carticica cu care vine motorul, tot un pdf, tot in germana Mai am niste poze (vreo 60) cu schemele diverselor componente, de-alea stil desen tehnic, cu toate saibele si piulitele.. Daca te ajuta cu ceva, zi-mi si ti le trimit.
  10. Salut baieti, Am si eu un GPZ, din mai anul trecut, si sint foarte multumit de el. Intr-adevar, nu prea erau multe GPZ-uri in Bucuresti, si chiar nu intelegeam de ce, pentru ca din review-urile de pe net era o varianta grozava de japoneza de inceput. Eu am avut un MZ ETZ 250 inainte, si evident, diferenta e mai mult decat substantiala.. Motoru e misto, trage frumos, peste 7000 de ture se aude chiar reusit. Consumul e intre 5 si 6 in oras, depinde cum te dai la ea, si 4 afara. Ca si confort, am ramas surprins anul trecut cand am fost pana la intalnirea de la Constanta si am mers 300 de km fara sa ma dau jos de pe ea, nu mi-a trebuit nici benzina, nici pipi, nici dezmortit picioare - am mers intins, si la fel si la intors. GPZ-urile de la noi sint in general de la inceputul anilor 90, si dupa parerea mea se tin foarte bine pentru anii si kilometrii lor. Protectia la vant e mai slaba decat ma asteptam eu, si peste 150 km/h devine cam nasol la drum lung. Nu e o idee rea sa ne facem un coltisor de GPZ-uri la arc .. PS - Bronto, am fost plecat din tara, de-aia am fost absent in ultima vreme. Da azi sint cu motoru si vin la arc! poa' sa ninga, poa' sa ploua..
  11. Bai, am si o intrebare referitor la plexiglas. Am o facut o idiotenie: am vrut sa curat parbrizul, si l-am spalat cu apa si sapun, ceea ce e ok, dar am vrut sa dau jos o urma de scotch, care nu iesea cu mana, si in loc sa dau cu o carpa, am dat cu un buretel de-ala de spalat vase, ca mi-era mai la indemana - si partea unde mi s-a facut remarcata inteligenta deosebita e ca am dat cu partea mai aspra a buretelului, si am reusit sa zgarii de nota 10 tot parbrizul (si pe o parte si pe alta)... Intrebarea e daca se mai poate reface claritatea plexiglasului, nu stiu, raschetat intr-un fel de un strat mic de la suprafata, sau dat cu o solutie gen polish, nu stiu.. Daca n-o sa gasesc altceva mai destept, o sa-l dau cu un spray de dat pe stopuri la masini, sa-l fac cu tenta gri - dar parca-mi pare rau de el, era frumos si transparent.. traiasca baietii destepti, asa, ca mine..
  12. Acuma vad si eu, cu intarziere (dar cu bucurie ) ca se inmultesc GPZ-uri pe-aici. E un motor misto, care-si merita banii, si o ai destule satisfactii de la el. Sa te poarte sanatos ! si sa ne plimbam cu ele
  13. Super tare!! Este cu baietii care tin steagu sus
  14. bucs

    MARS !

    Bai, si eu sint apolitic, dar mi-a placut gestul lu Basescu. Tocmai din cauza ca nu cred ca a fost cu intentie electorala, pentru ca virgula comunitatea motociclista din Bucuresti inseamna tradus in numar de voturi un target prea mic ca sa merite interesul din prisma asta. Cred ca pur si simplu i-a placut si lui ideea. Plus ca nici n-am vazut pe undeva mediatizat ca Basescu le-a permis motociclistilor bla-bla...., ca sa zici ca-si face din asta un subiect de reclama. Dar destul cu Basescu, o sa ziceti ca sint fan cand nu este cazul
  15. bucs

    MARS !

    Dorule, la cum se arata vremea, nu cred ca vineri mai miscam vre-unu in front Mi-ar place o "parada", si chiar ar trebui sa-i multumim cumva lu Basescu, ca ne-a ajutat cu faza aia cu arcu, da parca totusi e cam naspa treaba cu politica asta si cu campania lor electorala... Mi-aduc aminte ca la alegerile pentru primari era unu care candida, mare motociclist - nu mai stiu cum il chema - si umbla prin Drumu Taberii cu o duba mare, cu megafoane pe ea, si avea un alai de 2-3 motoare in fata si 2-3 in spate, mergeau la pas, cu steaguri, etc.; motoarele erau niste rusesti batraioare cele mai multe, parca vreo 2 sau 3 din ele aveau atas. Sincer, aratau penibil.. Amestecu asta de moto cu politica nu merge...
×
×
  • Creează nouă...