Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


ddcristi

Super Membru
  • Content Count

    1,085
  • Joined

  • Last visited

About ddcristi

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100002027492046
  • Yahoo
    ddcristi

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Carnet moto din
    1995
  • Motocicleta
    Honda Varadero 1000
  • Numar Moto
    TM 69 DDC
  • Club
    Old Riders M.F.

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra 50 Jawa 350 Honda VT 500 E Honda XRV 750 Africa Twin Honda Varadero 1000

Recent Profile Visitors

494 profile views
  1. Hmmm... dupa aproape 5 ani de zile de cand a fost pornit, am descoperit si eu topicul asta.... E drept ca in ultimul timp "ma dau" mai rar pe aici, pe forum... Am vazut multe pareri pro si contra, multe pareri avizate si mai putin avizate despre jucaria asta... Am Crosstourer cu cutie "normala" (nu este modelul DCT) de anul trecut din Iulie si pana acum am facut 20.000 km cu el... Pentru cei interesati de model, am sa incerc sa imi exprim cateva pareri despre el... Inainte de Crosstourer, am avut 3 modele de Honda de care am fost foarte multumit: VT500E, Africa Twin RD04, si 2 de Varadero 1000 SD01(modelul pe carburatie)... Asta nu inseamna ca sunt neaparat "fan Honda".. Imi place orice motocicleta, de la orice producator, atata timp cat "se muleaza" pe ce imi doresc eu de la ea... Cand l-am cumparat, nu eram hotarat pe ce model sa merg.. Oscilam intre 1200 GSA, Super Tenere 1200 si Crosstourer... Am zis ca imi voi cumpara cel mai ok motor dintre cele trei, care sa "se pupe" pe ceea ce imi doream eu: cat mai putini ani, cat mai putini km, cat mai multe accesorii in suma de bani pe care o aveam la dispozitie... S-a nimerit ca atunci sa gasesc acest Crosstourer in Germania, drept urmare m-am dus si l-am cumparat (in momentul ala avea 2 ani, 16.000 km si foarte multe accesorii). Din pacate "locul 2" a fost un 1200 GSA, dar care era, "in aceiasi parametri", cu 3000 EUR mai scump... O suma, din punctul meu de vedere, complet nejustificata... Super Tenere cu aceiasi ani, aceleasi accesorii si acelasi nr de km nu am gasit in perioada aia. Bun... Am luat jucaria si, ca "un motociclist sarguincios", m-am apucat sa pun pe ea restul de accesorii pe care nu le avea, dar pe care eu le consideram necesare (de ex. o protectie de radiator, un rear hugger pentru roata de spate, etc) si apoi sa ma car cu el... De atunci am facut 20.000 km cu el si ma pot declara mai mult decat multumit de achizitia facuta... Este, pot spune linistit, un adevarat TOURING-Enduro! Mai mult touring decat enduro, dar nu are nicio problema cand trebuie sa intri cu el pe macadam sau pe drumuri mai proaste... Nu l-am simtit niciodata sa fie prea greu de manevrat, nici la viteze mari, nici la viteze mici, nici la miscat de pe loc, nici la impins. Pot spune chiar ca este mai manevrabil decat Varadero. Nu stiu daca este si asa in realitate, dar mie imi da impresia ca este mai scurt decat Varadero. Distanta dintre roti pare mai mica, drept urmare poti sa faci un "U-turn" cu el dintr-o bucata pe o singura banda a drumului fara probleme. Eu m-am plimbat cu el 99% pe asfalt si doar 1% pe macadam, dar pe asfalt pot spune ca e de vis. Chiar vara asta am facut o tura de Alpi (impreuna cu un prieten cu un VFR 1200F DCT), unde am trecut 40 de pass-uri cu el si nu am avut niciun moment in care sa zic ca as fi avut nevoie de mai mult de la motorul asta... Trage cam in orice treapta de viteza, are cuplu de jos si nu am simtit niciodata nevoia de mai multa putere. Probleme pe care le-am avut cu el in acesti 20.000 km: - suspensia de fata lasa putin de dorit... A trebuit ca dupa cateva mii de km sa ii schimb semeringurile si uleiul, pentru ca un telescop incepuse sa curga. - Pe langa asta, imi pare ca suspensia de fata este putin cam "saritoare".. Adica partea de rebound lasa putin de dorit, chiar si dupa ce am reglat suspensiile dupa niste setari oferite de baieti mult mai experimentati decat mine pe forumul de Crosstourer. - Honda a dat-o in bara cu cardanul acestui model (si cu cel al VFR 1200 F).. In sensul ca a aparut ceva problema (nu stiu daca de design sau de productie) in care crucea cardanica nu se ungea suficient de bine si in timp se uza urat si exista riscul sa se rupa in mers.. Honda totusi si-a reparat problema si a facut recall la toate modelele astea pentru schimb de cardan gratuit. Aici, trebuie sa recunosc ca vecinii nostri unguri ne cam bat la curu' gol cand vine vorba de seriozitate a dealerului... Dealerul nostru din Romania s-a facut ca ploua in momentul in care am anuntat ca am un Crosstourer la care trebuie schimbat cardanul, pe cand cei de la Szeged au rezolvat problema rapid si gratis, chiar daca nu era chiar problema lor. - accesoriile pentru Crosstourer sunt, din pacate, destul de scumpe.. As putea spune ca se apropie ca pret de cele pentru BMW. Avantaje ale Crosstourerului fata de BMW (daca tot le compara lumea atat pe acest topic). Din pacate nu pot sa-l compar si cu Super Tenere pentru ca nu am deloc experienta cu modelul ala: - se simte mai "sportiv"... BMW-ul este mult mai masiv si pare a fi mai greoi.. (pentru unii asta de fapt poate fi un avantaj al BMW-ului) - are ceva cai si cuplu in plus, iar asta se simte pe drum. - cutia de viteze pare mai silentioasa. Vitezele se schimba mai usor. - motorul este mai silentios si are vibratii mult mai putine ca un GS. - din punctul meu de vedere, ca si design este mai frumos (dar asta este, clar, doar o parere personala) Cam atat am eu de spus momentan despre el... Daca mai aveti careva intrebari, just ask.. Cristi PS: am pus si cateva poze cu jucaria..
  2. Well.. cu cazarile poti sa iesi si mai ieftin, daca te pui sa cauti din timp si iti faci traseul in asa fel incat sa vezi obiectivele importante si sa ajungi si la cazarile rezervate din timp.. Noi am facut o tura de Alpi anul asta (Austria-Italia-Elvetia-Franta-Croatia, 40 de pass-uri si vreo 5 defilee), ne-am cazat doar prin munti si am ajuns la o medie de 55 EUR/cuplu/noapte... Cele mai scumpe cazari au fost in Elvetia si Franta, clar, dar in Italia si Austria am gasit cazari ok la preturi destul de decente. Dar, rezervarile le-am facut in Februarie-Martie..
  3. Vand o geaca de piele marimea M/L, model de dama, cred... Am luat-o pentru prietena-mea dar e prea mare. 100 RON Daca sunteti interesati, contactati-ma pls pe PM, ca aici intru mai rar.. Cristi
  4. Suuuuper!!!! O sa ajung Sambata... Mai spre seara, ca dimineata is la munci, da' nah... de ajuns fac cumva sa ajung..
  5. Orice firma de brokeri in asigurari (de ex. https://www.inbrok.ro/ care au sediul chiar in Piata Unirii... sau poti sa-l faci direct pe eMag, ca iti vine acasa prin curier, fara sa trebuiasca sa platesti transportul...
  6. Pai... toate! tot ce au furnizorii pe stoc... )
  7. Aveti grija ca e foarte posibil ca Clisura Dunarii sa fie inchisa.. Acum cateva saptamani cand am fost pe acolo, era inchisa dupa Berzeasca, cum vii dinspre Moldova Noua... Cei care vin dinspre Orsova pe Clisura, aveti sanse sa nu reusiti sa treceti pana la Sichevita... Distractie! DDC
  8. Daca-i doar offroad... ignora cea mai mare parte din ce ti-am recomandat eu legat de echipament... Asculta-l pe csteila ca chiar stie ce zice...
  9. Nope... Maxiscooter era pe stanga acum vreun an... Intre timp s-a mutat peste drum, pe partea cu Petrom-ul.. O sa vezi din strada scuterele din curte cand mergi pe acolo.. Hmmm... din Februarie ma mut cu jobul pe acolo prin zona... poate ne vedem la un moment dat la o cafea in Irish.. La echipament, in niciun caz sa nu faci economie!! Casca e cea mai importanta, dar si pantalonii, geaca si manusile sunt foarte importante.. .Ele pot face diferenta intre cateva vanatai si o luna-doua de spitalizare... Asa ca nu fa rabat de la calitatea echipamentului pe care il porti pe motor... O casca sub 150 EUR e putin probabil sa te protejeze.. plus ca pe langa protectia la impact, casca trebuie sa fie si comoda si, pe cat se poate, silentioasa. .Daca nu e comoda si silentioasa, o sa iti distraga mult atentia de la trafic.. Bafta!
  10. Maneta de ambreaj - Poti sa vorbesti cu Paul, reprezentant Honda in Timisoara (0724 362 852) Cauciuc fatza 70/100.19 (scrie pe cauciucul care il are acum) - www.heidenau.ro - au cauciucuri foarte bune pentru cross Cauciuc spate 90/100.16 (scrie pe cauciucul care il are acum) - www.heidenau.ro Casca Cross + ochelari - poti sa mergi la Sorin la magazin (pe Divizia 9 Cavalerie), la Paul la magazin (pe calea Girocului, chiar la iesirea din oras, pe stanga.. Este si un magazin de mobila acolo, Black-Red-White) sau la Maxiscooter (la intrarea in Sag, pe dreapta cum vii dinspre Timisoara) Manusi (de preferat cu ,carbon vazusem dinalea si imi placusera enorm ) - la fel, la unul din cele 3 magazine O aparatoare de fatza (carena) - probabil tot Paul te poate ajuta... Bafta!
  11. Vand si eu o Honda Varadero 1000 din 2001, impecabila... In caz ca e careva interesat.. /index.php?/topic/719954-honda-xl1000v-varadero-2001/ DDC
  12. Well.. ce sa zic? Io nu m-as baga la traseul asta chiar asa.... Dar tu stii mai bine.. Enjoy!!! Sa ne povestesti Luni cum o fost..
  13. Hmmmm... Ai mai fost pe traseul asta? Parerea mea e ca ii cam "chinuit" sa il faci dus-intors in 3 zile, si sa si crosetezi prin Muntenegru in ziua de Sambata.. Traseul e super fain!! Enoy the ride si asfalt uscat!! DDC
  14. Hello all, Sambata, 30 August 2014, incepand cu ora 18:00, va asteptam la un party cu gratare, bere, fasole la ceaun, muzica buna si mai ales voie buna! Party-ul se va tine la Cabana Vanatorilor din Cheveresul Mare. Ca sa ajungeti acolo, daca veniti dinspre TImisoara, la jumatatea loc. Cheveresu Mare, dupa ce treceti podul, este un indicator (pe primul drum) spre stanga spre Bazos. Daca veniti dinspre Buzias, la jumatatea loc. Cheveresu Mare, inainte de pod este un indicativ spre dreapta spre Bazos! Luati-o pe acest drum nu foarte bun, printre case de rromi (sa vedeti ce fetze vor face). Se iese din localitate, se ajunge la padure, unde la bifurcatie se tine drumul stanga, iar dupa inca ~1km se ajunge la destinatie, cabana aflandu-se pe parte stanga! Ceaunul de fasole este din partea casei, intrarea este libera, iar cazarea se face la cort. Va asteptam! DDC
  15. Hello all, Sambata, 30 August 2014, incepand cu ora 18:00, va asteptam la un party cu gratare, bere, fasole la ceaun, muzica buna si mai ales voie buna! Party-ul se va tine la Cabana Vanatorilor din Cheveresul Mare. Ca sa ajungeti acolo, daca veniti dinspre TImisoara, la jumatatea loc. Cheveresu Mare, dupa ce treceti podul, este un indicator (pe primul drum) spre stanga spre Bazos. Daca veniti dinspre Buzias, la jumatatea loc. Cheveresu Mare, inainte de pod este un indicativ spre dreapta spre Bazos! Luati-o pe acest drum nu foarte bun, printre case de rromi (sa vedeti ce fetze vor face). Se iese din localitate, se ajunge la padure, unde la bifurcatie se tine drumul stanga, iar dupa inca ~1km se ajunge la destinatie, cabana aflandu-se pe parte stanga! Ceaunul de fasole este din partea casei, intrarea este libera, iar cazarea se face la cort. Va asteptam! DDC
×
×
  • Create New...