Sari la conținut

Thrill

Membru
  • Număr conținut

    189
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008

Informații profil

  • Motociclete detinute
    CBF 600S

Thrill's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut! Ai reusit sa urci inregistrarea de sambata?
  2. Thrill

    Motociclistu' Biciclist

    Marfa! De mult timp ma bate gandul sa dau o tura Braila-Bucuresti pe bicla dar inca nu mi-am facut curaj pt o tura atat de lunga. Am incercat sa ajung la Giurgiu dar batea un vant atat de puternic incat aveam impresia ca mai mult stau pe loc. Mi-am incaltat mtb-ul cu semi-slickuri Maxxis Detonator pe 1.5 si diferenta e uriasa la mersul pe sosea; mult mai cursiv si confortabil.
  3. Si eu tot rimstrips albe mi-am montat. Sa vezi in ce hal a ajuns sa arate fasia de pe janta spate din dreptul lantului
  4. Le-am facut si eu o vizita baietilor si am ramas placut impresionat de eleganta cu care au mesterit la motor. Nu se dau in laturi in a lucra pana aproape de mizeul noptii pentru a termina treburile incepute. Voi apela in continuare!
  5. Incearca cauciucurile Dunlop Qualifier (1). Au un raport pret/calitate foarte bun. Tin in jur de 10 000 si ofera o aderenta sporita fata de cele cu care vine incaltata motocicleta - Pilot Road 1.
  6. 5100 i-am pus si eu pe perioada iernii. Mecanicul care m-a ajutat cu schimbul mi-a zis ca am facut o alegere proasta fiind un ulei semi-sintetic. De atunci am facut vreo 500 km cu el prin Bucuresti si nu am observat vreo diferenta la schimbat treptele fata de 300v. Din cate am citit cel mai indicat pentru motoarele noastre e 7100. Eu folosesc numai Motul de cand am cumparat-o (47 0000) si pana acum totul a fost ok - schimburile le-am facut intre 6 000 si 10 000 km.
  7. De la o vreme incoace a inceput sa devina din ce in ce mai pronuntat zanganitul lantului din zona pinionului de atac. Sa fie un semn ca (,) kitul de lant e pe duca? Are in jur de 20 K dar inca nu a ajuns in stadiul in care trebuie intins foarte des.
  8. Dragonlord mai jos gasesti cateva relatari ale unor posesori de CBF: "Fiind posesor si de CBF si de Varadero, pot sa-ti zic ca diferentele sunt mari. CBF-ul e bun la drum lung daca mergi pe drumuri bune si nu bagi mai mult de 3-400 de km pe zi. Suspensia e destul de tare pt drumurile de Romania. Saua devine incomoda la distanta mai mare. Parbrizul cred ca ar merge schimbat pt drumuri mai lungi, ala stock nu e prea inalt. Si principala chestie care nu-mi place e lipsa de putere in depasiri cand mergi si cu pasager" -Fanfane™ "CBF de 600 este un motor superb. Eu am avut unul luat de nou in 2007, pe care l-am vindut zilele trecute dupa aproape 35.000 km. Daca va intereseaza am sa-mi dau si eu cu parerea. Daca respecti procedura de pornire la rece, adica sa tragi complet socul, porneste la fix. Eu nu am inecat-o niciodata, chiar daca in ultima vreme mai trageam odata si de acceleratie inainte de a trage socul, fiindca mi s-a parut ca porneste chiar mai bine. O diferenta apare la pornirea dupa o pauza indelungata (peste 2-3 saptamini), cind uneori porneste la a doua sau la a treia incercare. Acest lucru este absolut normal la motoarele pe carburatie cel putin. In ceea ce priveste consumul, am obtinut in tot acest timp intre 5 si 5,5 in exterior, insa la un mers normal consider eu (80-120 km/h cu virfuri rare de 140 km/h). Precizez de asemenea ca schimbarea vitezelor am facut-o mereu la 5-6.000 rpm si extrem de rar mai sus de atit. Mai sus devine foarte puternica si mie nu-mi trebuia asa ceva. In oras e undeva in jur de 6, mai mult sub decit peste. Valabil pentru Iasi. La acest tip de utilizare, uleiul la momentul schimbului arata al fel ca in momentul in care l-am bagat in motor. Pina acum nu am avut nici o problema tehnica la el si nici nu i-am cauzat nici o problema (a se citi tavaleala). Este un motor grozav care te satisface atit ca incepator cit si ca avansat. Este extrem de docil si iertator, insa poate deveni nervos in ture mari, daca tii neaparat. In conluzie pot spune ca este un motor care mi-a adus multe clipe de incintare - " Gdan™ Motocicleta te va multumi la capitolele: fiabilitate, consum si touring fara pasager. Touring in 2 persoane nu am facut decat ~5000 km si nu a fost o placere prea mare pt ambele parti deoarece pozita pasagerului este prea aproape de pilot iar pasagerul este nevoit sa stea cu capul intors intr-o parte pentru a evita sa ciocneasca casca cu pilotul. Cred ca un topcase cu suport de spate ar fi o investitie buna din acest punct de vedere. Decuplezi borna din stanga (-) si dupa ce tragi putin de firele ramase le dai (slide)pe dupa partea stanga a bateriei. Stai fara grija ca nu se vor rupe.
  9. 00:25 - "uite-l ba si pe ala cu capra" Conform inregistrarii mi-a iesit o medie de 1:20 pe tur. O fi bine, o fi rau? Cauciucurile sunt Conti Sport Attack cu presiunea 2.1 pe fata-spate. La mine e ceva de genul 20-115(poate 120)kmh dar nu stiu meserie.
  10. Da. Sper sa gasesc timp pana atunci sa-mi peticesc si manusile.
  11. Vin si eu maine. Se lasa cu fotosuting? Sa stiu daca-mi curat combinezonul sau nu.
  12. Thrill

    Knox Handroid

    Am contemplat putin mai mult la achizitionarea acestor manusi. Daca as avea certitudinea ca nu mi se vor rupe in palma dupa un sezon mi le-as comanda si eu - pana acum am schimbat 3 perechi de manusi, cate una pe sezon, deoarece toate s-au rupt in zona palmei. Revino cu impresii dupa ce faci un drum mai lung cu ele.
  13. Daca nu-ti merge din prima da-i cu putin WD40 si las-o vreo 5 minute. Eu i-am intarit suspensia dar nu am observat mare diferenta.
  14. Sa-mi dau palme! M-am gandit ca piese de CBF oricum nu prea se gasesc de vanzare second-hand cu exceptia tobelor stoc. Pune si tu un mesaj mic in semnatura daca mai ai si alte piese de vanzare, asa pentru viitor.
  15. Dap, termocupla a fost de vina. Am dat comanda la Intercarpaticycle si daca soseste ,cum au preconizat, pe 8 august inseamna ca baietii se misca bine.
×
×
  • Creează nouă...