Jump to content

Thrill

Membru
  • Content Count

    186
  • Joined

  • Last visited

About Thrill

  • Rank
    tourer in lung si-n lat

Contact Methods

  • Yahoo
    thriller_2k3

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Braila/Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Honda CBF 600 S
  • Numar Moto
    BR-04-ZPX
  1. Imi vand prima motocicleta : Honda CBF 600SA - fabricata in 2006 si cumparata din (fosta) reprezentanta Honda Moto din Braila. Motocicleta a fost cumparata si inmatriculata in mai 2008. Este o motocicleta care se preteaza atat incepatorilor cat si celor avansati, avand atat un cuplu bun la turatii mici, cat si o pozitie confortabila la ghidon. Motorul este pe carburatie si nu are ABS. Porneste la cheie, iar starea de functionare este foarte buna. In decursul celor 11 ani a parcurs 60,500 km in toate conditiile de traseu: soare, vant, ploaie torentiala, ninsoare, noroi + cateva sesiuni pe amckart si a facut fata tuturor cu brio. Cateva din aceste experiente si-au lasat urma asupra ei sub forma unor zgarieturi pe carene/oglinzi. Motocicleta a fost intretinuta ca o motocicleta pe care iti doresti sa o tii cel putin 10 ani, iar reviziile in ultimii 5 ani au fost facute la GRG. Nu am modificat nimic la motor/carburatie deoarece nu a fost nevoie. Furca nu curge. In pret sunt incluse urmatoarele accesorii kickass: - parbriz touring MRA (85 eu) - se pot face ture de cateva ore fara pauze de dezmortire. - toba sport LeoVince Oval cu silencer (250 eu) + toba stoc (care nu prea e kickass) - crashbars (100 eu) - filtru aer sport DNA. Se curata la fiecare revizie. - prelata Oxford Aquatex - plasa pentru casca In ultimii 500 km am schimbat urmatoarele lucruri: - disc frana spate. Cele de pe fata sunt cele originale si sunt inca ok. - placute franta fata + spate si schimb lichid. - cauciuc spate Pirelli Diablo Rosso 2 (DOT 2018). Cel de pe fata e acelasi model - DOT 2015 si mai tine cel putin un sezon. Pentru sezonul actual are nevoie de schimb ulei + schimb kit lant. Incuietoarea de la portbagaj a cedat in toamna trecuta si va trebui reparata. Eu de regula o tin fie acoperita de prelata, fie cu plasa agata de capacul pasagerului, prin urmare acest lucru nu m-a afectat prea mult. ITP-ul este valabil pana in 15.04.2021. Motocicleta este inmatriculata in Braila iar fiscalul il voi putea scoate la finalul lunii mai. Pana atunci putem face contract ,data de pe contract urmand sa fie mentionata cu scurt timp inainte de a scoate financiarul. Am 3 chei : una originala fisurata + 2 copii. Motocicleta poate fi vizionata incepand de maine ,1 mai, in zona Bucuresti Mall. In perioada zilelor lucratoare poate fi vazuta in Oregon Park - Pipera. Contact: Andrei: 0744 428 744. Pret: 1790 eu. De ce o vand? Anii de haiduceala au cam trecut, iar in ultima perioada am folosit-o doar in Bucuresti, prin urmare voi trece la o motocicleta strict de oras (CB300/Duke 390 /lista e deschisa). Nu sunt interesat de alte schimburi din simplu motiv ca urmatoarea motocicleta va fi cumparata de noua. Voi reveni maine cu mai multe poze. Le: parbrizul MRA s-a dat separat. Preț nou : 1770 euro. Se poate inchide. Multumesc!
  2. Salut! Mai este valabil? Ma cam intereseaza ca jucarie de oras.
  3. Pret: 650 lei. Combinezonul este dintr-o bucata si a fost cumparat pe vremea cand obisnuiam sa conduc mai repede, de la Scorpio AZ. Se potriveste unei persoane cu inaltimea 1.70-1.80, greutate 60-70kg. Ca idee, eu am 1.78 , 66 kg si un caine supraponderal. Protectii hard in zona umerilor, coatelor si genunchilor. Din fericire nu le-am testat. Nu prezinta urme de contact cu asfaltul dar prezinta cateva urme inevitabile de uzura. Sliderele sunt uzate in partea inferioara in proportie de 50-60%, asa cum se poate observa in poze. Se poate proba in zona mall Vitan - str. Branduselor, dupa ora 17.30. Nu sunt interesat de schimburi. Mai multe informatii pe PM sau la numarul 0744.428.744. Un clip de prezentare, cu observatia ca cel din clip este versiunea 2, se poate vedea aici:
  4. Manusa este de ski dar banuiesc ca a apartinut unui motociclist. A fost gasita in zona golden circle, este de culoare gri si are ca orientare estul.
  5. Salut! Ai reusit sa urci inregistrarea de sambata?
  6. Marfa! De mult timp ma bate gandul sa dau o tura Braila-Bucuresti pe bicla dar inca nu mi-am facut curaj pt o tura atat de lunga. Am incercat sa ajung la Giurgiu dar batea un vant atat de puternic incat aveam impresia ca mai mult stau pe loc. Mi-am incaltat mtb-ul cu semi-slickuri Maxxis Detonator pe 1.5 si diferenta e uriasa la mersul pe sosea; mult mai cursiv si confortabil.
  7. Si eu tot rimstrips albe mi-am montat. Sa vezi in ce hal a ajuns sa arate fasia de pe janta spate din dreptul lantului
  8. Le-am facut si eu o vizita baietilor si am ramas placut impresionat de eleganta cu care au mesterit la motor. Nu se dau in laturi in a lucra pana aproape de mizeul noptii pentru a termina treburile incepute. Voi apela in continuare!
  9. Incearca cauciucurile Dunlop Qualifier (1). Au un raport pret/calitate foarte bun. Tin in jur de 10 000 si ofera o aderenta sporita fata de cele cu care vine incaltata motocicleta - Pilot Road 1.
  10. 5100 i-am pus si eu pe perioada iernii. Mecanicul care m-a ajutat cu schimbul mi-a zis ca am facut o alegere proasta fiind un ulei semi-sintetic. De atunci am facut vreo 500 km cu el prin Bucuresti si nu am observat vreo diferenta la schimbat treptele fata de 300v. Din cate am citit cel mai indicat pentru motoarele noastre e 7100. Eu folosesc numai Motul de cand am cumparat-o (47 0000) si pana acum totul a fost ok - schimburile le-am facut intre 6 000 si 10 000 km.
  11. Adevarat si fals. Daca pentru produsul cumparat ti s-a oferit factura/bon de catre societatea din Romania (in cazul de fata Kronau) diferenta de TVA dintre Germania si Romania se ia in calcul. Daca l-ai cumparat personal de pe Louis sau daca ti l-a adus un tert care nu a declarat tranzactia dpdv fiscal (nu ai primit bon/factura emisa in Romania pentru cumparatura) diferenta de TVA este praf in ochi. Aceeasi problema am intalnit-o si eu. Vazui o pereche de cizme la reducere pe site-ul lor, am calculat pretul la cursul afisat ca mai tarziu, in showroom fiind, sa observ ca pretul final era mai mare cu 15-20 lei decat cel socotit acasa -> bila neagra. Cu toate astea, la toate comenzile de pe Louis s-au miscat exemplar. Pretul final si perioada de livrare au fost cele agreate initial. Voi apela in continuare la ei pt comenzile de pe Louis.
  12. De la o vreme incoace a inceput sa devina din ce in ce mai pronuntat zanganitul lantului din zona pinionului de atac. Sa fie un semn ca (,) kitul de lant e pe duca? Are in jur de 20 K dar inca nu a ajuns in stadiul in care trebuie intins foarte des.
  13. Dragonlord mai jos gasesti cateva relatari ale unor posesori de CBF: "Fiind posesor si de CBF si de Varadero, pot sa-ti zic ca diferentele sunt mari. CBF-ul e bun la drum lung daca mergi pe drumuri bune si nu bagi mai mult de 3-400 de km pe zi. Suspensia e destul de tare pt drumurile de Romania. Saua devine incomoda la distanta mai mare. Parbrizul cred ca ar merge schimbat pt drumuri mai lungi, ala stock nu e prea inalt. Si principala chestie care nu-mi place e lipsa de putere in depasiri cand mergi si cu pasager" -Fanfane™ "CBF de 600 este un motor superb. Eu am avut unul luat de nou in 2007, pe care l-am vindut zilele trecute dupa aproape 35.000 km. Daca va intereseaza am sa-mi dau si eu cu parerea. Daca respecti procedura de pornire la rece, adica sa tragi complet socul, porneste la fix. Eu nu am inecat-o niciodata, chiar daca in ultima vreme mai trageam odata si de acceleratie inainte de a trage socul, fiindca mi s-a parut ca porneste chiar mai bine. O diferenta apare la pornirea dupa o pauza indelungata (peste 2-3 saptamini), cind uneori porneste la a doua sau la a treia incercare. Acest lucru este absolut normal la motoarele pe carburatie cel putin. In ceea ce priveste consumul, am obtinut in tot acest timp intre 5 si 5,5 in exterior, insa la un mers normal consider eu (80-120 km/h cu virfuri rare de 140 km/h). Precizez de asemenea ca schimbarea vitezelor am facut-o mereu la 5-6.000 rpm si extrem de rar mai sus de atit. Mai sus devine foarte puternica si mie nu-mi trebuia asa ceva. In oras e undeva in jur de 6, mai mult sub decit peste. Valabil pentru Iasi. La acest tip de utilizare, uleiul la momentul schimbului arata al fel ca in momentul in care l-am bagat in motor. Pina acum nu am avut nici o problema tehnica la el si nici nu i-am cauzat nici o problema (a se citi tavaleala). Este un motor grozav care te satisface atit ca incepator cit si ca avansat. Este extrem de docil si iertator, insa poate deveni nervos in ture mari, daca tii neaparat. In conluzie pot spune ca este un motor care mi-a adus multe clipe de incintare - " Gdan™ Motocicleta te va multumi la capitolele: fiabilitate, consum si touring fara pasager. Touring in 2 persoane nu am facut decat ~5000 km si nu a fost o placere prea mare pt ambele parti deoarece pozita pasagerului este prea aproape de pilot iar pasagerul este nevoit sa stea cu capul intors intr-o parte pentru a evita sa ciocneasca casca cu pilotul. Cred ca un topcase cu suport de spate ar fi o investitie buna din acest punct de vedere. Decuplezi borna din stanga (-) si dupa ce tragi putin de firele ramase le dai (slide)pe dupa partea stanga a bateriei. Stai fara grija ca nu se vor rupe.
  14. Agresiv pt mine e sa ma dau pe curbe pana la limita, cat tin cauciucurile, inclinat la maxim si sa sar cat mai repede pe gaz la iesirea din viraj. Poti sa pui lejer genunchiul pe jos cu PR2 dar nu te astepta sa ai o viteza prea mare la iesirea din viraj. Daca ciupesti mai tare din gaz, cat timp esti inclinat, vei avea parte de o supriza mai mult sau mai putin neplacuta. Am avut o pereche de PR1 pe care le-am schimbat dupa 28 K km. Mi s-au parut excelente pt touring si de mers pe ploaie. Am pus de multe ori genunchiul pe jos cu ele dar rupeau aderenta cand trageam mai agresiv de gaz la mijocul si iesirea din viraj. Din punct de vedere al perfomantelor cam asta am observat sa fie cea mai mare deosebire intre cauciucurile sport touring si sport. Cele ST (PR2) se pot apleca lejer pana la limita (in masura in care starea carosabilului ti-o permite) dar nu-ti oferta suficent de multa aderenta atunci cand vrei sa ai parte de o iesire in forta din viraj.
  15. 00:25 - "uite-l ba si pe ala cu capra" Conform inregistrarii mi-a iesit o medie de 1:20 pe tur. O fi bine, o fi rau? Cauciucurile sunt Conti Sport Attack cu presiunea 2.1 pe fata-spate. La mine e ceva de genul 20-115(poate 120)kmh dar nu stiu meserie.
×
×
  • Create New...