Jump to content

MrBert

Membru
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About MrBert

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    KTM 990 Adv
  1. Salut, Are aproximativ 35.000 Km, este din 2008 » Post actualizat in 07 Sep 2015 13:06 Nu stiu ce sa zic de ce s-a ars insa cu siguranta este arsa (am pus contactele pompei desfacute direct pe o baterie si este moarta complet). Pompa care este montata acum pe moto o poti gasi pe google cautand "pompa combustibil SUZUKI VITARA (ET, TA) 1.6 1 16 V tractie integrala (ET, TA02), ITN 05-P0057" nu uita insa ca trebuie sa faci cateva modificari. Orice modificari faci insa, daca vrei ulterior poti monta din nou o pompa originala fara probleme.
  2. Asadar, s-a ars pompa de benzina cand eram intr-o plimbare/intalnire la Valenii de Munte cu baietii cu Africa Twin-uri. Am desfacut pompa (era arsa) insa am reusit sa adaptez prin mici modificari o pompa de benzina de Suzuki Vitara (gasita la un localnic) si am venit cu motocicleta inapoi pe roti pana la Bucuresti. Acum, preturile pentru produse noi, pompa de benzina la KTM aproximativ 2400 lei, pompa de benzina pentru Suzuki Vitara aproximativ 200 lei. Trageti voi concluziile si astept comentariile aferente.
  3. Man, sfatul meu este sa te orientezi catre un KTM 990 Adventure. Nu ai ce sa-i mai ceri altceva...
  4. Daca au trecut mai mult de 30 de zie de cand ai facut plangerea la CSA si inca nu ai primit un raspuns, trebuie sa mergi intr-o audienta (cu programare prealabila) la cineva din conducere. Eu asa am facut si s-a rezolvat dosarul meu.
  5. Salut! Iar a inceput sa-mi faca probleme bateria de la moto (Yuasa cu gel) desi nu are mai mult de 2 ani. Cand incerc sa o pornesc, decupleaza computerul de bord imediat electromotorul. Am masurat tensiunea si arata 12,66 V (bateria fiind conectata pe moto si masuratoarea facuta pe conectorul cu camasa de izolare rosie de la scutul din plastic din partea dreapta a motorului). Parca am citit undeva la un moment dat ca ar trebui curatati niste conectori. E vorba de cei pe pe baterie si.... mai care? Merci, Robert
  6. Eu am aproapte 23.000 KM cu motorul meu si va pot confirma ca intre doua schimburi nu am completat niciodata mai mult de 200 - 300 ml. Chiar si asa, nivelul de ulei a fost aproape de maxim tot timpul deci se putea si fara sa completez.
  7. am avut si eu probleme cu bateria dupa 3 ani, insa saptamana trecuta m-am enervat si mi-am cumparat alta baterie noua (136 RON) si am rezolvat problema... Confirm ca la 990Adv 2008 cand e slaba bateria nu poti sa pornesti indiferent ca apesi sau nu abreiajul. PS: nu imi aduc aminte sa fi gasit in manual vreo "smecherie" care sa te ajute sa dai bypass la comanda de la calculator care intrerupe curentul daca bateria e prea slaba.
  8. RIP. Eu zic sa va ganditi si altfel: la volanul masinii putea sa fie oricare dintre noi(sa avem ghinionul asta) si puteai sa te asiguri pana numai puteai si tot exista sansa ca in momentul in care incepeai manevra pe strada sa vina un moto atat de tare incat sa nu mai ai ce face....eu zic ca este pur si simplu un risc fantastic sa dai gaz asa de tare prin oras. PS: oricat m-as stradui, ma mai trezesc si eu ca dau gaz cam tare cand merg cu moto.....dar incerc pe cat posibil sa ma mai temperez si eu cum pot.
  9. oricare dintre voi o sa beti intr-o dupa-amiaza pana spre seara 2-3 beri (nu este nevoie de mai mult) apoi va culcati la ora 22:00, dormiti pana a doua zi la ora 08:00 si pe urma plecati cu motocicleta: daca la ora 12:00 va opreste un politist si va da sa suflati in fiola, va garantez ca nu iese 0,00 %....o sa iasa cel putin 0,01 % daca nu mai mult... deci ramaneti fara carnet !!!
×
×
  • Create New...