Sari la conținut

Slash28

Membru
  • Număr conținut

    73
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Skype
    red_msc

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    XT1200Z
  • Numar Moto
    ADV normal
  • Club
    no club so far

Informații profil

  • Motociclete detinute
    XVS650
  • Interests
    Looking for adventure and long journeys.
    Highly disciplined person.

Slash28's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Dumnezeu sa-i odihneasca in pace, Tudor (Toledo)-Pitesti si Sebi - Focsani. Ramaneti mereu in inima mea.
  2. si eu am fost la Nordkapp sper sa se aprobe cu poza asta http://www.mediafire.com/view/ej592mt72vd7kbt/IMG_5606.JPG
  3. a gasit cineva un sidecase de Suzuki GTR 1400 ?
  4. salutare ! abia ce am cumparat niste Vanucci VTB9 si mai mult ca sigur or sa crape cataramele sau "buckles" Louis nu poate sa-mi comercializeze, raspuns clar dupa lungi insistente. Made in Romania... asa ca o sa rog pe cineva care stie unde ar putea fi facute Vanucci (marca italiana), cizme care sunt oricum facute exclusiv pentru Louis. Sa incerc in Popesti Leordeni pe strada Fermei ?
  5. updatez umpic acest topic, nu pentru suspensie ci pentru Touratech (furnizor care era pus pe lista pentru suspensie) Am dat o comanda cam de 420 de euro pe siteul Touratech. (suport de GPS, niste switchuri de lumini, risere, o baterie portabila jumpstarter, protectori senzor abs, si protector de senzor cric) Dupa 3 saptamani, imi pica fisa si imi dau seama ca ceva nu e in regula. Sun in Germania (din zona de unde sunam, costa 2 euro/minutul). Ma identific prin numarul comenzii, si mi se spune sa astept, dar dupa 3:50 minute asteptate am inchis. Trimit un email apoi, la care nu mi se raspunde. Astept 2 zile. Apoi sun, si imi raspunde o fata, care abia stia engleza si nu era in stare sa imi dea un raspuns clar si nici sa formuleze(Am avut foarte multa rabdare, minutele curgeau, ....). Am inteles ca cei 420 de euro sunt blocati de banca mea, pentru ca a expirat autorizatia de charge (adica ei nu mai erau autorizati sa ia banii de pe cardul meu). De ce ? pentru ca nu au avut unele produse pe stoc si a durat mult asteptatul. Usor iritat, am intrebat daca ar fi fost normal si in interesul lor sa ma anunte ca nu pot lua banii si sa lanseze comanda. Intrebare retorica, cu raspuns retoric de inca 5 euro ( 2minute jumatate de aberatii pe care nu le-am inteles nici eu). Mi-a zis sa ii trimit pe email detaliile de card. Destul de iritant, nu am dat niciodata si nici nu se dau detaliile cardului, numarul, beneficiarul si codul de pe spate. Am refuzat si am rugat-o sa gaseasca o solutie prin care eu sa platesc cumparaturile. (la faza asta inca 10 euro) Mi-a spus ca o sa-mi trimita un link prin care voi plati prin paypal. OK. Platesc in aceeasi zi, o sun dupa 2 ore, si imi spune ca vede plata prin PayPal. (securizat, ma intelegeti ?, adica oficial, nu sa ii dau detaliile de card). Handicapat de locul de unde sun, coletul meu costa cu 30 de euro mai mult. Sa nu te enervezi ? Au trecut 2 zile si nici acum nu am primit confirmarea de expediere a coletului. Sunt constient ca Touratech face unele produse bune, si este o companie de profil pentru aceasta pasiune o avem, dar la faza asta m-au dezamagit complet. Nu ma asteptam din cauza promptitudinii nemtesti, si serviciilor de calitate. O sa fiu un roman autentic prin urmatoarea fraza : "Ma 4U][ in el de Touratech!" (dar Hey! asa ar zice si un britanic, sau finlandez daca cineva se fute cu 840 de euro blocati si aruncati degeaba, si trece o luna si cateva zile fara sa vada nimic) plus ca mai am si jumatate din valoarea motocicletei numai accesorii de la ei A mai patit cineva ceva asemanator cu Touratech ? sau sunt caz izolat...
  6. ceva vesti ? asteptam cu nerabdare sa ne mai scrii
  7. salutari ! multa atentie, si multi kilometrii cu ea... oriunde sa-mi spui daca mergi la Nordkapp vara asta. asteptam impresii, poze, vesti de la tine
  8. http://adventuredays.se/en/aboutadventuredays/ in jurul a 500 de dolari cazarea. 3 zile jumatate. 6000km si daca tot mai sunt 4000 mii pana la Nordkapp ... pluteste ceva in aer cu Touratech-ul asta de aproape ca pun botul. chiar as vrea sa vad ambianta unor astfel de evenimente. a-ti participat la o asemenea adunatura ? pareri, injuraturi, ciori laudate etc... bine venite
  9. wow... cat de penibil sunt, scuze deci prin comparatie, ST si KTM 1290 ADV au un grad de tehnologie apropiat intre ele, fata de un monocilindru usor ne-tehnologizat. Parerile celor de mai sus, si instinctele celor ce petrec timpul liber in zone unde 200km se fac pana la primul punct de contrabanda cu benzina si gasesti apa de baut (doar atat) este sa sufoce sensul fiabilitatii tehnologiei de ultima ora. Aceasta molestare a increderii in tehnologie m-a facut sa imi exprim parerea de mai sus prin directa comparatie si concluzie: timpul va spune. Si daca timpul nu-si ascute gheara, acest Nimitz-Class 1290 sau ST-ul va convinge virginii aventurieri ca marimea, tehnologia si confortul au loc in lista lor eterna de conditii la indeplinirea fanteziilor in jurul lumii.
  10. salut! de ce va faceti griji pentru fiabilitate ? ST-ul meu a facut 16.500km pana in Mongolia si nu s-a stricat. (de tot). A avut un semering la furca cu probleme care s-a schimbat in Georgia la un Service TOYOTA. :-). Si se putea schimba si la capatu lumii daca ai la tine cateva scule, lumina, si piesa de rezerva) ST -ul are mai bine de 10 senzori, din care mai putin de jumatate, daca sufera este foarte greu sa pornesti motorul sau chiar sa mergi. Dar in 30.000 km nu am intalnit nici o problema. Trebuie sa treaca timpul pana ne lamurim... eu cu a mea... altii cu aceasta naveta spatiala 1290...
  11. salutari ! interesanta moto. oare daca are 130kg, ce bagaj maxim ai putea sa pui pe ea sa pleci in juru lumii ? 130kg+ 75kg pilot (m-am dat exemplu pe mine imbracat full) + 6-8kg panierele + 5kg alte accesorii (lumini, parbriz, bashplate, crashbar etc.) + 40kg bagajele (cort,patura,bucataria,apa,un kit de scule, pistol , etc...) = ~270kg more or less. oare cum influenteaza aceasta greutate comportamentul motocicletei (enduro-touring) ? nu-i umpic cam sub-nutrita ? sau tocmai asta e si cazul la aceasta greutate, face cat teneroaica de 1200 la gol.... are rost comparatia "cine ajunge primu" sau "ce-ar fi mai bun?". pentru mine, ceva nu e in regula cu aceasta moto, dar arata de parca ar fi perfecta pt. jurul lumii PS. treceti peste defectele mele, va rog !!!
  12. eheeee.... lasa ca era cat pe-aci sa-mi iau BMW, dar n-a fost sa fie.... toates un fier si la fel... bautura e putina )))))))))
  13. salut, un amator in trecere sunt, dar cu un simt foarte practic te-as sfatui sa-ti iei o motocicleta din clasa adventure mare. Avand in vedere ca nu vrei decat BMW ramai la iubitul 1200GS. Clasa mare te va ajuta sa mergi lejer touring, un trail sau mai bine zis, drumuri usoare de tara, bagaje, pasager... si cat consuma nu cred ca e cazul, iti iei RANGE ROVER si mai intrebi cat consuma, 1200ele este lux. Offroad decat daca ai peste 1.90, 90kg si patratele pe tine sa tragi de ea. Nu se merita pt. offroad. (decat KTM... orice adventure... KTM offroad+touring garantat) Eu am XT1200Z si sunt multumit. Este grea pentru offroad, prin urmare ma gandesc de 2 ori inainte sa o iau pe drum "I will never make it". Clasa mare iti ofera putere si confort, dar nu ce iti ofera Dakarul pe offroad. Sunt sigur ca stii bine ce ai in capul tau, vei alege cu sufletul. Vrei sa vezi pe ecran ce ii place creierului tau ca sa concretizezi. Nu le poti compara pe cele doua intre ele. Despre 800 nu comentez pentru ca este in clasa medie, iar eu nu accept jumatati de masura. Ori este magar care nu te lasa pe orice teren (650), ori iei Lamborghini (1200). Cu oricare vei straluci intr-un moment sau altul. Sunt masini dedicate. Pastreaza Dakarul si de banii aia mergi cat mai mult si bucura-te de plimbari. Nu face credit, decat daca vrei sa mergi din Alaska pana la Ushuaia, cadou de ziua ta. Sa nu-mi poarte pica posesorii de F800 sau de BMW in general, ca am mare respect pentru ei. Imi poarta impresia ca sunt intr-un sacrificiu continuu de cand isi cumpara motocicleta. Toate bune si bafta multa !!!
  14. ey, nu stiu de unde le scoti, dar ai un soi de cinism bine ales. Continui sa arati acea definitiei a ce inseamna rosu ce inseamna albastru. Ati sarit pe mine cu treaba asta "frate esti mai mult plimbareti decat aventurier". Este off-topic pentru mine de-aici in continuare acest subiect. Si ca sa iti demonstrez ca nu-s cu coada sus si chiar imi vad de treaba mea, sunt un tip fairplay, chiar am lasat-o moale, am zis ca asa este, doar o plimbare, o mica aventura pentru mine. Hai noroc
×
×
  • Creează nouă...