Jump to content

KEVLAR-BLAZON

INACTIV
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

About KEVLAR-BLAZON

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Carnet moto din
    -
  1. Foaie Talon 530 45 de dinti, din dural, folosita un weekend pe Serres. Merge pe 929 si 954 dar si pe 1000RR 2006-2011. 100 de lei 0722 620 397 YM bcesar16
  2. mortiii matiiii!Altfel nu pot sa spun.De cate ori era sa ma indes sub autobuze,maxi-taxi,dube etc!II doare fix in p..a de oricine de pe sosea!Am vazut cum un sofer de pe linia 300 era sa imprastie un moto-politist la Miciurin,un baiat ce mergea la aceeasi sala cu mine.Carnet suspendat si mustrare d-aia cu clabuci )))
  3. As putea sa scriu ore in sir si sa nu termin ideile si sfaturile in totalitate,pe tema asta :)Doctori buni se gasesc peste tot!Profesionisti adik.Oameni de calitate mai putin insa.Si credeti-ma pe cuvant 80 % din actul medical incluzand diagnosticare,interventia unde este cazul si supravegherea post-operatorie tine in mare parte de calitatea de om a cadrului medical!Daca un doctor te abordeaza flegmatic cu dezinteres si iti lasa acru in gura apoi te pune pe picioare tot ca pe un capcaun il vei vedea!But that's my opinion!Si nu o zic din punctul de vedere al unuia ce vede din afara.De 4 ani numai cu asta ma ocup.
  4. I'LL be there for sure Eu ma duc si astazi.i-am promis ca ma duc in fiecare zi
  5. Operatia a decurs foarte bine.Omu se recupereaza extrem de repede.In plus nu a fost nevoie de placa de reconstructie pt platoul tibial ( o interventie in minus,complicatii si riscuri mai putine ) Luni se va externa.Azi am trecut pe la el am vb si cu mama lui si cu el.Este in parametrii optimi pt o pers care a trecut prin ce a trecut el !Maine ii dau o ""cafa"" cum zice el!
  6. Operatia are in vizor recontructia prin grefare de la pacient a articulatiei genunchiului,reconstructia platoului tibial in caz ca este necesar si bineinteles a tesutului de legatura ( tendoane ligamente ) !Este destul de complexa interventia dar nu imposibila.Costyrile depind de implanturile folosite si de recuperarea post operatorie!Nu pot fi estimate cu exactitate.Cine poate sa ajute oricum da cat poate. Am fost la Bagdasar.Am stat de vb vreo 1.5 h cu el.Mi-a confirmat o veche zicala care spune ca " un necaz nu vine niciodata singur " .Intradevar un caz mai aparte.De altminteri un baiat extrem de sincer si muncitor,caruia soarta nu ia suras.Ma bucur ca are macar cativa prieteni ce il sustin.Am sa trec sa stau de vb cu el si cu fam lui zilnic pana se va externa.Si sa incerc sa discut personal maine cu echipa ce il opereaza.Dar in principiu nu ar trebui sa mai fie vreun impediment major.Caracterul tare si privirea sus
  7. Spune-mi te rog,ce doctor l-a operat?La Bagdasar?Daca stii si la ce salon este! Am aflat intre timp toate detaliile! O sa fie bine.Daca lucrurile decurg conform discutiilor cu dr ce il opereaza ( nu are rost sa mentionam nume ) in afara de faptul ca este un profesionist desavarsit,este si ff bun prieten cu tot colectivul din care fac parte.Daca se hotaraste si la a 2-a interventie poate sa stea linistit.Reconstructia rotulei este prioritara in mom de fata.AM vazut fixatorul femur -tibie extern.Este pe drumul cel bun.Astazi pe seara am sa trec eu pe la el sa discutam in detaliu.Bafta Robert!.Eu am sa fac tot posibilul,crede-ma
  8. Honda n-are frane si manevrabilitate )))))))))))))))))))) That's something new!Mai ales in cazul 954!
  9. Asa e!Tocmai am alunecat de pe orbita si am lovit topicul in necunostinta despre ce sa intamplat inaintea celor spuse!Spanul cu gura ta ai zis ca era mai mult ca sigur de la o fosta garnitura de la baia de ulei.In nici un caz de la cuzineti,biele.Etc.Daca cuzinetii erau sparti nu faceam 13000 de km in 2 luni cu ea!La K3 cuzinetii au inceput sa bata cand am iesit dupa ce am duso ceva distanta pe o roata si apoi in fixxxx 16 km "pt ca am obsesia de a ma uita la km si km/h" au cedat definitiv! Acei doi tipi,carora le multumesc pe aceasta cale,erau la Amkart si au fost anuntati de un motorist care sa oprit langa noi cand am ramas in drum dupa ce in prealabil sa intors la pod la Amkart.Nu erau la "goneta" cu mine.In primul rand oamenii veneau de pe circuit,in al 2-lea rand nu aveam eu cu ce sa "gonesc" alaturi de ei ( R1 2010...GSX-R K10-1000) Plus ca nu erau genu' de "broscari" ( A.K.A cei ce fac broscute pe centura ) deci nu avem nimic in comun.Poate doar bunul simt si solidaritatea!Ms Andrei pt.lamuriri! Uite poveste: "Era odata un pierde vara care chipurile motorist fiind in dorinta lui de a epata la umbra tastaturii sa decis sa compatimeasca un "coleg" in suferinta al carui propulsor a crapat,inventand,scornind presupunand numa' aberatii. Si pt Ca asa ii sta bine palavragiului de 9 seara sa decis sa persevereze in elucubratii ranjind in pumni in timp ce instiga "intimatul" la o poveshtire.Si-am incalicat pe-o sha ......poate daca stii ce inseamna poveste stii in mod normal si ce urmeaza!!
  10. Probabil ma vizionai din avion,cumva!Daca la 220 km/h poti cu un 929 sa faci broscute iti dau mobra gratis ba chiar si bani pt dovada de maestrie.Ce secret se poate ascunde in spatele unui colaps al motorului?Daca il dezvalui primesc 100 de puncte si bilete la concertul corului madrigal?Motoreta repet,nu a fost de stunt.Pompa de ulei a cedat in urma cu 3 sapt si de atunci am mers foarte putin cu ea.Am avut nesansa sa ies sambata si la 220 a bubuit "propulsorul" .Broscutele spunand acestea se retrag intr-o alta sesiune pe "centura" la 220 la ora!App nu imi amintesc sa fi fost atat de "saritor" cand sau DACA m-ai vazut.Daca ai vazut ca faceam broscute apoi mi-a crapat "propulsorul" inseamna ca erai in spate urmarind -da capo al fine- "actiunea" sparge biela.Sau poate esti unul din cei trei cu care am discutat,dintre care 2 chiar m-au ajutat sa il tractez.Daca este asa nu calitatea mea de "rider" pe centura trebuie pusa la indoiala Ci atitudinea post "trauma" a "voyeur-istului" !!!!!Asta in CAZ CA!! Sportul poti sa il practici "in sala" la Serres daca iti permiti,sau intr-un mod empiric ce "nu prea" se poarta world-wide,in special la sud de Meridionali,si anume pe STRADA.Pana la D-zeu te mananca sfintii,spune o vorba veche!La 68000 de km te astepti sa crape ceva.Si dupa 11 ani,4 proprietari,uleiuri din Carrefour schimbate la eclipsa,schimbari de viteze nereusite etc,te bucuri ca inca pleaca tare de pe loc si porneste la prima cheie!Aloha!De pe centura EVIDENT!
  11. Dupa cum tot am batut potcoava pe subiectul asta cu pretenii anu trecut a venit vremea sa imi iau motor!!!Dupa atata vreme de salivat admirat etc motoare in mers parcate etc am sa imi iau si eu!!INSA...pt ca tre' sa fie si un insa,ca orice novice ma lovesc de pachetul prea slab de cunostinte despre ce inseamna moto si alegerea unui sh!!AM 4000 de euro pt motor si 1000-1100 pt echipament!Daca la echipament e destul de simplu (combinezon,manusi,cizme,casca) de top,la motor sh e putintel mai complicat!Vreau 600 nu mai mult ca strica si asa 600 e mare dara mite un 750 sau vreun miar fereasca d-zeu!!Probabil ca v-ati plictisit deja citind si am sa trec la subiect!In 4000 de euroi vreau ceva peste 2002 inclusiv,si din ce am vaz eu 2002 2003 ar fi max in pretul asta.Honde se gasesc slava d-lui f4,f4i,f4i sport de la 110 hp in sus,mie imi place mult kawa zx6-r dar am auzit cas mult mai grele decat celelalte japoneze si greu de manevrat plus ca nu prea s fiabile vb de astea din 2002 2003 max.Cand am adus vorba de r 6 toata lumea a luat foc:ca e turbata ca are ciclistica de cacao ca smuceste ca nu sta pa viraje etc!!De suzuki de 600 numai lucruri bune ca are cuplu constant ca sta cel mai bn pa viraje,ati prins ideea(sper)!!Acum sunt constient de faptul ca fiecare poseda anumita marca si model si in mare masura o sa ii faca reclama insa imi asum riscul si tind sa cred ca veti fi cat se poate de obiectivi!!CE 600 INTRUNESTE CELE MAI MULTE CALITATI necesare unui incepator,vb exclusiv de cele care se incadreaza in 4000 de euro max si doar din romania nu vreau sa ma complic cu strainataturi!Mersi anticipat chiar daca unii vor face muuuulta caterinca!
  12. Un picut de atentiune daca acordati asupra urmatoarei chestiuni;SUNTEM PE PAMANT-pamantul in sistemul solar-sistemul solar in galaxie-galaxia intr-un conglomerat de galaxii-conglomeratul de galaxii in univers-universul este in.....dati voi raspunsul!!Pentru fiecare fir de nisip de pe pamant exista in univers un milion de stele !!Continuul spatiu timp este relativ dependent de fluctuatiile energetice colosale ce au loc in schimburi de enegie intre astre explozii,implozii etc etc!!!Raportandune la scara temporara a unui astfel de eveniment de amploare inimaginabila pentru capacitatile congnitivo-perceptive si rationale a creierului nostru este practic imposibil a ne da o explicatie!!Acum cateva mii de ani aztecii credeau ca fulgerul este scanteia scoasa de spadele unor razboinici ce se lupta in cer iar tunetul era sunetul.....asta ca si exemplu al faptului ca se impune o anumita scara de evoluite pt a concepe ceva de o amploare cosmica!!Numai daca am sta sa analizam aparitia universului in cateva secunde de deductie viziunile sar opri in impedimentul infinitului lucru pe care intr-o absoluta negatie nici un computer de pe planeta nu-l poate crea pe loc asta ca sa realizam faptul ca nu ne putem explica intr-un minut un fenomen de factura infinitaaaaaaaaaaaa!!Scara temporara terrana este strict terrana creata de conjunctia nevoilor si deductiilor reflectate de contextul omenesc!!!!!Povestea poate continua la INFINIT fata un consens dar mie unu imi face o deosebita placere!!!Poate cand vom avea 12 ramuri adn vom intelege pana atunci SA BEEEEEEEEEEMMM ca are terra alcool ce n-are universul planete !!
  13. OO da sec scurt si la obiect!!!Pana la urma la concluzia asta am ajuns si eu!!!Oricum daca stai sa analizezi ar trebui sa iei la analiza toate tipologiile de motociclist si de personalitate!!Thanks man!! RIDE SAFE (not like me)
  14. Sa nu ma intelegi gresit sub nici o forma nu acuz pe nimeni,pur si simplu (poate si ca nu ma mrs decat o data pe motor) m-i se pare paradoxal si sfidator al instinctului conservarii sa dai 200 cu wheelie sau de la 150 stoppie etc etc etc.Sunt moooolte exemple!!! P.S REDSLAYER am ales meseria asta pentru ca ma caracterizeaza si ma regasesc in majoritatea lucrurilor implicite,dar vad ca tu tot cu cuvinte tendentioase ai inceput postul!!In concluzie imi dai dreptate ca esti un frustrat!!!Sa fii iubit!!Apropo odata ce mam acuzi de ce dreaq mai postezi pe topicu' meu!!Vezi-ti de experimentatii tai taticule!!
×
×
  • Create New...