Sari la conținut

KEVLAR-BLAZON

INACTIV
  • Număr conținut

    47
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    -

KEVLAR-BLAZON's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Foaie Talon 530 45 de dinti, din dural, folosita un weekend pe Serres. Merge pe 929 si 954 dar si pe 1000RR 2006-2011. 100 de lei 0722 620 397 YM bcesar16
  2. KEVLAR-BLAZON

    Accident Unirii

    mortiii matiiii!Altfel nu pot sa spun.De cate ori era sa ma indes sub autobuze,maxi-taxi,dube etc!II doare fix in p..a de oricine de pe sosea!Am vazut cum un sofer de pe linia 300 era sa imprastie un moto-politist la Miciurin,un baiat ce mergea la aceeasi sala cu mine.Carnet suspendat si mustrare d-aia cu clabuci )))
  3. As putea sa scriu ore in sir si sa nu termin ideile si sfaturile in totalitate,pe tema asta :)Doctori buni se gasesc peste tot!Profesionisti adik.Oameni de calitate mai putin insa.Si credeti-ma pe cuvant 80 % din actul medical incluzand diagnosticare,interventia unde este cazul si supravegherea post-operatorie tine in mare parte de calitatea de om a cadrului medical!Daca un doctor te abordeaza flegmatic cu dezinteres si iti lasa acru in gura apoi te pune pe picioare tot ca pe un capcaun il vei vedea!But that's my opinion!Si nu o zic din punctul de vedere al unuia ce vede din afara.De 4 ani numai cu asta ma ocup.
  4. Honda n-are frane si manevrabilitate )))))))))))))))))))) That's something new!Mai ales in cazul 954!
  5. Asa e!Tocmai am alunecat de pe orbita si am lovit topicul in necunostinta despre ce sa intamplat inaintea celor spuse!Spanul cu gura ta ai zis ca era mai mult ca sigur de la o fosta garnitura de la baia de ulei.In nici un caz de la cuzineti,biele.Etc.Daca cuzinetii erau sparti nu faceam 13000 de km in 2 luni cu ea!La K3 cuzinetii au inceput sa bata cand am iesit dupa ce am duso ceva distanta pe o roata si apoi in fixxxx 16 km "pt ca am obsesia de a ma uita la km si km/h" au cedat definitiv! Acei doi tipi,carora le multumesc pe aceasta cale,erau la Amkart si au fost anuntati de un motorist care sa oprit langa noi cand am ramas in drum dupa ce in prealabil sa intors la pod la Amkart.Nu erau la "goneta" cu mine.In primul rand oamenii veneau de pe circuit,in al 2-lea rand nu aveam eu cu ce sa "gonesc" alaturi de ei ( R1 2010...GSX-R K10-1000) Plus ca nu erau genu' de "broscari" ( A.K.A cei ce fac broscute pe centura ) deci nu avem nimic in comun.Poate doar bunul simt si solidaritatea!Ms Andrei pt.lamuriri! Uite poveste: "Era odata un pierde vara care chipurile motorist fiind in dorinta lui de a epata la umbra tastaturii sa decis sa compatimeasca un "coleg" in suferinta al carui propulsor a crapat,inventand,scornind presupunand numa' aberatii. Si pt Ca asa ii sta bine palavragiului de 9 seara sa decis sa persevereze in elucubratii ranjind in pumni in timp ce instiga "intimatul" la o poveshtire.Si-am incalicat pe-o sha ......poate daca stii ce inseamna poveste stii in mod normal si ce urmeaza!!
  6. Probabil ma vizionai din avion,cumva!Daca la 220 km/h poti cu un 929 sa faci broscute iti dau mobra gratis ba chiar si bani pt dovada de maestrie.Ce secret se poate ascunde in spatele unui colaps al motorului?Daca il dezvalui primesc 100 de puncte si bilete la concertul corului madrigal?Motoreta repet,nu a fost de stunt.Pompa de ulei a cedat in urma cu 3 sapt si de atunci am mers foarte putin cu ea.Am avut nesansa sa ies sambata si la 220 a bubuit "propulsorul" .Broscutele spunand acestea se retrag intr-o alta sesiune pe "centura" la 220 la ora!App nu imi amintesc sa fi fost atat de "saritor" cand sau DACA m-ai vazut.Daca ai vazut ca faceam broscute apoi mi-a crapat "propulsorul" inseamna ca erai in spate urmarind -da capo al fine- "actiunea" sparge biela.Sau poate esti unul din cei trei cu care am discutat,dintre care 2 chiar m-au ajutat sa il tractez.Daca este asa nu calitatea mea de "rider" pe centura trebuie pusa la indoiala Ci atitudinea post "trauma" a "voyeur-istului" !!!!!Asta in CAZ CA!! Sportul poti sa il practici "in sala" la Serres daca iti permiti,sau intr-un mod empiric ce "nu prea" se poarta world-wide,in special la sud de Meridionali,si anume pe STRADA.Pana la D-zeu te mananca sfintii,spune o vorba veche!La 68000 de km te astepti sa crape ceva.Si dupa 11 ani,4 proprietari,uleiuri din Carrefour schimbate la eclipsa,schimbari de viteze nereusite etc,te bucuri ca inca pleaca tare de pe loc si porneste la prima cheie!Aloha!De pe centura EVIDENT!
  7. Marfa rau fartatele mio.Bei nush de ce da io-s mooort dopa kawa tati si vreau sa zic ca asta m-as insura cu el .Da zi-ne din ce an ce capacitate ce bani si mai ales CALUTII tatii?
  8. Uooou e tare rau bre moto mama si io s mort dupa kawa!!!Auzi da zi-mi sincer in ce tara erai cand ai faqt foto cause it's shore as hell not Roumania?!!OOPPS era sa uit cati caluti are?
  9. Fac referire al baietasul care m-a intrebat daca am fost la orele de romana!!!! Auzi PISOIAS imi pare rau sa te informez ca spre deosebire de tine pe mine chiar ma intereseaza informatia de care dispune forumul de fata si nu sa ma afirm ca BUN PEDAGOG spre deosebire de altii care se cunosc. Cat despre mirc cine se scuza se acuza baietas ma intelegi? Asa ca pana vii q ceva care intradevar ne trezeste interesul poti sa stai in camera ta obscura vanand pe site-uri ce nu ti se potrivesc greseli gramaticale!!!!!
  10. ca sa va rasp la toti ca e greu sa dai reply,dupa qm am zisNNNUUUU FACETI CA MINEEEEE.Coolmea e ca io ii criticam p ecotoii astia de 15 16 ani qm merg q scooterul si uite in final io am comis-o.Cat despre mersul cu 40kmh:)) nu prea ma prinde.Mersi la toti pt urari si la anu ne vedem pe un GIXER 600 SAU 750:p.Atunci sa vezi belea q viteza.AAA era sa uit echipament am avut casca da era jioarsa o geaca veche de vreo 14 ani si bloogi.Inca o data RIDE SAFE(not like i did).
  11. Salut!!In primul rand vreau sa va spun ca ma bucur k am scapat (asta merit).Aqm 1 sapt eram q 2 tovarasi la rupt scuterele pa centura chitila-mogosoaia.Nu-s tigan care a dat de scuter de furat,l-am luat q banii stransi pt calculator k sa "invat sa merg motorizat" inainte sa dau de A (B-u il am) si sa-mi iau motor.Qm va ziceam eram la rupt scuterele full-throttle,ieseam de sub podul Mogosoaia k sa intram in viraj pe centura inspre Chitila(intrarea de la peco pt cine stie),anyway ajungem aproape,astia doi erau vreo 100=200 m in fata mea,au incetinit au intrat lejereanu-n viraj,au bagat gaz si dusi au fost.Eu sa nu raman in urma n-am schitat nici un gest de franare (inca o data merit) si am intrat in viraj la 60kmh pe nisipu dintre benzi Cam asa mam dus si io in derapaj momosel,nici nu m-am inclinat cat trebuia(probabil ar fi fost si mai rau ) am luat-o drept,in loc de la stanga,si am imbratisat gardu de la peco la vreo 50kmh caci am ciupit putin frana cand am luat-o pa aratura.Am intrat in plin in el ma proiectat cu mana dreapta inaint, am cazut si am zacut 5 min constient de ce se intamplase da cu frica sa ma ridic,credeam ca sigur am ceva rupt dar nu simteam de la frica de moment.Astia au vaz k nu mai s q ei si dupa vreo 2 min erau langa mine,io tipam la ei sa nu ma miste(in tp asta nici un "petrolist" nu sa deranj sa vina sa vada ce sa intamplat,probabil de frica k era noaptea),si dp 5 min m-am redicat singur m-am minunat de sirloiu de sange din cotu drept si de cat de praf era scuteru(insa mergea) am scos servetelele m-am sters in cot(de parca imi folosea la ceva) am ridicat scuteru si l-am dus taras pana aks(3 km).Maica-mea,sormea si tovarasa erau pa buna dreptate,insa mie numai de ele nu-mi ardea la cutitele de-mi treceau prin cotu drept.And to end the story n-am patit nimic grav(de data asta) dar de at n-am mai urcat pa scuter desi in afara de far ll-am reparat(vreo 400ron) DECI daca la 60 am patit asa la 100 si ...?? ce pateam.EE asta ramane de incasat la vremea lui desi va zic sincer nu stiu daca as mai trai sa pov MARE GRIJA cu viteza da asta o stiti deja si inca ceva ce mai stiti:ECHIPAMENTx10000 daca se poate.... RIDE SAFE (nu ca mine ) asfalt uscat si soferi lipsa
×
×
  • Creează nouă...