Sari la conținut

Shobolanu'

Banned
  • Număr conținut

    2.608
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://5

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Auckland
  • Carnet moto din
    1995
  • Motocicleta
    FLHRSE3
  • Numar Moto
    no fear
  • Club
    Fratzia Shobolanului

Vizitatori Recenți Profil

1.997 citiri profil

Shobolanu''s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Mdah, unul dintre singurele Indians pe care as vrea sa le am! Da noul Scout l-ati vazut? Hahahahhaha... parca e copilul oligofren a unui gay Vitcory si un Vrod beat. Ingrozitor! Heheheheheh...
  2. Shobolanu'

    Harley

    ... de Triumph numa de bine, numai ca nu ne potrivim! Eu sunt prea Pink Floyd si Triumph-ul e prea Elvis Presley. Stau intr-o zona in care toata lumea a avut Triumph in tinerete si o gramada sunt calare pe el si acum. E mai la moda decat harley-ul aici... mai hip. Place Rocket-ul cu toate ca e un motor pt teribilisti si 99.9% din posesori sunt niste frustrati care au ceva de demonstrat. Ceilalti 0.1% in schimb compenseaza prin valoare, dar e alta discutie. Poate imi si iau unul sa il forjez putin... sa vad dupa ce vand Victory-ul In fine revenind la subiect, Harley-ul a aratat inca odata, daca era nevoie, unde se situaza
  3. Shobolanu'

    Harley

    Nu inteleg ce vrei sa zici... deloc! Si ce legatura are ceea ce spui cu ce am scris eu. Nu ma intereseaza motocicletele de GP... chiar nu ma atrag deloc, si nu ma intereseaza performantele legate de GP. Nu ma intereseaza ciclistica lor, felul lor de abordare al puterii sau cuplului pentru GP sau superbike. Din punctul meu de vedere Roadking-ul meu actual este motorul ideal in ceea ce priveste ciclistica si performantele motorului. Chiar discutam deunazi cu un inginer expert in ciclistica si analizam jugurile (care la roadking sunt inverse, deci gatul e in fata telescoapelor) la roadking si comparam unghiurile fata de un motor sportiv, si cum afecteaza asta mersul pe roate... in fine, toata lumea se bate in cifre scoase din burta sau nu, ca zmeii in sosete. Cifre care pe mine ma dor in piula. Pe o sosea cu posumi morti, nisip si pietre, balti si noroi, unde ploua si inghiata, 200 de cai la roata o sa te faca sa mergi in curbe mai incet decat Mobra, iar pe un drum de 1000 de km un motor de 150 de kile o sa fie mai obositor decat o zi de coasa... asa ca "performantele" de care amintesti sunt fara nici o valoare. Iar "racerii" in costum de ghimp nu ma impresioneaza nici cat sunetul de ascutitoare isterica pe care rachetele lor pentru bilute il fack. dece spun fazele astea: nu demult, pe cand eram in Romania, l-am sunat pe un Dumitrash de acolo de la mine din Cluj sa-i spun ca motorul meu e de vanzare si, deorece el e bishnitzarash de motoare si are ceva magazinash, poate imi gaseste client. Raspunsul lui a fost halucinant: " eu nu vand aici 'legende' io vand motociclete..." adicatelea japoneze. pulaa mea de taran prost, n-are probleme de constiinta sa aduca motoare de pista terminate din vest, sa le aranjeze si sa le vanda la nenorocitii lui de clienti, ca alea is tehnologhia pizdoasa da' nu-l lasa sufletu sa-i murdareasca cu legende fara acoperire in "tehnologhie". M-am saturat sa se uite dobitocii la motoru meu cu superioritate "eh... legenda nu performante" chiar daca ii rup fashu la stop, sau textieri care guitza cat de invechit e HD, dar ei calaresc un motor copiat dupa un model de Harley. daca motoru tau are doi cai in plus (poate 4 dar nu mai multi) si e cu 1000 de para mai ieftin, este pentru ca japanezii au fortzat nota tocmai ca s vanda copia. dar nu stii ca in curbel de "performanta" daca iei dintr-o parte pierzi in alta, si nici nu te intereseaza, pt ca tu te bati in cifre, punand botu la reclame... ca doar nu crezi in "legende". Iar cand insinuezi ca eu sunt un prost ca arunc galeti de bani pe o legenda, pe cand tu jmecher cu bani putini ti-ai luat "tehnologhia", sa nu te superi daca incerc sa argumentez! Acuma folosesc persoana a doua la modul general Kat-ule, sa nu crezi ca ma ofuscam la tine - numai - hahahhahahaha
  4. Shobolanu'

    Harley

    Acuma toti telijentii cu "miracolele tehnologie japoneze" o sa spuna ca e veche idea, ca Tesla si faza... hehehe... Dupa care japonezii in 6 luni o sa scoata un motor copiat, exact la fel... da mai miraculos tehnologic bine inteles si fara "legenda"... cu vre-o 200 de dolari mai ieftin dar nu asa "exorbitant de scump" ca un Harley! http://www.youtube.com/watch?v=t6F8O5A__Ds » Post actualizat in 20 Jun 2014 00:42 eh... pana la urma nu au facut mare lucru, numai au dat forma la cruiser, chopper, bagger, Vtwin-ul modern, suspensia fata, au revolutionat piata moto cu Sportsterul, FXR-ul, Softail-ul, Fatboy-ul, Electra, Vrod-ul, XR-ul, acuma primul motor de strada electric... tot timpul primii, incepand "moda"... nu-i mare lucru de capul lor ... "mai mult legenda" (vorba unui oligofren in viata) "mai nimic; m-au ciuruit!"
  5. De vanzare: - tacheti hidraulici Sreamin Eagle pentru twin cam-uri e la 99 incoace, nou nouti, sigilati - 185 euro (sunt peste 100 de dolari bucata pe net, plus transportul... la magazin nici nu vrei sa sti!) - tacheti hidraulici putin folositi pentru twin cams din '99 incoace - 80 euro - tije impingatoare reglabile cu garniturile necesare si coveruri chromate - noi noute toate - 150 euro - pistoane Screamin Eagle de 1550cc (95CI) noi noute (nu au segmenti) cu bolti si garnituri. Honuiesti cilindrii de 1450 si gata! Transformarea asta este una dintre cele mai tari pentru un Twin cam, nu o sa-ti mai recunosti motorul! - 150 euro - Came Screamin Eagle 211 cu lanturi si sprocket-uri (rotile zimtate sau cu dracum se numesc) sunt facute sa dea putere si la turatii medii si mari, lucru care de obicei lipseste Harley-ului, e o piesa care intregeste o customizare de forta... cireasa de pe tort! -125 euro - garnitura de chiuloasa, garnitura pt baza cilindrului si cele mici... toate necesare cand ridici cilindrea de la 1450 la 1550cc pt twin cam-uri de 1450cc din '99 incoace - 80 euro Spor! Da-ti mesaj cu ce va intereseaza... daca nu ma baneaza iar putzoii de la "conducere" discutam... daca nu da-ti mesaj pe Facebook la Mihai MeHigh. Dreptate si Fratie PS Daca nu intereseaza pe nimeni intr-o saptamana- doua, piesele o sa plece din Romania... ca asa-i in tenis. ...
  6. Shobolanu'

    F L H

    FLHRSE3 110CI... si mai important: a meu!
  7. Barbate, aia ramane de vazut. Eu am auzit o singura chestie de la cineva care a vazut unul real: ca finisajele sunt slabe. In rest ma enerveaza cand mint si se dau firma cu vechime in motociclete bla bla, recte Indianul vechi... ceea ce nu sunt! E minciuna si ar trebui luati de bilute pentru asta! Sunt o companie de snowmobiluri care au cumparat un nume cu istorie ATAT! ISTORIA NU O CUMPERI Ce o sa faca de acum inainte sau ce tocmai au facut , apoi om vedea!
  8. Mah, adevarul ca goana asta dupa ban I-o ametit si pe HD. Bine ca o plecat Willie! Rahaturile astea facute in India o sa prinda foarte bine la cocalarii din intreaga lume. In schimb nu cred ca un biker serios o sa intoarca vre-odata capul dupa ele, sau sa arunce o a doua privire. De o vreme le tot ieftinesc taind din crom si calitatea materialelor. Dar acuma au intercut masura! Partea buna e ca o sa iasa mai tare in lumina adevaratele motoare HD... alea mai vechiute si mai scumpute... cele adevarate!
  9. Bullshit! Cand cineva minte mi greata, iar reclamele mincinoase nu fac exceptie. Adevarul despre traditie:
  10. Indian? ... inseamna ca esti tigan! No fiti patenti, ca m-am satuturat sa tot fiu calm si sa ascult parerile pro noul Indian: Indianul nou sux! Dece? Ca nu-i Indian!!! Dar si Polarisul asta care se da Indian e de caacat. Dece? ia d-aici: - tot ce are fain si cool e copiat de la Harley (exceptie motorul si aripa fata)... de la denumiri (motor Thunder stroke ... nu-i thunder header , nu-i stroker, ii thunder stroker... bleaahhhhh!!!!) la design, modele si caracteristisi (111CI raspuns la 110CI Harley continuand laba Victory de 106CI raspuns la 103CI HD) ... aproape c-au furat Roadking-ul cu totul... terminand cu rahatul asta de reclama unde cea mai tare faza este infatisarea springerului! Furi? ... inseamna ca esti tigan! No respect! - motorul arata bine... DAR...se vrea mai perforformant (pe grafice) ca a celor de la Harley... sa va spun ceva: HD-ul in ciuda imbecililor care labaresc ineptii, si-au dezvoltat motorizarile de-alungul istoriei, practic au facut istoria - nu de 3-4 ani cand li s-o sculat sa faca un ban. Daca au niste cifre, ele imbina fiabilitatea, performanta si feelingul, facand the best out of it! Baietii de la Polaris au iesit sa faca un ban, au cumparat numele Indian si s-au pornit sa faca jmenuri: Tigani! Daca esti barbat pe mpulla ta, esti barbat! Daca il prinzi noaptea beat pe Gogu si-i dai in nas numai ca sa auda lumea ca esti barbat.... inseamna ca esti tigan! ce vreau eu sa spun este ca au umflat cuplul ca sa bata cifrele HD (numa cat sa se laude, nimic extraordinar)... si? au facut la fel cu caii putere... si? au facut asta in detrimentul fiabilitatii si longevitatii motorului. daca faceau asta pe pulla lor ii credeam. Asa... inseamna ca furi dintr-o parte ca sa ai in alta ... inseamna ca esti tigan! no respect! Finisajele arata bine in poze dar am auzit din sursa sigura ca nu se compara cu cele de la Harley. Cromul o sa fie la fel de cacacios ca ala de pe Victory si o sa se buleasca dupa trei sezoane cata afara bine, da inauntru e de caacat?... inseamna ca esti tigan! electronice pana peste cap - totul e eletronic - de la acceleratia prin fir, la display pt presiune in roti ... fucking Indian!!!! Japonezele sunt mai aproape de adevar ca ei! Pulla mea, si semnalizarile-s pe leduri! Indianul se zvarcoleste in mormant. Ce feeling tre sa aiba motorul asta? Sincer as prefera de zece ori un Vulcan... scuze de o suta de ori! faci ceva si pui eticheta de altceva... inseamna ca esti tigan! http://landofchoice.ro/wp-content/uploads/2010/02/o_dacie_deghizata_in_bmw_12.jpg Idiotii cu texte despre Harley de genul: "platesti legenda..." ar trebui sa spuna despre Tigan... pardon Indian : "platesti povestea care se da drept legenda care concureaza cu legenda!" Si inca ceva... Indianul era cu 4 in linie. Terminase cu motoarele v2 pentru ca erau naspa...pai?
  11. vand o galeata de piese pentru Twin Cam: kit pistoane Sreamin' Eagle de 1550cc pentru 1450 pe carburator (fara segmenti) -trebuie numai sa honuiesti cilindrii de pe motor si e gata - noi noute 035 garnitura cilindru pentru 1550cc - mareste compresia fara sa afecteze forma pistonului, implicit arderea - nou nout tije impingatoare reglabile cu cover-uri cromate si garnituri - noi noute tacheti Screamin Eagle (folositi jumate de sezon) came Screamin' Eagle SE211 (performante la turatii medii si mari - exact ce lipseste twinului) inima tuningului (folosite tot jumate de sezon) - vine cu lantul camelor Disc custom cromat pentru twincam dupa '99 pentru fatza - nou nout Aripa fata de Fatboy cu garda cromata - are o zgarietura in vopsea Talpici custom (cromate) pentru sau de la twincam Harley, cu kit de montare cu tot - folosite Ocazie in Romania ... hehehhehh... mi-o trebuit ani sa le strang! O sa vina si pozele cand am timp
  12. 1500E un Aspencade din '84. Trebuie lustruit si aranjat, dar motorul merge struna. Baterie si cauciuc nou... ocazie unica pentru un tourer pur sange!
  13. Shobolanu'

    BURSA LOCALA

    vand o galeata de piese pentru Twin Cam: kit pistoane Sreamin' Eagle de 1550cc pentru 1450 pe carburator (fara segmenti) -trebuie numai sa honuiesti cilindrii de pe motor si e gata - noi noute 035 garnitura cilindru pentru 1550cc - mareste compresia fara sa afecteze forma pistonului, implicit arderea - nou nout tije impingatoare reglabile cu cover-uri cromate si garnituri - noi noute tacheti Screamin Eagle (folositi jumate de sezon) came Screamin' Eagle SE211 (performante la turatii medii si mari - exact ce lipseste twinului) inima tuningului (folosite tot jumate de sezon) - vine cu lantul camelor Disc custom cromat pentru twincam dupa '99 pentru fatza - nou nout Roata de Fatboy pt fatza powdercoated neagra cu strat de clear pt extra rezistenta + cauciuc Metzler nou nout Aripa fata de Fatboy cu garda cromata - are o zgarietura in vopsea flansha din aluminiu pentru decalarea discului, distantier necesar cand folosesti roata de Fatboy pe Softail sau orice alt wideglide in afara de Fatboy (Dyna sau Electra, etc...) Talpici custom (cromate) pentru sau de la twincam Harley, cu kit de montare cu tot - folosite O sa vina si pozele cand am timp
×
×
  • Creează nouă...