Sari la conținut

tiberiuss2

Membru
  • Număr conținut

    39
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    cluj napoca
  • Carnet moto din
    2006
  • Club
    enduristi

Informații profil

  • Motociclete detinute
    simpson, mz 250 etz, 650Gs Dakar, 800Gs...

tiberiuss2's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Still...Mi-ar fi placut rau de tot ca pe langa albastrul ala Luuupiiin sa fie si 150 de iepe in calduri....liquid cooled:))
  2. Chiar asa! De ce nu pun un motor mai tare pe "porcul" asta?! Din moment ce (cam)toate mobrele din categoria asta au peste 150hp. Cand pun pe ea macar o herghelie cu 150 de murgi ma bag si eu la una )
  3. perfect de acord! soarta este pentru lenesi si dumnezeu pentru imbecili! la capitolul noroc se pare ca amicul care zicea de buzunare avea ceva dreptate! ride for fun!
  4. pt mr. Chivu! eu inteleg sa fiu decent in ceea ce postez.insa era doar un raspuns la o ofensa adusa unui om care nu mai poate raspunde! desigur, sunt incredintat ca si lui i-ai trimis un avertisment pentru mizeria din postul lui! sau poate...nu! cine stie?! si totusi...doua roti sunt misto!
  5. pacat de ei. in romanica cea lin curgatoare totul e pe dos! am scapat de doua ori cand, doua boarfe au virat stanga fara sa se asigure. de fiecare data am facut niste manevre extreme ca sa evit sa crap din cauza vacilor cu permis de conducere. aveti grija de voi!
  6. pt XTR..negru zi-mi si mie in detaliu despre "senzatia" ta vis a vis de cardan. eu am calarit un pic un 12GS, cel cu motorul de 98CP si nu m-a convins cu nimic. am avut cam aceasi senzatie pe care o am pe 800GS. (m-am uitat la postul meu anterior si nu m-am putut abtine: am scris ca porcu..imi era somn pe final de slujba ca sa nu zica unii p'acilea ca m-au dat afara de la scoala in clasa a 2-a...) ride for fun salut, am sa imi dau si eu cu parerea intre batranii forumului: cel care a numit discutia ridicola nu isi asuma faptul ca a nominalizat ca fiind ridicoli pe cei care participau la discutie. in schimb. orgoliul i-a fost ranit cand a fost nominalizat prost de catre cei in cauza! cred ca inainte sa te apuci sa deschizi "gura" si sa scrii ceva la adresa unora si a altora pe aici ar fi bine sa iti revizuiesti ceea ce vrei sa transmiti si sa incerci, cel putin, sa fii diplomat. asta daca ti la statutul tau. daca tot ai comis-o si ai aruncat cu rahat in altii ai macar minima decenta si recunoaste greseala EVIDENTA si cere-ti scuze. cat despre eventualele reactii in spiritul si continuarea aceluasi gen de etichetari pot identifica clar ca facand asta devii automat un generator de spirale negative obligandu-i pe interlocutori sa se inscrie in trendul negativ al discutiei. deci...ori ne pastram decenta si vorbim argumentat si tehnic despre diverse... ori ...suntem vagabonzi ceLula mea... am revizuit si eu putintel ca m-a si luat dracul cand am vazut cate balarii am scris. nene Harea poti sa imi dai din nou agree ride for fun!!!
  7. salut, am sa imi dau si eu cu parerea intre batranii formului: cel care a numit discutia ridicolo nu isi asuma faptul ca a nominalizat ca fiibd ridicoli pe cei care participau la discutie in schimb orgoliul i--a fost ranit cand a fost nominalizat prost de catre cei in cauza! cred ca inainte sa te apuci sa deschizi "gura" si sa scrii ceva la adresa unora si a altora pe aici ar fi bine sa iti revizuiesti ceea ce vrei sa transmiti. asta daca ti la statutul tau. daca tot ai comis-o si ai aruncat cu rahat in altii ai macar minima decenta si recunoaste greseala EVIDENTA si cere-ti scuze. cat despre eventualele reactii in spiritul si continuarea aceluasi gen de etichetari pot identifica clar ca facand asta devii automat un generator de spirale negative pe care-i oblige pe participanti la discutie sa se inscrie. deci...ori ne pastram decenta si vorbim argumentat si tehnic despre diverse... ori ...suntem vagabonzi ceLula mea... ride for fun!!!
  8. "R este varianta lui KTM ADV cu roata de 21" pe fata, deci nu intra in comparatia directa cu GS." pai nene KHK si cu cine sa intre in competitie atunci?!! cu el insusi?!! hai ca esti... fara temei! si pina la urma atat de laudatul nou GS nu se prea catara in top. il bate austriacul varianta R! poate vin nemtii cu roata de 21 pe varianta GSA sa iti faca pe plac tie si sa il bagam atunci in ring cu kate emu sa-i dea TKO nemtoaicei..asa...ca intre motoare cu roti de 21 pe fata. RIDE FOR FUN!
  9. bine bine, Tzacanitule.. dar vezi tu ca e unele precum MS, care are motor de rupe capu precum ka te emu, greutate mica, ii rupe pe toti la capitolul greutate si totusi nu este atat de laudata. probabil ca roata aia de 17 de pe fata nu atrage pe nimeni doritor de ture prin locuri necunoscute(asta ca sa nu zic adventure)(majoritatea care iau motoare de adv nu au nici timp si nici bani la dispozitie sa faca adventure). la capitolul design sta iarasi modest. am tot studiat ce a aparut si ce urmeaza sa apara(cum zice nenea Harea) si MS bate tot ce misca, tehnic vorbind, daca te iei dupa cifre. de fapt cifrele dicteaza aici. inconvenientul major este 17-le ala de pe fata si faptul ca ai 150 de cai care se transforma in ponei la setarea pe off. honda, yamaha, triumph au greutati peste 260kg. trebuie sa fii dus la sala binisor sa ridici una ca aia de sub masa sau de prin santuri cand se imbeata. sa zic ca mai tragi in jos vreo 10 kile de pe ele daca pui esapamant pe carbon sau titan, dai jos cricul central, ...., dar tot ai bizonu de 250kg. asteptam de la cei de la be em ve sa vina cu un motor de cel putin 130 de cai pe noul 12gs. inteleg termenul putere specifica insa un motor tare iti arata ca poti sa incarci mobra mai mult(in realitate nu e asa). am ramas dezamagit un pic de cei 125 in conditiile in care deja erau motoare mai tari la aceasi clasa. nu au adus imbunatatiri nici la capitolul greutate. doar electronica noua si lumini noi. ambreiaj ca toata lumea. marele revolutionar ramane, in opinia mea, 1190 adv R, care ofera motorul de 150 cum are MS pe suportul lui 990 adv, dar cu o suspensie mult mai buna si cu ceva electronica in plus. toate au niste preturi de te doare contul bancar. aici beamveu vine cu al lor 3easy si ii rupe pe principalii competitori, austriecii care au o dobanda de 7-8% la cumpararea in rate. asta daca nu ai tot banul jos si vrei un motor nou si nu unul sh. sa vedem cum fac cu nevasta-mea si cu copiii sa ma lase sa ma bag la un 3easy. ma angajez sa halesc numai iarba si apa de ploaie urmatorii 3 ani... si aia 8 i-am numarat eu 9, bre, nene, Harea: (1. ktm 1190 adv, 2. 1200 gs, 6. super tenere 1200, 3. triumph tiger 1200, 4. ducati MS, 7. guzzi stelvio, 8. aprilia caponord, 5. honda crosstourer, 9. vstrom, )
  10. salutare motoristi! beei da' rai e unii pe aici intre ei asseaa! boon. ma tot uitai la varianta R si la noul GS de la be em ve. le-am tot comparat si rascomparata si austriacul a cam iesit deasupra. am vazut ca multi considera transmisia prin cardan marele avantaj. nu vad care ar fi marele avantaj in asta. faptul ca nu schimbi un kit de lant odata la nu stiu cati km presupune un asa mare avantaj incat sa prefer(i) GS-ul?!! imi plac amandoua. le-as calari nitel si nu m-ar interesa ca are botul nu stiu cum si curu ..... daca ma simt bine pe o capra nu ma prea intere cum arata. senzatie la mers calare e importanta.altfel imi iau posteru' si mi-l foot pe tavan sa ma holbez cand trag cu porcu'. unu care esti injiner p'acilea lumineaza-ne si pe noi despre cardane si lanturi... multam si griji la proastele de pe asfalt!
  11. salutare motoristi! je nu pricepe o trebusoara. de ce e motoretu asta atat de laudat cand noul KTM 1190 Adv R este peste el. il bate la toate capitolele esentiale! daca ar fi avut si cardan ar fi rupt gura targului. sunt curios care ar fi rezultatele unui test comparativ intre astea doua capre! hai, la multi ani....
×
×
  • Creează nouă...