Jump to content

KHK

Super Membru
  • Content Count

    4,277
  • Joined

  • Last visited

About KHK

  • Rank
    BMW Motorrad

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Viena / Ploiesti
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    R1250GS HP

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    BMW F650, R1100RS, R1200GS dohc, R1200GS LC '14, R1200GS Rallye '17

Recent Profile Visitors

6,011 profile views
  1. S-o stapanesti sanatos! Unde in Italia? Mi-e greu sa cred ca treci muntii fara zapada in doua saptamani... Vezi ca au umplut Dolomitii de restrictii: https://www.stol.it/artikel/chronik/hoechstens-60-kilometer-pro-stunde-auf-dolomitenpaessen-und-bergstrassen Nu prea inteleg io de ce ai vrut tu neaparat Adv la 1,70 dar macar incearca o sa super-low de la TT. Ca si topcase de aluminiu ai alternativa Givi Trekker care exista si in varianta mare de 58L. Sau... iei un rollbag Ortlieb de 51L si gata :D
  2. Unu' mai dihai decat altu' Era perioada aia cu luna plina, vizibila, nu?
  3. Daca factorul financiar nu este marea ta problema, fara discutie, asa cum te-a sfatuit si @superbec, ia-ti un R1200GS. Ai deja o varsta (adica nu mai esti pustan nebun de 18 ani), ai experienta de trafic... sper sa ai si "frica" si stapanirea de sine necesare, nu vad motiv sa nu-ti iei din start motocicleta care trebuie. Nu intru acum in comparatii cu ce e mai bun 1200 fata de 800 ca sunt n chestii obiective si clare in favoarea lui 1200. Deci nu irosi timp, bani, energie si placere.... 1200 este o motocicleta care iti mai iarta din greseli, inteleg ca ai statura mai mult decat sufic
  4. Ai grija ce cumperi, de preferat unul cu garantie (si cu factura alaturi). Navi VI sunt multe care au problema cunoscuta deja ca "ghosting", adica ca si cum cineva ti-ar apasa in timpul mersului peste tot pe ecran si nu ai ce-i face. Problema tine de display si este deja bine cunoscuta la Garmin si BMW iar odata iesit din garantie il mai poti eventual schimba pe culanta, asa cum am facut si eu.
  5. In 2014 cand am luat primul LC voiam neaparat rosu si pentru ca m-am decis destul de tarziu si voiam sa plec intr-o tura de 1 mai, a trebuit sa pun presiune pe vanzator. I-am zis ca daca n-o am cu o saptamana inainte de 1 mai (ca sa apuce sa-mi schimbe porcariile de Anakee cu care venea din fabrica, sa-mi monteze accesoriile, sa fac si cca. 1000 km si primul service) n-o mai iau. Si pentru ca singura pe care o primeau in scurt timp conform configuratiei mele era alba, mi-au schimbat cele doua plastice albe cu altele rosii si am avut motocicleta rosie. Bineinteles ca atunci cand o cautam dupa V
  6. Cum adica "din salon"? Sunt site-uri gen BMW VIN decoder unde poti verifica cum a iesit moto din fabrica, deci vezi si culoarea originala si daca a iesit cu spite. Am insa niste retineri la roti, ar fi trebuit sa fie argintii, negre erau la Adv.
  7. Ca info, eventual si pentru altii: exista topcase mare (2 casti) pentru GS si original de la BMW: https://www.baum-bmwshop24.de/bmw-motorrad-topcase-gross-49l-grau-k49-k50/
  8. Am facut acum o poza la a mea. Evident, exista unul similar si pe dreapta. Referitor la topcase, ce nu am inteles niciodata: mergeti cu topcase-ul gol la drum si cand ajungeti puneti cele doua casti? Eu ma gandeam ca, chiar si la ture de o zi, tot omu' tine ceva in el, costume de ploaie, manusi, un polar etc. Nu mai zic, cand esti in tura, chiar ai bagaj acolo. Asta imi da mie cu virgula... Iar cand ajung seara la cazare imi iau casca cu mine ca s-o spal de muste si sa-i incarc comunicatorul noaptea. Cand opresc sa vizitez ceva sau restaurant/cafea, pun casca pe o oglinda
  9. Te-a mancat cu topcase-ul. Asta de LC este mai mare decat cel precedent si extins este deja destul de mare, ai aceeasi cheie... Sper ca nu o bagi si tu p-aia cu "sa intre doua casti" :D 1. Tu te referi cumva la recall-ul cu pricina? In mod normal ar trebui sa vezi la service BMW daca s-a schimbat furca sau sa vezi la moto a ta "inelele" suplimentare. 3. Daca nu le poti repara, incearca pe e-bay. Eventual din doua cu probleme sa obtii ce ai nevoie. Stiu pe cineva care a facut asa si a iesit clar mai ieftin decat schimbat. 5. Pune o priza clasica legata direct la baterie s
  10. Nu ma mai asteptam la intrebarea asta de la tine Schimbarile sunt multe si semnificative. Dar cum adica SI parti pozitive? Tu stiai ca exista preponderent negative? Ma rog, in afara de trecerea la semnalizarea asta de rahat, ca la japoneze & co... :D
  11. Cred ca mai bine/simplu/ieftin/sigur schimbi motocicleta. Astea joase nu se gasesc tocmai usor si poate este un avantaj. p.s. avem si topic dedicat LC in caz ca vrei sa te muti acolo.
  12. Nu cred sa fie controale neaparat acolo dar vad ca stii ca trebuie sa stai in carantina venind din tara cu risc mare. Asadar, daca cumva te depisteaza (iar numarul de Ro poate fi un indiciu) probabil ca risti o amenda mare. In Elvetia e la fel si am citit de amenzi pana la 10.000 CHF. Mie mi se pare foarte clar inca din primul paragraf. Cum te astepti sa fie realitatea din teren?
  13. Dupa discutia de aici am ajuns sa ma uit mai atent la aspectul asta si am vazut ca si nemtii au a treia placa de numar, normala, diferenta este doar ca nu au stickerul cu data tüv-ului. La multi dintre ei nu ar fi convenabil s-o schimbe ca la multe masini au numarul prins direct in suruburi, fara suportul clasic din plastic.
  14. Doar de curiozitate, cum ai ajuns tocmai la numarul asta (12K)? Adica de ce nu 10k de exemplu, care este intervalul clasic de service la BMW? Si pentru prietenul meu de plimbari (GSA 2015) tot pe la 40k s-a terminat smcheria Doar ca lui i-au dat culanta cam 50% aici la service. Ce nu inteleg, daca este o problema atat de evidenta, si sunt convins ca nu tu ai descoperit America, de ce naiba nu ar rectifica problema din start? Adica, de ce le-ar conveni sa dea bani la culante si garantii, ca n-or fi toti niste prosti si ignoranti la BMW. Ca acum deja au trecut la 3 a
  15. KHK

    BMW R18

    N-am vazut niciodata asta la BMW. Nu e ca la altii (Yamaha, Honda etc.) sa tot vezi anunturi de vanzare ale dealerilor cu moto noi dar modele de acum 2-3 ani. Revenind on-topic... R18 s-a prevandut cu luni bune inainte de a fi lansat oficial, dealerii, cel putin p-aici, vandusera deja numarul de moto alocate. Eu n-am niciun dubiu ca va fi un succes. Pe langa motocicleta in sine, nebunia asta cu customizarea este mare acum si, cum ai observat deja, BMW ofera deja foarte multe posibilitati de customizare inca din configurator. Am avut ocazia sa vad R18-le inainte de a fi la
×
×
  • Create New...