Jump to content

KHK

Super Membru
  • Content Count

    4,255
  • Joined

  • Last visited

About KHK

  • Rank
    BMW Motorrad

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Viena / Ploiesti
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    R1250GS HP

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    BMW F650, R1100RS, R1200GS dohc, R1200GS LC '14, R1200GS Rallye '17

Recent Profile Visitors

5,828 profile views
  1. Tot din experientele altora (tot spun asta ca eu nu am apucat niciodata sa termin o baterie) si din ce am mai vorbit la service, cea originala pare cea mai indicata, chiar daca exista si alternative mai ieftine.
  2. https://www.wunderlich.de/shop/en/bmw-r-series/r-850-1100-1150-r-rockster/ergonomics-comfort/foot-leg-protectors.html
  3. Doar ca info: in Austria de exemplu nu poti primi a treia placuta normala ci una rosie pe care numarul este scris cu alb (care, se stie, este dedicata pt asa ceva). Si ai de ales: ori o pui / muti pe cea originala din spate ori o pui pe asta rosie pe suportul de bici. Nu m-ar mira sa nu-ti accepte sa primesti inca o placuta.
  4. Din ce mi-au povestit mai multi posesori de BMW, cam dupa 5 ani (daca ai intretinut-o) ai toate sansele sa-ti cada oricand. Problema este ca se cam intampla brusc si acolo ramai. Si poate se intampla intr-o duminica dimineata cand tocmai voiai sa iesi la o tura programata, sau seara in varful muntelui... asa ca nu mi-as asuma riscul si as schimba-o voluntar deja, ca banii tot o sa-i dai. Doar ca acuma inca poti sa alegi unde si cand...
  5. Hopa, avem noutati! :) Astept detalii. Sa-l stapanesti sanatos! Eu recomand bateria BMW, din ce am auzit la toata lumea este cea mai longeviva, tine 5 ani (daca nu o lasi in ger iarna) fara probleme. Apoi o schimbi tu, nu astepti sa te lase cand ti-e lumea mai draga ca, cum a zis Capone, pica si gata. Referitor la crashbar... eu stiam ca 2013-2016 era identic, nu am inteles, de ce il vinzi?
  6. Din motive evidente (Covid-19) tura in Corsica s-a amant pentru la anu'. Anul asta mergem din nou in Alpi, in perioada 4-13 septembrie. Daca cineva este interesat, ma poate contacta pe PM.
  7. Care sunt motoarele "de Mini"? Ala de 1,6 pe care l-ai avut tu era de Peugeot iar astea noi de 1,5 in 3 cilindri sunt de la BMW. Alea de la Peugeot, da, au fost recunoscute pt probleme cu uleiul. Folosesc ca masina de oras un Cooper Cabrio, tot de 1,6 (automat, 122cp) si singura problema pana acum (ce-i drept il am doar de un an) a fost ca am gasit o data balta de ulei sub ea si a trebuit s-o iau pe platforma de acolo. Se rupsese un racord sau furtun de ulei
  8. Inseamna ca depinde ce intelege fiecare prin "model", eu am inteles ca prima generatie (racit pe aer), tu ca inainte de facelift :D Nu cred ca are doar atat, m-am uitat de curiozitate, Wunderlich nu da greutatea iar la TT ziceau ca greutatea ca pachet (referitor la livrare ma gandesc) are 4,98 kg. Doar 1,5 kg as zice ca sigur nu are cum, nu mai zic cu proiectoare care nu sunt tocmai usoare (cel putin cele originale). Oricat ar avea, este cert insa ca adauga greutate si costuri, ambele inutile dupa parerea mea. Sansele cand o dai jos sunt destul de mici sa o lovesti in zona aia. In realitate este mai mult look-ul de "adventure" care-i incanta pe pasionatii de protectii.
  9. Merci, Adi! Am crezut ca am sters de tot linkul... Tura in Pirinei de anul trecut (2019) a iesit de asemenea foarte bine, am fost 26 persoane. Anul asta mergem pe insule... Elba, Sardinia si Corsica la sfarsitul lui mai, tura de 12 zile. Ca si anul trecut, multi vor veni/pleca cu avionul in Italia iar motocicletele si bagajele vor ajunge cu transport. Pana in momentul de fata am deja avansul de la 15 persoane (inclusiv cateva pasagere) si mai sunt cativa care se vor decide in curand. Daca mai este cineva interesat, sa ma contacteze pe PM (aici intru foarte rar).
  10. Desi suna a un raspuns venit de la cineva sigur de sine, un fel de cunoscator... raspunsul este gresit. Nu, la GSA LC le-au prins direct pe tankguard, la cer racit pe aer am impresia ca sunt puse pe un suport (o bara de aluminiu) care cred ca se primde si aia cumva de tankguard. Aici nu sunt 100% ca nu am avut. La GS simplu au existat proiectoare si suporturile aferente incepand cu modelele facelift deci din 2008. Sunt cele separate din plastic precum cel din poza de mai sus. Cred insa ca se potrivesc doar cu proiectorul original. Dar oricum nu te ajuta daca ai 2006.
  11. N-am facut post cu Pirinei 2017. Iti recomand harta asta Este foarte detaliata, ai pe ea trasee recomandate si lucrurile care merita vazute sau vizitate. Pe langa traseele normale, vreo trei chestii mi-au ramas ca fiind deosebite: Pont d'Espagne (de unde mai urci si mai sus cu un telescaun la un lac frumos), neaparat urcat la observatorul astronomic de la Pic du Midi de Bigorre si o tura prin desertul Bardenas Reales. Vezi si topicul lui Ianachim deschis dupa Tura cu Vlad 12 de anul trecut, sunt si niste poze din desert, se vede si in filmuletul din primul post al lui.
  12. Daca se blocheaza sau nu, nu are legatura ca e V sau VI. Are legatura cu varianta de soft/update din momentul ala sau cu cine stie ce altceva (ex. cardul de memorie). Prietenul meu cu care merg mereu are V si in ultimul timp i se tot bloca iar VI-le meu nu. VI este clar mai bun si mai avansat (functii, ecran, localizare, procesor mai rapid etc.) si merita diferenta de bani care este probabil 100€ la s.h. VII nu va mai exista. BMW intrerupe colaborarea cu Garmin cred ca din 2021. Se pare ca vor colabora cu TomTom si navigatorul nu va mai fi separat ci integrat in "tableta" (bord) si, bineinteles, si mai bine conectat cu telefonul. Posibil ca noul sistem de navigatie va fi prezentat odata cu viitorul GS care cel mai probabil va fi prezentat la sfarsitul lui 2021.
×
×
  • Create New...