Sari la conținut

KHK

Super Membru
  • Număr conținut

    4.226
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre KHK

  • Rang
    BMW Motorrad

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Viena / Ploiesti
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    R1200GS Rallye

Informații profil

  • Motociclete detinute
    BMW F650, R1100RS, R1200GS dohc, R1200GS LC '14

Vizitatori Recenți Profil

5.304 citiri profil
  1. Ma ej nebun, tu pe offroad?
  2. KHK

    Tura Spania-Portugalia

    Contacteaza-l pe @adrian45 Cei care merg cu mine in ture sunt multumiti de relatia cu el. Gasesti numarul lui de telefon aici
  3. Vrei simplut, neaglomerat si sa mergi lejer... dar iti alegi august, fix perioada cea mai aglomerata, cand este super nebunie, drumurile pline, plajele pline, cazarile pline (si mai scumpe)? Mare pacat! Sfarsitul de iunie sau inceputul lui septembrie ar fi fost ideale. Sau hai, si prina jumtate a lui iulie era mai bine.
  4. KHK

    Casti BMW Motorrad

    Legat de casca System 7, vecinul meu a luat una anul trecut si a tot avut probleme cu etansarea (aer/apa), i-au schimbat-o o data si tot intra aer. In final a ramas ca ii dau banii inapoi. De asemenea, daca am inteles corect, castile galbene din primele loturi de S7 au fost subiectul unui recall. Din pacate nu stiu multe detalii legate de asta. https://www.brake-magazine.com/rated-bmw-gs-helmet/
  5. Sa lamurim: eu n-am contestat ceea ce face Tibi sau ca nu este mai bine la el, indiferent din ce punct de vedere... am spus doar ca, logic, daca nu ai continuitate cu service la dealer autorizat, nu poti cere culanta. De asemenea, nici la Tibi nu este perfect, si la el se intampla sa se greaseasca, doar ca atitudinea face (marea) diferenta. Adica, astepti nume, sau ce? Sunt oameni care au fost acolo, au cumparat o motocicleta si/sau au facut service si totul a decurs normal. Si poate nu s-au dus nici cu cine stie ce asteptari. Ai atins multe puncte si din pacate suntem deja suntem off-topic aici... exista, tot la sectiunea asta de Adv, topic dedicat problemelor cu AB. Daca tot esti curios, afla ca te inseli la mai multe aspecte pe care inteleg ca nu le intrebi ci le afirmi. De exemplu, pe ce baza afirmi ca motocicletele in Ro sun mai scumpe decat in Germania? Eu, uitandu-ma pe configuratoare anul trecut am observat ca, din contra, in Ro erau minimal mai ieftine moto. Ce intelegi prin "service-ul este cel putin acelasi"? Daca cumva te referi la ora de manopera perceputa, nu stiu exact cat este in Germania dar in Austria este cca. 130€ iar in Germania sigur nu este mult mai putin. Sunt convins ca in Ro ora de manopera este semnificativ mai ieftina, fapt confirmat si de preturile pe care le spun amicii din Ro cand discutam. Aaa, stii ce sunt similare? Cheltuielile cu scule, software (care nu-i deloc de neluat in seama), dotari, felul in care arata si este mobilat showroom-ul care trebuie sa fie la standardele BMW etc. deci o parte semnificativa din cheltuieli. Astea da, sunt aceleasi ca in Germania, Austria etc. Iar in Germania toate astea sunt amortizate altfel din cauza volumului mult mai mare de vanzari si orei de manopera mai scumpe. Sub nicio forma nu iau apararea AB, incerc doar sa deschid ochii asupra unor realitati. Asta insa, evident, nu este scuza pentru atitudinea jalnica in mai multe cazuri, care nu ar presupune costuri, si a managementul deficitar. Si sunt de acord cu (de)motivarea oamenilor. Dar apropos de oameni... este cert ca depinde si de educatia lor si de cei sapte ani de acasa. Si pana la urma nu mergi la un job sa faci doar minimul, sunt unii pe care si daca-i motivezi vor spune oricum ei tot nu sunt motivati suficient. Poate motivarea mai apare si cu implicarea ta. Mai este din pacate un aspect: AB, mai ales pe Motorrad, are monopol pe o zona foarte importanta a tarii care include si Bucuresti-ul si IF unde sunt multi bani. In plus, am auzit (deci nu pot baga mana in foc ca este adevarat, dar nu m-ar mira deloc) ca unor clienti care au dat de inteles ca ar vrea sa-si ia moto de la Oradea sau Iasi li s-a sugerat ca daca vor fi nevoiti sa vina la Bucuresti pentru service vor avea de asteptat mult si bine (mai ales ca vine imediat service-ul obligatoriu de 1000 km). Singura lor concurenta serioasa este la service cu Tibi. Inca ceva: AB ca si grup vinde de rupe, "BMW se vinde de la sine", Motorrad reprezinta doar cacao-maca din vanzari pe langa auto (inclusiv Mini), de ce si-ar bate cineva capul prea tare?
  6. KHK

    V-ati propus sa faceti Alpii in 2019?

    Doar sa parcurgi toate pasurile pe care le-ai marcat, se poate fara probleme in trei saptamani. Eu insa nu mi-as propune sa ma intind pe toti Alpii intr-o vacanta. Renunta eventual (de exemplu) la partea cu Alpii francezi anul asta si fa restul (Austria, Bavaria, Slovenia, Dolomiti) pe indelete. Daca ai putina rabdare sa te documentezi, o sa vezi ca sunt foarte multe locuri/obiective/pasuri/strazi panoramice in Alpi care merita parcurse/vizitate. Si toate astea le poti face/intelege numai daca stai mai multe zile in acelasi loc. Iar statul in acelasi loc (2-3 zile) inseamna multe alte avantaje: nu strangi/descfaci bagaje zilnic, calatoresti multe zile fara a avea motocicleta incaracata, nai putin stres la cautat cazari, pret mai bun la cazari, confort in general. In partea de Italia sa incluzi si zonele lacurilor italiene (Garda, Iseo, Como, Maggiore), unde este foarte frumos atat in jurul lor cat si traseele intre ele. Apoi la anu' de exemplu axeaza-te pe Franta si Alpii francezi unde de asemenea ai de vacut si vazut o gramada, pe langa clasica Route des Grandes Alpes, zona Verdon, zona Grenoble, multe canioane, Coasta de Azur, multe pasuri intre Franta si Italia etc. De asemenea acolo (zona granitei Fr/It) este un paradis off-road si ai astfel acces la niste peisaje de vis. Si cand zic off-road, nu ma refer la ceva extrem sau care sa necesite anvelope sepcifice.
  7. Nu stiu daca atitudinea mizerabila fata de cumparatori este o chestie generala. Stiu si oameni multumiti de relatia cu AB, care nu au avut probleme. Dar stiu si multi care au reclamat destule probleme... iar cauzele sunt mai multe dupa parerea mea: bunul simt, neinstruirea, neimplicarea, stimularea prin pachetul slarial (dupa cum vorbeste lumea). Eu as zice ca in primul rand managementul si apoi bunul-simt si dorinta de implicare a fiecaruia. Generalizarea cu "in Romania" nu as face-o... aparent, de exemplu la Oradea, stau altfel lucrurile, cel putin ca atitudine. "omul sfinteste locul", nu? Referitor la cum este "afara", iarasi, omul si managementul conteaza. Normal, si istoricul dealerului, experienta si volumul de vanzari... Dar nu stiu daca, de exemplu, te duci cu o urgenta la AB (ca s-a rupt un surub de exemplu cum am patit eu pe la Kaprun, sau ca s-a strambat o janta intr-o groapa mare langa TM cum a patit un prieten venind spre Viena, sau un releu defect cum a patit alt prieten tot pe langa un orasel din Austria) ei vor face asa cum, in toate cele trei cazuri cunoscute de mine din paranteza, a procedat fiecare dintre cei trei dealeri BMW la cazurile respective... adica, piesa respectiva nefiind pe stoc, sa scoata piesa de pe o motocicleta din showroom astfel incat tu sa poti pleca linistit si multumit mai departe iar ei sa comande piesa si cand vine in cateva zile s-o puna la loc pe moto respectiva. Stiu un caz, dupa o dauna mare si care a tinut moto blocata la AB 2-3 luni pentru reparatii (pe casco deci cu profit bun pt. AB) in plin sezon, uitasera sa-i comande si oglinzile! Si doar nu credeti ca tineau pe stoc cate o oglinda (piesa care strica atat de rar!) de la motocicleta atat de rara ca un 1200GS, si doar nu credeti ca i-au dat omului oglinzile de la unul dintre GS-urile din showroom... nu, in plin sezon, pentru ca ei uitasera sa le comande si pe alea, l-au mai tinut pe om inca doua saptamani fara motocicleta. Asta mi s-a povestit... daca este asa, plm, ce mai vrem?? Se profita de faptul ca BMW este BMW si ca "se vinde singur" oricum... Referitor la culanta, ca a pomenit si John mai sus, fosta mea moto (LC 2014) vanduta vecinului meu a avut doua probleme post garantie: dupa o ploaie torentiala bordul a luat apa si s-a dus si alta data un senzor la ABS. Ambele au fost facute pe culanta, fara discutii, cu costuri foarte mici pentru proprietar. Insa moto fusese cumparata si servisata exclusiv la ei. Similar, grupul la LC Adv-ul prietenului meu cu care merg cel mai des a inceput sa aiba joc (45k km, iesita din garantie) si i-au acceptat cam jumatate pe culanta. Stiu, teoretic, toate astea nu trebuiau sa se intample dar macar cand s-a intamplat, oamenii au fost sustinuti mai mult sau mai putin. In Ro insa, multi dupa ce au "sacapat" de garantie fug imediat la Tibi (nu comentez motivele) care insa nu este insa service autorizat BMW (din cate stiu) sau pe la altii, sau chiar isi baga ei nasul peste tot. Atunci, normal ca nu mai poti cere culanta. Cert este ca in Ro BMW Motorrad a vandut peste 350 moto noi anul trecut, nu le merge rau
  8. KHK

    Tura in Alpi cu Vlad 10 - iunie 2017

    Tura de anul trecut a iesit excelent, am fost 28 persoane (23 motociclisti si 5 pasagere). Nu am mai facut topic ca in februarie aveam deja avansul primit de la majoritatea participantilor. Anul asta mergem in Pirinei, in prima jumatate a lui septembrie. Unii vin calare, altii trimit moto cu transportator si vin/pleaca cu avionul. Pana acum toti cei serios interesati sunt participanti la turele organizate de mine in ultimii 10 ani sau adusi de acestia. Daca este cineva dornic sa ni se alature, ma poate contacta direct pe PM.
  9. Eu si multi amici am facut off-road rezonabil cu Scorpion, am ajuns bine in locuri in care nu ma asteptam. Sau cel putin am ajuns cam peste tot unde ne-am propus. Evident, pe uscat, nu pe namoale. Insa avand in vedere ca minim 95% din km/timp rulam pe strada, unde ne dam tare, si vrem sa ne dam rezonabil si pe ud, mai mergem si cu viteza mare pe autostrada... eu unul as avea mari retineri cu unele mai off gen Karoo Street, iar pe ploaie sigur as avea un mare morcov. Daca o scapi in off nu e mare bai dar sa iei o cazatura cand ti-e lumea mai draga la viteza mai mare... De faza cu zgomotul, eventual si de franare, nu mai zic. Zgomotul, mai ales in intervalul mentionat mai sus care este si cam cel mai uzual, sigur m-ar deranja. As lua ceva gen Karoo Street doar daca as sti sigur ca merg cu adevarat des pe off si acolo am asteptari ridicate; sau ca plec undeva gen Siberia sau o destinatie unde clar off-ul va fi esential/necesar. Dar pentru mers normal zi de zi, nu prea.
  10. Sa te bucuri de ea! Dar ca s-o poti face din plin, schimba-i anvelopele! ;)
  11. - intre GS si GSA am ales mereu GS; nu sunt un deloc un micut dar toata "maretia" Adv-ului imi displace si o vad numai ca dezavantaje, si garda putin mai mare, si greutatea ceva mai mare dar mai ales rezervorul ala. Cum a zis si Dan mai sus (desi a cam exagerat cu cei 20km) benzinarii gasesti peste tot iar daca macar unul din grup nu are Adv, tot trebuie sa opresti sa alimentezi GS-ul este ceva mai suplu, mai usor, "mai motocicleta" dupa parerea mea. Parbrizul mare nu este un avantaj pentru toata lumea. De exemplu eu am vrut sa-mi pun parbriz de GSA pe GS si nu m-am impacat deloc cu el. - la capitolul echipare: da, GSA vine cu crashbar, scarite enduro (obligatoriu de montat si la GS) si jante cu spite in standard, cutii nu are neaparat pentru ca este Adv. Ar mai putea avea proiectoare dar nu cu LED asa ca nu mai sunt mare smecherie, poti pune ulterior unele cu LED la GS. Un crashbar nu e chiar greu de achzitionat (desi multe cam au, sau macar protectia de cilindri). Cutiile n-as zice ca sunt neparat mai intalnite la GSA decat la GS la revanzare. Insa (chestie de gust ce-i drept) la GS nu vezi suporturile alea naspa pentru cutii. - as lua clar GS-ul mai nou decat Adv; de exemplu incepand cu modelul 2008 a fost un facelift (la GS vezi un ornament de aluminiu la rezervor) care a adus mai multe imbunatatiri tehnice si optice, printre care si la cutia de viteze dar si o crestere de putere de la 100 (98) la 105 cp. Apoi in 2010 cand au schimbat strict motorul (trecerea la dohc care a mai adus inca 5 cp). In concluzie, eu iti sugerez sa cauti un GS 2008/2009 cu cat mai putini km. Poate ai noroc sa gasesti cu spite iar restul se mai pot pune in timp. Referitor la DE UNDE: Romania ar trebui sa fie clar ultima optiune. Daca vezi diferenta sensibila de pret, nu stiu daca e mare diferenta "calitativa" de exemplu intre Olanda, Belgia si Germania. Ai insa toate sansele sa gasesti motocicleta cu carte de service la zi, eventual si numai la service BMW.
  12. Recall la F850GS pentru o singura motocicleta :D
  13. Din pacate pana atunci topicul o sa fie deja "expirat". Mai bine rogi un moderator sa-l mute si deschizi atunci la poze.
  14. Totusi... de ce ai postat la sectiunea asta si nu la "Evenimente, excursii"? Aici se posteaza de obicei pozele si impresiile din excursiile deja intamplate.
  15. KHK

    BMW S1000 RR

    Noul S1000RR 2019: https://www.press.bmwgroup.com/romania/article/detail/T0286584RO/noul-bmw-s-1000-rr?language=ro attachment=1341956:P90327363_lowRes_bmw-s-1000-rr-with-m.jpg]
×