Sari la conținut

Bardak Motor

Membru
  • Număr conținut

    12
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti -Ilfov
  • Carnet moto din
    1991
  • Motocicleta
    fara numar.....
  • Numar Moto
    peste 100
  • Club
    personal

Informații profil

  • Motociclete detinute
    fara numar....

Vizitatori Recenți Profil

356 citiri profil

Bardak Motor's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Reprezentanta moto Suzuki si reparator moto multibrand , angajam mecanic moto cu experienta , salariu de la 4000 ron , program de lucru Luni-Vineri 9.30-18.00. Acceptam mecanici cu experienta moto sau cu cunostiinte in domeniu moto. Zona Service moto : Soseaua Bucuresti-Domnesti nr 29 , direct acces din Prelungirea Ghencea sector 6 Bucuresti. Angajarile se vor face in urma unui interviu si a unei probe de lucru. Pentru detalii : 0722307401 , CV-uri pe email office@bardakmotor.ro
  2. Dl Emil, Venim cu niste precizari catre tine si o sa stam la dispozitie oricui pentru precizari....corecte si cat se poate de impartiale: 1. Limbajul dvs este total inadecvat. 1. Nu ne cunoastem . Este job-ul meu sa relatez exact ce se intampla in astfel de cazuri.Am acces la baza de date a firmei si astfel pot sa dau orice fel de informatii pe care sunt autorizat sa le dau.... 2.In sistem se precizeaza ca ati venit cu o dauna la Asirom pentru reparatie si ca nu ati dorit sa lasi motocicleta in Service pentru reparatie. Ati dorit sa se faca reconstatarile de fata cu dvs...lucru care s-a intamplat imediat. Ati vrut sa verifiatii ca nu este afectata transmisia si la rugamintea dvs, mecanicii au demontat motorul pe lateral ...nu au gasit nimic defect si au montat la loc. Exista poze. Costuri 0 ron. 3. Scuterul NU a fost lasat in Service au fost notate toate rugamintile dvs si a fost alocat pentru efectuare deviz. 4.Sunteti sunat pe parcursul timpului dar intra mesageria cu un mesaj vocal cu niste interjectii care se aud in general in baie... ( exista zambete.....in notite... ) 5. Sunati dupa 6 saptamani ptr detalii dosar si cu mentiunea ca mai ai o suplimentare de facut vis a vis de cadrul motocicletei ...care acum s-a transformat in exprimarea ta anterioara in cadrul scaritei spate....la scuter.Practic e acelasi lucru.Sunteti rugat sa trimiteti poze pentru detalii. Scuterul reamintim ca nu se afla in Service. .Nu primim raspuns....sunam....intra mesageria cu mesajul magic.....intr-un final se raspunde . Ne promiti ca trimiti pozele in 24 ore . Nu trimiteti . Dupa 3 zile refuzam politicos lucrarea fara sa jignim ...sau sa dam detalii. Va rugam sa precizati : - A costat ceva? Raspuns : nu -A vorbit cineva urat asa cum va exprimati mai sus ? Raspuns : nu -A durat un an raspunsul nosru asa cum va exprimati mai sus ? Raspuns: nu -Puteti sa precizati care sunt insinuarile cu cele 2 cutii cu motociclete noi? A sosit una noua pe stoc acum 7 zille.....dar o ridica clientul pe 2-3 Iulie....Alta nu e... Dar se pare ca stiti tot ce este pe aici.. O zi frumoasa iti dorim si iti recomandam inca o data sa schimbi mesageria vocala la telefon.....iti defineste caracterul...
  3. Salut Ne poti spune te rog despre ce motocicleta este vorba? Un nr de inmatriculare sau nume este indeajuns. Verificam si revenim cu detalii. Multumim. » Post actualizat in 30 Jun 2016 00:46 Salut Dl Sandulescu Ionel Emil, Ai venit sa arunci si tu o vorba negativa suparat ca am refuzat sa facem un Deviz la Asirom in care urmareai o mica frauda? Fii si tu concret in exprimare si nu mai vorbi in general.... Noi vorbim concret.....Kymco Grand Dink 250 SJ-04-PTK Nu ne asociem numele cu astfel de intentii. Ne pare rau!
  4. Aici este o poveste care trebuie expusa......nu este genul nostru sa facem totul public dar este o lectie pentru toti. Inclusiv pentru noi. Pe aceasta cale iti multumim Dle Radu C. Pe de alta parte fiecare are dreptul sa judece cu capul lui. 1)...27.06.16...primim un telefon si suntem intrebati de niste preturi informative pentru anumite lucrari . Le prezentam si specificam ca nu putem sa le efectuam decat dupa 3 saptamani cu o programare in prealabil. Preturile noastre sunt publice pe net, nu este nevoie de speculatii ca cele de mai sus. De asemenea sunt afisate si la receptie clienti. Suntem rugati sa facem o execeptie si sa-l ajutam ca trebuie sa plece la drum lung si are nevoie de motocicleta. Il rugam sa revina cu un telefon ca sa vedem daca putem reorganiza si sa-l ajutam. Revine....si hotaram sa-l ajutam. Prima noastra greseala....am sarit procedura cu programarile ca sa ajutam un coleg pe doua roti. 2) Ne apucam de treaba instant cu toate procedurile facute pe viteza....comanda rapida pe curier ptr simeringuri amortizoare atipice care practic a bagat produsul pe negativ in profitabilitate ...dar am vrut sa ajutam....Asta a fost a doua greseala a noastra.Uleiul il aveam pe stoc. 3) Cumulam lucrarile si desfacem jugul pentru verificare si gresare rulmenti. Gasim coroana originala pe bile si cu amprentele de uzura ale bilelor pe camasa exterioara. A fost comunicat clientului acest lucru si a fost atentionat ca vor trebui schimbate. A spus ca va face acest lucru in viitor. Lucrurile acestea raman scrise in sistem.....De unde stim ce trebuie schimbat la rulmentii de jug daca nu i-am desfacut dupa cum insinuezi dle Radu C? Ai fost instiintat de acest lucru dle Radu C ...si este o lucrare separata care nu poate fi asociata cu schimb simeringuri amortizoare asa cum am facut noi....ca sa te ajutam. A treia greseala a noastra! 4) A reclamat un cablu intrerupt la instalatia electrica fata. Apropo....este acces la instalatie si cu furca montata dle Radu C . Am luat ca sa ajutam pe client la verificat toate firele pe continuitate. Nu am gasit nici un fir intrerupt !...cu toate ca dl Radu C l-a simtit el la deget....Mergem mai departe si curatam si mufele de legatura si le dezoxidam cu spray contact....Minune!...incepe sa mearga...! Facem probe si totul pare ok. Cat a fost in deviz dle Radu C ? 35 ron ? Cati ar face aceste verificari pe o instalatie fata ptr 35 ron? Mentionezi mai sus ca a fost atent taxata..Dar noi am vrut sa te ajutam... A patra a noastra greseala! Probele le-ai facut de fata cu noi si ai spus ca este ok..... 5) Conform procedurilor verificam motocicleta ptr siguranta . Vedem ca nu ai placute de frana....Nu ca sunt pe minim....ca sunt fier pe fier. Te instiintam de acest lucru si ai optat sa mai mergi un pic ....ca merge... Brusc in acel moment mi-am dat seama ca nu ai un drum lung de facut! Sau poate erai incostient! Baietii de la receptie iti furnizeaza imediat preturile placutelor si te atentioneaza de gravitatea problemei. Vorbele zboara tu nu auzi....! Deja devin atent la persoana ta...! Cat a costat asta in deviz dle Radu C? 0 Ron? Am uitat.....am vrut sa ajutam! A cincea greseala a noastra! 6) Vine momentul sa plateasca contravaloarea reparatiei . Vedem ca are banii ficsi. Intelegem situatia. Nu este o rusine sa nu ai bani. Toti am trecut prin asa ceva. Hotaram sa incasam produsele fara discount ptr extragere din stoc si sa facturam manopera discountat pentru a se incadra in plafonul lui pe care l-a calculat acasa. Am ajutat din nou.....A sasea greseala! 7) Pleaca ........si suna dupa o ora : considera ca nu a fost desfacut jugul pentru ca a verificat el si crede ca a fost dat cu ulei in jur rulment jug si de aceea merge mai usor ghdonul acum. Dle Radu C ....si atunci de ce am recomandat schimbare rulmenti jug ptr ca sunt uzati? Am verificat cu raze X? . Calmi am explicat ca la noi este valabila garantia pe lucrare pe care poate sa o activeze si se poate verifica orice in prezenta lui fara probleme ca sa nu fie discutii. Este lucrul care in acesta firma se respecta cu sfiintenie. Orice lucrare are garantie si se rezolva orice fara costuri daca se intampla o problema. Pare ca intelege acest lucru ....zice ca nu-i problema ...inchide telefonul. 8) Dupa inca 3 ore ....dupa terminare program ,primim sms ca a fost lovit la 20 km pe ora de un surub superior de la amortizor fata. Nu ni se intampla astfel de cazuri si reactia este prompta. Sunam imediat la client ......dar nu raspunde.... Asa este dle Radu C? Intram pe desfasurate si cautam surub superior amortizor . Ne gandim la suruburi de reglaj. Observam in desfasurate ca nu are... Facem supozitii. Suntem toti legati intr-un grup pe what's up. Activam grupul....incepem sa ne punem intrebari...ne agitam ....Mecanicul care a luat lucrarea vrea sa isi asume vina daca ar fi ceva ..dar mentioneaza cu nu a gresit! Parte din echipa noastra il cearta ca nu a fost mai atent....nervi intinsi...clientul nu raspunde.... SI ACUM VINE PARTEA CEA MAI INTERESANTA! 9) Primesc telefon de la mecanicul care s-a ocupat de lucrare cu rugamintea sa ma uit pe grupul nostru what's up . Ma uit si incremenesc! Mecanicul a coborat din bloc si INTAMPLATOR a vazut motocicleta in cauza cum alimenta la benzinaria de langa bloc. S-a dus acolo , i-a spus dlui Radu C ca are o motocicleta frumoasa...(nu l-a recunoscut ) ...si ca il roaga sa-i faca niste poze. Omul accepta! Atasam pozele ! NU LIPSESTE NICI UN SURUB LA AMORTIZOR!!!!!! Mecanicul apoi ii spune ca el a lucrat la motocicleta lui si daca este multumit de lucrare.Dl Radu C se blocheaza apoi raspunde ca este multumit!!!! Daca vorbele pot fi interpretate sau mincinoase....pozele nu..... De asemenea mecanicul il atentioneaza pe dl Radu C ...ca alimenteaza cu motorina!!!!!! Despre ce oameni vorbim????? ...aici nu conteaza varsta...nu putem sa gasim o scuza in faptul ca e mic in varsta. E vorba de caracter. Un pusti .....o tastatura ....si mintea in cosmos!!!!! ..... Concluzie: Toate greselile de mai sus ...facute de noi ...le vom face in continuare cand este vorba de urgente pentru colegi pe doua roti dar vom fi mai atenti la persoana lor.....Aici chiar am gresit!. Astfalt uscat tuturor! Pozele pot fi vazute : https://pro-bike.ro/forums/topic/141982-experienta-mea-negativa-cu-service-bardak-motor/ » Post actualizat in 30 Jun 2016 00:13 Salut Luigi, Ne pare rau ca auzim acest lucru dupa 3 ani. Corect ar fi ca faptele sa fie corect expuse. Niciodata nu am criticat colegi care lucreaza in acelasi domeniu si nu am aratat cu degetul catre nimeni.Tu stii care este adevarul. Spune-l...nu generaliza.... Pana in acest moment am crezut ca esti multumit de ceea ce am facut noi in completarea greselilor altora. Chiar ne pare rau de ceea ce citim... » Post actualizat in 30 Jun 2016 00:30 Citesc si nu stiu ce sa mai cred.. Motocicleta aceea a fost de prezentare, cumparata in 2008 noua, si stiu urmatorii doi propietari ...oameni super de treaba... A fost vanduta in 2010 unui prieten si client al nostru si apoi vanduta acum 3 ani unui alt domn prieten cu noi ... Ulterior am primit telefoane din tara ca sa se ceara detalii despre ea... LighTech se poate comanda on-line de pe www.piesemotociclete.ro ....nu are legatura cu comenzi telefonice si pad-urile sunt tot timpul pe stoc! Aici chiar nu inteleg ce s-a intamplat...Ne cerem scuze daca am gresit cu ceva..!
  5. Service moto autorizat RAR angajam mecanici cu sau fara experienta in domeniul moto. Program de lucru atractiv,salariu negociabil in functie de rezultatele unei perioade de proba.Service-ul este amplasat in Bucuresti,pe Sos Bucuresti-Domnesti nr.29, zona Prelungirea Ghencea, Drumul Taberei.Pentru orice fel de detalii putem fi contactati la telefoanele 0722307401 Radu, 0722307402 Mihai, 0728875010 Octavian, 021 3500676 Fix Birou sau pe mail la adresa radu@bardakmotor.com
×
×
  • Creează nouă...