Jump to content

Razvan.B

Membru
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

About Razvan.B

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    Pieton

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda CBR F3, Honda Hornet PC36, Kawasaki Vulcan

Recent Profile Visitors

251 profile views
  1. Hopa, scuzati, motocicleta se află în bucurești, sector 6, zona păcii. Actele sunt pe numele nevestei, se eliberează fiscal fără probleme
  2. Vând Kawasaki Vulcan vn800 din 1996. Motocicleta e pregătită de sezon. Băgat în ea motul 5100 15w50, filtru ulei. Filtrul de aer e cel de anul trecut pt ca nu s-a prea mers cu ea. Schimbat anul trecut kit de lanț, plăcuțe de frână, saboți frână spate, antigel. Bateria e bună. Anvelopele sunt dot 2016 (parcă). Pornește la sfert. Ca probleme, schimbatorul merge mai greu. A avut o cazatura sotia in vara 2018 pe unirii cu ea. Undeva pe la 10km/h pe o porțiune decopertata, deci fără pagube decât schimbat articulatia de la schimbător și îndreptat o scariță. Este a soției și ea nu mai merge de când cu copilul, iar mie nu îmi plac ciopărele. Este și pe olx, cer 3500 euro pe ea negociabil. Nr. telefon 0720117044
  3. Stiu ce zici, la F3-ul pe care l-am avut asta a fost procedura. Baterie scoasă și remontată la primăvară, nu a fost necesar redresorul. Acum 2 ierni (2017-2018) am folosit procedura asta cu pornitul ocazional și nu am avut probleme. Mobra se încălzea, eu îmi faceam damblaua că dădeam niște ture cu ea. În opinia voastră cât ar trebui să meargă o mobră pentru a se încălzi?
  4. În 5 min (o țigaretă) și un ride de 30 de minute, motorul ajunge la temperatură (dacă nu sunt -20°C și nu merg pe temperaturi dinastea). Nu e motorină să nu ajungă la temperatură.
  5. Nu o lăsam să meargă pe loc. O țin la mine la servici la iernat, într-o hală. O scot, o pornesc o las să se încălzească puțin, îmi luam cea mai groasă șubă pe mine și o călăream 30 de min că altfel nu se încarcă bateria, după care la benzinărie să îi fac plinul și înapoi la iernat.
  6. Deznodamantul: Schimbat ulei și filtru ulei. Am golit 5.1L ulei amestecat cu benzină din mobră, introdus ulei nou Motul 5100 15w50. Vulcanul a pornit la sfert, a scos puțin fum pana s-a evaporat/ars depunerea de pe eșapament. Lăsat să meargă 15 min pentru a ajunge cât de cât la temperatură și dat o tură, moto trage la fel, nu se simte nici o diferență. Avantajul unei motorete simple mecanic. Cauza: cel mai probabil uitat robinet benzină deschis între porniri (porneam moto din când în când pentru a menține bateria vie pe perioada iernii) Totul e bine când se termină cu bine. Mulțumesc mult colegilor pentru sfaturi.
  7. Nu e panică, și stricatul segmenților nu e un capăt de țară. O să îți urmez recomandările să vedem ce iese. O să postez aici rezultatele Antigel nu e, ca am băgat un colier de plastic pe la bușonul de umplere să văd ce e in baie. Nu avea textura aia de înghețată de cacao topită. Cum face când intră antigel în ulei. (Sunt pățit cu asta deja) Moto are 52k km la bord...nu-i cred. Dar în fine. Verific. De menționat, mobra, pornește dar nu stă fără puțin gaz.
  8. Salut, vin și eu aici cu o problemă la motocicleta nevestei. Un kawasaki vulcan vn800 din 95'. Azi am decis să o scot de la iernat, nepornită din noiembrie anul trecut. Normal, baterie moartă, buuun. Am pus bateria la redresor, încărcat și remontat. I-am dat cheie cu șoc, a prins viață. Am lăsat motorul să se încălzească și am dat o tură prin curte la muncă. Și am mers la un moment dat în accelerație a început să dea în nas. La un moment dat se aude un "plici" și începe să scoată fum alb. Trag ambreajul și motorul moare. Opresc, îmi aprind o țigară și observ ca eșapamentul fumegă. Și surpriză, ulei în eșapament. Îi dau la automat, a pornit dar dacă nu o țin accelerată, moare. Ce cred eu că s-a întâmplat: 1. S-au bulit segmenții și aruncă ulei/benzină pe eșapament (cel mai probabil. Deoarece, uleiul, nu-i mai văd maximul-> deci bagă benzină în ulei și a crescut peste maxim) 2. S-au dus dracu supapele/scaunele de supape. 3. S-au crăpat pistoanele Mai a întâlnit cineva o chestie asemănătoare? Ponturi/sfaturi. Atașat, poze cu uleiul.
  9. Salutare! Vad ca este o discutie despre Bardak motors, las si eu experientele mele cu Bardak motors: Un coleg de servici cu o Honda CBR F3 a fost trantit de un taximetrist, se hotaraste sa o faca pe asigurarea taximetristului la Bardak motors. O duce la cateva zile dupa accident la ei, asta in decembrie 2016. Cand ne intalneam pe holuri il intrebam cum mai e fierul, ca nu au venit piesele etc, ca a aparut nu stiu ce. Mobra nu era grav ranita, doar carenele si nu stiu ce altceva (de mers, mergea). Si-a recuperat mobra undeva prin septembrie 2017. Parerea mea a fost ca Bardak sunt neseriosi si i-am recomandat (prin martie 2017) sa isi ia mobra de acolo sa se duca in alta parte dar nu mai putea pentru ca deja erau comandatele piesele etc. Atunci am luat decizia sa ma feresc ca de ciuma de Bardak. Recent am fost obligat sa merg cu un prieten pana la ei sa isi recupereze un fier (fier care zacea pe acolo tot de vreun an si inca nu era gata). Si de fapt si de drept atunci am inteles care este problema Bardak (am intrat in service sa vedem fierul) sunt supra aglomerati , abia am putut sa merg prin service de cate motociclete erau insirate pe acolo. Nu aveai loc sa arunci un ac pe jos de mobre. In schimb am apucat sa schimb 2-3 vorbe cu ei, nimic legat de mobre, fleacuri, mi s-au parut foarte de treaba. Cred ca de fapt asta e problema au atatea mobre de facut incat atunci cand sunt lucrari mai simple de facut le faci pe repede inainte ca pana la urma ce se poate intampla (dar uite ca se intampla) Dar facand lucrurile simple mai intai lungesti lucrurile complicate (cazul colegului si prietenului). Avand in considerare cele spuse mai sus: 1. Eu personal nu mi-as duce mobra in service la Bardak, decat daca nu am de ales 2. Nu cred ca sunt rau intentionati (nu cred ca exista service moto in RO care sa iti ia o palarie de bani si sa iti faca mobra asa de prost incat sa iti rupi gatul cu ea) 3. Greselile sunt in firea umana. 4. Cand te duci undeva cu mobra in service arunca o privire sa vezi cat au de lucru (nici prea mult, nici prea putin) 5. Invata sa iti faci reparatiile singur sau sa ai prieteni care stiu sa le faca pentru tine 6. ratingul pe internet (fb, google) al Bardak este putin cam mare, dar asa se intampla cand majoritatea care au avut experiente negative cu ei nu dau rating, raman doar cei foarte multumiti sa dea rating 7. pe cat posibil stai langa ei (orice service) cand iti fac ceva la fier 8. intreaba, nu costa nimic, (cate mobre sunt inaintea mea, sa revin altadata, sa ma duc in alta parte, cat de greu vin piesele etc.) 9. cand ai un accident si iti faci mobra pe banii asiguratorului, asteapta-te sa intervina altele (ca tu vrei sa ai o mobra buna si cel care efectueaza reparatia sa aiba cat mai mult de munca ca plateste asiguratorul)
  10. Pieton...shit

  11. Salut Radu! Însănătoșire grabnică! Si din partea lui Flori (sotia mea) joi nu am mai apucat sa trecem pe la tine ca am reusit sa vand hornetul si l-am dus la cumparator acasa...ultima cursa cu el. Asa ca acum sunt doar cu vulcanul. Multa sanatate!
  12. la mine cel putin pe f3 laba piciorului face un unghi de 30 de grade cu mobra. Suficient cat sa fie cu 3cm mai in afara. Banuiesc ca e in functie de fiecare om in parte.
×
×
  • Create New...