Sari la conținut

gaby_d2006

Membru
  • Număr conținut

    64
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2008

gaby_d2006's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Evacuarile sunt HighwayHawk, nu niste tevi imprumutate de la calorifer.
  2. Salut, detin un Yamaha xvs650, tobe complet goale. In ultimele luni (vara asta) simt ca parca nu mai e la fel de nervos (cat ar fi fost, chiar e dragstar si se zice ca e mai puturos). Initial dupa ce am dat baffles-urile jos din toba am simtit o pierdere de cuplu dar am zis ca ii ok si asa dar acum parca e mai puturos. Ce imi recomandati sa fac? Cu scopul de a-l reconditiona minimal. Segmenti noi ? Reglat + curatat carburatoare? Sau ce posibilitati ar mai fi? Multumesc. PS Imi asum daca am pus intrebari tampite.
  3. Inteleg perfect ce spuneti, dar hubloul a fost complet negru si cand am bagat exact cat trebuie. Nu stiu de ce se intampla asta. Cred ca ce mai buna varianta e sa il scot, il masor si il bag inapoi. Dar iniante sa rezolv problema cu picuratul. Nu picura dar zici ca e pulverizat cu ulei acolo la blocul motor. Trebuie sa cumpar garnitura noua si cred ca am rezolvat problema.
  4. Da, stiu ca hubloul e asezat foarte prost, spun ca nu pot vedea nivelul de ulei datorita faptului ca e complet negru (motorul stand drept)
  5. Sunt motociclist cam de 1,5 ani. Am un Yamaha Dragstar 650. Am vreo 3 intrebari de pus, sper sa ma informeze cineva. 1. Plec dimineata cand e cam frig si as vrea sa stiu daca e normal sa nu astept mai mult de 1-2 minute sa se incalzeasca uleiu/motorul. E ok daca plec cu el la turatii normale ? (e pe carburator si cu tobe complet goale) 2. Nu pot vedea nivelul de ulei, imi picura foarte foarte putin, am mai completat asa la ochi cu putin ulei. Stiu ca pot sa il scot, sa il masor si sa il bag inpoi. Intrebarea mea este: ce se intampla daca in baie este mai mult ulei decat ar trebui ? 3. Turariile la ralanti afecteaza cumva amestecul de benzina si aer pe toata plaja de turatie? Sper ca nu am fost prea vag. Multumesc.
  6. Sa incep cu inceputul. Mi s-a rupt o gheara de la selectorul de viteze. S-a reparat, schimba perfect. Dupa ce l-am luat de la mecanic acesta mi-a spus ca placutele de frictiune imi sunt foarte uzate si ca nu ma vor tine prea mult. Dupa ce l-am dus de la mecanic schimbam greu vitezele si mi-a zis ca problema este ambreiajul care cred ca nu debreea complet. In drum spre casa mi-a "cazut" ambreajul. Daca ii dadeam "blana" freca in gol de nu-i adevarat. Am slabit cablul de ambreaj si atunci nu puteam plecat de pe loc pt ca imi murea motorul instant cand bagam in prima treapta (evident cu ambreajul tras - se comporta ca si cum nu ar fi tras). Ok am inteles ca sunt placutele. Am comandat altele, le-am montat tot exact cum a fost. Exact aceleasi simptome si dupa placutele de frictiune noi (cu tot cu arcuri noi). Simptome: - pornesc motorul, trag ambreiajul, bag a1a si tinde sa plece de pe loc singur fara ca eu sa las ambreiajul. La fel si cu a2a. - ridic motorul sus pe stand cu roata spate in aer, bag a1a si roata se invarte cu tot cu ambreiaj tras. - nu pot scoate din viteza doar daca motorul este oprit. L-am desfacut dinnou, am scos afara toate placutele de frictiune cu tot cu lamele de otel. Observ ca "soarele" mic pe care sunt puse lamele de otel si care este in directa legatura cu cardan+roata spate se invarte foarte foarte greu si daca invart de roata si daca invart de soare. Am inteles ca din moment ce eu scot afara placutele, soarele mic si soarele mare (sper ca intelegeti la ce ma refer) ar trebui sa se invarta independent. La mine nu. Ceva imi blocheaza soarele mic de la libera rotire. Sper ca nu am povestit prea complex, I'm trying my best.
  7. Salut. Am dus motorul la un service in urma unei probleme la transmisie (nu schimba mai mult de a2a). Mesterul m-a informat ca e stricat selectorul de viteze. Nelamurirea mea este: - cam la ce pret sa ma astept la aceasta piesa? cum ar fi echivalentul in engleza al denumirii ?
  8. Uleiul bagat e destinat motocicletelor, nu masinilor. Din spusele voastre cred ca ar fi mai bine sa bag un ulei mai vascos. Motocicleta e din '99. Anul trecut cu Motul 7100 (20w40) nu am avut probleme deloc cu patinarea ambreajului chiar daca e cam uzata motocicleta.
  9. Anul trecut am bagat Motul 7100 20w40, tot ok. Anul acesta am zis sa schimb marca uleiului si sa bag ceva mai subtire -> Eneos 10w40 (da stiu, e mai ieftin) am auzit ca e foarte bun chiar daca e mai ieftin. Problema e ca simt ca imi aluneca putin ambreajul cand ii dau "blana". Sa imi fac griji ? Pot aparea probleme la functionarea motorului? Ma astept la replici gen: ia-ti in p&%$ mea ceva calumea.
  10. Salut, vreau sa înlocuiesc filtrul de aer OEM al Dragstar-ului meu cu unul custom ca cel in poza. Nelămuririle mele sunt: 1. Voi avea alt sunet ? 2. Influențează cantitatea de aer necesara combustiei si v-a trebui ulterior reglate carburatoarele? ( Am tobe "goale", am scos si baffle-urile. Mentionez ca de atunci am pierdut putin din cuplu deci oricum ar trebui sa reglez carburatoarele) 3. Avantaje/Dezavantaje? Multumesc.
  11. Si in acest caz ce e de facut? (nu am multa experienta cu aceste lucruri, deci nu fi rau )
  12. Da stiu ca nu are nicio logica treaba din cutie cu senzoru cu partea electrica care nu functioneaza, dar am descris exact cum s-a intamplat. Am verificat sigurantele si era una arsa. Am schimbat-o si totul merge ok. Tatal meu spune ca e ceva neinregula la montajul cu noul stop led + o banda de leduri pe care am pus-o la aripa spate. Dupa ce am legat toate firele a mers totul perfect. Dupa vreo 45 minute de mers cu motorul s-a intamplat treaba aia. Daca era ceva legat gresit la stop si banda aceea, nu se ardea siguranta de la inceput?
  13. Cred ca ar fi cel mai bine sa descriu exact ce s-a intamplat. Mergeam azi cu el ( Yamaha xvs650) si cateodata cand sunt in neutru si bag a1a caraia putin de tot. Insa azi a carait ceva mai tare si din acel moment becul verde de neutru sta aprins cand e in orice viteza iar cand e in neutru e stins. Si pe langa asta nu mai functioneaza semnalizarile, clanxonul si lumina de la stop atunci cand apas frana (cea de "pozitie" spate merge). Farul e ok. Azi am montat un nou stop spate dar a functionat perfect pana la faza cu caraitul. Nici nu stiu de ce sa ma apuc... Help please 1
×
×
  • Creează nouă...