sal...sunt din tm...daca ai ceva probleme te pot ajuta cu cea mai mare placere.YM: robi_yamaha sau 0724.134.019
nu ma mai intrat de ceva timp pe forum...sa va zic patania mea cu dominatorul.Daca o sa cititi posturile anterioare o sa vedeti ca am avut mari problrmr cu el..asa din senin, de ex pornea la a 30-a pedala, dadea rateuri si nu asa, flacari de 2 metri...si sa nu uit un cosnsum de 80% .
am inceput cu carburatorul:intors pe toate partile reglat si rereglat de nu stiu cate ori, verificat socu...nimic dubios.Apoi am continuat cu rectificarea supapelor(ma gandeam ca nu inchid bine si intradevar nu inchideau bine la testul cu benzina se scurgea benzina).Dgeaba....acelasi consum , aceeasi pornire nasola, in ciuda faptului ca aveam scanteie cat china.Deja nu mai aveam nici o idee, ma gandeam sa renunt la el...pana in momentul in care m-am gandit sa fac o operatie chirurgicala CDI-ului ca popate totusi, cine stie.Am schimbat cei 2 triaci din CDI si l-am pus inapoi:surpriza motorul a pornit la a 2-a pedala Si bucuros cum eram , es cu el sa vad cum trage, daca mai scot flacari dupa mine.si culmea ghinionului , CDI l-am prins doar asa de test, si pe la vreo 140 cade cdi de pe motor si se duce draqu circuitu integrat Am umblat prin n magazine de electronica si nu am gasit asa ceva....drept urmare am comandat pe ebay unul nou 140 d euro cu transport cu tot.
In concluzie acest CDI mi-a scos peri albi.Nu puteam sa cred ca CDI-ul era problema din moment ce avea ditamai scanteia.
Sper sa va ajute cu ceva patania mea:P
Va multumesc mult pt ajutor
PS acum se ridica si in a 3-a intr-o roata
asfalt uscat si numai bine