Sari la conținut

cristi001

INACTIV
  • Număr conținut

    186
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Braila
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Transalp
  • Numar Moto
    BR 97 XLV
  • Club
    Braila

cristi001's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Vand cizme dama marimea 38, Oxtar Sunray , membrana Gore-tex, noi. Pret 120E. http://www.roadrunner.travel/article-6438.php
  2. http://www.youtube.com/watch?v=85nHKTNszvQ...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=Wyzc_5sD3j4&NR=1 Credeti ca vechiul TA s-ar fi descurcat mai bine? Sau are cauciucuri inadecvate? Sau deja traseele tind catre hard enduro. Ori respectivul doar vrea sa faca de cacao noul TA? LE: vad ca are si ceva reusite: http://www.youtube.com/watch?v=HHHBApat0Cs&NR=1 http://www.youtube.com/watch?v=c5BVEI8Qk7A...feature=related
  3. Nu am zis ca ar face rabat de la calitate, dar peste motorul din 87, au trecut vreo 13 ani pana sa-i imbunatateasca performantele. Timp in care multe lucruri s-au miscat. Cel putin asa am inteles eu din articolul asta : http://www.motorcycledaily.com/xl650ve.pdf la capitolul engine, are si un subcapitol new lightweightpistons. Poate m-am exprimat gresit 33 cmc ii maresc greutatea dar nesemnificativ . Am vrut sa zic ca si daca ar fi de fier cei 33 de cmc nu ar cantari mai mult de 260 de grame.
  4. Eu asteptam sa vii cu ceva argumente , sau sa-mi dai tu date de pe ce pagina vrei tu. Iar ca si curiozitate iti mai spun ca motorul de pe TA -ul de 650 , care e cu 66 CMC mai mare decat cel de pe TA de 600, este mai puternic cu 5CP, dar in acelasi timp si mai usor !!, datorita reducerii greutatii pistoanelor.
  5. Nu conteaza , dar daca nu inteleg, de ce sa o iau ca axioma? Sunt de acord ca poate e motorul mai greu, dar din alte motive decat acei presupusi cmc in plus. Poate era mai logic sa spui ca a ajuns mai greu pentru ca are 8 cai putere in plus, sau 5 nm in plus la cuplu, dar si aici am rezerve mari, pentru ca o crestere in greutate asa semnificativa (peste 20 kg) nu se justifica doar daca ar fi pusa numai pe seama motorului si a angrenajelor. Si ca sa fiu mai clar am observat in datele pe care le prezinta situl bikez.com ca transalpul de 650 are 0,2723 HP/kg , pe cand noul transalp are 0,2712 Hp/Kg. Ce se intampla daca il faceau de 100 de Cp si raportul ramanea acelasi? , probabil ar fi ajuns undeva aproape de 400 de kg, si asta numai din cauza motorului !? Sa o luam si altfel: De ce 100 CMC? si nu 33 de CMC? De ce sa nu ne raportam la transalpul de 650 care are 647 CMC, iar l TA 700 are de fapt 680 CMC. deci diferenta e de numai 33 CMC. Sa nu uitam ca acest volum este de aer , nici macar de fier nu este. Si daca merg si mai departe vad ca TA 700 are raportul de compresie 10:1, pe cand la 650 este de 9,2:1, nu mai fac alte calcule, dar revin la ce am spus mai sus, poate era mai logic sa ne referim la putere, sau cuplu, dar sa zicem ca asta ar fi trebuit sa se subinteleaga din context. Pana la urma ce mai conteaza? ,chiar daca nu e clar pentru mine.
  6. Eu cred ca greutatea in plus vine si de la aparitia catalizatorului. Altfel nu s-ar fi laudat ca l-au montat foarte jos,si i-au coborat centrul de greutate daca ar fi cantarit juma de kil'.
  7. Transalp XL 700V. 60 CP, dar cuplul este foarte bun. Am auzit ca trage de rupe , fata de un transalp de 600/650, care totusi nu i-a dezamagit pe doi dintre "uriasii" pe care ii cunosc, posesori de TA 600. Parerea lor despre transalpul de 600, cat si a mea ( 83 kg) : Cu pasager "nu mai sare la distractie la fel" . Totusi si-au facut stagiatura cu succes pe ele, doar unul din ei dorind dupa cel putin un an un Varadero, pentru ca omul vrea sa faca si ture lungi, celalalt renuntand la idee dupa ce a facut transalpina. Dar XL 700 V are cu 10 CP mai mult, si diferenta am auzit ca se simte considerabil. Asadar, avantajele transalpului de 700, dupa parerea mea : - compromis bun pentru un incepator. - poti opta si pentru ABS , eventual. - Injectie ( ca tot a fost vorba de consumul lui Varadero) - au aparut dupa 2008, deci va fi ca si noua, cu un pic de atentie. - Transalpurile sunt cele mai versatile motociclete, cred ca te vei descurca mult mai bine in oras , decat cu una de 1000. - fiabilitate Honda, daca imi permiteti Deazavantaje nu gasesc, sper doar sa o si gasesti in limita bugetului alocat. Pentru ca spune cineva de crashbaruri, si pentru ca sigur iti vei lua o vaca de peste 200 de kg: Oricat de Hercule ai fi, vacile astea se tin pe roti numai din cerebel, asa ca mare atentie la vitezele mici si foarte mici, pentru inceput, daca nu iti iei crashbar.
  8. Felicitari pentru achizitie, si sa-ti aduca multe bucurii. De ce nu ai pus si o poza? sa vedem si noi cat e de rosie?
  9. Iar daca citesc printre randuri, nu pot sa nu observ, cat de mult iti place sa epatezi. Un cusur, chiar foarte omenesc dupa parerea mea, dar mascat asa prost in spatele unor cuvinte ca " sa impartasesc", in loc de am nevoie de audienta si eventual , duce clar catre un cusur care nu prea pot sa-l tolerez: ipocrizia. Pe cine intereseaza ,metodele tale de autosatisfacere numai tu stii, dar pe noi cred ca nu.
  10. Eu unul nu vad legatura pozelor din topic cu aceasta sectiune a forumului. Daca ar fi fost si o sectiune Imagini din calatoriile pe 4 roti as fi inteles mai bine.
  11. Daca as putea sa le vad si pe partea cealalta, sa vad cum stau cu prinderile, nu mi-ar strica, daca sunt in regula.
  12. Si la mine se intampla la fel, La 1700 de rot, neincalzita mai da niste rateuri, Eu ii fac inclazirea din acceleratie, <inca nu am inceput sa folosesc socul> la 2000 rot min. Poate are legatura cu graficul ala la care umbla Belbody, cu avansul controlat de Cdi, din cate am retinut , la 1700 rot, incepea sa intre in actiune..
  13. Haideti fetelor, ca vine si sezonul rece, nu o sa va fie frig cu pantalonii acestia garantat.
  14. O metoda mai buna ar fi urmatoarea: In momentul cand ai trecut pe rezerva, resetezi kilometrajul. Alimentezi, pui rezervorul pe ON, iar cand vei ajunge din nou pe rezerva, vezi cati kilometri ai facut cu cantitatea de benzina de la ultima alimentare.
×
×
  • Creează nouă...