Sari la conținut

MariusMKV

Membru
  • Număr conținut

    51
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    MariusMKV

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Buzau
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Aprilia Tuareg 125cc

MariusMKV's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut , m-ar interesa un kit de lant pentru GSXR 600 SRAD din 97 si placute frana fata. Multumesc

  2. Va salut dragi colegi posesori de SRAD. De aproximativ o luna am intrat si eu in rand cu lumea cu un astfel de model. Este de 600 cc , fabricata in 1997 si adusa in tara in 2011. Pana acum sunt foarte incantat si multumit de cum se comporta. Are mici defecte optice dar asta nu ma deranjeaza.. Mecanic are 2 mici probleme cu care sper sa ma ajutati : 1. Am facut o plimbare luni pe ruta Buzau -Siriu - Buzau si am observat ca temperatura motorului era undeva intre 62 si 74 (aproximativ) . Adevarul eate ca a fost si destul de racoare afara.. Este normal ? Am demontat astazi termostatul si functioneaza conform specificatiilor dar am vazut ca are niste orificii.. 2. Nu imi inchide robinetul vacumatic de pe rezervor , ce pot sa-i fac ? Am mai umblat la el acum vreo 3 saptamani dupa ce mi-a pornit foarte greu si a fost inecata , dar vad ca iar nu inchide.. LE: ce imi recomandati pt antigel si lichid de frana ? Multumesc anticipat » Post actualizat in 30 Oct 2015 10:07 Am remediat problema cu robinetul. Am gasit in zona incercuita o supapa sens unic ce mentinea tot timpul vacuumul in spatele membranei si automat robinetul deschis. Am scos supapa si functioneaza normal , pana acum...
  3. Greu.. dar nu prea sunt interesat de super oferta ta.. Te rog nu imi mai polua topicul. Multumesc frumos Doar pentru altii , inca valabil
  4. Schimb cu scuter (49 cc si actele ok) cat mai ieftin si diferenta de bani. Aprilia Tuareg de 125 , motor Rotax127 de 34 cp cu powervalve. Am luat`o fara acte , o dau fara acte... Astept propuneri PS: mai multe poze nu pot pune deoarece o am la tara
  5. MariusMKV

    BURSA MOTO

    Scuze de offtopic dar se pare ca traieste destul de intens din cauza cainelui...
  6. MariusMKV

    BURSA MOTO

    inca , caut o aripa cross second
  7. Cati litri are butelia compresorului ?! Conteaza f mult debitul , nu presiunea , tu lucrezi cu undeva 4 atm maxim.. Pt sprit chit ai nevoi de un pistol cu duza mai mare , pe undeva la 1,5. Eu am dat su cu duza de 0,5 dar mai diluat. Lacul il iei in functie de buget dar fii atent ca trebuie sa il bagi la cuptor..
  8. Cu cositor si pistolul de lipit poate fi chiar imposibil sa lipesti 2 fire.. Incearca , cum a zis si colegul stress_L&P cu fludor
  9. Cu spray nu faci treaba buna. Daca le vopsesti cu pistolul toate materialele te duc maxim 200 lei si ai 1l sprit chit , 1l vopsea , 1l lac + smirghel si ce iti mai trebuie. Daca erai mai aproape te ajutam eu cu compresorul si pistol dar nu vad vreo solutie... "Specialistii" cum se numesc ei numai lucru bun nu fac.. De obicei ei sunt mai comozi si amesteca lacul cu vopseaua ca sa mai scurteze timpul de lucru. Daca cunosti pe cineva personal si ai incredere in el poate se merita dar daca ai ceva indemanare merita sa incerci Daca mai urmaresti topicul , peste vreo luna sper sa termin si eu mobra si o sa pun ceva poze aici
  10. Iti recomand sa folosesti chit cu fibra de sticla , face priza mai bine si nici nu crapa Nu este bun pt ca nu are vas tampon si baga presiune "in trepte" plus ca nu are debitul necesar unui pistol de vopsit Vopseaua poti sa o dai si intr`un singur strat dar sa acopere toata suprafata dar poate sa fie si in mai multe straturi Atentie la anumite etape : -dupa ce ai pregatit suprafata , speli si degresezi bine , ii dai cu chit unde este nevoie apoi smirghel pana nu se mai simte nimic cand dai cu mana; ai grija la granulatie (daca dai cu chit nu iti prinde vopseaua bine daca dai cu plastic primer de aceea este nevoie de sprit chit) - spalat bine cu apa si detergent si degresat -dai 2 - 3 starturi de sprit chit in funtie de grosime; acesta face priza foarte bine cu suprafata; apoi cu smirghel foarte fin si apa finisezi pana nu se mai vad imperfectiuni. sa ai grija sa nu treci de stratul de sprit chit si sa ajungi la plastic sa chit -spalat si degresat iar -acum vopseaua; daca o dai in mai multe straturi vezi ca pauza trebuie sa vine de 20 - 25 min intre ele Pt degresat am folosit diluant D509 iar pt vopseluri nitro diluant care se evapora mai repede si adera si mai bine
  11. Iti recomand sa faci rost de un compresor + pistol si ai scapat de toate problemele... Am vrut sa imi vopsesc jantele de la masina anul trecul si avand o parte din materialele necesare mi`am construit un compresor. Se vede in poza cum au iesit jantele... Acum lucrez la mobra. -dezlipit stikere , -matuita vopseaua cum a zis si switch , pe absolut toata suprafata -degresat , -eu o sa dau sprit chit ca merge foarte bine si cred ca este mai bun ca plastic primerul , -daca o faci in 2 culori intai se da cea deschisa astfel incat sa se acopere uniform toata suprafata apoi cea inchisa -si apoi ce este cel mai important , lacul care iti recomand sa il dai in mai multe straturi pt luciu si un efect de sticla (vezi in poza cum se reflecta galbenul peste negru din cauza lacului ) -daca ai posibilitatea sa le bagi la cuptor ar fi exclelent pt ca lacul se usuca destul de greu , dar cand este uscat bine se face ca piatra Mesaj completat si poza
×
×
  • Creează nouă...