-
Număr conținut
93 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://www.ktm.ro
Profil
-
Club
EGLY Racing
EGLY's Achievements
Newbie (1/14)
-
Many La International Six Days Enduro - ISDE - Chile
topic a răspuns lui EGLY în ionut73ul Discutii generale enduro si motocross
Mani a terminat si ziua a 6-ea ! ! ! ! Despre clasament in 30 de minute Salut Zsolt --- Mesaj completat în 17 Nov 2007 23:24 ------------- Mani a terminat Crosul pe locul 11 General locul 21 Medalie de ARGINT ! ! ! ! E bucurie mare in sufletul meu. (chiar daca sunt si putini rautaciosi intre noi) Am fost in fiecare zii afara si pe traseu si credetima nu a fost usor. Putem spune acum ca Mani este intre primi 50 de motociclisti din lume la clasa E3 (C3) ! Salut Zsolt -
Many La International Six Days Enduro - ISDE - Chile
topic a răspuns lui EGLY în ionut73ul Discutii generale enduro si motocross
Acum am primit rezultatele Mani azi a terminat pe locul 20. Pe general este pe locul 22 (la 3 minute de medalia de aur) Din 62 de concurenti mai merg 45 (in clasa lui Mani (C3)) Juha Salminen a fost descalificat (deoarece spectatorii i-au impins motorul) Miine este ziua cea mai grea Salut Zsolt -
Many La International Six Days Enduro - ISDE - Chile
topic a răspuns lui EGLY în ionut73ul Discutii generale enduro si motocross
Scratch* *Unofficial Scratch (Source: Federazione Italiana Cronometristi and Moto Club Bergamo) Este o inventie a ziaristilor. Acest "Scratch" a produs aici destul de multe multe nemultumiri (in rindul oficialilor) deoarece este un rezultat IREAL! Mani a plecat in ziua 4-a destul de bine (acum 20 de minute). A reusit sa se odihneasca un pic mai bine pentru azi. Rezultatele reale sunt in atasament. Mani este "in argint" (locul 25 in clasa C3) la 5 minute de Medalia de aur Salut Zsolt --- Mesaj completat în 15 Nov 2007 15:17 ------------- http://www.isde2007.cl/docs/clasifica/Day2..._Cons_Class.pdf -
Many La International Six Days Enduro - ISDE - Chile
topic a răspuns lui EGLY în ionut73ul Discutii generale enduro si motocross
Draga Patrick Cred ca sunt niste neintelegeri; 1. NU EXCISTA CLASAMENT GENERAL ar fi ca si cum la noi in tara am clasa impreuna categoria A,B si C sau la RedBull ar merge toti in acealsi clasamet "general" si nu nu Expret, Profi sau Hobby 2. Intr-o zi se face o singura tura de 260km. Mani a treminat fiecare zii fara nici un minut intirziere. Acum citeva minute ne-am intors la hotel cu Mani a terminat si ziua de azi fara nici un minut de intirzie Este obosit si problema cea mai mare este ca-l doare un deget. Pare putin la prima vedere dar este la limita de a putea continua din aceasta cauza. Din cauza numarului de concurs mare, Mani porneste in fiecare zi foarte tirziu. Are in fata 450-500 de motociclisti care fac traseul aproape imposibil de practicat. Este un praf foarte mare! La ora 9;30 este sedinta de juriu. Atunci aflam rezultatele. Ieri (a doua zii) Mani a facut locul 32 cu un timp total de 43'08"97 In prima zii a fost pe locul 21 cu 39'12"51 (timpii au fost facuti pe aceasi traseu, de aici se vede cit de mult s-a deteriorat traseul) La World Trophy conduce Finlanda, locul 2 Italia si 3 Franta La Junior Trophy conduce Spania, locu 2 Franta si 3 Australia Salut Zsolt --- Mesaj completat în 15 Nov 2007 03:40 ------------- Mani azi a terminat pe locul 27! La 6'10"81 de primul clasat. Mai sunt doua zile "grele" si gata! Salut Zsolt -
Many La International Six Days Enduro - ISDE - Chile
topic a răspuns lui EGLY în ionut73ul Discutii generale enduro si motocross
Draga Renata La Six Days NU EXISTA CLASAMENT GENERAL Ar fii inechitabil din cauza diferentelor de cilindree si de categoria in care porneste. Mani este un pic dezavantajat deoarece a pornit in categoria C3 (echivalentrul la Triphy cu E3). Fiind in categoria de cilindree cea mai mare a pornit al 518-lea! Practic a mers doua zile (pina acum) pe un traseu "batut" de 500 de motociclisti (adica PUTERNIC deterirat). In 2 ore primim rezultatele. Salut Zsolt -
Many La International Six Days Enduro - ISDE - Chile
topic a răspuns lui EGLY în ionut73ul Discutii generale enduro si motocross
Ieri Mani a terminat pe locul 21 in clasa lui Eu sunt multumit in clipa de fata este "in medalie de argint" la numai 2 secunde de cea de aur Citeva pozi trebuie sa plec la Controlul Orar Salut Zsolt -
Many La International Six Days Enduro - ISDE - Chile
topic a răspuns lui EGLY în ionut73ul Discutii generale enduro si motocross
Pina acum totul e bune. Impreuna cu Mani azi am "parcurs" etapele speciale din primele 2 zile, miine mergem sa le vedem pe cele din ziua 3/4. Din pacate poze de la verificatea tefnica nu va pot trimite deoarece mi-am pierdut aparatul de fotografiat. Deocamdata totul e OK. Salut Zsolt -
Suna-ma la 0723 221155 si-ti explic despre ce e vorba Salut Zsolt
-
1. Din experienta mea LC8-UL NU CONSUMA ULEI ! ! Din zecile de motoare de acest tip care vin la noi in service nici unul nu a avut lipsa de ulei Singurele "lipsuri" le-au avut la sistemul de racire la citeva motoare care "au fiert apa" in Enduro Extrem. (cei mai cusajosi pot sa incerce si asta) 2. KTM 990 Adventure are 2 ani garantie care se poate extinde la 3 ani pentru anumite cazuri. (service facut in ateliere de specialitate si mai ales aceste serviceuri sa fie inregistrate in baza de date al KTM (dealernet) Noi avem si acum in service un motor de 2 ani jumatate la care clientul nu trebuie sa plateasca reparatiile. (Aici vorbesc de reparatii nu de intretinere!) Trebuie sa stiti ca nu dealerul da garantia ci KTM ! In momentul livrarii motocicletei perioada de garantie apare automat pe nota de livrare. Dealerul nu o poate modifica sub nici o forma 3. Parerea mea despre acest motor v-o pot spune mai in detaliu dupa 28 Mai, cind ne intoarcem de la o tura de 10 zile prin Spania si Portugalia Citeva lucruri insa le pot spune de pe acum. -Motorul pe injectie este mult mai bun decit cel "vechi" (950-ul) Eu personal am fost destul de sceptic cu privire la motoarele pe injectie dar trebuie sa recunosc ca sunt MULT mai bune. -Cu fiabilitatea injectoarelor pina acum nu am avut NICI O PROBLEMA -ABS-ul (care este inclus in pret) functioneaza foarte bune. Am avut o singura problema la un motor la care a fost schimbat in garantie. (Butonul sistemul ABS a ramas blocat in modul "deculat"). -Saua cu gel este extrem de comoda la modelele 2007-2007 -Manevrabilitatea (mai ales pe serpentine) nu are rivali -Accesorile "de fabrica" pentru cei care pleaca in ture foarte lungi (2-10 000 km) sunt aproale nelimitate. Salut Zsolt
-
Eu stiu ca nu este o tema legata direct de motociclism dar totusi este vorba despre un motociclist roman. Ieri seara m-a sunat Romeo foarte bucuros de la Polul Nord. A AJUNS ! ! ! Pe jos (cu schiurile) dupa un drum de aproape 250 km. Dupa cite stiu eu este primul roman care reuseste acest lucru! Salut Zsolt
-
Calendar Competitional 2007
topic a răspuns lui EGLY în geza.benedekfiul Discutii generale enduro si motocross
Eu va mai trec si citeva informatii din concursuri de enduro din Ungaria, Croatia si Slovacia 14/15.Apr. Esztergom HU 28/29.April Bjelovar HR 02/03.Jun. Tapolca HU 30.06/01.07. Cered HU 11/12.Aug. Puchov SK 06/07.Okt. Bedekovcina HR In aceste 3 tari se mai organizeaza si alte competitii. La cele de mai sus am dori noi sa participam. Daca sunt interesati va rog sa ma contactati, putem merge impreuna, scadem costurile, va pot ajuta la inscrieri si mai ales la reviziile tehnice care afara se fac in mod mai serios. De obicei aceste concursuri sunt foarte populate, participa intre 150 si 200 de concurenti din Austria, Croatia, Slovacia, Romania si Ungaria Salut Zsolt -
In proiectul "de baza" Mani ar concura si eu i-as face asistenta tehnica. Totul tine de banii pe care reusim sa-i adunam. Salut Zsolt
-
Cei patru sunt; Emanuel Genes (Mani) Butuza Marcel Martin Fridenemetz Fuliet Francois Eu teoretic sunt acceptati, singurul impediment ar fii sa nu-si plateasca la timp taxele de participare. Salut Zsolt
-
Electrostarter Ktm 400 Exc
topic a răspuns lui EGLY în mozesul Discutii generale enduro si motocross
Din punct de vedere tehnic este destul de vaga expresia "nu porneste" Scrie mai in detaliu care sunt simtomele. "dar de oprit merge" ???? Salut Zsolt -
Nu e greu de observat ca si eu (ca si altii de acest forum) sunt un pic subiectiv. Incerc totusi sa-ti motivez citeva lucruri din punct de vedere "tehnic" si nu "sufletesc" In cazul a doua "bucati de fier" identice (ca echipare si ca accesorizare) Unul facut in Japonia celalalt in Europa. La primul exista cheltuieli de transport de 7-8000km in plus si mai ales vama 30%. Greu de crezut ca cele "doua fiere" au la fel de multa "tehnologie" in ele daca sunt la acelasi pret de vinzare. Nu cred ca in ziua de azi mai exista diferente tehnologice atit de mari ca sa poate compensa aceste chelt suplimentare. Pentru informarea ta KTM 990 Adventure "Negru" si "Portocaliu" sunt echipate "standard" cu ABS KTM 990 Adventure S este singurul care nu este echipat cu ABS incepind de anul acesta. Incepind de acest an toate modelele Adventure au Injectie electronca (EFI) Intr-adevar motocicleta lui Lino are 75000 de km si este folosita mai mult decit "puternic". Dupa cite stiu eu acum este intr-o tura in Albania. Salut Zsolt