Sari la conținut

big_boy

Membru
  • Număr conținut

    422
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    nu_am!

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Da
  • Numar Moto
    Da
  • Club
    VStromania

Vizitatori Recenți Profil

626 citiri profil

big_boy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Rozatoarelor le plac ciocolata si cascavalul... Sa anunti si pe aici parastasul urmator sa venim sa bem sa te ajutam
  2. Dar nimeni nu se organizeaza pentru sarmanul suflet ramas sub seaua motocicletei! Hai sa facem un parastas, chemam un preot, ceva coliva, vinul ala bun... Altfel o sa te bantuie fantoma soarecului
  3. Eu stiu, in general, ca sunt cauciucuri ok PR4. Daca daca te tin in jur de 14~15k km mai bine ma lipsesc. Eu am 21k cu scorpion2 si mai duc pana prin primavara. Analizand profilul, imi creeazi impresia ca au mai multa carne Scorpion2. intrebare de baraj: Cine a mai patit sa ii plece o crapatura (circulara) pe tot peretele lateral la tourance next? nu pierdeam presiune dar nu imi mai inspira incredere...
  4. Nu am avut, dar depinde f mult ce vrei de la ele... De ex pe off-road nu imi inspira deloc incredere.
  5. Ba da, presiunea este problema. Incearca sa o mai scazi. Bine ar fi sa vezi si suspensiile cum sunt reglate
  6. Teoretic scoti(desurubezi) valva cand il introduci in cauciuc. Eu am folosit( cu succes) kit-ul cu snur-uri de la Slime. Doua gauri dupa un drum de 17km de off rezolvate in aprox 20min intr-o parcare. Am avut probleme cu cartusele de CO2 dar am recurs la o pompa clasica.
  7. Am 105kg si am avut maxim si pasagera( 65kg) + vreo 30kg de bagaj( cort etc) In plus am DL1000, este mai greu din principiu.
  8. Eu am Scorpion trail 2 de aproape 20k km si inca mai merg. Nu am ajuns la semnele de uzura si sunt oarecum rotunde cauciucurile
  9. Sa speram ca modelele noi sunt realizate cu mai multa grija... Eu mi-am instalat un bec pe bord care se aprinde cand are peste (aprox) 13V bateria. Momentan caut o solutie sa se vada mai bine ziua. Incercand sa il fac sa consume cat mai putin am ales un LED chior ( consuma 0.8W tot montajul)
  10. Eu as verifica prima data statorul. Daca multimetrul iti zice ca este ok acolo totul as incepe sa ma gandesc la releul de incarcare.
  11. Te contrazic. Tu vorbesti de o problema de proiectare. Modelul dupa 2011 a avut o buba recunoscuta de suzuki si se schimbau pe garantie chiar. Este cu totul altceva decat ce zicea Fabio. Hai se zic cu alte cuvinte ce a zis si el: Daca tragi mai mult curent decat a fost proiectat sa scoata il incalzesti si prajesti. Degeaba iti adaugi un releu de incarcare bun daca "alternatorul" ( stator + rotor) nu iti scot cat vrei tu sa consumi.
  12. Sfat: Cand auziti ca zornaie asezati o mana pe crash bar si vedeti daca se mai aude.
  13. Modelul de pana in 2008 este mai putin rafinat si are cateva probleme care apar mai frecvent decat la 650. Eu o am de 3 ani (Dl1000 din 2005) Despre modelele de dupa 2014 nu stiu
  14. Alternative ai garla in ziua de azi. Plecand de la FZ1, Z1000, GSR750/1000, bandit1250 la tracer si asa mai departe... De regula motocicleta o cumperi dupa suflet nu neaparat dupa specificatii. Tehnic nu este o motocicleta de varf, nici nu cred ca au avut intentia asta. Nu am mers cu una si nu pot zice daca este sau nu puturoasa, dar pot zice sigur ca nu este genul meu( fara sa jignesc pe nimeni). Poate ne zic posesorii ce motociclete au avut inainte(daca au avut) si cum se compara cu ele
×
×
  • Creează nouă...