Jump to content

nolimi904

Membru
  • Posts

    37
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    Suzuki V-Strom DL650
  • Numar Moto
    IL16HRS

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki SV650 2002, Suzuki V-Strom DL650 2004

Recent Profile Visitors

354 profile views

nolimi904's Achievements

  1. La prima întrebare m-am referit la faptul că picura pe filtru de ulei benzina care se scurgea de pe primul piston, ca și zonă. Corect, aici vorbim de clapete de accelerație. Verific mai în amănunt după ce demontez rezervorul, dar curios este faptul că nu mai face, de aceea vreau să am furtune și coliere pregătite că altceva nu știu ce pot să schimb.
  2. Salutare, Aveti idee ce diametru interior au furtunele de benzina de pe V-strom 2004? Mi-a facut cateva figuri anul trecut si as vrea sa le schimb. Inainte sa o duc anul trecut la adapost, prin noiembrie, am pornit-o dupa o luna de stat si mi-a dat benzina pe filtru de ulei si mai departe pe jos. Picura in adevaratul sens benzina. M-am uitat eu pe acolo, si parca venea de la un furtun de la carburator. Nu picura mai mult cand o acceleram. Dupa ce am lasat-o 10 minute cu motorul oprit, nestiind ce sa fac, am incercat o pornire si nu a mai picurat. Am mers pana la destinatie, cam 150km. Nu a mai facut probleme. Anul asta, tocmai ce am repornit-o pentru prima data, eram pregatit sa ma uit pe unde o sa picure, dar nimic. In afara de 2 picaturi de antigel de pe furtunul ce vine de la vasul de expansiune, nu am gasit nimic sub motocicleta. A mai patit cineva asa ceva? Am inteles ca furtunele cu armatura textila interioara sunt mai bune.
  3. Tocmai ce s-a terminat cursa pe digi sport 4. Gasesti aici un rezumat mai pe larg.
  4. Pfff, sunt mai multi rulmeti? Am crezut ca doar intre roata si ax. Bine ca am vazut, cred ca un mecanic imi poate spune exact. Initial am intins putin lantul si am zis ca nu am strans suficient piulita de la axul rotii dar nu este de acolo... Acum voi cauta un service. Ce recomandati prin bucuresti care sa stie v-strom?
  5. Salut! Azi m-am apucat de curatat lantul si am depistat ca am un joc axial la pinionul mare de la roata. Este normal? Daca nu, de la ce ar putea fi?
  6. Salut Am ajuns la filtru de aer sa-l curat si am dat si de un filtru auxiliar. Este foarte uzat, am incercat sa-l spal dar se descompune. Mai este nevoie sa-l pun? As incerca cu un burete de vase. Voi cum ati procedat?
  7. Cand am vazut asa multi V-stromisti pe aici, a inceput sa clocoteasca sangele in mine . M-as lipi si eu pentru cateva zile si cand nu mai am benzina sa ma intorc .
  8. Contact nou si butuci cu set de chei sau SH. Pe asta nu a zis-o nimeni din cate vad . Ce-i drept mai ieftin este super glue.
  9. Salut, Ultimul meu drum am avut in jur de 170kg pe motocicleta. Eu, pasager si bagaje. In CIV scrie masa proprie 213kg si masa totala autorizata 420kg. Vezi si tu cum jonglezi intre ele.
  10. Salutare, De prin luna Mai am devenit posesor de V-strom 650 2004. La drumuri lungi numai cuvinte de lauda, prin oras este un pic mai dificila fiind obisnuit cu sora ei mai mica SV650 dar este in regula. Mereu cand ies la plimbare imi provoaca buna dispozitie. Am incercat sa citesc aceasta postare in intregime dar este foarte mare, am bagat doar 10 pagini la inceput si 10 la final. Referitor la motocicleta am o problema la crashbar, din cate am vazut flansa de prindere de pe partea stanga fata este sudata. Explicatia la cumparare a fost ca s-a fisurat si a decis sa sudeze pentru ca totul sa fie in regula. A mai existat acest fenomen la acest tip de crashbar sa se fisureze singur de la vibratii? Nu omit faptul sa fi picat. Carena faza nu este colorata conform oridinii de culoare gri ce echipeaza acest model, trebuia sa fie gri pe jumatate, este neagra toata. Ca tot se discuta despre arcuri si amortizoare. Pe fata am inteles ca sunt schimbate arcurile cu ceva de la Race Tech 90, sunt mai bune fata de stock? Sunt reglate pe pozitia 5 adica arcul este minim preincarcat. Am 65kg + bagaje 30kg. Pasager foarte rar, nu iau in calcul. Tot la fel ma intereseaza si pentru arcul spate. L-am gasit pe pozitia 5 (preincarcare maxima) si l-am dat pe 2 sau 3. In caz de pasager sa il pun pe 5? Urmeaza sa ii pun un voltmetru pe ea si diverse schimburi de lichide. Multumesc pentru eventualele raspunsuri
  11. Felicitari, arata superb. Sa ai parte de drumuri cu mii de kilometrii!
  12. Salut! Vreau sa va relatez o intamplare. Nu stiu daca s-a mai discutat, m-am oprit din citit pe la pagina 17. Dupa ce mi-am achizitionat un SV650 prima generatie, din Italia cred ca provenea, m-am decis sa-i schimb si lichidul de racire. Culoarea lichidului era verde si nu stiu de cat timp era. Am gasit infundat furtunasul ce vine de la vasul de expansiune si merge sub motocicleta. Rolul lui ar fi sa elimine surplusul de lichid. Era infundat cu un fel de pasta verde. Banuiesc ca era antigel in combinatie cu praf si mult stat. Nu sunt adeptul schimbului de antigel sau lichid de frana la timp, dar cand imi iau un utilaj "nou" incerc sa le dau un "refresh". Poate va este de folos informatia.
  13. Frumos!! Multumim pentru sugestii si poze.
  14. Salut, Pentru obiective turistice incearca "Google Trips". Gasesti care sunt cele mai vizitate, program de lucru, locatie etc. Drumuri si cazare nu cunosc.
  15. In aceeasi dilema am fost si eu. Desi eram convins pe TDM900, in ultima clipa mi-am luat V-strom. Factori ce m-au influentat: popularitatea si faptul ca vin de pe SV650. Am presupus ca voi gasi mai usor piese de schimb pentru v-strom. Marele minus pentru TDM900 este ca nu a fost comercializat in SUA si dupa 2004 nu a fost in bugetul meu. Testeaza ambele motoare pana sa alegi.
×
×
  • Create New...