Sari la conținut

jia

Membru
  • Număr conținut

    18
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    BMW F700gs
  • Numar Moto
    TM 98 JIA

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda CBF 600S

Vizitatori Recenți Profil

353 citiri profil

jia's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Eu am cerut o masuratoare specifica. Ai zis : “ Conform BMW paharele de la furca ar fi mai scurte la low suspension, dar nu sunt, sau diferenta e de cativa mm” ceea ce inseamna ca presupui.. Altii au masurat si intr-adevar se confirma ca au aceeasi lungime. Mersi de ajutor!
  2. Va multumesc pt informatii si idei. Am rezolvat problema pe un alt forum, “paharele” de la furci / “fork leg” sunt la fel pt low suspension and normal suspension la f700gs din 2013. topic closed.
  3. Salut, De aia stiu. Damper rod. E ieftina de noua, e ok, nu e nevoie sa iau de la f650. dar cum explici diferenta de pe realOem la partea exterioara? https://www.realoem.com/bmw/en/showparts?id=0B01-EUR-03-2013-K70-BMW-F_700_GS_0B01%2C_0B11_&diagId=31_1016 mersi de info.
  4. Salutare, Sunt posesor de bmw f700gs model cu suspensie joasa din fabrica si vreau sa il aduc la inaltimea standard. Dupa indelungi cautari, am ajuns la concluzia ca trebuie schimbate mai multe piese, dar de una nu sunt sigur. Piesa in cauza costa vreo 4000ron una, asa ca am nevoie de ajutorul vostru. Am sunat la un dealer la Oradea(Jozef) si nu prea am succes. E vorba deo piesa de la furca fata care pe siteul realOem e diferit pt versiunea low suspension: fork leg/ fork slider. In romana nu stiu cum se numeste. Ce vreau: va rog o masuratoare de la cineva care are un f700gs suspensie normala. Sau sfaturi de la cine a facut conversia asta. Atasez poze- va rog sa masurati de la baza furcii pana la garnitura(poza 3). Multumec anticipat
  5. Salutare tuturor! Aş vrea să vă împărtăşesc experienţa cu Marcel. L-am contactat la tel., am avut cateva convorbiri despre motocicleta pe care o voiam, am agreat cam când ar fi liber el şi eu am căutat pe site-urile recomandate. Cea mai mare problema a fost cu trimisul banilor să cumpere moto. Dar nu la mine, ci la nevasta-mea, că ea i-a pus la bancă!! 5 zile, până a livrat Marcel moto acasă, a stat ca pe ghimpi şi vă daţi seama ce mi-am auzit....:)) Ce m-a făcut să am încredere? Pai am vorbit cu el la tel de câteva ori, am gasit pe forum f multe postari de bine despre el(doar 2 erau mai tendenţioase), am văzut moto aduse de Marcel de 3 ori mai scumpe ca a mea, a zis că are asigurare pe marfă si toate astea m-au convins. Şi de asta am şi scris aici, să ştie si ceilalţi de experientă. Recomand. Ah, încă ceva: a negociat cu ei şi am plătit mai puţin pe moto + baterie nouă din partea lor! @Marcel: mulţumesc, moto merge bine, au inmatriculat-o cu 35kw ca ..RAR n-a luat in considerare ca exista doua modele la f700: primul era ala de 35kw, aşa că au ignorat că proprietarul anterior i-a scos limitarea. An Nou fericit!
  6. jia

    Honda Cbf 600 S

    Aha,.am inteles. Da, am PC43 si n-am cric central. In principiu as vresa sa imi iau un stand moto ca sa pot unge lantul..nu stiu daca mai are sens si cric.
  7. jia

    Honda Cbf 600 S

    no..inca una. tot cbf? de care? (nu am vaz la profilul tau)
  8. jia

    Honda Cbf 600 S

    Revin cu o completare: am vorbit cu cei de la Motomus si le-am explicat situatia, iar ei au venit cu mai multe oferte: banii inapoi, discount la motorul asta, alte motociclete. Pana la urma am luat tot de la ei un CBF 600 S din 2008 si acum ma apuc iarasi de inmatriculare.. Sper sa fie mai ok asta - cat despre oameni, confirm ca sunt binevoitori, dar nu va asteptati sa stie/verifice motoarele care le vand cap-coada. Pacat ca am cumparat deja un manual Haynes pt cea din 2004. (l-am pus la Vanzari -> Altele) - daca e cineva interesat, e super. Cele bune!
  9. jia

    Honda Cbf 600 S

    Multumesc de urari. Sigur, nu-i o problema f mare ca are 50000km+, dar ca a fost vanduta la pret de una cu 28k, e probl. pretul a fost de 2435eur. Mda, a fost o decizie mai mult emotionala dupa ce vreo doi vanzatori din astia cu 'prim proprietar' s-au razgandit(!?) si nu au mai vandut mobrele.. mai vorbim.
  10. jia

    Honda Cbf 600 S

    Salutare, sunt proaspat posesor de Honda CBF 600 S, fabricatie 2004. E prima motocicleta, desi am permis de anul trecut si momentan ma distrez cu ea in poligon. Si, desigur pana la servici si inapoi Am luat-o de la Motomus din Cluj. Era o intrebare mai sus, daca "sunt seriosi cei de la Motomus?". Prefer sa nu zic inca, mai am ceva de discutat cu ei. Vedeti voi, mobra a fost vanduta ca fiind din Italia, ~28000km, consumabile "ok" si cauciucuri 70%. Cum acum incep sa o descoper, am gasit sub sa manualul si facturi de la ultimele trei revizii..si in 2015 avea 50000km. Pe langa asta rulmentii de jug ar trebui inlocuiti oricum si furca servisata. In afara de asta mai avea vreo 2 zgaraieturi in plus fata de alea pe care le-a zis la telefon "domnul Motomus".. Cam atat deocamdata despre mobra. In rest merge..sort of. Vitezometrul mai ramane la 0 din cand in cand, trebuie sa vad ce are - poate un contact imprefect. M-am mai dat cu o Yamaha MT03 si era cam brutala, iar un CBF500 pare putin gatuit. Am mai condus asta-vara un Bandit GSF600 si e cam tot asa, poate putin mai putin nervoasa. Imi place ca ajung cu picioarele pe asfalt bine si ca are o acceleratie "smooth". Per total, cred ca am facut o alegere buna cu modelul asta - imi place. Era faina varianta cu ABS si naked, dar din pacate prin .ro nu am vazut niciuna naked la vanzare, iar una cu ABS s-a dat inainte cu o zi (la Motomus). Asfalt curat!
×
×
  • Creează nouă...