-
Număr conținut
106 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://www.bullbikers.ro
Profil
-
Locatie
Brasov
-
Numar Moto
BV-27-BUL
-
Club
Bull Bikers
Vizitatori Recenți Profil
577 citiri profil
Adi P's Achievements
Newbie (1/14)
-
Honda xr 400 r vs suzuki dr 650 r
topic a răspuns lui Adi P în Adi Pul Discutii generale enduro si motocross
Inca nu l-am luat. Trebuie sa-l vand pe al meu si sa mai pun o diferenta si dupa aia. Acum sunt in negocieri sa vad cat ma asteapta cu banii. Daca reusesc sa-l vand pe al meu la intalnirea de la BV atunci sunt salvat. Daca nu.....mai vad. -
Honda xr 400 r vs suzuki dr 650 r
topic a răspuns lui Adi P în Adi Pul Discutii generale enduro si motocross
Nu fac schimb efectiv ci va trebui sa o cumpar. intrebam numai daca merita sa ma agit -
Am okazia sa schimb - Suzuki DR 650 din 1995 cu Honda XR400R din 1999. Ce parere aveti voi? Fac bine sau nu? Motorul va fi folosit 80% in padure.
-
N-am auzit de asa ceva. Ce vrei sa reconditionezi la piston? Poate vrei sa torni un alt piston, asta se poate..
-
Mai intai spune-mi daca ai permis. Daca DA, atunci cumpara-ti ceva mai mare. Cadrul suporta motor mai mare, dar franele? Dar bascula spate suporta o roata mai groasa? Dar amortizoarele suporta diferenta de greutate, acceleratie......etc? Varianta 2 nu e posibila pentru ca motorul si c.v. e un tot. Eu as alege var 1 Var 3 inseamna tuning si e mai complicat decat crezi. Bafta si tine-ne la curent cu realizarile tale.
-
E ultima oara cand scriu. Care mai aveti nelamuriri dati-mi telefon. Sambata s-au stabilit intrunirile. Clujul, ca in fiecare an, a avut privilegiul de a deschide sezonul intrunirilor. A venit si randul celor de la Ploiesti. Noi facem inaintea clujului. Cum asa? Pai stai sa vezi ca nu-i intrunire propriu-zisa ci se sarbeaza zilele ploiestiului si cu ocazia asta sunt trupe rock si noi invitam toti motociclistii sa vina si sa ne simtim bine. Hm, OK bine. Dupa care, duminica vin si zic: De ce ne puneti la urma? Noi deschidem sezonul moto! Pai e corect? Plus de asta, cum v-a zis si DVD si eu, dar nu vreti sa intelegeti, intrunirile au fost stabilite de UCMR pentru membrii UCMR. Ceilalti, e treaba lor. Pot sa faca intalnire si de Craciun. De ce nu o fac? De ce vin la UCMR sa se puna de accord si dupa aia iese scandal? Pentru la anul, o sa propun sa nu mai fie invitat nici un club in afara celor din UCMR. Ceilalti sa-si stabileasca datele asa cum vor, si nu va mai fi scandal. Vi se pare buna ideea? Si ultima chestie: taxa de intrare = zero; benzina de drum = asigurata, maine - poimaine o sa vrem si curve gratis care sa ne maseze oole dupa ce le-am dat de rezervor. Sa fim seriosi. Nu dai=nu primesti . Simplu! Intamplarea de la Ploiesti se datoreaza faptului ca au speculat momentul (bravo lor) si or sa adune motociclisti pe banii altora. Dar... atata timp cat intrunirile nu vor fi organizate cu ocazia zilelor orasului, alegerilor locale, lansarii partidului..... ele vor trebui platite. De unde? O parte din banii de intrare! CE DRAQ E ASA DE GREU DE INTELES?!!!!
-
DA, UCMR DICTEAZA! Daca nu sunteti de accord cu UCMR-ul si cu deciziile lui, de ce veniti la el si stabiliti datele intalnirilor voastre in we ramase libere? De ce nu le dati flit si sa faceti voi ce vreti? Hai ca discutia a luat-o razna. Ca treaba sa mearga, trebuie sa fie cineva care conduce. Acel cineva in momentul asta este UCMR. Daca se va inventa ceva mai bun, atunci o sa cedam locul.
-
Daca ai posibilitate atunci du-o la un atelier de formatat / incarcat baterii, sa-ti completeze electrolitul (caz ideal) Daca nu, atunci cauta o baterie auto, scurge-i electrolitul si completeaza in bateria ta. Daca nici asa, atunci baga apa distilata. Oricum ar fi, dupa trebuie sa o incarci, fie cu redresor fie sa pornesti motocicleta, numai ca nu ajung 5 minute. Bafta!
-
Baiazid, mai incet! Exact cum ai spus si tu a fost intalnirea UCMR, unde s-au stabilit intalnirile organizare de cluburile membre ale UCMR. Asta inseamna ca membrii UCMR si-au stabilit datele intrunirilor, iar celelalte cluburi, care doresc sa se afilieze la UCMR, au ales datele libere. Fiind vorba de UCMR aici, mi se pare corect ca pe primul plan sa fie intrunirile celor din UCMR, iar celelalte sa fie la ,,alte evenimente" Dupa cum a spus presedintele clubului ploiestean, nici intalnirea de anul trecut si nici intalnirea de anul acesta nu va fi intalnire moto. Va fi un concert rock, cu ocazia zilelor ploiestiului, la care se doreste o prezenta cat mai mare din randul motociclistilor. In alta ordine de idei fii putin mai calm si gandeste inainte sa scrii. Iar treaba cu intrarea gratuita la concertul rock de la Ploiesti.....si eu te-as lasa sa intri gratis daca cheltuielile de organizare ar fi platite de altii.... Asa ca....
-
Duminica am fost la Babele si am facut pana. Toate sculele pe care le aveam era o surubelnita. Sa va mai zic? Trusa de scule trebuie sa contina minimul de scule pentru o interventie minora + PETECE+POMPA+LEVIERE. In caz contrar o sa mergeti zeci de km pe pana cum am facut eu.
-
Transmisie pe lant vs Transmisie cardanica
topic a răspuns lui Adi P în studentu'ul Service si intretinere curenta
TRANSMISIA CU LANT: - mai usoara in greutate - relativ simpla ca si constructie - usor de depanat - iintretinere: se spala si se unge la aprox300 km - se schimba, in functie de conditiile de mers intre 10-20.000 km (nu e regula) TRANSMISIA CU CARDAN - mai grea (ingreuneaza roata spate) - greu de depanat (dar nu se strica ) - usor de intretinut, nu trebuie decat sa-i schimbi uleiul cam la 2 ani - nu se schimba niciodata Daca vrei ceva enduro, sport sa iei numai cu lant Pentru touring, chopper cardanul e foarte bun P.S. sa nu folosesti niciodata apa pt spalat interior motor, cutie, diferentiale, reductoare. Pentru asa ceva cel mai la indemana este motorina. Sper ca radupop a glumit cand a scris asa ceva. -
Bag Motul V3000, parca. E semisintetic.
-
In principiu, uleiul de motor pentru masina merge si la motociclete, dar...: 1. uleiul de masina nu rezista la turatie mare. O masina are regimul mediu de functionare intre 2500 si 4500 ture, cu turatie maxima la 6-7.000 ture Motocicleta are regim mediu de functionare intre 3000 - 6000 ture cu maxim 10-12.000. La turatie mare (peste 7.000 ture) uleiul de motor pentru masini cu motoare normale (nu preparate de cursa) se ,,foarfeca". Adica se rup legaturile dintre molecule si uleiul nu mai are nici un fel de proprietate. Din experienta proprie, am bagat ulei Lubrifin Versus 4 in motor 4 timpi cu racire lichid,1 cil, max 7.000 ture, iar dupa 1000 km am facut analiza spectrografica a uleiului in laborator la Lubrifin. Rezultatul a fost ca uleiul trebuie de urgenta schimbat, indicele de vascozitate scazand de la 185 la 50 unitati. 2. uleiul de masina contine aditivi antifrictiune, pentru reducerea la maxim a auzurii motorului, iar acesti aditivi nu fac bine la ambreiajul in baie de ulei. Trageti voi concluziile. Pit, eu zic ca poti sa-l bagi fara probleme
-
Ce-ar fi sa incepen sa mergem normal? Sa nu mai zburam pe sosele? Cum ti se pare asta?
-
Inmormantarea va avea loc Miercuri 29.09.2004 ora 15.00 la Miercurea Ciuc. Bullbikers pleca de la Petrom Triaj la ora 13.00.