Jump to content

ktalinn

Membru
  • Content Count

    150
  • Joined

  • Last visited

About ktalinn

  • Rank
    just me

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    pascani
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    kawasaki z 750
  1. salut. ma poate indruma si pe mine cineva spre un radiator in stare buna de z 750 2004 2006?
  2. a mentionat colegul ca merge lin daca strange ambreiajul. ma gandesc ca daca batea discul avea vibratia mereu
  3. multumesc frumos. eu am fost cinstit si recunosc ca am intrat pe contrasens si nu am incercat sa dau vina pe baiatul cu loganul. tot ce mi doresc acum e sa pot merge.
  4. Multumesc. O sa postez dupa ce ies din spital si o sa vad motorul. A fost ceva defectiune la mobra. Se simtea ceva prin bacau la plecarea din intersectii. » Post actualizat in 26 Aug 2014 12:37 Vinovat am iesit eu. Am intrat pe contrasens. Dar nu a fost din cauza vitezei. Am inclinat motorul suficient si n am pierdut aderenta. » Post actualizat in 26 Aug 2014 12:39 Mai are cineva poze?
  5. ce repede ai tras concluzia. aveam maxim 70km \h,dar cred ca e mult si cat am zis. si nu s incepator.
  6. salutare. sunt riderul . momentam sunt in spital operat la picior ( tibia rupta si pusa tija) iar mana este rupta si ea. multumesc pentru urari si asfalt uscat. AVETI GRIJA DE VOI
  7. salut. cu aceasta problema ma zbat si eu . un z 750 din 2004 . la mine am observat ca face asa cand e mai frig afara si pe vreme buna merge bine . daca rezolvi ceva si afli de unde este te rog sa lasi un mesaj. stima
  8. am rezolvat cu oringurile. dupa ce am dat jos clapetele am venit direct in casa cu ele si nu am compresor. prima data am zis ca nu umblu acolo si dupa m am razgandit si le am desfacut ca oricum aveam de gand sa fac sincronizare. la surubul de reglaj ce avea ordinea schimbata intre oring si saiba surubul era negru iar celelalte erau curate. si nu au ramas sigur nicaieri. e curat tot acolo. m am uitat si pe canal cu o lumina si e gol . va salut baieti. in sfarsit s a rezolvat problema cu adevarat si la motorul meu. dupa ce am pus oringurile am spalat clapetele de jeg , le am montat saptamana trecuta dar nu am postat cu rezultatul pentru ca am vrut sa fiu sigur ca nu ma insel si merge asa cum trebuie . sincer nu am apucat sa i fac sincronizare dar le am pus cum da in manual si nu mi a mai facut niciodata cum facea. acum merge foarte lin cu acceleratia tinuta in acelasi punct iar turatia nu scade, nu creste. saptamana viitoare am programare la sincronizat. eu am mers cu el asa pentru probe si consuma mult. am facut cu un plin 164 de km si a mai stat pornit la garaj. acum si la relanty sta turometrul fix si nu mai oscileaza. multumesc tuturor ce au sarit in ajutor si nu s a facut bascalie de problema mea asa cum am vazut prin alte parti. ASFALT USCAT!!!!!!
  9. salut. am gasit o problema la clapete. le am dat jos sa le curat si am desfacut cele 4 suruburi de deasupra lor de unde se face sincronizarea lor si acolo gasesti surubul un arc o saiba plata si un oring la toate cele 4 suruburi. problema suna in felul urmator: nu mai am doua oringuri si la alt surub avea pusa prima data saiba si apoi oringul. ma poate ajuta cineva cu o informatie de unde as putea gasi 4 oringuri ? multumesc
  10. am mai vazut pe you tube ca le taie si le face mai mici. da stiu ca mi ai zis si multumesc mult si tie si celorlalti ce m au ajutat. nu cred ca am fost inteles cu distributia,. am vrut sa fac doar o verificare sa vad daca functioneaza intinxatorul ca am gasit la cineva unul blocat si suna tare lantul ca era slab. intinzatorul meu are 18 sau 19 dinti de la minim la maxim. si cand l am montat la loc am inumarat sa vad cate clicuri face si totau au iesit 7 si ma gandesc ca nu este intins tare lantul ala. el nu face zgomot.
  11. ma inebuneste motorul asta. ma gandesc ca da acusi caldura si incepe sa ma zgataie iar prin oras. sambata numai sa nu fie gheatza pe jos ca ii scot senzorul le deschid la maxim cu mana si ies sa vad cum merge salutare. am iesit azi cu clapele deschise la mana si motorul merge lin acum aricum as merge cu el. , se accelereaza mult mai repede asa . acum intrebarea este ce ar trebui sa fac sau ce ar trebui sa schimb sa nu mai am probleme? ce s a defectat? motorasul ala dintre clapete sau ce ? am mai desfacut si intinzatorul la distributie si intinde 7 dinti . cum imi dau seama cand trebuie sscimbata distributia????
  12. da se aude motorasul ala mare de la mijlocul clapetelor si am pus mana pe el si se simte cum se misca ceva pe acolo. eu am zis ca este normal sa se auda asa ca nu am mai avut motor pe injectie pana acum . tu cand pui contactul auzi ceva ? in afara de pompa de benzina????
  13. pai sa stii ca are un carait aiurea de fiecare data cand ii pun contactul. cunosc foarte bine sunetul pompei de benzina dar el caraie la clapetele secundare. stiu sigur asta.
  14. ceva ceva nu mi place... nu pune in nas dar sunetul nu este cum ar trebui, o sa incerc sa fac un video cu el in mers.
  15. da senzorul era bun. acum face si mufa aia contact bine si chiar daca trag de ea motorul merge normal fara becuri aprinse si fara sa scada turatia deloc. sa mi explice si mie cineva ce s ar intampla cu clapetele alea secundare si cum sa vad daca merg bine . ce se intampla? se deschid primele clapete si cele secundare ar ramane inchise? sau deschid mai tarziu???? zicea tng sa scot senzorul si sa le deschid cu mana la maxim si ar trebui sa mearga fara probleme cu f1 aprins in bord. sincer nu am incercat sa fac asta de ce zici ca mi s a parut ca dupa ce s a aprins f1 si s a oprit motorul am pus firul ala galben de langa baterie pe borna de minus si mi a dat cod de eroare senzor tps. cand punea in nas nu dadea nici un drac de eroare ca mereu ma uitat sa vad daca se aprinde ceva in bord
×
×
  • Create New...