-
Număr conținut
95 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
apriliabiker2004
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
1991
-
Numar Moto
B-50 --- (e indoit :); n-are
-
Club
xtreme racing
Informații profil
-
Motociclete detinute
minimobra, hoinar, zundapp, ij, ural, yamaha xjr, suzuki impulse, kawa zzr, gsxr600, aprilia rsv, yamaha r1 si scutere.
apriliabiker2004's Achievements
Newbie (1/14)
-
Bai, daca tot nu v-ati hotarat la imnul scuteristilor, luati de aici inspiratie: http://www.trilulilu.ro/novo/d2c4fa76a5b0de
-
Detinatori de Suzuki GSX-R
topic a răspuns lui apriliabiker2004 în crazy_frogul Motociclete de viteza
LOL! Stii ce mi-a zis mie o pustoaica odata? Ca nu am numar de leasing si de aia s-ar putea sa nu am succes la fete. Am intrebat stupefiat "De ce???" raspunsul a venit :"Pai daca ai numar de leasing inseamna ca ai salariu mare si stabil asa ca prezinti garantii. Asa, de unde stiu ca nu ti-ai dat toti banii pe masina sau motor si acum esti sarac?" Tare, nu? Cred ca nu ai numar de leasing, degeaba ai Honda... -
Detinatori de Suzuki GSX-R
topic a răspuns lui apriliabiker2004 în crazy_frogul Motociclete de viteza
Delimitarile si prepararile de curse in general nu sunt pentru incepatori. De fapt un incepator nu are ce cauta pe un motor de 100 de cai si peste, de la inceput, decat daca are o suferinta profunda si nu poate obtine sex decit in felul asta..) Oricum daca esti incepator nu iti dau nici o delimitare. Am refuzat clienti dealungul timpului si la motoarele pe care le-am vandut pentru ca nu puteau stapani bestia. Eu am avut sansa sa merg pe motoare incepand de la 50 de cmc, apoi 125, 250, 400, 600, 1000 exact in ordinea asta si nu am sarit la alta pina nu am scom maxim din fiecare, si a durat ani si kilometrii si experienta castigata dar si multa distractie cu fiecare motor in parte. Daca as fi sarit direct la 600 sau 1000 cum e "moda" proasta acum, probabil ca as fi prins frica de ea sau daca insistam mult faceam si una lata si nu ma mai suiam deloc, fie de spaima fie mai grav din motive medicale.. Doar ca din pacate in ziua de azi esti "prost" daca nu ai motor de 1000 si peste, nu te baga baietii in seama si fetele si mai putin. De aia sunt atitea accidente inutile. Dintr-o grandomanie prost inteleasa. Ai dreptate, pentru siguranta tuturor e cel mai bine, nu sa fie limitata motocicleta ci sa fie limitat pilotul la propriile puteri. Daca tu ai "ajuns" la 245 in a treia si ti-a intrat limitarea si te-ai si "infricosat" putin, atunci sigur nu iti trebuie delimitare, ci un motor mai mic sa te obisnuiesti cu el. Iti spun asta nu ca sa te dau in jos ci ca un frate mai mare, desi sunt sigur ca o sa o iei personal. Bafta! -
Pestele de la cap se impute..
topic a răspuns lui apriliabiker2004 în apriliabiker2004ul Revista Univers Moto
Hehe, o sa-ti trebuiasca mai mult de 6/49. Tanti cu pricina nu e in Romania. Aici e doar o clona. Tanti cu pricina s-a suit pe cadavrele UM si a altor publicatii din regiune si a ajuns Directoarea mare a Motor presse international. Dar o sa-si fringa gitul acum cu criza, pentru ca baietii aia mari care sunt de fapt proprietarii, sunt sensibili la bani si numai la bani. Ea i-a prostit cu banii din economii, gen concediat redactia si scazut cheltuielile la zero. Acum nu mai are de unde sa reduca nici daca ar vrea. Si daca o sa scada cashul, zboara si ea.. What goes up must come down! Pina la urma e buna si criza asta la ceva... -
Pestele de la cap se impute..
topic a răspuns lui apriliabiker2004 în apriliabiker2004ul Revista Univers Moto
Nu stiu despre profitabilitate sau costuri acum 40 de ani cind au fost facute circuitele alea de care vorbesti tu speedy, stiu ca atunci noi construiam blocuri urite si prost facute, ca sa mute ceausescu oamenii de la sat la bloc si sa-i bage in fabrica. Cit despre azi, daca costa 1 mil de euro 1 km de autostrada, macar jumatate tre sa coste 1 km de circuit. Doar asfalt adica, nu cladiri, nu accese, nu restaurant nu hotel. Si tre sa ai macar 2km cit de cit. Numara si tu citi oameni se duc la ROSBK, adica care chiar platesc niste bani, mai aduna-i si pe cei de la aeroport pe dale, dubleaza-i si tot la 1-200 o sa ajungi. Citi bani o sa cheltuie ei? Citi bani o sa dea altii in publicitate sau tv cind nici macar revistele nu au bani de la piata moto? Nu iese la calcul. E simplu. Daca iesea la calcul, era deja facut. Nu asteapta nimeni dupa mine sau dupa tine sa facem circuit sau sa ne punem de acord. Si degeaba calculez la preturi din trecut. In '90 costa un apartament de patru camere cit o dacie. Acum acelasi costa cit 20 de loganuri. Nu e momentul de investitii "imobiliare" Dar asta nu e motiv ca sa ne punem cenusa in cap sau sa zicem ca altii sunt mai destepti. Trebuie doar sa privim realist si informat si atunci o sa vedem solutii reale, nu utopii din lumea lu' nu stiu cine care are o parere. -
Detinatori de Suzuki GSX-R
topic a răspuns lui apriliabiker2004 în crazy_frogul Motociclete de viteza
Nu vreau sa zic nimic de 300. Vreau sa spun ca turatia la care intra motorul in limitare depinde de treapta de viteza in care esti cuplat. Vezi in mers, nu pe loc. La cit intra limitarea intr-a 5-a si la cit intr-a 6-sea. La cele cu limitare o sa vezi ca e mai mica turatia la care se limiteaza cind esti cuplat in viteza, nu pe loc. Iar in a 6-sea turatia de limitare e mai mica decit intr-a 5-a Dar ca sa observi asta trebuie ori sa mergi pe autostrada goala ca sa ajungi la capat intr-a 5-a si a 6-sea ori sa o incerci pe stand. Despre asta vorbeam. Iar pe circuit, pe linia dreapta, se simte al naibi diferenta aia de ture. -
Detinatori de Suzuki GSX-R
topic a răspuns lui apriliabiker2004 în crazy_frogul Motociclete de viteza
Limitarile sunt introduse intre 2001 si 2008 inclusiv la 600 si 750, respectiv doar limitarea in turatie in treapta 6, mai putin cea de cuplu. Pentru anii 2001-2004 difereau limitarile si alte chestii cum ar fi farul aprins sau nu, daca motorul era pentru Japonia, America sau Europa, pt. ca aveau reglementari diferite. Acum sunt toate limitate, cel putin Europa si America sigur. 2009 inca nu am testat asa ca nu stiu, dar ma indoiesc sa fie delimitate, pentru ca nu luau omologarea de strada. Asta asa daca vrei sa vb serios, ca daca facem caterinca, o sa-ti spun ca costa 3mil de lei noi pt. ca sunt nepretuite atunci cind treci pe linga altii si le vezi fetele uimite.. -
Pestele de la cap se impute..
topic a răspuns lui apriliabiker2004 în apriliabiker2004ul Revista Univers Moto
Ok, profit de faptul ca nu mai sunt de mult in echipa UM, ca sa "divulg" din interior anumite realitati. (Asta apropo de remarca cu "leafa merge".. nu mai e cazul, merge da nu de la UM, insa ma doare sa vad ca o publicatie pe care si eu si altii, am considerat-o "copilul" nostru e acum batjocorita, dupa ce a fost nascuta cu chinul tuturor celor care am participat la ea.) In primul rand, asa cum remarca cititorul din Austria, revista foloseste bazinul editorial comun, cu poze si articole, care pentru uz intern, adica in reteaua interna a publisherului au tarife minimale. Ex. o poza care te-ar costa probabil 300-400 de euro sa o publici oriunde, te costa doar 20-30 de euro daca esti UM, adica din grupul Motorpresse.Asa e peste tot, si la Motociclismo, si aiurea. Mai putin la Motolife, care nefacind parte din nici un grup, face poze singura, sau face pur si simplu copy paste si se uita in partea ailalta. (noroc ca nu se chinuie nimeni sa-i traga de sireturi ca nu merita efortul..) Deci cu pozele stam bine. Articolele scrise de altii din grup cu ocazia testelor facute afara, trebuie doar traduse. Iarasi pret minimal. Deci in aparenta ieftin sa faci o revista.. DAR. Avantajele au si dezavantaje. Nu publici matale ce te taie capul, ceri voie editorului coordonator, in cazul UM la Budapesta, care coordoneaza europa de est. Daca el nu vrea, tu nu publici si gata. Aici Motolife e avantajat.. hehe Deci nu mai injurati echipa din RO, ca nu face ce vrea ea. Imi aduc aminte ce mai injura bietul Dan Nastase cind nu vroia ungurul sa-l lase sa publice ceva.. Dar asta e cind esti la stapan. Criticati publicitatea ca nu arata bine sau e la fel tot anul? Pai dupa ce te chinui sa convingi clientul sa iti dea ceva bani din "vanzarile" proverbiale de moto, nu-ti mai arde sa il critici ce macheta ti-a trimis. apropo, pentru cine nu stie, machetele publicitare le face si le trimite clientul, nu revista. In conditii normale ai refuza pe cele care nu corespund grafic, dar cind nu sunt bani nu-ti permiti sa pierzi si putinul care il ai. E usor sa stai pe bara fara sa ai habar cum merge o treaba si sa o critici dupa nu stiu ce criterii teoretice din capul tau. Sunt insa binevenite criticile in cunostiinta de cauza, sau criticile de bun simt, care se rezuma la ceea ce cunosti sau percepi in mod real, nu teoretic. Deci dragi "cititori", ginditi-va cite motoare si accesorii noi ati cumparat intr-un an de zile, inmultiti asta cu numarul celor care au facut la fel si luati 10% din asta si impartiti-l la 3 (reviste) si o sa va iasa calitatea revistelor pe care vi-o permiteti. Mai mult nu va fi, ca nu plateste nimeni pentru asta. Trebuie sa culegi din piata minim 100-150.000 de euro pe an ca sa tii o revista cu pretentii de motorrad sau motociclismo, fara sa pui bani de acasa. Iar banii astia se iau doar din reclama. Pretul de coperta nu acopera nici macar tiparul iar distributia mai vrea si ea 30% din el. -
Detinatori de Suzuki GSX-R
topic a răspuns lui apriliabiker2004 în crazy_frogul Motociclete de viteza
Pai sefu, pe afara se dau in jurul la 150 de euro.. Da fiindca e o tara libera in criza, da un PM cu cit vrei sa dai pe ea si de ce si poate pici pe un punct sensibil. Nu tin cu dintii de pret dar nici nu le fac cadou. Deocamdata am dat citeva la citiva prieteni. Dar aia n-o sa-ti spuna ca au, ca se te depaseasca si sa nu stii de ce.. -
Pestele de la cap se impute..
topic a răspuns lui apriliabiker2004 în apriliabiker2004ul Revista Univers Moto
Mi se pare foarte profund "romanesc" comentariul asta. Adica hai sa ne dam cu trendu'.. daca e criza, hai sa dam si noi afara oameni, hai sa traim si noi prost, ca doar e criza. Hai sa ne dam in cap singuri, nu ne comparam cu Slovacia sau Ungaria, asa-i? Atunci sa stam cuminti si sa punem botu jos, ca sa fim siguri ca nici n-o sa ne comparam vreodata.. De ce dracu e poporu' asta atit de autoflagelant? Pai pentru ca niste tovarasi de la partid scoliti la scoala de propaganda de la Moscova i-au soptit ani de zile la ureche romanului "nu te impotrivi, nu ridica capu' n-are rost, lupta e pierduta, esti de (cuvant urat), uite, uite... Si uite asa au ramas ecourile in capul oamenilor pina in ziua de azi, cind tot mai considera unii ca e bine sa ne "cumintim" si sa ne vedem locul, (prost bineinteles..) Ba bine ca nu! Suntem o natie foarte misto! Nu avem de ce sa avem nici un complex fata de unguri sau altii! (Auzi, slovaci.. astia acum 15 ani nici nu erau tara, decit asa, ca tara moldovei..) Si ar fi bine sa ne uitam unii la altii si sa ne spunem ca suntem OK! Nu sa lasam pe cei cu reflexe de fosti politruci sa ne mai faca la cap. Asa ca: 1. Duduita de la nemti e o Fulga, da macar stim de ce, e carierista si cu asta gata. Daca vrei sa te dai la ea, furnizam telefon, mail, etc. Da cred ca e lesby asa ca pierzi timpu' 2. Ma picur pe politica companiei X daca o face la mine in tara, fara sa tina seama de mine. Atunci sa plece, cu atit mai bine! 3. Da, da, ne comparam cu cine vrem. Nu ma complexeaza ca Ungurii au nu stiu ce. Ma intereseaza ce avem noi. Adica sa renunt eu sa imi cumpar motor sau sa vreau o revista pentru ca ungurul are deja doua? Ba bine ca nu! 4. Pe Dragos de la UM l-ai prins inainte sa-i ceara cineva vreun motor. Daca il prindeai dupa, ti-ar fi zis : pai ce sunt prost sa le dau la aia? Daca mi-o strica? Sa faca teste la nemti... 5. Daca citeai mai sus bine, vedeai ca nu mai are cine sa o ceara la test. Mai e doar Bunicul care scrie la 3 reviste de unul singur si mai si traduce. Nu mai are timp de teste, e prea ocupat sa tina sandramaua in viata.. -
Ma bag si eu in vorba, desi s-ar putea sa fie degeaba.. Omul are dreptate. Balastul, sau ridicatorul, sau cutiuta argintie, cum vrei sa i spui care alimenteaza xenonul este intr-adevar un ridicator de tensiune.\ Are nevoie de vreo 10-12 A la pornire si dupa cam 5 secunde scade la vreo 5 A dupa ce se stabilizeaza becul. La faruri la scuterele de 50 vine curent alternativ direct din platou. De aia "palpaie" xenoanele puse direct pentru ca merg in salturi. se aprind si se sting cu frecventa mare in functie de turatie. Daca alimentezi xenonul direct din baterie si bateria e buna, va porni, problema e insa ca circuitul de curent continuu e calculat doar ca sa incarce bateria si sa duca inca vreo doua becuri (total 5A la turatie maxima) deci la ralanti si in mers normal se va consuma curent in majoritate din baterie. Eu am incercat sa fac un circuit care sa redreseze curentul din faruri si sa compenseze cu curent din baterie. Rezultatul a fost doar mai mult timp pina se consuma bateria (2 zile in loc de 5-6 ore.) Asta, pentru ca oricum ai lua-o, scuterele de 50 nu produc suficienta energie electrica, adunata si de curent alternativ si continuu, pentru a tine toti consumatorii plus xenonul. La limita, merge daca gasesti un xenon de putere mica (35W) si nu faci drumuri lungi noaptea, iar ziua mergi cu farul oprit. La celelalte scutere (de 125 si peste) incepe sa fie destul curent disponibil. Eu am avut xenon pe scuterul meu, dar chiar si dupa ce am pus redresorul compensator l-am dat jos pentru ca mi se intimpla sa ramin noaptea fara far daca aveam un drum mai lung. Ciao.
-
Detinatori de Suzuki GSX-R
topic a răspuns lui apriliabiker2004 în crazy_frogul Motociclete de viteza
Pentru cei care se dau la curse sau liniute sau.. doar vor sa mearga mai repede.., , pe circuite, of course.. verificati post-ul asta poate va intereseaza. /index.php?showtopic=330522 -
Pestele de la cap se impute..
topic a răspuns lui apriliabiker2004 în apriliabiker2004ul Revista Univers Moto
Cat despre motive corporatiste, pai e foarte simplu. Cind vrei sa devi sefa, tre sa convingi proprietarii ca fostu' sef e prost, ca tu esti desteapta, si ca macar daca nu esti in stare sa le aduci profit, macar le faci ceva economii. Si pe cine sa sacrifici? Pe unguri? Nu, ca acolo ai avut biroul si iti stiu aia viciile. Pe slovaci? Nu ca aia nu-i paroasa, vorba lu margineanu... ) Atunci pe romani, mai tata mai, ca aia duc orice le pui in spate. Si uite asa au facut-o sefa si l-au dat afara pe baiatu' care zicea sa dezvolte businesu' in romania. -
Pestele de la cap se impute..
topic a răspuns lui apriliabiker2004 în apriliabiker2004ul Revista Univers Moto
O greseala comuna a fost de a considera revista drept revista lui Nastase. Nu era, nu este si nu va fi nici a lui nici a altcuiva decit a detinatorilor titlului, respectiv motorpresse. Revista a functionat si poate functiona si fara Nastase si fara oricare din cei de acolo trecuti sau prezenti. Nu poate exista insa fara dorinta a chiar proprietarilor ei, care aflindu-se sub imperiul con-cluziilor maicai Schlegel, au lasat-o sa o impinga in coltul deciziei "puteti functiona cu un om si o suta de euro pe luna, sau va inchidem" . Cred ca doamna cu pricina, care este culmea, doctor in publicitate (!?!) putea consulta si alti doctori cind a aplicat gindirea de mai sus, evident insa doctori de alte specialitati.. Ar ajuta-o mult cred.. Cit despre aparitia unei publicatii "autohtone" ... pai cam greu, pt ca nu poti umple decit vreo 3-4 pagini cu ce se intimpla dpdv. moto in romania, in rest trebuie sa te bazezi pe ceva continut de afara (vreo 80-90%) ca altfel te chinui ca Moto Life sa scrii tot despre niste evenimente unde nu se intimpla mai nimic decit ceva bere si gagici.. no offence, da cam asa e. -
Am aflat cu stupefactie despre o schimbare la nivel inalt care nu inseamna la prima vedere nimic pentru cititorii saupasionatiide moto din Romania. Si anume, Thomas Mehlz, directorul Motor-presse international si-a dat demisia si a fost inlocuit de Maike Schlegel, directoarea pe europa de est, datorita neconcordantelor cu aceasta privind viitorul publicatiilor internationale ale motor-presse. Ei si? Pai.. e relevant. Pentru cine nu stie, Thomas Mehls este persoana responsabila de lansarea si dezvoltarea revistelor UM si GEO in Romania. Iar Maica Schlegel este persoana raspunzatoare incepind cu 2006 de distrugerea sistematica din interior a Auto Motor si sport, Univers Moto si toate celelalte care nu au apucat sa se dezvolte sau sa se nasca. Ea este cea care a venit si a schimbat directoratul, din cauza ei a plecat Magureanu si Bratu de la AMS si Nastase de la UM, care oricit de controversati sau cum vreti voi erau, macar erau autentici, cunoscuti, si faceau parte din publicatiile respective de la nastere. Personal am avut o groaza de controverse si razboaie cu fiecare, dar alea faceau farmecul zilei.. Mehls era un tip extraordinar, tinar, experimentat si foarte bun strateg. Discutam la ora aceea cu el inainte de "catastrofa schlegel" despre brand extensions la GEO, material video pt o emisiune TV moto si auto, si alte proiecte. Acum, cu tot respectul pentru Filip si Bunicul si ceilalti care se chinuie sa tina in viata trei reviste in 2 oameni, revistele Motor-presse au ajuns aproape anonime. Sa auzim ca o bestie carierista fara scrupule care a distrus sucursala din Romania a ajuns directoarea Motor-presse international inseamna sa ne pregatim sa scriem necrologul revistelor MP Ce invataturi sa tragem din asta? Pai..Feriti-va de barbati deghizati in femei, pentru care fuc-king si coo-king sunt doua regate in china..