Jump to content

apriliabiker2004

Membru
  • Content Count

    95
  • Joined

  • Last visited

About apriliabiker2004

  • Rank
    Imperturbabil

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    apriliabiker2004

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1991
  • Numar Moto
    B-50 --- (e indoit :); n-are
  • Club
    xtreme racing

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    minimobra, hoinar, zundapp, ij, ural, yamaha xjr, suzuki impulse, kawa zzr, gsxr600, aprilia rsv, yamaha r1 si scutere.
  1. Ati vazut ce multi de-ai nostrii au fost prezenti la Alpe Adria? Si chiar cu rezultate. Cred ca in sfarsit ne revenim si aparem si in clasamente reale, nu numai de monitor.. Super tare! De acum putem comenta rezultate reale, nu pareri personale. Sa vedem ce ne mai rezerva Vrajitorii si Muresenii, Pascotii si Costestii, Cazacii Popestii si Balaczii nostrii in continuare. Pariurile se fac aici, pe motociclism.ro! Bafta in continuare baieti! Cititi Inscrierile aici, calificarile aici si rezultatele dupa cursa aici.
  2. Multumirile pentru (ne)transmiterea MotoGP in Romania precum si aprecierile pentru competenta cu care a tratat subiectul le puteti adresa catre:radu.grozea@tvr.ro Adresa e de pe site-ul TVR. Puteti deasemenea sa le dati in cc si catre presedintele Sassu pentru inspiratia (sau conspiratia) de a fi numit un astfel de personaj ca Grozea pt a se ocupa de MotoGP. Probabil ca inca nu este constient de "impactul electoral" pe care l-a avut decizia sa dar ce sa-i faci, asa e cind ai consilieri doar din propriul "partid" Oricum, banii pe care i-ar fi cheltuit cu MotoGP sa-i distribuie ca prime catre cei implicati si sa le dorim sa se bucure toti un timp cit mai scurt de ei!
  3. Ba da, s-au inteles. Adica un tembel pe numele lui Radu Grozea a ingropat proiectu' de incompetent ce este. A povestit in consiliul de administratie ca s-a aminat cursa si ca el nu a gasit surse de finantare, desi nu era treaba lui asta. Asa ca oamenii au votat impotriva. Apropos, el era cel desemnat sa se ocupe sa IASA proiectul nu sa moara. Asa ca TVR = Cuib de tembeli, copie la xerox a parlamentului. Pe banii nostrii si unii si altii. Sper sa nu se mai uite nimeni la aberatiile lor, poate asa ii schimba si pun niste oameni de meserie nu niste imbecili numiti pe simpatii politice sau de alta natura. Din cauza ca au tergiversat atita, nici alte televiziuni nu si-au mai prevazut resurse pt asta. Iar competitia a si inceput. Oricum orice TV si-ar achizitiona acum difuzarea, si-a facut cadou o portie zdravana de spectatori la un pret minimal.
  4. http://www.motogp.com/en/news/2009/MotoGP+...ing+territories Uite si link-ul. Asa e. Citeste mai jos
  5. Mai amanati cu plata la site-uri pana saptamana viitoare. Stiu ca se pierde etapa din quatar live dar.. restul gratis..? Un sfat prietenesc pentru vremuri de criza. Si adunati-va luni in fata cladirii TVR ului sa aduceti multumiri conducerii, ca atunci se hotaraste. Mai bine mai tarziu decat niciodata.. Iar la abonament la site va primesc aia banii oricand.
  6. Bai, daca tot nu v-ati hotarat la imnul scuteristilor, luati de aici inspiratie: http://www.trilulilu.ro/novo/d2c4fa76a5b0de
  7. LOL! Stii ce mi-a zis mie o pustoaica odata? Ca nu am numar de leasing si de aia s-ar putea sa nu am succes la fete. Am intrebat stupefiat "De ce???" raspunsul a venit :"Pai daca ai numar de leasing inseamna ca ai salariu mare si stabil asa ca prezinti garantii. Asa, de unde stiu ca nu ti-ai dat toti banii pe masina sau motor si acum esti sarac?" Tare, nu? Cred ca nu ai numar de leasing, degeaba ai Honda...
  8. Delimitarile si prepararile de curse in general nu sunt pentru incepatori. De fapt un incepator nu are ce cauta pe un motor de 100 de cai si peste, de la inceput, decat daca are o suferinta profunda si nu poate obtine sex decit in felul asta..) Oricum daca esti incepator nu iti dau nici o delimitare. Am refuzat clienti dealungul timpului si la motoarele pe care le-am vandut pentru ca nu puteau stapani bestia. Eu am avut sansa sa merg pe motoare incepand de la 50 de cmc, apoi 125, 250, 400, 600, 1000 exact in ordinea asta si nu am sarit la alta pina nu am scom maxim din fiecare, si a durat ani si kilometrii si experienta castigata dar si multa distractie cu fiecare motor in parte. Daca as fi sarit direct la 600 sau 1000 cum e "moda" proasta acum, probabil ca as fi prins frica de ea sau daca insistam mult faceam si una lata si nu ma mai suiam deloc, fie de spaima fie mai grav din motive medicale.. Doar ca din pacate in ziua de azi esti "prost" daca nu ai motor de 1000 si peste, nu te baga baietii in seama si fetele si mai putin. De aia sunt atitea accidente inutile. Dintr-o grandomanie prost inteleasa. Ai dreptate, pentru siguranta tuturor e cel mai bine, nu sa fie limitata motocicleta ci sa fie limitat pilotul la propriile puteri. Daca tu ai "ajuns" la 245 in a treia si ti-a intrat limitarea si te-ai si "infricosat" putin, atunci sigur nu iti trebuie delimitare, ci un motor mai mic sa te obisnuiesti cu el. Iti spun asta nu ca sa te dau in jos ci ca un frate mai mare, desi sunt sigur ca o sa o iei personal. Bafta!
  9. Ehe.. vezi? Te-a tradat Mistode! A fost la Adunare si nu te-a propus presedinte. Lasa, ca la anul iti iei revansa, asta daca nu-l inlocuiesti pe Bill Gates intre timp.. Da o sa ne dam noi seama daca cind deschidem computeru' o sa scrie in loc de Microsoft, AK soft by raptor proudly sponsoring ROSBK Si n-o sa se mai cheme windows ci doors!
  10. Pai da, Italia iubeste motoarele. Romania iubeste tuica. Am scris mai multe despre povestea cu TVR ul in link-ul de mai jos din semnatura. Si o sa mai scriu.
  11. Hehe, o sa-ti trebuiasca mai mult de 6/49. Tanti cu pricina nu e in Romania. Aici e doar o clona. Tanti cu pricina s-a suit pe cadavrele UM si a altor publicatii din regiune si a ajuns Directoarea mare a Motor presse international. Dar o sa-si fringa gitul acum cu criza, pentru ca baietii aia mari care sunt de fapt proprietarii, sunt sensibili la bani si numai la bani. Ea i-a prostit cu banii din economii, gen concediat redactia si scazut cheltuielile la zero. Acum nu mai are de unde sa reduca nici daca ar vrea. Si daca o sa scada cashul, zboara si ea.. What goes up must come down! Pina la urma e buna si criza asta la ceva...
  12. Citand aceleasi "scurgeri" de informatie..Cred ca trebuie sa va intarcati de la supt.. orice. Cineva din TVR a "uitat" sa bage dosarul la aprobat.. Asa ca consiliul de administratie de ieri nu a avut ce sa voteze. Cu alte cuvinte, s-au spalat romaneste pe maini. In schimb bomba zilei e ca Ionut Mistode, organizatorul ROSBK e de azi membru in comisia de viteza FRM !! Tradare sau reforma? Mai injuri FRM ul Raptore? Cred ca tre sa treci la injurat TVR acuma.. Are tot 3 litere
  13. Nu stiu despre profitabilitate sau costuri acum 40 de ani cind au fost facute circuitele alea de care vorbesti tu speedy, stiu ca atunci noi construiam blocuri urite si prost facute, ca sa mute ceausescu oamenii de la sat la bloc si sa-i bage in fabrica. Cit despre azi, daca costa 1 mil de euro 1 km de autostrada, macar jumatate tre sa coste 1 km de circuit. Doar asfalt adica, nu cladiri, nu accese, nu restaurant nu hotel. Si tre sa ai macar 2km cit de cit. Numara si tu citi oameni se duc la ROSBK, adica care chiar platesc niste bani, mai aduna-i si pe cei de la aeroport pe dale, dubleaza-i si tot la 1-200 o sa ajungi. Citi bani o sa cheltuie ei? Citi bani o sa dea altii in publicitate sau tv cind nici macar revistele nu au bani de la piata moto? Nu iese la calcul. E simplu. Daca iesea la calcul, era deja facut. Nu asteapta nimeni dupa mine sau dupa tine sa facem circuit sau sa ne punem de acord. Si degeaba calculez la preturi din trecut. In '90 costa un apartament de patru camere cit o dacie. Acum acelasi costa cit 20 de loganuri. Nu e momentul de investitii "imobiliare" Dar asta nu e motiv ca sa ne punem cenusa in cap sau sa zicem ca altii sunt mai destepti. Trebuie doar sa privim realist si informat si atunci o sa vedem solutii reale, nu utopii din lumea lu' nu stiu cine care are o parere.
  14. Nu vreau sa zic nimic de 300. Vreau sa spun ca turatia la care intra motorul in limitare depinde de treapta de viteza in care esti cuplat. Vezi in mers, nu pe loc. La cit intra limitarea intr-a 5-a si la cit intr-a 6-sea. La cele cu limitare o sa vezi ca e mai mica turatia la care se limiteaza cind esti cuplat in viteza, nu pe loc. Iar in a 6-sea turatia de limitare e mai mica decit intr-a 5-a Dar ca sa observi asta trebuie ori sa mergi pe autostrada goala ca sa ajungi la capat intr-a 5-a si a 6-sea ori sa o incerci pe stand. Despre asta vorbeam. Iar pe circuit, pe linia dreapta, se simte al naibi diferenta aia de ture.
  15. Limitarile sunt introduse intre 2001 si 2008 inclusiv la 600 si 750, respectiv doar limitarea in turatie in treapta 6, mai putin cea de cuplu. Pentru anii 2001-2004 difereau limitarile si alte chestii cum ar fi farul aprins sau nu, daca motorul era pentru Japonia, America sau Europa, pt. ca aveau reglementari diferite. Acum sunt toate limitate, cel putin Europa si America sigur. 2009 inca nu am testat asa ca nu stiu, dar ma indoiesc sa fie delimitate, pentru ca nu luau omologarea de strada. Asta asa daca vrei sa vb serios, ca daca facem caterinca, o sa-ti spun ca costa 3mil de lei noi pt. ca sunt nepretuite atunci cind treci pe linga altii si le vezi fetele uimite..
×
×
  • Create New...