Sari la conținut

arian46

Membru
  • Număr conținut

    375
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    onitnelav46

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    Suzuki GSX 600F
  • Numar Moto
    GSX

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki

arian46's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Hello, L-am vopsit eu iarna trecuta cu aprox. 600 ron fara stickere. Carenele au avut doar niste zgarieturi, care au fost reparate impecabil. Poze poti sa vezi la pagina 67.
  2. Bascula a ramas pentru tura a doua de vopsire impreuna cu jugul, tuburile de la telescoape si busonul . Dar nu stiu cand va fi aceasta tura a doua. Vopsea rezistenta e cea in camp electrostatic si merita toti banii. Mi-am facut jantele si au iesit chiar bine . /index.php?/topic/455495-vopsire-in-camp-electrostatic/?hl=%2Bpowder+%2Bcoating&do=findComment&comment=2272454
  3. Hello, Astea ar fi dimensiunile Dimensiuni: Kegelrollenlager oben 47 x 25 x 15 mm Kegelrollenlager unten 55 x 30 x 17 mm iti trimit si un link de unde poti sa iti iei pe PM.
  4. Sa ajut la animare acestui topic atasez si eu cateva poze cu GSXF-ul meu. Iarna trecuta m-am hotarat sa ii schimb putin look-ul asa ca atasez cateva poze "inainte si dupa".
  5. Trist ,condoleante familiei si prietenilor.
  6. Xenonul face toti banii; instalarea e simpla, si costa ceva dar nu e o avere.Consumul de curent e mai mic si nu scade absolut deloc intensitatea luminoasa cand mai intra in joc si alti consumatori. Am facut mutarea asta si recomand in cunostinta de cauza. Alegerea va apartine.Â
  7. O varianta mai ok ar fi sa iti cumperi de pe undeva faruri de la modelul american, care sigur are H4 pe ambele faze, dar tot trebuie sa faci o tiganie la instalatie sa le aprinzi pe amandoua.
  8. Te rog spune-ne si noua cum ai rezolvat, ca sigur mai sunt destui in situatia ta. Merci !
  9. Salut, Uite ce am gasit pe www.colorrite.com pentru modelul tau. Spor la gasirea vopselei !
  10. Toata lumea te-a indrumat spre anvelope noi, dar nimeni nu ti-a raspuns cum trebuie la intrebare; hai ca te ajut eu. Anvelopele au indicatori de uzura (tread wear indicator) dispusi in canalele de pe calea. Acestia au forma unor punti cu inaltimi cuprinse intre 1.6 si 2.2 mm (norme legale), si sunt dispuse de obicei pe 6 raze cu un unghi de 60 de grade intre ele. Pozitionarea lor este indicata pe calea de rulare de inscriptia TWI, de tot felul de sageti si mai nou de simbolul producatorului.Cand datorita uzurii crampoanele ajung la nivelul indicatorilor de uzura, anvelopa trebuie schimbata. A... si nu merita sa cumperi o anvelopa mai veche de 4 ani. Atasez cateva poze pentru studiu. In prima poza am surprins si modul de a indica sensul de rotatie in viziunea celor de la Metzler (elefantul in viteza).Â
  11. Uite ca am gasit si o poza in care apar cele doua din stanga, de la faza scurta.
  12. La far ar trebui sa ai 4 astfel de robineti care regleaza farul sus-jos pe fiecare faza.Cele 2 de jos se vad sub carena, iar pe celelalte le vei gasi mai sus daca iti strecori mana pe acolo.
  13. Gsxf-uri mai sunt..problemele sunt mai rare. Eu am avut una si v-o impartasesc, ca sa va fie usor daca veti fi in situatia mea. Acul de la kilometraj oscila ca la Dacie si arata o viteza mai mica decat cea reala cu 10- 15 km. Si cum kilometrajul e electronic ma asteptam la un contact imperfect, ceva borne oxidate dar totusi problema a fost de ordin mecanic. S-a slabit surubul din capul axului de la pinionul din fata, care tine o piesa solidara cu axul , iar aceasta se invarte in fata senzorului de viteza. Surubul fiind slabit, aceasta piesa nu mai atingea viteza de rotatie a pinionului , si de aici viteza mai mica si acul care arata cea ce citea senzorul. Odata surubul strans, problema a fost rezolvata, si Suzy buna de drum !Â
×
×
  • Creează nouă...