Eu pun acelasi ulei si la grup si la cutie si totul e ok.
Te intreb si eu ceva,la Brasov aveti reprezentanta bavaria? Mi-a sifonat un domn motorul si cei de la asigurari au nevoie de un deviz si cred ca ar fi bine sa le duc unul de la BMW,tinand cont de faptul ca mi-a spart parbrizul,indoit rezervorul si zgariat capacul de la chiuloasa destul de urat.
Multam
Am o rugaminte, un domn cu masina,mi-a doborat motorul,parcat fiind.Asiguratorul are nevoie de valoarea pieselor pentru a ma despagubi.Nu stiu de unde pot obtine preturile.Am un r1100R si mi-a spart parbrizul,indoit rezervor,rupt protectia de la cilindru si zgariat cutia laterala.
Multumesc.
Are abs si ultimul service a fost facut la 30000.Dar nu stiu cat de corecti sunt Irlandezi la capitolul asta.
Am scris gresit, 33000 km si crede-ma ca de 15 ani visez la un "R", tocmai de aceea vreau sa ma ocup un pic de el, pt ca nu cred ca-mi voi mai lua alta scula.
Salut posesorii de BMW.
Tocmai mi-am luat si eu un R1100R,din 95,nu foarte obosit 31000km.Pana reusesc sa-l inmatriculez (a fost adus din Irlanda si nu sunt lamuriti politisti cu actele) vreau sa-i fac schimburile.Recomandati-mi uleiurile pt transmisie si motor si mai dati-mi ceva indicatii.
Multumesc.
pt schimbul de ulei,desfaci dopul de sub motor,capacul de la filtrul de ulei si dopul de golire ulei de pe cadru.Nu fa prostia, sa dai la automat fara ulei.
Am confectionat regulatorul de tensiune,a carui schema a-ti postat-o pe forum.Functioneaza bine,se poate regla tensiunea,dar mai trebuie lucrat pe partea de diode,se incalzesc destul de tare.