Sari la conținut

Danji

Membru
  • Număr conținut

    35
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti-Militari
  • Carnet moto din
    August 2008
  • Motocicleta
    Honda CBR 600 RR

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki GS 500E , Honda CBR 600 RR

Danji's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Parada si BESTFEST Daca s-a inchis... asta e dar.. poate nu. Sunt un optimist
  2. Suna bine. M-as baga duminica. Prin oras sau p-afara?
  3. Cum ar fi mihai 2b3 De la care am si facut rost de piesa. Multam fain Mihai! Case closed.
  4. woohoo, ar fi tare daca ai mai avea. @dragos1 Thanks, chiar e f ieftina pentru o maneta de frana. La Kronau, exact aceeasi era la 105 lei. Din pacate, nu maneta e problema. Bucata rupta nu face parte din maneta de frana. Aia a ramas intacta. S-a rupt o piesa dintre maneta si pompa de frana. Nu stiu cum se numeste. Asta as vrea sa aflu.
  5. Aveti idee cum se numeste piesa rupta din imagine? Si eventual de unde o pot cumpara / repara? M-am uitat mai mult pe net si tot nu am gasit-o. Doar in cadrul unor manete aftermarket. Si costa alea de te usuca. Poate nu am cautat ce trebuia. Help pls. Motocicleta este un GS500E din 97
  6. @mariantiu : Si eu am inceput pe un suzuki gs500, si dupa 2 ani am zis ca trebuie sa am un RR. Nu doar ca e mai puternic, ci pentru ca e pe injectie si imi place foarte mult cum arata ( motiv superficial, stiu, dar chiar imi place ) Asta toamna mi-am luat un RR 600 din 2005, si am mers de atunci cam 5000+ km prin oras, si un singur drum la mare, deci ma apropii de 6000. Nu am fost pe circuit inca cu ea, dar vreau sa fac si asta pe viitor. Eu am cam 1.75 inaltime si 65 de kg, deci miscatul pe ea nu e o problema pentru mine, cum nu este nici puterea sau consumul ( cam 8 in oras si 6 afara, cum iti mai spunea lumea ). Nu cred ca o sa vreau altceva in urmatorii 2 ani, e arhisuficienta bestia asta mica pentru mine. Nu ma vad pe un 1000RR, dar eu sunt destul de micut. In oras nu e la fel de confortabila ca gs-ul, dar nu pot sa ma plang, e chiar ok, si m-am si obisnuit. Oricum, trecerea dea la gs500 a fost un soc destul de mare, frane mai bune, acceleratie si viteza maxima clar mai mari, dificultate mai mare la viratul la maxim ( cand ai ghidonul intors la maxim intr-o parte, una din incheieturi sta intr-o pozitie destul de ciudata intre ghidon si rezervor/corpul motocicletei, si daca se intampla sa fie dreapta, imi e un pic greu sa accelerez smooth, inca exersez asta ) Dar in trafic si mersul normal nu se pune problema asta, doar la intoarcerile la 90 la viteza mica in spatiu mic. In rest ce sa mai zic, bestial ca e pe injectie, pornea si iarna fara stresul cu socul sau sincronizatul carburatiei, bla bla. Eu unul sunt foarte multumit de alegerea facuta, chiar daca mi se rupe sufletul ca o folosesc mai mult la mersul la serviciu si cu treaba prin oras.
  7. Si eu tot de pe forum am aflat de point fixation. Dar chiar si zilele trecute m-am trezit holbandu-ma la un canal in loc de traseul de ocolire. Mi se intampla rar, dar inca mi se mai intampla. Sau poate in subconstient am decis ca e mai riscanta o manevra de ocolire a unui obstacol asa mare in spatiu atat de mic pe asfalt umed si murdar. Dar deja o iau off-topic. Eu saptamana trecuta am fost prima oara la intalnirea de la 7 din constitutiei, si a fost destul de dragut, chiar daca eram cu RR-ul nu F-ul. O sa mai vin si joia asta
  8. Prospatura raspunde la apel. Prima mea intalnire de cbr-ist. Pacat ca nu o sa stau mult, ca la 7 jumate am niste treaba pe la stefan cel mare. Ne vedem acolo! ( CBR 600 RR Albastru )
  9. Ce fain e afara! Mai iese cineva sa se plimbe?
  10. Aveti idee unde pot sa imi fac cat de cat ieftin o cheie de rezerva pt un RR 600 din 2005 ?( nu cred ca e diferenta mare intre modele la capitolul asta dar just in case ) Am fost in Cora Lujerului la magazinul ala cu multe chei, si mi-a zis tipul ca ma costa 300 lei. What the... Am inteles ca e cu chip si trebuie si "programata" sau ce naiba, dar 300 ?!? Mi se pare cam mult pt o cheie de rezerva. Bine, am auzit si povesti cu 600 de euro setul de 2 chei de la reprezentanta Volkswagen ( sau cum s-o scrie)... Va cer si voua parerea, vi se pare ok 300 lei ? Credeti ca gasesc mai ieftin?
  11. Voi pe unde va duceti RR-ul la service? Eu momentan vreau sa ii schimb ( ca am reusit sa il sparg ) semnalizatorul stanga fata si semeringurile + ulei furca fata, dar nu stiu unde sa ma duc. Inainte aveam un GS500 la care puteam si eu sa schimb un semnalizator, dar carena de la RR ma sperie prin aparenta complexitate.
  12. Salut, ma alatur si eu grupului detinatorilor de Honda CBR RR ( 600 ). Am avut timp de doi ani un Suzuki GS 500 E, si am zis ca e momentul sa trec si eu la motorul dupa care salivam de cand mi-am luat carnetul. E o diferenta mare intre cele doua, dar pana acum nu pot sa ma plang de pozitie inconfortabila sau ca nu as putea sa o controlez ca are prea multa putere. La turatii mici e chiar docila. Mai mult nu stiu ce sa zic intr-un prim post, am scris mai mult ca sa va salut. Poate o sa citesc tot topicul desi la 150+pagini cat are...
  13. trebuie si eu sa imi fac ITP-ul rapid si ma gandeam sa merg maine dimineata la Ilioara. Eu zic ca totul e ok la motocicleta... doar ca am cauciucurile cam... vechi, nu foarte uzate dar cam vechi... E posibil sa nu iau ITP-ul din cauza asta? Sa stiu sa mi le schimb, desi as vrea la primavara... dar mi-a cam expirat inspectia
  14. Salutare! M-am uitat la ultimele 10-20 de pagini alte topicului dar nu prea am rabdare sa le citesc chiar pe toate. Momentan am un Suzuki GS 500 E, aproape 2 ani vechime in ale motociclismului si cam 6000 km facuti doar prin Bucuresti. Ma gandeam sa imi cumpar un R6 sau un CBR f4i ( ambele din perioada 2000 - 2002 ). Momentan tind mai mult spre R6. Dar tot aud sfaturi de genul " ia-ti cbr ca e mai manevrabila, mai usor de stapanit " etc. Pe strazile din Bucuresti conteaza asa mult acea diferenta de manevrabilitate daca ea exista? Aveti alte sfaturi pentru mine legate de achizitionarea unui R6 ? De genul ce hibe sunt mai des intalnite la R6-ele din perioada aceea.
×
×
  • Creează nouă...