Sari la conținut

Novix

Membru
  • Număr conținut

    185
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    nicoara_stefan

Profil

  • Locatie
    Bucuresti
  • Numar Moto
    leasing; 45 JFT

Informații profil

  • Interests
    Motociclete, masini si ... bani (vorbesc serios)

Novix's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ba nu lipsesc de loc. Atunci cind mai da o pala de vint si cad fibrele cablistilor avem si d-astea!
  2. Mine dupa prinz as iesi si eu prin jurul orasului.
  3. Miercurea asta nu sint in Bucuresti. In plus accuweather zice ca va ploua fix la 6
  4. Pai fa si tu niste recomandari ce inseamna polish de calitate si ceara mai buna ca rafturile sint pline dar poti sa sti ce cumperi?
  5. Asemanator cu power commander?
  6. One tip: Not may bike tyre mechanics around but plenty of nails and stuff so... have a repair kit handy. Will you be able to access the net while on the road?
  7. Nici o problema! Dar... Vad ca MVM este un concesionar, probabil ca e un parbriz facut de Givi.
  8. Ai fost la service? Ce-au zis?
  9. Daca nu ploua, sigur. Cred ca niste bucatele de camera ar fi utile sa reduca vibratiile. Baietii care (sper) ca o sa-mi faca barele au zis ca o sa faca un fel de bucsi de cauciuc sa nu fie fier pe fier.
  10. Era doar o discutie custom made vs factory made (de fapt ieftin vs scump, ca altfel luam si eu factory made) Oricum la bara SW-Motech/Suzuki era doar un incident izolat pe cand la barele Givi se pare ca este o greseala de proiectare ca e plin de imagini cu suporturi rupte fara ca sa fi cazut motorul vreodata.
  11. Mai mult teren accidentat si mai putin oras... hmmm. Dar cita sosea? Adica vrei doar sa ajungi pana la Baicoi/Azuga si acolo pe drum forestier sau te bate gindul si de o Bucovina, Apuseni etc.? Daca este prima motocicleta ti-as recomanda BMW-ul pt ca este mai usor si are o piata mai lichida. Cind te plictisesti de el (nu prea are putere deduc eu din eternele meciuri similare de pe alte forumuri) poti sa il vinzi usor. In plus V-stromul este destul de instabil la viteze mici datorita centrului de greutate ridicat si a masei mai mari. Daca te gindesti, totusi, sa iei V-strom mai pune la buget vreo 500 - 1000+ de paralute pentru modificarile obligatorii: crash guard, scut de motor si parbriz si optionale: cric central, suspensie fata mai profesionista, toba. Vad ca serviciul il ai pe la Iancului. Daca nu treci pe la Arc (desi nu prea ajung) putem sa ne vedem intr-o dupa amiaza sa cintaresti animala.
×
×
  • Creează nouă...