Sari la conținut

adi_mot

Membru
  • Număr conținut

    253
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    SUZUKI GSXR 600 SRAD

Informații profil

  • Motociclete detinute
    GS 500 E, CBR 600 F2

Vizitatori Recenți Profil

609 citiri profil

adi_mot's Achievements

  1. Salut, am nevoie, daca dezmembreaza cineva, de scarita pilot stanga si de maneta de ambreiaj, pentru un fz6s din 2004. Multumesc.
  2. Salut, donez, 2 sei (pilot + pasager) pentru gsxr (model 95/96/97). Mai am si un capac monopost (culoare rosie) pentru gsxr k1. Nu stiu sigur dar cred ca mai este pe undeva si stopul, tot pt modelul 95/96/97. Doritorii sunt invitati sa lase PM. Singura conditie este sa vina pana in Bragadiru, in cursul saptamanii dupa ora 6, sau in weekend. Primul venit, primul servit.
  3. Salut, donez, 2 sei (pilot + pasager) pentru gsxr (model 95/96/97). Mai am si un capac monopost (culoare rosie) pentru gsxr k1. Nu stiu sigur dar cred ca mai este pe undeva si stopul, tot pt modelul 95/96/97. Doritorii sunt invitati sa lase PM. Singura conditie este sa vina pana in Bragadiru, in cursul saptamanii dupa ora 6, sau in weekend. Primul venit, primul servit.
  4. Gata. M-am lamurit. Dual tours scrie pe mine. O sa le dau un telefon. Din cate am vazut as putea sa mai merg la Motodynamics. O sa sun la amandoi sa vedem ce si cum. Inca o data multumesc.
  5. @john17, iti multumesc tare mult. Te-am rugat pentru ca de la munca nu pot sta foarte mult pe net, ajung seara destul de tarziu, iar pana in weekend e cale lunga. Asa macar am start-ul si citesc pe bucatele, cum prind si eu timp liber. Sper sa nu ma injuri prea tare...
  6. Salut, Va multumesc pentru tot ajutorul, explicatiile si sfaturile. Din toate simptomele descrise, se pare ca totusi tps-ul este de vina... Mecanicul nu a gasit nimic altceva care sa dea aceste dereglari. Oricum cred ca daca ar fi fost alte probleme, ar fi mers tot timpul prost. Numai ca toata treaba e aleatoare. Ba merge bine de imi vine sa-l pup, ba merge prost. Fluctueaza relantiul, tinde sa se opreasca (Daca totusi se opreste motorul, la repornire totul e nice&fluffy. Apoi imediat dupa primii metrii parcursi incepe iar distractia.). De vreo 3 ori am simtit in mers un fel de zvac, ca si cum ar fi fost gatuit motorul apoi si-ar fi revenit. Si toate astea se intampla aleator... @john17, daca ai timp si esti dragut te rog indruma-ma la pagina unde ai descris toata povestea. Te rog acest lucru pentru ca sunt extrem de nervos si suparat pe toata treaba asta, incat stiu sigur ca daca ma apuc sa caut eu voi rata de cel putin 3 ori paginile. Pentru ceilalti, daca puteti sa ma indrumati unde sa ma duc sa fac verificare/cerere de schimbare, sau care este procedura... Pentru moment am lasat motorul in garaj. Nu vreau sa stric altceva, sau mai rau sa se intample cine stie ce nefacuta. Inca o data, va multumesc pentru ajutor. » Post actualizat in 14 Sep 2016 05:35 Si inca o chestie pe care am observat-o. Revine destul de greu din turatie. Adica ramane un pic accelerata, apoi coboara usor.
  7. Mda... Am dus-o la mecanic. Aceleasi simptome. 10 minute de mers frumos, apoi moare motorul. Culmea e ca dupa ce am oprit-o i-am mai facut un test, a aparut 9 pe minim, apoi 100 pe maxim, iar la revenire a ramas la valoarea 16. Am pornit motorul si statea la relantiu, desi nu cum trebuie, dar cel putin nu se mai oprea. Am lasat-o la teste si mai vedem ce se intampla. » Post actualizat in 12 Sep 2016 10:42 Mda... Am dus-o la mecanic. Aceleasi simptome. 10 minute de mers frumos, apoi moare motorul. Culmea e ca dupa ce am oprit-o i-am mai facut un test, a aparut 9 pe minim, apoi 100 pe maxim, iar la revenire a ramas la valoarea 16. Am pornit motorul si statea la relantiu, desi nu cum trebuie, dar cel putin nu se mai oprea. Am lasat-o la teste si mai vedem ce se intampla.
  8. Am verificat cu meniul de diagnoza senzorul. Totul OK. Neaccelerata indica 16 iar full accelerata indica 100. Valorile oscileaza frumos, nu in hopuri. O sa duc moto la mecanic sa il si masoare sa vedem valorile pe aparat. Daca e totul OK cu senzorul inseamna ca altele sunt problemele...
  9. Si unde as putea sa ma interesez? Ce reprezentante Yamaha avem? Am gasit pe google pe cei de la Dual Motors si pe cei de la Motodynamics. Mai sunt de actualitate sau s-a schimbat ceva intre timp? Multumesc.
  10. Salut, Mai e valabila treaba cu schimbarea senzorului tps gratis la yamaha? Cred ca sunt "fericitul" posesor al unui senzor care s-a defectat. Simptome: daca o pornesc sta la relantiu (oarecum), apoi cand incep sa merg cu ea daca las acceleratia se opreste motorul. Azi am venit la munca cu ea tinand-o turata la semafoare. Altfel se oprea motorul. Si am mai observat o chestie.. cam da in nas. Nu tot timpul. Am plecat cu moto de acasa, a mers impecabil vreo 15 minute, apoi a inceput distractia cu opritul motorului. Cu datul in nas poate o fi din cauza faptului ca am tinut-o accelerata tot timpul ca sa nu se mai opreasca. Senzorul tps este doar o banuiala de-a mea. Daca aveti alte idei feel free to share. Multumesc,
  11. Salut, Am o scurta intrebare despre relantiul unui FZ6S din 2004. Ieri pe drumul spre casa am vazut ca moto nu prea statea cum trebuie la relantiu (sper ca asa se scrie corect, daca nu fell free to correct me). Statea undeva pe la 850-970 rpm. Si-a mai revenit de vreo 2 ori la valorile normale dar in rest statea foarte scazut. Ajuns acasa, am verificat multe chestii la moto pana la un moment dat cand am pus contactul am dat la demaror a invartit o data si apoi a inceput s caraie. Pe scurt m-a lasat bateria. Am pus-o pe redresor am incarcat-o un pic si moto a pornit la prima cheie. Intrebarea mea este daca o baterie descarcata poate influenta valorile relantiului. Din puctul meu de vedere, odata moto pornita ar trebui sa mearga si fara baterie. Multumesc frumos.
  12. Salut, pana la urma, cum oricum trebuia sa ajung la mecanic pentru intretinere, l-am intrebat si de chestia asta. Mi-a spus ca este perfect normal si mi-a explicat cam ceea ce descria mai sus colegul ThunderByte. Va multumesc tuturor pentru sfaturi/ajutor. Asfalt uscat si multi km lipsiti de incidente.
  13. Baieti, update la poveste. Cum ma mananca, am iesit afara si am verificat o chestie. Am pus moto pe cricul central, am bagat-o in viteza, si a inceput roata sa se invarta usor. Am oprit roata cu piciorul, apoi am inceput sa o invart manual, cu moto bagata in viteza si cu ambreiajul apasat. In timp ce invarteam roata se auzea poc-poc. Cam 2 pocnituri la o rotatie. Daca scot motorul din viteza si invart roata manual, nu mai pocneste nimic.
  14. Lantul e intins corect, motocicleta merge impecabil. Mai putin faza asta de azi. Tot forand netul am mai gasit o chestie care face explicatia lui ThunderByte foarte plauzibila. With the engine load off of the chain, it will screech predictability without clunking like Nasty mentioned doing above.It will just risk a flat spot on the tire. If the loads on the engine, your brakes are causing the chain to halt, while the countershaft sprocket has momentum and compression, making the chain pop. Acum va intreb pe voi, exista diferente intre a avea motorul scos din viteza si a avea motorul in viteza dar cu abreiajul apasat? Nu ma pricep la mecanica, dar dupa logica mea, ca esti intr-o treapta de viteza cu ambreiajul apasat sau ca esti scos din viteza e cam tot aia. Spun asta nestiind ce se intampla in cutia de viteze si o explicatia ar fi tare apreciata. Ps: cricul nu loveste bascula. Ar fi facut tot timpul si mai ales la denivelari. Dar nu este cazul.
×
×
  • Creează nouă...