Salutare....eu sunt fan kawa inca de cand abia o vedeam doar in poze. De anul trecut ma dau pe un zxr 400 si prima remarca: o iubesc pentru ca:
-stie sa mearga si tare si incet;
-e usurica--conteaza asta la o fata, va asigur;
-e ingaduitoare la greseli;
-va spun eu, ia 230 ...a mea la 180 zici ca pluteste, nici nu simte, poate si de unde are kit de lantz racing montat pe ea...
-motorul merge brici , ma frate! niciodata nici o figura pe capul lui!
-merge sa inveti sa iei viraje cu ea, ca apoi sa te simti as al virajelor cu...un eduro, de ex...(care are o stabilitate de invidiat in viraje..)
-nu imi obosesc mainile asa de tare cum se vaieta alti detinatori de vitezane...cumva am o pozitie buna pe ea care nu imi creeaza neplaceri..pe bune!(si sunt destul de inalta eu ..1,73m, cu picioare kiar lungi--hehe, asta-i bine de tot!)
Pt un producator care o concepea pt prima data in 91, motoreta asta e o bijuterie inclusiv ca design... place okiului din prima...(carcotasii sa-si vada de drum la faza asta )
Chestia e ca :
-trebe musai tinuta in ture, altfel grohaie...nu-i place deloc traficul de oras, da` deloc!
-e cam lacomioara (s-o numesc asa, oare?) 4,6-4,8% la viteza medie (cea mai medie cu putintza--80-110)
-consumabilele la ea sunt de fiecare data un pic mai scumpe ca la alte modele, ma refer nu la ulei, ci la bujii, placute, manete, cabluri, frectii de-astea...
-la iesirea din viraje in rampa trage mai greutz decat alte vitezane...scoate usurel, nu brutal, nu "a la rossi".. (ma intreb daca e cazul, mai ales pe drumurile romanesti unde din nimica toata te trezesti cu nisip, umezeala sau ambele exact in acul virajului... )
-e firava la impacte minime ....nu va temeti, o mai am, e intreaga si ma mai dau cu ea cel putin un an....si kiar ma dau
Una peste alta, Carpe Diem ! si.........