-
Număr conținut
48 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
dacjan_22
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Iasi, Romania
-
Carnet moto din
2007
-
Motocicleta
SV-ul l-am dat, am ramas cu matura ...
-
Numar Moto
--
-
Club
loading ...
Informații profil
-
Motociclete detinute
ex SV 650 S - 2000 ex Piaggio Ciao - 19 si ceva ... Peugeot Satelis 125 - 2007
DaCiaN0's Achievements
Newbie (1/14)
-
Inca la vanzare nu se potrivesc pe SV650 de nici o culoare (userul Piff) poate confirma. UPDATE: se pare ca se potrivesc pe SV1000 modelul 2006 link : http://www.brandedbiker.co.uk/R-G-Racing-Products/R-G-Crash-Protectors-for-Suzuki-SV1000-2006-onwards-1279 Daca e vreun doritor din zona Iasului, il ajut si la montaj.
-
tipic epocii C.A.P.-iste , te astepti sa-ti iei si vreun ban doar pentru faptul ca ai citit topicul. josnic, parca iti vine un sentiment de scarba ...
-
multumesc de apreciere. O rugaminte am la colegul Gookat, daca m-ar putea ajuta cu un link catre ceva informatie pentru modelul care-l am eu nu vreau sa incurc lumea aiurea si mai degraba ma documentez mai bine. numai bine!
-
colegu, sunt pentru modelul 99 - 2000. sunt 99% sigur oricum, daca e cineva din zona pot ajuta si la montaj. pentru cei interesati, fac mai multe poze... masuratori ... ca sa nu pun omu pe drumuri degeaba.
-
salut, din intamplare astazi am facut ceva curatenie prin garaj si am gasit crash padurile de la fostul meu SV (era un S, dar cadrul e la fel). Sunt cu suporti de aluminiu cu 2 suruburi; din punctul meu de vedere mult mai sigure decat cele cu prindere intr-un singur surub direct pe cadru. Nu au fost trantite la pamant niciodata. Daca esti din zona, te ajut si la montaj. link cu poze de site-ul producatorului: http://www.rg-racing.com/browseType/Crash_Protectors/Suzuki/SV650%20FullFaired/CP0122BL.aspx poze reale: pret 250lei
-
Zona capat CUG, garaj la subsolul blocului, nu are colorifer dar se mentine o temperatura destul de acceptabila. Care doreste sa ma sune la 0748838128 si ne intelegem la pret, posibilitati de vizitare ....
-
va salut. va rog daca puteti recomanda vreun shop (sa fie si seriosi) in Iasi de unde s-ar putea achizitiona un scuter . Eventual daca aveti si vreun sfat, recomandare pt un scuter anume... ar fi de mare ajutor : - se doreste un scuter cat mai fiabil, pentru o persoana de aproximativ 50 si ceva de ani, 1,8m inaltime si vreo 100kg - buget 350-500 euro - va fi folosit mai mult pentru naveta la munca si acasa. multumesc si numai bine
-
Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!
-
am un scuter Peugeot Satelis 125 din 2007 si am ceva probleme cu bateria. Imi indica pe bord uneori faptul ca bateria nu se incarca, iar daca scot bornele se opreste motorul (uneori nu se opreste). E posibil sa fie defect releul de incarcare sau sa fie vreun contact imperfect? Daca bateria nu este asa de buna (mai exact eu am una de 10A, iar originala era de 12A); posibil si acest lucru de vina? Imi mai indica pe bord si faptul ca trebuie sa o duc neaparat la service (dupa fiecare 5000km imi arata cheia "service" ); se reseteaza pe diagnoza sau se poate si reseta si manual? (bineinteles dupa ce-i schimb toate cele de trebuinta - ulei, antigel, bujie) Va multumesc. p.s. daca este vreun coleg amabil si care are scuter sa-mi dea si mie un pm cu o adresa de messenger, pt. a cere mai multe informatii.
- 270 răspunsuri
-
buna, vreau sa modific puitn saua mea, sa mai castig cativa cm din inaltime. Am SV650S , model 2000 si cred ca cel mai bine as cobori, daca as inlocui spuma cu un gel pad.(musamaua este in stare excelenta) Astept pm cu detalii. Mersi
-
Colegule, daca la tine la mobra is incurcate firele.. asta nu inseamna ca trebuie sa generalizam Sunt sigur ca si alte mobre au fitzele lor, la fel cum si ale noastre au la partea de releu. Daca am putut eu rezolva problema electrica (inlocuit, modificat..) eu zic ca nu e chiar asa de negru dracu precum pare. succese ... btw schimba doctoru :|
-
nu am pomenit de releu ca nu imi aduceam aminte bine. Acum daca stau sa ma gandesc , am cumparat un releu de GSXR1000 nou, la care i-am aplicat mufele de la cel vechi (2 parca erau) total vreo 7 fire. Oricum tot de aici am preluat si ideea cu acest tip de releu. Nu i-am montat nici un fel de cooler pentru ca nu se incalzeste excesiv.
-
ce va pot spune din experienta mica pe care o am: cablurile care te ajuta sa iei curent de la alte baterii nu intotdeauna functioneaza PERFECT. Ma refer aici la acei clesti; eu incerc sa tin apasat pe ei in timpul transferului de curent. Deasemenea, tot din experienta va recomand sa verificati ff bine releul de incarcare , deoarece se stie ca e ceva obisnuit ca la SV-uri sa te lase cand ti-e lumea mai draga (modelele 99-02, atat stiu eu). Simptome la mine: drumuri scurte prin oras.. la 4-5 zile murea bateria; culmea doar dimineata la pornire. Dupa vreo luna de chin, m-a lasat in timpul mersului (faruri aprinse). Am impins-o , a pornit si am mers pana aproape de casa doar cu restul de curent ramas in baterie. Remediu: am achizitionat un releu nou de la un alt model, cilindree mai mare, l-am modificat si merge brici. Concluzie: daca suspectezi ca alternatorul nu-ti incarca bateria; spun eu ca la un SV sansele sunt mult mai mari ca releul sa fie defect. Revin la problema mea: chiar nu aveti nici unul modificata pozitia la ghidon (ridicata) sau coborata pe spate? Mersi
-
m-am uitat acum pe cartea tehnica si scrie ca la modelul S e setat la pozitia 4 (din 7 pozitii totale); iar la modelul naked ca al tau e pe 2. Pozitia 7 fiind cea mai dura (stiffest). Am sa pun si eu pe 2, sa vad cum se comporta. Bafta