Sari la conținut

piccolino

Membru
  • Număr conținut

    161
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    piccolino2730

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Honda Transalp XL650V
  • Numar Moto
    B 32 HAO

piccolino's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. scuze dar m-am razgandit, vanzare buna.

  2. Ba nu e gay deloc sistemul de inchidere de la TT. Daca e cu balama atunci eu unul sunt in deep shit cand vreau sa iau ceva din cutie. De ce? pentru ca intotdeauna am cu mine pe locul pasaderului un roll impermeabil care intra tot echipamentul de camping. Se intinde perfect peste cele doua cutii (le-am pus la nivelul seii ca sa serveasca drept masa de incarcare suplimentara. In felul asta am o platforma buna de incarcare si mi-ar fi imposibil sa accsesez cutiile daca sunt incarcat. Daca scot capacul cu totul am acces destul de facil in cutii si nu e nici o problema in a scormoni prin ele. Daca as fi avut balamale... descarcata toata mobra, cautat in cutii, incarcata toata mobra la loc. Pierdere de timp si fa tu asta imbracat si cu casca pe cap la o caldura de 35 de grade. Capacele cutiilor de la TT NU zboara imediat de pe cutie doar daca deschizi doar una din incuietori!! Astea-s fabule sau motive de critica inventate aiurea. Nu vorbesc din afara, doar ca simplu propitar de cutii TT.
  3. Cam asa arata o pereche de Zega-uri dupa ce au facut cunostinta cu asfaltul. Le-am mai tavalit inainte pe coclauri dar nu au avut absolut nimic. Asa arata una din genti dupa o cazatura cam pe la 30km/h Cealalta geanta dupa alta cazatura la 50km/h. S-a polizat bine materialul in urma unei alunecari de vreo 10m pe asfaltul acoperit cu zapada si trebuie inlocuit tot coltul. Cu ocazia asta ma gandesc sa fac o intaritura suplimentara sau o protectie de colt (pentru ca e cel mai vulnerabil loc la o cazatura). Taierea materialului deteriorat, si inlocuirea cu altul mai bun, sudat cu simt de raspundere (revin cu poze) Alta vedere mai buna a pagubelor. Totul s-a infasurat in jurul suportilor, fata fiind mai ok Menghina e sfanta pentru indreptarea muchiilor Procedura de inlocuire a materialului a inceput. Urmeaza sa indrept baza (se mai poate folosi), dupa care fabricarea unui petic din Al. de 1.5mm si sudarea pe pozitie. Ulterior voi monta o protectie de colt sanatoasa. Jig-ul pentru indreptare Geanta asta e indreptata, numai ca nu am poze facute. Singurele semne ramase au ramas pe partea cu suportul de prindere, tabla ramanand cutata. Revin cu poze cu ambele cutii indreptare si coltul reparat. De facut pe viitor: intarire pe interior cu profil de rigidizare pe diagonala, protectii de colt. Faza buna in toata povestea e ca le poti indrepta pe marginea drumului cu o piatra, faca ca aluminiul sa dea semne ca ar vrea sa crape sau chestii de genul. Revin...
  4. Pozele alea nu sunt decat niste CG-uri destul de nereusite. Prina e o combinatie dintre Pan European si un VFR si ultima... e chair odioasa: nas si roti de GSA, restul de Varadero. Imagini decupate de ici si puse colo... nimic mai mult. Mai avem de asteptat raspunsul concurentei.
  5. Prost au mai gandit japanese astia "o motocicleta care face inconjurul lumii" pe toate tipurile de teren... Filtrul ala de ulei e chiar in calea pietrelor care nu se vor sfii deloc sa il gaureasca, si in acelasi timp galeria aia expusa pe toata partea dreapta care inevitabil va trebui schimbata dupa doua trei iesiri off mai serioase! Scutul ala de plastic e mai meschin decat al V-strom-ului de 1000 ... Nu mai imi place, deloc!
  6. place mult!!! daca vine si cu un price tag de 10-11k iuro... schimb taberele cu riscul divortului! Edit: se putea sa fie ok pana la capat... rezervor 23L?
  7. Nu am mai stat cu degetul pe butonul de refresh ca acum, de tare mult timp.
  8. ai doua butoane pe bord, sub ceasuri, deasupra carora scrie M si H. apesi pe ele pentru valorile dorite
  9. Atata timp cat nu traiesti intr-un parc national, nu prea isi are legatura comparatia facuta. Uite cam ce vad americanii din Detroit cand deschid fereastra larg dimineata, sa nu mai amintesc de cei din NY, LA, NJ samd. USA e un intreg continent, e si normal sa aiba asemenea abundenta de peisaje, fauna, drumuri etc. Nu mai lungesc depozitia ca o dam in diverse. Trebuie sa ajungeti acolo ca sa intelegeti despre ce vorbesc. P.S.: Intr-adevar poza aia din Utah e dementiala!!!
  10. Majoritatea animalelor pozate sunt din parcuri nationale prin care trece soseaua. Cat despre Romanica...ursi pe marginea drumului vezi oricand intre Predeal si Rasnov caprioare oricand prin padurile din baragan (care au mai ramas), zimbrii vezi la Hateg (nu pe marginea drumului) cat despre pozatul cu o mana... e pura inconstienta din punctul meu de vedere, din pricina faptului ca te poti imprastia mult mai usor, ca sa nu mai zic ca poate scapa aparatul din mana foarte repede (mai ales ca e Dslr cu ditai wide-ul pe el). La cat a costat setup-ul lui mai putea investi intr-un brat articulat sa monteze camera pe el si sa piloteze si sa pozeze in deplina siguranta! My 2 cents!
  11. Se pare ca in America cerul e mai albastru, contrastele sunt mai puternice si culorile mai saturate. Toate premizele unor poze fantastice... Acum sincer... in afara unui asfalt impecabil, nu vad nici o diferenta fata de datina strabuna si pozele care se pot face aici cu orice aparat. Nu e nevoie sa ne umezim ochii la pozele facute de altii in America... sunt multe exemple de dat de pe Adv. si asta nu e unul dintre cele mai de exceptie.
×
×
  • Creează nouă...