Acel ambutisaj de care zici,Adrian, se continua si in partea opusa, in jurul busonului pana inspre fata.Au fost si modele fara deci e posibil ca rezervorul sa fie de Jawa/CZ.Eu am 2 rezervoare cu si unul fara.
Salut !
@Taz1
Am incercat sa-ti trimit PM dar ai casuta plina.
Vad ca broscuta are numere de AG, poti sa-mi spui pe unde se afla ?
Am una din 66 in lucru si m-ar interesa cate ceva si dupa asta.
Cum pot lua legatura cu proprietarul ?
Multumesc !
Salutare !
Ai sanse daca gasesti alte acte.
La masinile clasice nu este valabil ce zici.Nu la noi.
Ai nevoie de toate actele ca nu te baga nimeni in seama.
Farul e cam cea mai mica problema la acest cz.Am pus pozele ca sa se vada cum era de la mama lui.Poate pe noul proprietar il va interesa...
@lolo m-am grabit cu cititul.Am inteles intr-un final ce voiai sa zici.
@dany la mine degeaba se invarte roata...pt ca nu se va invarti decat prin curte.In rest..
Pana la urma cat se cere pe el si cam ce acte are ?
Nu-i asa.
In pozele de mai jos este rama mea de far care este originala.Am pus o poza si cu cartea tehnica a motocicletei unde se vede tot farul.
In poza cu cz-ul vai de el unde este surubul care prinde oglinda de rama ??
Este prea frig ca sa ma mai duc in pod sa iau rama cu care am gasit cz-ul meu.Este fix ca cea din poza(cu cz-ul de sus) si nu se prea potriveste.
Rama mea nu este indoita desi asa pare intr-o poza.Cade lumina pe ea...
Eu zic ca este pregatita de dus la cromare.Nu are imperfectiuni.Le-am scos cu greu, de aia am si ajuns la stratul de crom.
Salutari !
rama_far
Saracul cz , la ce bani este ?
Rama farului este de Trabant.E o chestie clasica...toti faceau asa.(de obieci pastrau oglinda si sticla si puneau rama asta.La cz-ul din poza nici sticla nu e originala)
Scuze de off topic dar e interesant.
Chestia asta s-a facut acum mult timp pe un Volkswagen Beetle.
Era alimentat cu lemn sau carbune , din care se producea gazogen care era folosit pe post de combustibil.Asta dupa ce il raceau si-l filtrau.