Traducere din Poloneză în Română
rotor pentru magneto Junak Âşi Simson AWO neodim
Pentru a construi SJ-60 rotor, a fost folosit magneți din neodim, de putere, care, la rândul său, a condus la o creÂştere semnificativă din diferența: bobinei - Rotor (0,8 mm). Este de mare importanță, deoarece există dificultăți în reparații atunci când bobina este de a înlocui electrozi, Âşi se dovedeÂşte că celălalt nu se va potrivi. Se poate presupune că bobina, sau de aprindere au fost produse într-o / g de mai multe template-uri - design Âşi componente, deoarece acestea nu sunt interschimbabile. Bobina de la un alt magneto, rotorul poate provoca przycieranie, chiar Âşi pentru a preveni depunerea lui.
Utilizarea de magneți neodim puternici ne dă mari oportunități pentru: creÂşterea decalajul, în creÂştere de energie (pana la sută mai multe), axe dintr-o bucata, etc
Pentru a monta bobine, nu sunt necesare pini. Doar că bobina va determina Âşuruburile de montare. În plus, rotorul este mai puțin predispuse la blocarea de către organismele străine care intră în rotor Âşi stator între bobinele (diferența mai mare, forma peÂłnowalcowy.) SJ-60 este, de asemenea, o alternativă la cherestea, WN bobina deformate.
Necesitatea de a reduce producția de energie este dictată de bobina magnetoului WN parametrii de rezistență. CreÂşterea semnificativă a producției de energie al magnetoului ar fi, daune amenințare tot mai mare la defalcarea izolației bobinei, Âşi în cele din urmă permanente.
Energia corespunzătoare de scântei ZS magneto-3 a fost atins prin stabilirea magnet în formă de interactiunea cu o bobină magnetică Âşi piese de pol. Avantajul este posibilitatea CreÂşterea sau reducerea scântei de energie (în etapa de konstr.).
Lucrările de construcție ale rotorului:
-Body ................................................ ..... Aliaj de aluminiu .........,
OÂŚKA-......................... bucata, presat pe wielowpust,
În formă de magnet neodim (Nd2Fe14B) ................................
B-corecție, H. ....................................... lichidare magnetic
-Polul piese ................................................ oțel moale ..........,
-ManÂşon de protecție ............................................... din oțel inoxidabil,
Inundate de ................................................ ..... .. răÂşină epoxidică.
Specificatii:
diametrul exterior. .......................................... 40mm
energie scântei (1500obr/min )........................ 60mJ,
max. Temperatura de operare ....................................... 140 ° C,
Alte ..................................... ca pentru rotor original.
Avantajele de magneți neodim sinterizate sunt:
- Extrem de mare densitate de energie de vârf (BH) max (aproximativ 400kJ/m3)
- Rezistent la locul de muncă în prezența a odmagnesowujÂących puternice câmpuri,
- Rezistent la trecerea de energie (vibrație, vibrații)
- Temperatura Curie ~ 310 ° [C].
Prin creÂşterea decalajului dintre electrozi pe electrozi de exemplu, film de 10mm se întâmplă în interiorul descărcarea de gestiune care au loc în electrozi (pentru viteză crescută), care este în detrimentul bobina si o depinde în principal de izolare a bobinei. Decalaj între electrozi 7-10mm este limita de ZS capacitate bobină de anduranta magneto-3.
Impact asupra vieții este temperatura. Si pentru acest motiv prototip rotor SJ-60, sunt utilizate magneți cu o serie de SH (150st). În cazul în care acest lucru se dovedeÂşte insuficientă, noi încă disponibile în comerț, UH (180), EH (200) Âşi AH (220st). Temperatură înaltă cauzele slăbirea câmpului, cu toate acestea, după răcire, magnetic el revine la valoarea anterioară, fără nici o pierdere de proprietăți magnetice, dar cu condiția de a nu depăÂşi temperatura maximă de funcționare pentru magnet.
Puteți demagnetiza complet magnet până când temperatura Curie (310st pentru NdFeB). Desigur, mai târziu îl puteți magnetiza înapoi excepția cazului în care el a fost distrus fizic.
Al doilea factor Âşi finale care afectează viabilitatea magneți neodim este mare susceptibilitatea la oxidare, dar acestea sunt protejate de către fabrica de nichelare, în cazul de rotor SJ-60, de asemenea, vor fi protejate sosul cu răÂşină epoxidică.
În iskrownikach ZS-3 este posibil să fi fost folosit magneți Alnico (wynal.1940), deoarece acestea au fost produse primele. magneți Alnico din cauza unei rozmagnesowujÂą coercivity foarte scăzut sub influența de impact, Âşoc, vibrații, etc, Ca urmare a rozmagnesowujÂą vibrații ce în ce mai mult Âşi la un moment dat punct de operare este setat la o valoare foarte scăzută. Ele sunt, de asemenea, foarte uÂşor de demagnetiza câmpul magnetic opus.
În cazul special, rotorul poate fi, de asemenea, administrarea accidentală prin intermediul unui demagnetizarea curent la bobina magnetoului (o cutie opus puternic).
Cu toate acestea, magneți neodim sunt foarte rezistente la câmp opus, Âşi astfel un câmp puternic de la bobina magnetou, ar trebui să se dovedesc a fi prea mici, demagnetizarea neodim rotorului.
Cu toate acestea, doar va fi testat într-o etapă ulterioară, ca parametri într-adevăr, multe altele.
A INCERCAT CINEVA ASA CEVA?