Sari la conținut

TheGun

Membru
  • Număr conținut

    21
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    zagan_iulian

Profil

  • Locatie
    Miercurea Ciuc
  • Carnet moto din
    1998
  • Numar Moto
    HR 17 ZIL
  • Club
    Free

TheGun's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. TheGun

    Simson

    Traducere din Poloneză în Română rotor pentru magneto Junak Âşi Simson AWO neodim Pentru a construi SJ-60 rotor, a fost folosit magneți din neodim, de putere, care, la rândul său, a condus la o creÂştere semnificativă din diferența: bobinei - Rotor (0,8 mm). Este de mare importanță, deoarece există dificultăți în reparații atunci când bobina este de a înlocui electrozi, Âşi se dovedeÂşte că celălalt nu se va potrivi. Se poate presupune că bobina, sau de aprindere au fost produse într-o / g de mai multe template-uri - design Âşi componente, deoarece acestea nu sunt interschimbabile. Bobina de la un alt magneto, rotorul poate provoca przycieranie, chiar Âşi pentru a preveni depunerea lui. Utilizarea de magneți neodim puternici ne dă mari oportunități pentru: creÂşterea decalajul, în creÂştere de energie (pana la sută mai multe), axe dintr-o bucata, etc Pentru a monta bobine, nu sunt necesare pini. Doar că bobina va determina Âşuruburile de montare. În plus, rotorul este mai puțin predispuse la blocarea de către organismele străine care intră în rotor Âşi stator între bobinele (diferența mai mare, forma peÂłnowalcowy.) SJ-60 este, de asemenea, o alternativă la cherestea, WN bobina deformate. Necesitatea de a reduce producția de energie este dictată de bobina magnetoului WN parametrii de rezistență. CreÂşterea semnificativă a producției de energie al magnetoului ar fi, daune amenințare tot mai mare la defalcarea izolației bobinei, Âşi în cele din urmă permanente. Energia corespunzătoare de scântei ZS magneto-3 a fost atins prin stabilirea magnet în formă de interactiunea cu o bobină magnetică Âşi piese de pol. Avantajul este posibilitatea CreÂşterea sau reducerea scântei de energie (în etapa de konstr.). Lucrările de construcție ale rotorului: -Body ................................................ ..... Aliaj de aluminiu ........., OÂŚKA-......................... bucata, presat pe wielowpust, În formă de magnet neodim (Nd2Fe14B) ................................ B-corecție, H. ....................................... lichidare magnetic -Polul piese ................................................ oțel moale .........., -ManÂşon de protecție ............................................... din oțel inoxidabil, Inundate de ................................................ ..... .. răÂşină epoxidică. Specificatii: diametrul exterior. .......................................... 40mm energie scântei (1500obr/min )........................ 60mJ, max. Temperatura de operare ....................................... 140 ° C, Alte ..................................... ca pentru rotor original. Avantajele de magneți neodim sinterizate sunt: - Extrem de mare densitate de energie de vârf (BH) max (aproximativ 400kJ/m3) - Rezistent la locul de muncă în prezența a odmagnesowujÂących puternice câmpuri, - Rezistent la trecerea de energie (vibrație, vibrații) - Temperatura Curie ~ 310 ° [C]. Prin creÂşterea decalajului dintre electrozi pe electrozi de exemplu, film de 10mm se întâmplă în interiorul descărcarea de gestiune care au loc în electrozi (pentru viteză crescută), care este în detrimentul bobina si o depinde în principal de izolare a bobinei. Decalaj între electrozi 7-10mm este limita de ZS capacitate bobină de anduranta magneto-3. Impact asupra vieții este temperatura. Si pentru acest motiv prototip rotor SJ-60, sunt utilizate magneți cu o serie de SH (150st). În cazul în care acest lucru se dovedeÂşte insuficientă, noi încă disponibile în comerț, UH (180), EH (200) Âşi AH (220st). Temperatură înaltă cauzele slăbirea câmpului, cu toate acestea, după răcire, magnetic el revine la valoarea anterioară, fără nici o pierdere de proprietăți magnetice, dar cu condiția de a nu depăÂşi temperatura maximă de funcționare pentru magnet. Puteți demagnetiza complet magnet până când temperatura Curie (310st pentru NdFeB). Desigur, mai târziu îl puteți magnetiza înapoi excepția cazului în care el a fost distrus fizic. Al doilea factor Âşi finale care afectează viabilitatea magneți neodim este mare susceptibilitatea la oxidare, dar acestea sunt protejate de către fabrica de nichelare, în cazul de rotor SJ-60, de asemenea, vor fi protejate sosul cu răÂşină epoxidică. În iskrownikach ZS-3 este posibil să fi fost folosit magneți Alnico (wynal.1940), deoarece acestea au fost produse primele. magneți Alnico din cauza unei rozmagnesowujÂą coercivity foarte scăzut sub influența de impact, Âşoc, vibrații, etc, Ca urmare a rozmagnesowujÂą vibrații ce în ce mai mult Âşi la un moment dat punct de operare este setat la o valoare foarte scăzută. Ele sunt, de asemenea, foarte uÂşor de demagnetiza câmpul magnetic opus. În cazul special, rotorul poate fi, de asemenea, administrarea accidentală prin intermediul unui demagnetizarea curent la bobina magnetoului (o cutie opus puternic). Cu toate acestea, magneți neodim sunt foarte rezistente la câmp opus, Âşi astfel un câmp puternic de la bobina magnetou, ar trebui să se dovedesc a fi prea mici, demagnetizarea neodim rotorului. Cu toate acestea, doar va fi testat într-o etapă ulterioară, ca parametri într-adevăr, multe altele. A INCERCAT CINEVA ASA CEVA?
  2. TheGun

    Simson

    pentru toti cei care stiu sigur: - www.sausewind-shop.com livreaza piese in Romania? - pisele sunt de calitate? - pistoanele de 71 - 73 necesita o alta camasa de cilindru? - ambielajul nu se descentreaza la suplimentarea raportului de compresie care creste in mod evident?(la fel ca si performantele) va multumesc
  3. TheGun

    Simson

    Al meu neschimbat dupa douazeci de ani de cind il am. Noi doi iesim la "bulevard" sa ne plimbam si sa ne bucuram. Nu alergam, nu ne rostogolim, sarim sau mai stiu eu ce traznai fac cei care traiesc cam tot atit timp cit avem noi doi impreuna. Suntem fericiti cind ajungem unde ne-am propus. Nu am ajuns intodeauna dar se mai intimpla. Sa ne intilnim sanatosi!
  4. TheGun

    Simson

    Priveste bine cum a fost indoita bascula spate! Sunt multe riscuri de a torsiona gresit bascula si in loc sa te bucuri sa iti faci doar probleme si multa bataie da cap! Succes!
  5. TheGun

    Foaie De Inox

    I.A.R. este mai mult atelier de reparatii aeronautice, in special elicoptere. Datorita idiotilor care sunt reprezentanti ai poporului roman nu mai are liciente aerospatiale care sa permita constructia de aeronave sub licienta lor. Cei mai buni meseriasi care i-am vazut eu lucrau acolo. Unii mai lucreaza si sa stiti ca din miinile lor ies adevarate minuni. Iar ca sa nu moara de foame accepta si asemenea comenzi
  6. TheGun

    Foaie De Inox

    toba la mine este integrala de inox sudata si lustruita de spui ca este dintr-o bucata. A fost facuta ca si comanda speciala la I.A.R. Brasov pentru o firma de trike-uri din Germania. din cite cunosc in tara sunt doar doua exemplare din acele tobe si ambele sunt montate pe Simson.
  7. din punctul meu de vedere pentru o clasică dacă vrei să arate bine trebuie doar să-i fluidizezi linile fără exagerări Âşi să încerci să pară totul făcut din cât mai puține bucăți. Mult succes!
  8. In fiecare clipa se naste un om. Dar tot in fiecare clipa moare cineva. Eternul ciclu al vitii si al morii in care toti jucam. Pacat e doar de cei ai caror fir al vietii este curmat brusc de altcineva. De incostienti care poate ne sunt prieteni, colegi sau doar pasionati de acelas hobby doar regrete ca n-au inteles ca prostia ucide. Regrete..........tardive.......... pacat............ Dar ea? De ce? .................
  9. TheGun

    Simsonul Lui Adi

    POTI SA-MI SPUI CE CAUCIUCURI, CARBURATOR SI FILTRU DE AER AI PUS? MERSI
  10. Am văzut moartea cu ochii acum cîțiva ani. Legea este prea blîndă cu toți! Dacă o încalci trebuie să suporți consecințele, altfel nu te înveți minte! ÂŞi totodată trebuie să îți plăteÂşti vina proporțional cu prostia comisă! Mult mai bine în fața legii decît în fața vieții! Măcar să fi fost fericit sau cu zîmbetul pe buze în ultimele clipe! Dumnezeu să-l ierte!
  11. Motorul meu este în familie de 24 de ani. Drumurile copilăriei mele au fost fenomenale Âşi datorită ei! Nu am trecut ca descreierații pe potecile patriei grăbindu-ne spre nicaieri. Întotdeauna am ajuns acolo unde ne-am propus! Uneori a fost încărcată ca pe un asin de la o stână din vîrf de munte. Nu a zburdat până acasă dar am ajuns! Dar poate cel mai important este că a fost tratată cu respect Âşi atenție. Iar la reparat au fost evitați ciocănarii, Âşi alți meseriaÂşi care mai mult strică decât repară! Măsurat de trei ori, tăiat o dată Âşi bine. ÂŞi am Âşi acum satisfacții cu ea. Bineînțeles că îmi voi cumpăra Âşi una mai nouă Âşi mai puternică, dar nu voi renunța la Simson niciodată! Omul sfințeÂşte motorul. Amin!
  12. este frumos! felicitari si cit mai multi km fara reparatii
  13. PE MOTORLIFE GASESTI CARTEA TEHNICA A SIMSON-ULUI SPORT. DESCARCA-O CITESTE-O SI VEI AVEA MAI MULTE SANSE SA TE BUCURI TIMP INDELUNGAT DE CEEA CE TI-AI CUMPARAT!
×
×
  • Creează nouă...