Sari la conținut

Betrayal

Membru
  • Număr conținut

    106
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Ploiesti
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    Suzuki DL 650 V-Strom

Informații profil

  • Motociclete detinute
    MZ 250 ETZ, Suzuki DR 650 R, Honda XL 600 V Transalp

Betrayal's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Fiind vorba de un forum public, nu ma asteptam ca raspunsurile sa vizeze strict cazul meu, personal, ci sa abordeze subiectul pentru orice cititor care ar avea aceasta curiozitate. Daca era vorba de a afla cum sa imi schimb eu singur placutele, procedura obisnuita o stiu. Am atasat si filmulet ca sa lamuresc asta, . (Recunosc ca n-am vazut-o niciodata pe viu p-aia cu gresatul placutelor ) Am spus-o deja, nu ma bag unde nu ma pricep. Desi am si acest exemplu dummy-proof de mai sus, intr-adevar, eu nu stiu cat de tare sa strang un surub. Voi apela cu siguranta ori la mecanic, ori la prieteni mai priceputi. Pentru ce nu sunt sigur ca pot rezolva singur sau cu unul din prietenii priceputi, apelez de 10 ani la acelasi mecanic si de fiecare data am fost multumit. O singura data, acum 8 ani, am ales sa merg la un service "obscur", si mare mi-a fost greseala. Iar daca va fi vorba de ceva care sa necesite diagnoza si calculatoreala, directia va fi TNG. Chiar si asa, uneori e bine sa stii si un service bun pentru garantia in acte pe piese si pe lucrare. Unui prieten nu-i pot reprosa daca ceva nu a mers bine. PS - Eram sigur ca s-au schimbat multe placute la motociclete cu ABS fara sa se tina cont de treaba cu aerisitorul la impingerea pistonaselor si fara sa apara probleme. Doar ca nu stiam daca chiar e corect sau nu, si imi doream sa aflu (cu cat mai argumentat raspunsul cu atat mai bine, indiferent de varianta). Ca sa nu se nimereasca sa fiu eu ala magic, dintr-o mie, care are ghinion. PPS - In manualul de service nu spune ca ar trebui sa se desfaca aerisitorul, dar asta in contextul in care nu mentioneaza nimic despre impingerea pistonaselor inapoi. Ok, bun, accept ideea ca daca era un lucru important l-ar fi mentionat. Multumesc pentru sfaturi si va doresc asfalt uscat si RCA ieftin, pe care sa nu-l folositi niciodata!
  2. Mi-am facut iluzii ca acest topic ar mai putea fi util si altcuiva. Daca tratam acest subiect personal, atunci, unde, in tot topic-ul asta, am spus ca vreau sa mi le fac singur?! Chiar si cand am scris "sa vad daca gresesc cu ceva daca schimb placutele asa cum le-am schimbat la celelalte 3 motociclete care nu aveau ABS" , nu am scris ca mi le-am schimbat. Le-am schimbat si la mecanic, si la service, si la prieteni mai inclinati inspre ale mecanicii. Tocmai pentru faptul ca nu ma pricep, nu ma bag, ci apelez la ajutorul altora. De aceea am si pus intrebarea nr 2) la inceputul acestui topic: daca imi recomandti un mecanic sau un service. Faptul ca link-urile date de mine se refereau la masini e alta poveste. Eu mi-am argumentat in felul asta intrebarea. M-ati fi putut convinge ca nu se aplica la motociclete daca ati fi explicat de ce si ati fi atasat si voi link-uri cu articole in care sa specifice clar ca la motociclete nu se aplica restrictia aceea de la masini. Unii au incercat sa ma convinga ca trebuie facut pe dos de cum am citit si ca ce scrie acolo e o prostie, fara alte argumente. Am pornit o discutie cu anumite argumente si normal ca ma asteptam sa existe pareri pro si contra. Doar ca unii, in loc de argumente contra, au inceput discutia facand misto de faptul ca incerc sa ma documentez, si fara nicio referire la documentele link-uite de mine. Cat despre partea cu ironiile, nu au venit neprovocate. Pe vremuri nu erau acceptate pe forum comentarii facute doar pentru a lua pe cineva la misto, sau total off topic. » Post actualizat in 21 Feb 2017 18:03 Si ca sa fiu un pic util altor cititori, Aici e un "tutorial" video din seria celor de la RevZilla, " ", care arata si explica toti pasii necesari schimbarii placutelor. Nu fac referire la versiuni cu ABS sau fara... Si aici o sa ne amuzam cu opinii pro / contra, cand ajungeti la partea cu gresatul placutelor (minutul 13:32).
  3. Nu am facut altceva decat sa raspund ironic celor care m-au luat la misto pana acum. Am apreciat raspunsurile celor care au incercat sa ajute. Si imi vor fi de folos. Meseria mea are legatura doar cu faptul ca obisnuiesc sa ma documentez, atat cat pot, din sursele la care am acces. Si pentru asta m-ai luat la misto, ca citesc pe unde pot sa vad daca gresesc cu ceva daca schimb placutele asa cum le-am schimbat la celelalte 3 motociclete care nu aveau ABS. Nu ma consider cu nimic mai presus fata de oricare alt membru de pe forum, atata timp cat ne respectam reciproc si nu intram intr-o discutie doar de dragul de a lua pe cineva la misto si, poate, de a ne creste astfel numarul postarilor. Ar mai fi totusi un aspect. Imi fac treaba cat pot de bine in meseria mea, o fac cu pasiune si ma documentez acolo unde nu sunt sigur. Din asta imi castig existenta. Am aceleasi asteptari din partea oricarui om care imi ia bani in schimbul unui serviciu, indiferent daca este avocat, medic, zugrav, profesor, sau mecanic auto. Sa nu ia bani si sa produca pagube pe care oricum nu le va recunoaste si nu si le va asuma. Eu, personal, sunt patit in service moto sa le platesc manopera la supra-pret si sa raman cu paguba produsa de ei (adica sa zic mersi ca am mai ajuns cu motorul pe roti acasa). Am povestit cazul aici, pe forum, acum vreo 8 ani. Au mai patit-o si altii, chiar si pe la reprezentante din Bucuresti. Da, pentru ACEI oameni nu am respect.
  4. Si civilizat si util. Multumesc pentru informatie! Eu, totusi, voi face in plus figura cu aerisitorul - ca sa fiu mai sigur si sa dorm mai linistit (recunosc, sunt paranoic cand vine vorba de chestii scumpe).
  5. Ok, ca sa nu o luam personal (desi unele raspunsuri au fost extrase mai mult de la o bere vinerea seara), incerc sa nu mai raspund strict unui comentariu. In primul rand vreau sa multumesc sincer celor care au raspuns serios, in scopul de a ma ajuta (pe mine, sau, poate va mai exista cineva atat de ciudat ca mine, care sa-si spuna aceleasi intrebari). Pentru mine, concluzia este: trebuie desfacut aerisitorul cand impingem pistonasele in etrier (cum au scris TNG si ThunderByte). Pentru modelul meu, nu cred ca mai e nevoie de altceva special. Pentru alte modele, poate ar mai putea fi alte detalii importante. Un alt raspuns pe care il apreciez este cel al lui ulei_moto , regula universal valabila si mereu de incredere: citeste manualul. Am pus intrebarile cu doua scopuri: sa ma lamuresc daca e ceva ce mi-a scapat dupa tot ce am citit pe net (de ex: clar nu as impinge etrierele inapoi fara sa slabesc aerisitorul inainte , dar nu imi era clar daca conteaza cand pun contactul, sau daca trebuie pus pe tester pt calibrare, etc.); sa demonstrez, prin raspunsurile primite, ca majoritatea oamenilor nu se documenteaza inainte de a face un lucru. De nenumarate ori, utilizatorii unui produs (fie el motocicleta, televizor sau arc cu sageti) nu ar deschide niciodata instructiunile acestuia, sau chiar i-ar contrazice pe inginerii care l-au proiectat. Spre exemplu, desi am pus 3 link-uri care specifica faptul ca la modelule cu ABS aerisitorul trebuie sa fie desfacut la impingerea pistonaselor in etrier: Jaguar E-How Cardone multi spun in continuare ca le impingi pur si simplu, fara sa desfaci nimic, lichidul retragandu-se simplu in rezervorul de lichid de frana. Eu nu voi face asa. Altii asa vor face. Pana la urma, poate nici mie, nici voua, nu ni se va strica nimic din cauza asta. Sau... poate ca da. » Post actualizat in 21 Feb 2017 09:36 PS (Offtopic) Este a 4-a motocicleta pe care o detin, si am motor de peste 10 ani. Intr-adevar, nu am inclinatii spre mecanica. Dupa multi ani de studii si ani buni de experienta ca programator software, am o deformare profesionala: citesc si ma documentez si sunt foarte atent la detalii. Vad saptamanal cum colegii de la suport tehnic ne explica noua cum functioneaza aplicatia, ba chiar ne contrazic vehement legat de ce se intampla "in spate" - in baza de date - atunci cand dau ei un click pe un buton, desi nu au vazut in viata lor codul care se executa atunci, cod scris de noi in program si pe care ei n-au nicio sansa sa-l inteleaga. Dar pana nu isi prind degetele, ne contrazic. Apoi ajung sa ne dea dreptate... pana cand ajungem sa discutam despre alt buton. Si o luam de la capat... nu se invata niciodata. Asemanator, cand suntem mici, suntem invatati sa ne spalam pe maini inainte sa mancam, ca altfel riscam sa ne imbolnavim. Eu ma spal pe maini inainte sa mananc. Altii nu. Poate nu ne vom imbolnavi niciunii. Sau... poate ca da. Morala? Daca nu te-ai imbolnavit inca, nu inseamna ca faci bine ce faci. A 10-a oara s-ar putea sa nu mai fii baftos. PPS - Discutia "pe langa" despre "vaporase" si "cristosi" o putem continua in alta parte, cand o sa fim cu totii in acelasi context al berilor de vineri seara? Acum cred ca suntem pe frecvente diferite... Mersi anticipat pentru intelegere!
  6. Marcone, K4 nu are ABS. Abia din 2007 au introdus varianta cu ABS la V-Strom.
  7. Doru1900, doar pentru ca punem placute care se potrivesc ca forma nu inseamna ca toate sunt la fel. Sunt diverse tipuri de placute, din diferite soiuri de materiale, cu proprietati diferite, si compatibile cu discuri din diferite materiale. Daca le combini cum nu trebuie, s-ar putea sa strici discuri noi ff. repede. Spun asta doar ca sa justific faptul ca, franarea cu ABS avand un comportament putin diferit, pe mine nu m-ar surprinde sa existe placute dintr-un material care sa se preteze un pic mai bine decat restul la comportamentul franarii cu ABS. Acum de ce am mentionat-o si pe aia cu "speciale pt. ABS"? Pai, spre exemplu, acum cateva luni, daca intram pe http://moto.brembo.com/en , observam ca pentru V-Strom DL 650 A din 2010 (fara ABS) apar placute, iar pentru V-Strom DL 650 A din 2010 (cu ABS) aparea doar disc. Acum vad ca au rectificat, punand doar V-Strom DL 650 A din 2010 (fara sa specifice cu/fara ABS). Si cei de la EBC, vezi aici https://ebcbrakes.com/articles/do-you-need-special-brake-pads-for-abs-brakes/ , au o pagina pe tema asta, dar sustin ca este doar un mit ca unele placute ar fi specifice pentru ABS si ca nu exista dovezi stiintifice ca ar exista diferente intre ele. Deci, am tras concluzia ca nu ar exista placute speciale pentru ABS, sau, cel putin, ca daca vreun producator sustine ca are varianta speciala, in realitate nu se va simti nicio diferenta. » Post actualizat in 20 Feb 2017 20:56 Brake, daca exemplul dat de mine mai sus (Jaguar) pare o parere unicat, pot sa mai dau exemple: http://www.ehow.com/how_5808532_change-brake-pads-abs-car.html . Sau, poate mai clar explicate potentialele probleme si cum ar trebui evitate: http://my.cardone.com/techdocs/PT%2012-0001.pdf .
  8. Stokerel, nu ai mentionat nimic despre faptul ca placutele vechi sunt uzate, cele noi necesitand impingerea pistonaselor in etrier. Aici e prima chestie pe care am intalnit-o pe net in diverse locuri, unde se specifica faptul ca la ABS nu ai avea voie sa impingi pistonasele in etrier. Sau... ai, dar... Exemplu de sursa in care am citit (nu e singura): http://www.jagbits.com/43brakepads.html Citez din sursa mentionata:
  9. Salut, Am ajuns sa detin si o motocicleta cu ABS. Si a venit timpul sa schimb placutele de frana. Trec peste posibila dezbatere pe tema "exista placute speciale pt ABS, si conteaza diferenta?" si arunc doua intrebari mai pertinente: Stie cineva care e procedura corecta pentru inlocuirea placutelor de frana la un motor cu sistem ABS? (PS - Da, am cautat deja pe net si am gasit tot felul de variante, de la chestii importante gen ce nu ai voie sa faci si pana la science-fiction cu computerul de bord. Nu intentionez sa postez aici ideile pentru a nu influenta raspunsurile. Oricum ma cam astept la raspunsuri de genul: "ciocan, nicovala, cum facea si bunicul..."), dar imi incerc norocul. Traind in Romania, am o teama sa nu ajung la un service unde sa dau portofelul cu totul si, in plus, sa aplice metode traditionale: "ciocan, nicovala, cum facea si bunicul...". Stie cineva sa recomande mecanici / service-uri in care sa se faca treaba ca la carte (adica sa se tina cont ca are ABS)? Ar fi util sa mentionati si daca aveti motor cu ABS si daca v-ati schimbat placutele folosind procedura 1) despre care o sa ne scrieti, sau daca vi le-a schimbat un mecanic / un service si cum. Mersi pentru intelegere!
  10. Salutibus! Hop si eu cu un DR 650 R '93, vb lu' ungurele "furia alb... cu albastru" , alias Falcosu'. Noh, Falcosu' meu papa in jur de 6l/100km. Uneori se duce consumul in 6.5% , alteori scade.... probabil spre 6%? Mentionez ca ma plictisesc rau la mers constant (accelerez si decelerez aparent fara motiv - doar spre satisfactia mea de a nu ma plictisi la drum pe asfalt). Ma injura pasagerii... Mentionez si ca (dupa diverse incidente) cam am frica de viteza, si nu prea tin a 5-a turata (dau a 4-a, mai turez, dau a 5-a si o duc un timp asa, apoi iar a 4-a) ... poate la drum intins si sa am camp in stanga si-n dreapta, si fara boschetzi din care sa-mi sara ceva in fatza, ca sa mai tin si eu a 5-a la 120 - 125 km/h. Ultima mentiune ar fi ca la scurt timp dupa ce am facut cunostinta cu Falcosu', (pe vremea aia mergeam mai "organizat"), facui un Ploiesti-Brasov-Sighisoara-Medias si returul pe Valea Oltului, viteze cam intre 80-90-125 km/h, jumate de drum cu pasager, iar consumul fu de aproape 5l/100km. De atunci o fi intervenit si uzura, dar s-a schimbat mult si stilul meu de mers. PS - totusi, un DR 650 care sa pape sub 4% ... is un pic sceptic, sa zic asa. [Zidu' poa' sa confirme ca era unu pa' forum cand isi lua el DR-ul care sustinea ca DR-ul lui consuma (o valoare relativ mica) la 150 km/h .... de parca avea calculator de bord, sau nush cum isi stia omu consumu'] PPS - mi-e greu sa inteleg cum ar putea sa consume un motor... MAI PUTIN la TURATIE MAI MARE ?! Nu stiu mecanica, am facut doar ceva mate in facultate, si chiar la nivel de mate din liceu... raportul de transmisie din cutie ar fi derivata (constanta pe portiuni) a distantei in raport cu numarul de rotatii efectuate ale motorului, iar numarul de rotatii ar trebui sa fie crescator in raport cu consumul de benzina si invers. In prima parte totul e clar; in a doua, intr-adevar, se poate pune problema ca s-ar putea sa aibe un consum mai mare pentru a efectua o diferenta de 1000 de rotatii/min de la 3000 la 4000 in loc de cea de la 4000 la 5000 - sa zicem. Asta nu ar insemna ca motorul mai turat consuma mai putin, ci doar faptul ca accelerarile repetate (mai ales din ture joase) papa un pic de combustibil in plus. Zic si eu...
  11. Ai reusit sa treci cu ele zona aceea. Am inteles ce ai punctat, ca te-a surprins faptul ca ai putut sa o parcurgi. Insa (ca tot eram eu disperat nestiind cum e cu K60), mentionez ca eu caut ceva noroi sa ma distrez, nu imi propun sa trec de el pt ca l-am intalnit in drum fara sa vreau (deh, am DR 650 R, e mai usurica); in plus, aici mai e ceva derutant: gasisem si un articol din strainatate unde lauda un tip K60-urile pe un BMW F 650. Omul spunea ca s-a dus cu ele si la un circuit abandonat de motocross, si a trecut si prin noroi, si a fost total impresionat de ce aderenta buna aveau cauciucurile. Apoi completa, spunand "Au o aderenta offroad mult mai buna decat Michelin Anakee". Pai cand citesti aderenta buna offroad, traseu de motocross, zici ca ai dat de gumele sfinte atotputernice. Pentru ca, apoi, sa afli ca omul le compara cu niste gume strict de strada?! Aia nu e aderenta offroad!! Diferenta mare intre a putea sa te strecori prin zone offroad pt a-ti putea continua calatoria pe asfalt, si alta e sa cauti pe harti trasee forestiere, noroaie si dealuri cu iarba pe care sa-ti propui sa le urci pt distractie. Cand "o cauti cu lumanarea" vrei si gume care sa te treaca cu bine. PS - Cum Mitas E-09 nu mai e disponibil la Chemtraders pe perioada de iarna, astept o pereche de Heidenau K60 maine-poimaine. Si foarte bune ca pret. Cred ca vor fi mai bune pe asfalt fata de E-09, voi afla in curand cum sunt pe iarba.
  12. Nu vreau sa par rautacios, vreau doar sa raspund la intrebari. "Importatorii unici" au preturile cele mai mici la gumele respective, nu ? Exemplu: Mitas E-09 120/90x17 de la Chemtraders cu 200 Ron in loc sa il cumpar de la intermediari dubiosi precum www.cauciucurimoto.ro , care cer "doar 409,90 RON" pe aceeasi guma. De ce nu ma aventurez sa cumpar de la Romi ? Pentru simplul fapt ca vreau sa vad guma in fatza ochilor inainte sa dau banii. Exemplul cel mai concludent cred ca este cel cu Heidenau K60, unde ba exista M+S pe 120/90x17, ba nu exista, ba arata ca ala standard, ba arata ca ala agresiv. M-am lamurit ca exista K60 M+S pe dimensiunile alea, dar inca nu stiu cum arata (si nu imi e indiferent cand o bag pe iarba). Asta ar fi cam singurul motiv. Vreau sa le vad inainte sa accept sa le platesc. Cineva spunea in acest topic cum s-a chinuit o gramada sa le explice celor de la Maxiscooter (www.heidenau.ro) ca vrea K60 M+S, si in final tot dezamagit a fost cand a primit varianta standard. Si n-ar trebui sa existe asemenea confuzii, pt ca au coduri diferite la producator (Standard: nume 11140034 SKU 140344 si M+S: nume 11160434 SKU 164340 , si e diferenta de 100 RON intre standard si M+S !!)
  13. Posibil sa fie asa, si sa nu fi inteles eu bine. De fapt, sper sa fie asa. Dar frustrarea ramane mare referitor la dificultatile de achizitionare a unui cauciuc moto si a totalei lipse de interes si seriozitate in acest domeniu al multor comercianti.
  14. M-am dus ieri sa ma interese de Mitas E-09 la Chemtraders. E-09 nu mai aveau. Am cerut pe comanda pt spate, au zis ca aduc, 200 RON. Le-am cerut si fatza, au zis ca n-au. Le-am cerut tot pe comanda, au zis ca nu au si nu mai aduc. Daca vreau, doar E-07 pt fatza, pe comanda, 160 RON. Hmmm. Ca idee, un E-07 pe spate ? NU, nici d-ala. Bun, da' ce s-a intamplat ? Alte tipuri de cauciucuri pe dim 120/90x17 ? NU. Cica nu mai aduc cauciucuri moto. PLM, Chemtraders era "unic importator" Mitas in RO. Pe site-urile comerciantilor de cauciucuri moto e HAOS: ( A ) poze ale profilului cauciucului care nu corespund cu realitatea (poza gumei de fatza in loc de cea de spate, diferenta mare de profil in unele cazuri, sau chiar poza altui tip de cauciuc), plus multe cauciucuri fara poza. Loz in plic? ( B ) preturi neactualizate, ca e greu Hai sa facem si putina reclama, ca merita: www.anvelopemotociclete.ro -> selectam "Anvelope moto" -> "Enduro" Nu gasesc nici o guma moto. Doar auto. Si 90% din ele au pretul 0. Sariti, baieti, ca sunt moka !!! De ce ar pierde cineva cateva ore sa actualizeze niste preturi pe un site ? Ce-i trebe cumparatorului sa stie pretul ?! Eu astept sa treaca pe minus, ca sa-mi dea si bani sa le iau www.anvelopemoto.ro -> selectam "Anvelope motociclete" -> "Anvelope motocicleta enduro" -> Aplica. Momentan nu exista rezultate. Este posibil datorita volumului mare de date ca acest produs sa nu fie inca introdus in baza noastra de date. Va rugam sa ne contactati pentru pret si disponibilitate. Din cate imi amintesc, parca de un an se tot chinuie sa bage ceva acolo si nimic. Va dati seama ce volum mare de date, de nu le ajunge un an ? Cred ca astia au de toate (de nu fac fatza) da' nu ne zic si noua ca la ei gasim orice. De fapt, 1 singur cauciuc apare la toate tipurile de gume moto, indiferent ca cer enduro, cross, strada sau viteza: "Anvelope Auto Pirelli 23/4 R16 Profil Trailette" adica AUTO, si nici poza n-are. www.depozituldeanvelope.ro , astia sunt mai organizati, la astia chiar gasim cauciucuri moto. Ce am de comentat? Pai http://www.depozituldeanvelope.ro/ANVELOPE...9021,p-864.html . Guma e 90/90x21, adica E-09 fatza, dar in poza e E-09 spate !!! Ah, si... pretul? Da un telefon daca esti curios, nu? Uite: ------------ ANVELOPE MITAS 90/90-21 54T TT E-09 909021 Pret: Doar la comanda Comanda telefonic 021-230.14.04 cantitate 1 ------------ Astia vor sa dai comanda fara sa stii cat costa! www.cauciucurimoto.ro Astia chiar au gume Ce pot sa le reprosez ? Pai daca Mitasul la Chemtraders era la 200 RON spate + 160 RON fatza (pt DR-ul meu), adica 360 RON perechea... La astia: ------------ Mitas E 07 Cu noi doar doar 409,90 RON Transportul si ambalajul sunt incluse in pret 120/90 -17 TT 64S ------------ Ca doar romanu' nu e prost sa investeasca o suma ca sa obtina profit de 10 - 15%... nuuuuu!!!!!! Romanu vrea 300% ! M-am mai dus ieri la un depozit de anvelope langa Chemtraders, "importatori Maxxis" scria. I-am luat "tare" din start: "Are rost sa mai intram, sau ne urcam pe motoare si plecam, ca am gresit adresa?". Mi se raspunde cu "mai avem vreo 2 cauciucuri undeva prin spate prin depozit, daca vreti sa le vedeti....". Am stat de curiozitate sa vad ce imi arata. Am asteptat vreo 10 minute cel putin , apoi, vazand ca nu mai vine nimeni inapoi sa vb cu noi, ne-am enervat , am urcat pe moto si am plecat. De data asta mergem la un magazin cu specific moto. Nu e chiar datoria lor sa aduca cauciucuri. Dar mentionez si asta pt ca frustrarea crestea. Cerem oferta cu ce gume pot aduce pt 120/90x17 (pt Suzuki DR 650 '93 si Honda Transalp 600 '98). Ceva sa nu fie prea stradal, sa accepte si un noroi. Nimic! Doar cate ceva stradal. Imi propune ceva de la Heidenau, stradal. Hmm... dar K60 nu aduceti? Cauta omu'... si , pe bune, chiar nu exista modelul K60 pe site-ul celor de la care le-ar fi adus. 50 si ceva.... 59 parca.... apoi 61... si peste. 60 nu exista acolo. Ok.... Stiu ca Maxxis nu scoate dimens astea pe modelul vrut de mine, la fel si Dunlop D606 nu exista pe dim astea, asa ca nu le pomenesc. Incerc cu Pirelli MT 21. Pot aduce... dar nu pe dim astea. PLM! De curiozitate, desi stiu ca sunt scumpe, Metzeller Sahara 3 (Enduro 3)? "Da, putem aduce, dar nu pe dimensiunile astea." Noh...
  15. K60 M+S exista si pe 120/90x17, scrie pe site-ul nemtilor care le fac: http://www.reifenwerk-heidenau.de/modules/...=101&pic=48 Problema ramasa ar fi: un 120/90x17 M+S arata ca in varianta agresiva, sau e designul simplu, cu compozitia chimica schimbata ? Am inteles ca M+S ar fi catde cat gandite sa aiba aderenta buna sub 7 grade celsius, ceea ce gumele normale nu inghit la fel de bine.
×
×
  • Creează nouă...