Sari la conținut

Goldbug

Membru
  • Număr conținut

    71
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    FZ6N 2004

Goldbug's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Goldbug

    Kawasaki Vulcan

    Stiu ca nu prea exista Mean Streak in Romania dar din cate am citit modificarea admisiei de aer se face la fel si pe Vulcan 1600 si 2000.
  2. Goldbug

    Kawasaki Vulcan

    Nimeni pe aici care sa fii modificat partea cu filtrul de aer?
  3. Goldbug

    Kawasaki Vulcan

    Multumesc de sfaturi. Imi place sa fac diferse modificari la motor deci vreau sa experiementez cum e cu o admisie de aer modificata si cu power commander. E cineva pe aici care a facut modificari de genul asta?
  4. Goldbug

    Kawasaki Vulcan

    Salutare, De aprox 1 luna am intrat si eu in randul posesorilor de Vulcan cu un Mean Streak 2007 SE. Acest motor imi sta pe creier de 3 ani si anul asta in sfarsit s-a intamplat minunea . Pentru ca ma roade mana si nu il pot lasa asa cum este am inceput sa ma uit dupa tot felul de modificari. Primele chestii pe care vreau sa le fac tin de modificarea filtrului de aer si de adaugarea unui power commander pentru a creste performanta motorului. Apoi urmeaza sa ma uit dupa ceva tobe (momentan am in minte Cobra Speedster Slashdown sau Muzzy 2-1 dar asta nu se prea mai gaseste). Vreau sa va cer ajutorul cu cateva chestii: 1) A mai facut careva dintre voi modificarea filtrului de aer? Ma intereseaza in special modificarea Caddman sau "Half way to thunder" dar sunt deschis si spre alte variante. 2) Foloseste careva Power commanderul? Exista si alte variante mai ieftine cu aceleasi rezultate? 3) Ce alte tobe imi recomandati? Ma intereseaza ceva care sa nu fie super galagios. La tobele Cobra ma gandeam sa pun un baffler silentios. Multam
  5. Goldbug

    Reparatii sei

    Salut, Pt o Yamaha FZ6N poti sa transformi o sa stock in ceva care sa fie aproape de Corbin-ul asta: http://www.corbin.com/yamaha/fz6.shtml ? (spatarul nu ma intereseaza) Ma intereseaza in primul rand sa o fac mai comoda pentru drumuri mai lungi si apoi aspectul asemanator cu acel Corbin? Daca se poate cat si in cat timp? Multam
  6. Deci, niste mici retusuri legate de drum asa cum s-a vazut din a doua motocicleta (adica varianta corecta ) Ziua 1: Bucuresti - Ruse - Razgrad - Shumen - Aytos - Nessebar Noi am bagat pe GPS cel mai scurt drum de la Bucuresti la Nessebar (308 km zicea amicul GPS). Am zis ca mai vedem si noi ce mai e prin Bulgaria pe la tara . Proasta idee. De la Shumen practic am luat-o in jos spre Aytos pe cel mai scurt drum. In primul rand ca ne-a prins ploaia fix inainte de Shumen. Am bagat costumele de pui de gaina si am continuat. Intr-o prima faza ne-am ratacit prin Shumen pe drumuri cu sensuri unice. Am coborat pe o strada ingusta in panta foarte mare, strada care eviden s-a infundat. Sa vezi distractie cu intors motoarele in panta. Am scapat de Shumen, ne-am mai ratacit de doua ori prin niste sate un pic cam dubioase, am injurat o gramada pentru ca drumul era plin de gropi care mai erau acoperite si de apa de la recenta ploaie etc. Initial noi vroiam sa cotim spre Ruen (tot cu intentia de a lua cel mai scurt drum) dar cand am ajuns la drumul pe care trebuia sa o luam ne-am speriat cand am vazut ca nu era chiar asfaltat si am decis sa ocolim prin Aytos. De aici in colo am ajuns usor in Nessebar pe niste drumuri relativ decente. Nu am fost deviati prin munte - asta a fost a doua zi. Concluzie: peisaj frumos, drumuri f proaste, in plus ne-a enervat si ploaia Ziua 2: Nessebar - Burgas - Marinka - Malko Tarnovo - Kirklareli - Vize - Saray - Aydinlar - Akalan - Arnavutkoy - Istanbul Am mers pe aceeasi idee ca in prima zi - drumul cel mai scurt si sa evitam autostrada. De la Burgas am luat-o drept in jos spre Marinka. Din nou proasta alegere. Drumuri f proaste si undeva pe la jumatatea drumului spre Malko Tarnovo drumul blocat pt reparatii si deviat prin munte/deal pe un fel de drum forestier partia asfaltat. Eu injuram maxim pentru ca inca din prima zi incepuse sa-mi iasa ulei dintr-o furca. Drumul prost pana la granita unde ne-au cam plimbat aia pe acolo sa obtinem vreo 2-3 stampile. Dupa ce am scapat de vama am dat peste un drum care ziceai ca-i din NFS Porsche. O placere sa conduci pe acolo. Era un pic cam prafuit pentru ca inca se mai lucra pe margini dar tot ok era. Ziceai ca scapasem din inchisoare . Din pacate nu a durat prea mult fericirea pentru ca am intrat pe un drum un pic mai prost. Noi am luat-o pe un drum paralel cu autostrada. Cred ca era drumul vechi spre Istanbul pentru ca erau indicatoare spre Istanbul (pe autostrada) + indicatoare spre Istanbul pe drumul paralel. In mare a fost destul de decent drumul. Un pic cam abraziv si cu ceva denivelari dar fara gropi. Ajunsi in Istanbul ne-am lovit de caldura si de aglomeratie/haos. Plus ca GPSul se tot oprea de nebun in timp ce autobuzele alea mici si enervnate ne tot claxonau. Prin Istanbul am facut cam 2-3 ore pana am ajuns la casa lui Sertac. Continuarea in episoadele urmatoare...
  7. Care e diferenta fata de O-ring? Se curata si unge mai rar? Si unde gasesc lant din asta?
  8. Am primit urmatoarele preturi pe forum si vroiam sa stiu daca este vreo diferenta intre DID si IRIS, daca merita cei 40 RON in plus: KIT DE LANT DID-540 RON KIT DE LANT IRIS ORING AURIU 500 RON De lant de R6 intrebam pentru ca am gasit tot pe forum la dezmembrari un lant de R6 rulat 1500 km.
  9. Sa-l stapanesti sanatos si sa ai grija cu el . Ne-am cunoscut sapt trecuta la Florin la garaj (eu sunt Alex, cu FZul rosu) Sfatul meu ar fi sa fii cumpatat pt ca e dif mare fata de GS500 si te-am vazut un pic mai tanar si avantat . Mesaj completat Si ce vrei sa-ti iei? Si pe langa am si eu o intrebare. Zice Florin cica ca ar trebui sa schimb lantul . Voi ce kit de lant ati recomanda? Se potriveste kitul de lant de la R6?
  10. Cum ai rezolvat cu senzorul? L-ai cumparat tu? Problema cu TPSul se poate agrava sau va ramane la stadiul de murit motorul in mers? Intreb pt ca vreau sa fac un drum mai lung si ar fi dragut sa nu moara motorul prin Albania. Mersi. O sa sun la ei sa vad ce verificari pot sa-mi faca. Am mai tot auzit ca ar fi unul in Otopeni. De ala stii ceva?
  11. Ms de raspuns . Si totusi imi zice si mie careva un service bun de yamaha.
  12. Ms de raspuns. Sunt de acord cu ce zici insa mai am niste alte "mici" probleme. De ex weekendul asta am fost la un drum de vreo 400 km si mi s-a oprit de vreo 8 ori motorul in timpul mersuluu (se opreste cand vreau sa reduc treptele si trag ambreiajul) - cel mai problabil probleme cu senzorul TPS - ciudat e ca pana acum n-am avut probleme. Plus ca mi se pare ca are momente cand merge un pic inecat - aici ma gandesc ca pot fi si bujiile. PS: are vreo 30k km. o sa fac un drum de vreo 3000 km prin serbia, croatia etc
  13. As vrea sa fac o revizie generala a motorului pt ca vreau sa plec cu el la un drum mai lung si nu vreau sa am surprize. Gasesc in Bucuresti un service serios unde sa-mi faca niste verificari ca lumea si o diagnoza serioasa?
  14. Si cum ai rezolvat problema cu senzorul TPS? Ti l-au schimbat la Yamaha?
  15. Vane, si la mine face la fel. Nu ca la rodeo cum ai zis tu dar se mai smuceste cand intra in frana de motor. Bine, mie sincer mi se pare ca nu merge tot timpul la fel. Ca uneori e mai lina alteori mai smucita, in functie de pozitia astrelor, nu stiu . Acum poate sunt doar eu nebun .
×
×
  • Creează nouă...