Sari la conținut

N00B

Membru
  • Număr conținut

    56
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://everydayshit.ro
  • Yahoo
    clyo_4all
  • Skype
    roacher.satanist

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Saffron Walden, UK
  • Carnet moto din
    25.08.2008
  • Motocicleta
    Honda Deauville 700A
  • Numar Moto
    Galben
  • Club
    Invizibilii

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Piaggio Free, Yamaha Majesty, Kawasaky ER5
  • Interests
    Viata lunga...pe doua roti!

N00B's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Oare imi poti dezvalui identitatea colegului cu Deauville aflat in UK? Poate reusesc sa il scot la o cafea, o barfa. Dry road! ) PS Scuze, acum am realizat ca am luat-o pe aratura cu topicul tau.
  2. Iti multumesc pentru raspuns si iti multumesc pentru ca ai ridicat un ditamai pietroiul de pe inimioara mea. Am auzit zgomotele si in mers atunci cand e subturata si banuiam ca este normal insa nu stiam sigur. Am avut un Kawasaki ER5 inaintea Hondei si dupa 2600 km in patru zile (o tura de Scotia) am realizat ca imi trebuie un touring. Tot ce am citit despre Deauville m-a convins ca e un motor extraordinar si cica: buletproof. In Anglia locuiesc dar duc dorul plaiurilor mioritice, pe unde mi-am facut veacurile pe un Majesty(25000 km intr-un an jumatate), alaturi de o mana de oameni minunati, scuteristi sufletisti de la poalele Tampei. Dar sa incheiem cu melancolia, poate anul acesta voi putea vizita plaiurile si cine stie, poate parcam surorile una langa cealalta, admirandu-le in timp ce sorbim un suc. Asfalt uscat si vara vesnica!
  3. Salutare, Sincere felicitari pentru achizitionarea utilajului! Amu vreo doua saptamani m-am pricopsit cu surioara minunatei tale motociclete, a carei poze o sa o urc la sfarsitul postului. Am si eu doua mici temeri in legatura cu ea, si am sa te rog sa ma ajuti cu o parere. Unu la mana: pe la vreo 45-50 de mile la ora,viteza a patra parca prea tare urla cardanul ala. A ta la fel? Doi la mana, daca o pun pe cricul central si o bag in viteza, alte sunete, si mai inspaimantatoare. In cazul in care motorul e cald si pe la 1100 turatii.(La rece totul e ok, insa are vreo 1600-1800 turatii). Parca se amesteca ceva in ea. Nu mi-s mecanic, nu ma pricep. De dus la service, mai stau un pic sa vad ce si cum, totusi e din 2006 si are 17000 mile, o nimica toata pentru acest minunat specimen. Salutari!
  4. RESPECT

    As vrea sa poarte toti echipament complect asa cum faci tu

  5. N00B

    accident..

    Multumesc lui Doamne - Doamne nu am trecut prin asa ceva pana acum. Insa stiu ca vinovatul da asigurarea. Atat. Ai grija sa nu te tepuiasca militianul ala. Respect! P.S. Poate gasesti ceva ce te poate ajuta pe la accidente, sunt catvea topicuri folositoare.
  6. Ok, greseala mea. De obicei nu ma iau de nimeni si bine fac. Am observat pe urma ca voi aveti ceva de impartit, dar nu am mai putut edita. Retrag ce am spus in necunostinta de cauza. Hai vara!
  7. N00B

    Regrete

    On: Urata treaba. Sper sa il gasesti. Off: Alarma cu pager vinde Luigi, aici pe forum. Eu am luat una in vara cu 270 lei. Baiatul e super serios si alarma e ok, pana la etajul 10 am semnal fara probleme. Hai vara!
  8. Sandu bravo, nu stiu ce faci sau nu, dar macar dai sfaturi bune. Cu toate ca cei ca Laur nu o sa tina cont de ele. Laur, sa nu porti casca maica. Talentul si gelul protejeaza. Pa cuvant. Sa mai stii ca scuteristii are echipament. Cocalarii si tiganusii nu are. Dar asta o sa realizezi dupa primul impact (sa nu crezi ca iti doresc asa ceva). P.S. Cu toate ca scuteristii cu echipament par OZNuri, uite ca exista. Fac un inventar al echipamentului. Casti: Shark - integrala Nitro - open face Nexx - flip-up (nu sunt balaur cu 3 capete) Nitro - integrala pentru pasagera Arumura no name Genunchiere no name Geaca Nitro cu protectii soft Pantaloni Nitro cu protectii soft Manusi piele de iarna Manusi piele de iarna cu protectii hard Richa, foarte misto manusile, mai ales daca trebuia sa il calmez pe vreunul. Astea s-au cam dus... Ghete Gaerne. Costum de ploaie no name Da, poate imi mai luam un scuter cu cat am dat pe echipamentul asta. Poate nu. Cert e ca am mers cu tot echipamentul si pe prima mea partaitoare: Piaggio Free 49. Si mi-a fost chiar util. Protejati-va! Asfalt uscat! P.S. Mai bine sa put a acru decat a mort. P.P.S. Toti prietenii au ras de mine cand m-au vazut atat de echipat. Toti imi ziceau: "Bai, in Italia aia merg in slapi. Te-ai trezit tu sa iti iei costum de GP". Pana mea soferii italieni sunt constienti ca sunt si scutere in jurul lor si mai stiu sa si dea prioritate. Ai nostrii mai au pana acolo. Pace!
  9. Nu prea ma pricep la chestiile mecanice. O sa povestesc patania mea. Am ajuns la omul care vindea frumusetea. Yamaha Majesty 250 cc, model 2000, ala cu doua faruri. Bun, il porneste, a pornit la prima cheie. M-am dat o tura, oau, ce acceleratie, ce viteza... Bineinteles, eu comparam cu un Piaggio Free de 50 si pana mea, aveam impresia ca Majesty-ul asta e da shit. Carenele aratau bine, scuterul mergea, am batut palma. Omul care mi l-a vandut mi-a facut cadou transportul pana in Predeal. Acolo l-am tinut intr-un garaj vreo cateva zile pana am luat numere rosii. Adica vreo trei-patru zile. Chiar daca era iarna, nu aveam stare. Actiunea s-a intamplat in februarie anul curent. Si cand i-am pus numere rosii, i-am pus si ulei. Doar un litru, nu am avut bani de 2. La Majesty ai nevoie de 1,2 l la un schimb. I-am pus ulei Castrol, m-a saracit un litru de ulei. Si, avand ulei si numere rosii, am iesit in lume cu animalul. Pana in momentul ala am avut scuter in 2 t. La ala completezi cu ulei, nu imi intrase in reflex verificatul. Si uite asa am verificat eu a doua zi uleiul - era pe la jumatea jojei, dar eu stiam ca am pus doar un litru si nu era problema . Si 700 de km mai tarziu, intr-o zi friguroasa de martie, in drum spre Predeal, scuterul meu a inceput sa piarda din viteza de croaziera. Si a tot pierdut pana s-a oprit. Am incercat mult sa il pornesc. Atat de mult incat aproape ramasese fara baterie... L-am impins vreo doi km, pana la o casa si m-am rugat de nenea ala sa il las acolo. L-am lasat, iar a doua zi l-am dus cu platforma la un fost coleg de clasa. El l-a desfacut si mi-a dat vestea: ambielaj blocat, lant rupt si am si uitat ce mai era... Dupa vreo 4 luni in care ma trezeam zi de zi cu gandul la reparatie, am aflat ca in cazul in care cumparam din magazin piesele, ramaneam fara 1.000 de euro. Piese second nu prea am gasit... Am plecat in Nadlac si m-am intors calare pe un Majesty cu un an mai batran decat al meu, dar mult mai "tanar". Problema la al doilea era la instalatia electrica, dar nu ma durea capul. Am luat tot motorul de pe el si l-am trecut pe celalalt. Primul scuter era deja inmatriculat, altfel il dezmembram direct. Si uite-ma 4 luni mai tarziu, multumit de Majesty, dar injurand vanzatorii. Uite-l si pe scuterica cu 12.000 de km mai batran si visand la un variator Polini. Repet: nu cumparati daca nu aveti un cunoscator cu voi. Acum ii dau doar Motul 5100. 10w40. Sper sa va ajute cu ceva povestirea ) Pace!
  10. Euro. Numai ambielajul, fara tva. Si mai aveam nevoie si de alte piese. Total piese: 1000 eu. Am luat alt scuter cu 800 eu si acu iau de pe unu', pun pe altu'. Bafta! P.S. Era sa uit, piese noi, nu second. Second nu stiu daca as fi gasit. A incercat unu sa imi vand un ambielaj blocat dar eram cu mecanicul dupa mine. Cand cumparati, orice, e bine sa aveti un priceput cu voi. Pana mea. Am zis ca mi-a murit scuterul intre craci. Insa nu am zis ca am cumparat scuterul, am schimbat uleiul si in 700 de km s-a dus ambielajul. De ce? Nu am stiut ce sa cumpar si nici sa verific uleiul. ZILNIC! Ganduri bune!
  11. Mane..condoleante... Sper sa gasesti unul ieftin. La mine a fost nasol. Daca luam ambielaj nou era 580 de iepuroi fara tva. Nu vroiam sa schimb doar rulmentul ca cica nu prea tine, ori il schimbi ori il lasi asa... Am preferat sa mai iau inca un scuter. Si am iesit mai bine, ca avand doua, ai ceva piese in plus. Spor la reparatii.
  12. Mie mi-o murit intre craci. Da, a crapat ambielajul si da am fost prost si nu am verificat uleiul la timp. Nu a facut niciun zgomot. Pur si simplu de la 80 de km/h am ajuns la 0, a murit si nu a mai pornit. Cand l-am desfacut am vazut ambielajul blocat. Nu m-am uitat atunci la temperatura. Oricum bafta !
  13. La fel am patit si eu cand am ramas fara ulei. Si asa s-a dus ambielajul. Roaga-te sa nu fie aia ca e nasol si scump. Mai verifica si carburatorul poate ai ceva mizerii pe acolo. Cu toate ca mirosul de incins tot de la lipsa ulei cred ca vine, sper sa nu... Bafta!
  14. N00B

    SCBv

    Salutare, Din pacate, doar din 2011. Cel putin asa scrie aici. Eu sper sa fie necesar A1 pentru scutere cat mai curand. Bafta!
  15. N00B

    SCBv

    Simpaticule, matroz are o bere de la mine oricine ar fi el, daca era clona mea fi sigur ca postul era o idee mai acid. Pana una alta vezi-ti de treaba. Eu asta am facut. Ok? Daca ai ceva sa imi zici te astept face to face. Si nu imi fac reclama la club, nu e clubul lui tata si nu are nevoie de reclama. Asfalt! P.S. Daca ai nevoie de lamuriri te astept pe privat, sa lasam forumul in pace.
×
×
  • Creează nouă...