Jump to content

o_kellu

Membru
  • Content Count

    239
  • Joined

  • Last visited

About o_kellu

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    o_kellu

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    foarte recent
  • Motocicleta
    Suzuky Freewind XF 650
  • Numar Moto
    pe vine...
  • Club
    fost CSR

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Kymco Super 9Freeeewind

Recent Profile Visitors

400 profile views
  1. Salut , in ce stadiul este motocicleta?!

    mai este disponibila pentru vanzare?!

    ce problema a avut ?!

    Toate cele bune!

  2. Pentru ca nu vreau sa insel pe nimeni, cu atat mai mult un potential frate motociclist, aceasta vanzare este suspendata. Dupa 2 vizionari duminica in care motorul a mers impecabil (dar cumparatorii nu stiau daca aceasta este categoria potrivita lor), astazi s.a inecat dupa ce a plecat bine si ulterior n.a mai vrut sa porneasca. Asadar a trebuit sa suspend vanzarea pana la remedierea problemei.
  3. Salut...nu stiu cum e pt 120, eu am "doar" 96. Eu ma opream deobicei la 100 de km daca eram cu pasager si 200 daca mergeam singur. Fara dureri de spate. Pozitia este dreapta. Singurele dureri erau de fund, dar le.am eliminat odata cu refacerea seii. 18 litri rezervor, la un consum mediu de 5. Avantajul este ca are indicator digital pt benzina si nu ai surprize.
  4. Pana una alta tb sa.mi platesc datoriile acumulate prin achizitia rudei foarte indepartate. Daca o sa vad ca nu se preteaza tipului de enduro pe care il fac, poate o sa ma orientez catre o drujba. pana atunci, ma despart cu greu de ea, dar ma despart. Asa ca hai cu ofertele....
  5. Vroiam sa multumesc tuturor celor care m-au ajutat cu sfaturi si pareri. Chiar daca au fost mai critice. Cu alte cuvinte, am reusit. A ajuns la mine in garaj ceea ce mi.am dorit.
  6. De vanzare una bucata Suzuki Freewind. Pret: 1300 de euro An fabricatie 1998 Km aproximativ 55.000 Prima mea motocicleta. O moticleta ideala pentru incepatori. Foarte manevrabila in oras. Usoara. Comportament foarte bun si in offroad. Soft enduro bineinteles! Eu am folosit.o si la drum lung. Nu dezamageste, dar 120 de km este viteza maxima pentru a nu deveni inconfortabila. Nu ofera o protectie extraordinara la vant. Dar eu am facut de cel putin 6 ori drumul Bucuresti -Deva, fara sa ajung obosit. Am facut inclusiv turul tarii cu ea. Motociceta nu este impecabila. Are urme de folosire pe toate partile, diferite zgarieturi. NU a fost accidentata. Dar a fost scapata de doua ori prin aventurile mele de soft enduro. Mecanic motocicleta isi face treaba. Eu as mai fi mers cu ea daca nu imi luam altceva. In permanenta motocicleta a stat in garaj. Per ansamblu o motocicleta cinstita pentru oameni care nu cauta vitezane impecabile, si care vor sa porneasca la aventura cu bani putini. Istoric: Achizitionata in februarie 2011 din Italia (adusa de Cosmin Biris), probabil cu 33 000 km (poate cineva sa garanteze ca au fost doar atat?) O moticicleta ideala pentru un incepator ca mine. In 2012 s.a defectat melcul de la kilometraj, motiv pentru care vreo 5000 de km nu au fost inregistrati. Prin acelasi an am descoperit prima oara un defect de fabricatie. Releul de incarcare este prea aproape de toba si nu se aeriseste, motiv pentru care se arde destul de repede, si incarca prea mult curent, iar motorul nu mai merge cum trebuie. Intr-un final am mutat releul undeva sub sa(in cutia de scule), unde nu se mai incinge la fel de tare, si pare ca rezista. In 2016 motocicleta nu a mers, cam din acelasi motiv - electric, dar a fost doftoricita la Deva de un baiat extraordinar (Zoli). Dotari: Dotarile au aparut ca urmare a dorintei mele de a imbunatati comportamentul la drum lung. Sa retapitata si imbunatatita. Saua a fost latita si adaugata spuma pentru confort, atat pentru pilot cat si pentru pasager(Dan Timisoara). Parbriz touring MRA fumuriu (mai inalt decat cel original). Am si o prelungire de parbriz (nemontata inca). Protectii de maini Acerbis. Proiectoare led. Priza 12V. Top case cu led.uri suplimentare pe frana (lucrare home made, poate imperfecta, dar foarte utila). Cutia a fost crapata cand am scapat.o pe o panta de iarba, dar este reparata. De aici abtibildurile de pe cutie (mascheaza niturile). Lucrari de mentenanta: Primavara 2013 au fost servisate furcile, si montat un melc nou de kilometraj. Primavara 2016 a fost schimbat Kit.ul de lant. Apoi toamna lui 2016 a fost la Deva la service de unde a venit functionala. Eliminate problemele electrice . Primavara 2017 au fost schimbate cauciucurile, uleiuri, filtre, filtru de aer. Acum este dotata cu K60 Scout. Dot 2016.Cred ca am mers cu ele vreo 2000 de km(a se vedea mustatile inca existente). A primit si ghidon nou, mai enduro decat cel original plus intaritura de mijloc. Vara 2018 - placute frana spate, schimb ulei si filtru, baterie noua. Acte: Motocicleta este in Bucuresti, in sectorul 4. Momentan nu are asigurare sau ITP, (au expirat in decembrie) dar in urmatoarele zile vor fi facute, pentru a fi motorul gata de exploatare. Motocicleta este inmatriculata pe numele meu, persoan fizica, iar fiscalul se poate elibera imediat. Il vand pentru ca in garaj a aparut un frate mai mare. Contact: 0722628897
  7. Salutare, unde si cum putem vedea motocicleta? Eventual un nr de telefon? Multumesc
  8. Un scurt istoric al motocicletei dvs daca se poate? De unde si cand a fost achizitionata, cati proprietari anteriori?

    Evident, intreb pentru ca sunt interesat de achizitionarea ei.

    Multumesc anticipat pentru raspuns.

  9. Imi pare rau ca asta ai inteles. Eu am intrebat ce sa aleg intre GS simplu si adv, ca variante de ani, dotari intr.un anume buget, iar cineva mi.a sugerat sa caut si altceva, si nu acest motor de tot rahatul precum bmw. Si atunci am solicitat niste exemple concrete...dar am primit doar sugestii de genul ktm, dar la un cu totul alt buget... nu stiu de unde ai priceput tu ca eu visez ktm sau altceva! Da, ktm este deosebit, asa cum si honda si yamaha si suzuki si hd
  10. Da, cu Varadero ai dreptate, s.ar incadra, doar ca am incercat unul si cam atinge cu burta la diferente de nivel nu foarte mari. Deci pas. Criterii vagi? Hmm, eu chiar credeam ca stiu in ce zona merg cu pretentiile. Cum as putea fi mai exact? Sa spun ca vreau un motor albastru? Ca vreau neaparat intre 1000 si 1300 cmc? Ca il vreau cu rezervor de 33 de litri? Ca imi face cu ochiul ideea de a regla aproape instant suspensia. Si cu toate astea sunt deschis la sugestii concrete. Gen: uite omule, pe mobile, sunt 30 de ktm 990 adv din anul x, care se preteaza mai bine la enduro decat vaca bmw la preturi intre 6500 si 8000. Faci rabat ca te bate un pic vantul la 130 dar gasesti tu ceva. Sau uite, pe motociclism.ro sunt cativa proprietari care.si vand motocicleta y, mai buna la drum lung ca caruta aia de bmw, si cred ca merita , mai ales ca sunt bulletproof. In stilul "hai sa vedem ce motor ne place", da si mie imi place Ktm.ul respectiv, chiar si Triumphul , dar cand vrei cu adevarat sa iei ceva si cauti ofertele nu mai este atat de simplu. Asa.si eu pot sa spun ca mie imi place Ferrari. Si? Oare o sa iei in seama varianta asta cand vrei sa.ti cumperi o masina de 10.000 de euro?
  11. Eu nu sunt atat de vehement/pornit nici impotriva, nici sa apar aceasta marca de moto De aceea, pentru ca eu consider ca motivul existentei unui forum este sa invatam, iar eu chiar am neoie de asta, te rog sa ma ajuti cu un sfat sau mai multe: ce motocicleta as putea sa.mi cumpar si sa intrunesca conditiile mele: - vreau sa merg la drumuri lungi si atunci sa.mi ofere un confort foarte bun, atat ca pozitie cat si ca protectie de vant; si toate astea sa fie valabile si pentru o viteza de croaziera de 140-150 -din cand in cand vreau sa merg pe zone de soft enduro, gen pe malul Argesului pana la Dunare(77km de nisip, drum batatorit de pietre, pamant si alte mici obstacole) - optionale : ABS - obligatoriu, topcase - obligatoriu, restul gen: manere incalzite, side case, proiectoare si alte nimicuri pot fi adaugate ulterior - undeva in jur de 50.000-60.000 km reali - evidenta clara a servisarii(asta ca sa ma feresc pe cat posibil de tepe gen motor din 1998 cu 21.000 de km) - buget , cred ca deja l.ai inteles: 7000
  12. Poate ca urmatoarea intrebare este generala, dar avand in vedere ca analizez mai multe anunturi de R1200 GS/A... Exista o legatura intre aspectul evacuarilor si modul de utilizare/forjare a motorului ? In unele anunturi observ traseul evacuarii curat, cu nuante de albastru/violet/mov ...in unele spre negru/ars...iar unele au un maro ce pare a rugina? Sau mai degraba are legatura cu nr de kilometri si conditile de pastrare/garare?
  13. Salut! Daca treci prin BRASOV a-ti pot arata diferenta dintre GS si GSA cu toate ca banuiesc ca le stii. Sfatul meu...GSA dupa 2008. Pentru sfaturi oportune ti-le pot oferii cu mare drag la tel 0744842164.O zi buna! JOHN

    1. Show previous comments  11 more
    2. johnbv

      johnbv

      Are topcase de alu / tank-bag si ceva extraoptionale.Km cand l-am cumparat ...undeva pana in 60000 km.Nu stiu cat a facut anul trecut, dar nu foarte mult ca nu a venit in toate turele.....tel 0730102975 CRISTIAN TRITOIU.

    3. o_kellu

      o_kellu

      Multumesc. Eu sunt in Brasov pana duminica si am sa sun sa stabilesc o intalnire, poate bem si o cafea in contextul acesta.

    4. johnbv
  14. Salutare, ca sa nu fac alt topic, m-am gandit sa intreb intai aici, unde ar trebui sa se regaseasca oamenii cu experienta in R1200 GS si poate unii care s-au intalnit la un moment dat cu dileme cel putin asemanatoare cu a mea. Asadar, pe scurt. Buget 7000Euro (cu greu adunati si cu careva imprumuturi), visul meu R1200GSA. Din cautarile pe diverse anunturi de vanzari apare dilema. R1200 GSA as gasi cu ceva eforturi de prin 2006 sau 2007 sau R1200 GS mai nou, chiar si 2010. Asta e Prima dilema. Oare ce ar fi mai bine? De mers, probabil ca voi merge 90% pe asfalt, si din cand in cand cate o iesire la drumuri neasfaltate. Pe principiul, mergi departe pe asfalt, dar la capat mai sunt 50 km de drum forestier sau noroi sau ....un pic de mizerie pe motor. A doua dilema: Ca si piata de achizitie exista trei variante - piata autohtona - destul de saraca in modele si destul de scumpe, dar bine echipate. Piata din Germania - suficiente modele, mai mult GS, dar scumpute. Piata din Franta/Olanda/Belgia/Italia- cele mai ieftine, la prima vedere pare varianta ideala. Cat de mare sa fie diferenta la calitate fata de cele din Germania, ca preturile sunt cu 1000 de euro mai mici? A treia dilema. Acum eu m.am uitat in principiu la cele pana in 100k km. Nu sunt mecanic, nu fac la motor decat lucrari simple, deci....ca sa intru in pret scad pretentiile si iau un motor la 150k? Concluzie: de cele mai multe ori alegem cu inima. Mie inima imi zice GSA, e mai lat, rezervor mai mare, cateva optiuni dorite deja prezente: roti spitate, cutii, crashbar, parbriz inalt. Ce sa o dau la intors: de cand am luat carnetul moto tot zic ca o sa ma fac mare si o sa-mi iau Adventure. Dar cand te uiti in buzunar si la anunturi, si cand te pricepi prea putin, incepi sa-ti pui intrebari. Scuze pentru deranj, dar daca este cineva dornic sa-si exprime o parere, eu sunt dispus sa o citesc, oricat de lunga sau critica. Ce nu accept, si imi cer scuze pentru asta anticipat: variante precum - de ce tocmai BMW, de ce nu KTM, de ce asa mare, de ce acum?etc Simplu, mi s-a pus pata si gata. Dar vreau sa imi fac damblaua asta ca un pic de logica si cunoastere in spate.
×
×
  • Create New...